Eigenlijk wijst alles naar Anna of Rosario nu, op basis van dit topic natuurlijk.
Eerlijk gezegd weet ik het niet meer, maar denk wel dat je gelijk hebt.
Mensen die af zijn gevallen zaten het minst op hun.
En zou kunnen als Rosario de mol is, misschien nog niet is echt genoemd als mol (dat Babs op hem zat, is nooit echt bewezen), misschien zelfs bij de overgeblevende kandidaten (daarom was hij misschien ook het minst verdacht bij opdracht 1 aflevering 8 - behalve Anna die had hem op plek 2 van meest verdacht) en dat misschien je weet, maar nooit dat ineens Kees vol op hem gaat nu Rian eruit is.
Want hoe je er ook naar kijkt Rosario stond in opdracht 1 van aflevering 8, op de sleutelpositie. Hij moest het geld aannemen bij Rian (wat hij niet wist), want dat zou te verdacht overkomen, omdat Rian hem vertrouwd en andersom ook. Waarschijnlijk hebben de rest van de kandidaten gedacht hè wat doet Rosario hier raar, ik ga hem meenemen in mijn test zeker ook dat in opdracht 2 Rosario ook bijna niks vond en Rian verdacht hem niet, omdat hij haar niet afschoot met geld en wie is er uit, Rian. Ik weet ze verdacht Anna ook niet, maar ze zegt wel haar verdachten waren niet de verdachten van de andere vier, zij zat vooral op Kees en nam beetje Fons mee. Dus Anna of Sor is het.