Er kloppen een paar dingen niet in het overzicht van foxhunter (en daardoor waarschijnlijk veel meer niet):
- Justin en Tooske zitten aan een groene tafel, niet aan een paarse.
- Fons en Jeroen zitten aan een paarse tafel, niet aan een roze.
- Fons en Rosario zitten aan een groene tafel, niet aan een roze.
Ik ontdekte nog iets aparts, maar het is waarschijnlijk niet belangrijk. Rosario zat hier al klaar voor Fons, maar ze wisselen nog van plek. We weten dat Fons naar Rosario toe loopt omdat Jip en Anna hier naar de paarse tafel lopen. Daar zitten ze ook op afbeelding 2.
In
Vet de combinaties die te zien zijn in de uitzending.
Fons en Rosario inderdaad aan een groene. In die ronde is er geen hard bewijs van de andere kleuren, maar wel dat deze mensen samen aan 1 tafel moeten hebben gezeten. In die ronde kun je zonder consequenties kleuren wisselen, behalve de vet gedrukte.
De andere 2 die je noemt kunnen op dezelfde manier verwisseld zijn, maar ik heb alles zeker 3 keer gecontroleerd, dus ik twijfel voor nu aan je overige twee opmerkingen.
- Justin en Tooske zitten aan een groene tafel, niet aan een paarse.
- Fons en Jeroen zitten aan een paarse tafel, niet aan een roze.
Zal het nakijken. Check, wat je zegt klopt niet bij deze, nergens te zien.
Ronde 3 moet na ronde 2 zijn, want Rosario en Fons zijn voor de volgende ronde alvast aan een tafeltje gaan zitten. Ronde 1 stond vast. Anna en Babs moeten redelijk vroeg samenzitten, anders kloppen hun verhalen niet.
Ronde 1 tm 5 volgorde is redelijk logisch, daarna is het speculeren.