Auteur Topic: Wie verdenkt Wie?  (gelezen 32100 keer)

Offline NVR_95

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #600 Gepost op: 10-03-2024, 02:01:55 »
Juist als je nu tussen de regels doorkijkt zie je dat hij op Anna moet hebben ingezet.

Haha je houdt moedig vol, maar we hebben nu toch zeer sterk bewijs dat dit dus niet zo was. Anders blijft hij namelijk in het spel.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #601 Gepost op: 10-03-2024, 02:06:08 »
Nogmaals.. ook al denkt iemand zijn of haar vragen op Anna in te zetten.. betekent dat nog steeds niet dat de antwoorden goed zijn.

Het zijn lastige vaak onzinnige kennisvragen over bijv hoe vaak iemands fiets gejat is .. het huisnr van de mol.. hoe iemands zus heet etc etc.. als je dat niet weet van je mol is het alsnog n gok.

Je kan niemand afschrijven nav afvallers.. zeker niet in t begin van t programma

Offline Airysuit

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #602 Gepost op: 10-03-2024, 04:57:42 »
Nogmaals.. ook al denkt iemand zijn of haar vragen op Anna in te zetten.. betekent dat nog steeds niet dat de antwoorden goed zijn.

Het zijn lastige vaak onzinnige kennisvragen over bijv hoe vaak iemands fiets gejat is .. het huisnr van de mol.. hoe iemands zus heet etc etc.. als je dat niet weet van je mol is het alsnog n gok.

Je kan niemand afschrijven nav afvallers.. zeker niet in t begin van t programma

Mee eens. Sor zat nota bene sinds afl 2 op anna en had 10 finale vragen ingekeken, en had toch "slechts" 34 vragen goed in de finale. Dat je op de juiste mol inzet betekent nog niet dat je de vragen goed maakt.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #603 Gepost op: 10-03-2024, 08:14:17 »
Zoals ieder jaar klopt wie is wie uiteindelijk wel maar tijdens het seizoen en zeker in het begin is het lastiger om de juiste conclusies te trekken. Dit jaar ook omdat Tooske behoorlijk verdacht werd. Samen met de verdenkingen op Fons kan dat een vertekend beeld geven. Dat tijdens de ontknoping iedereen Fons verdacht is natuurlijk achteraf. Tooske heeft dit wel steeds laten blijken en Jeroen en Rian hebben Fons meegenomen in de test maar van de rest was dit niet duidelijk. Bij de exit van Rian kon Fons inderdaad de mol niet meer zijn maar tja.....

Het valt iig op dat de verdenkingen wederom eerlijk worden weergegeven.
Zoals Kees en Rian die elkaar verdachten, de weinige verdenkingen op Anna en de verdenkingen op Tooske. Mij was bij het rode scherm van Tooske al opgevallen dat Fons oogcontact zocht met Sor. Dat had natuurlijk met hun bondje te maken maar dat bondje nam ik niet zo serieus. Zoals nu gebleken is, ten onrechte. Uiteindelijk hebben we niet veel van dit bondje gezien maar wellicht zou dit teveel verklappen.

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #604 Gepost op: 10-03-2024, 08:33:57 »
Veel dank Amethyst voor het bijhouden van de verdenkingen in dit topic!  ::bravo::

Offline Martje

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #605 Gepost op: 10-03-2024, 09:13:10 »
Het valt iig op dat de verdenkingen wederom eerlijk worden weergegeven.
Dit! Natuurlijk er zitten wat manipulaties in (Babs zei dat ze Anna had afgeschreven maar in de testbiecht leek ze haar mee te nemen en het Justin verhaal, hoe zit dat?), maar zeker in latere afleveringen klopte het gewoon wat je zag. Ik heb dit seizoen weer heel wat kronkels voorbij zien komen om tunnels te verdedigen. De montage manipuleert wel eens een verdenking en heeft bijvoorbeeld niet laten zien dat Sor al 9 afleveringen goed zat, maar over het algemeen kun je gewoon vertrouwen op wat je ziet. En op basis daarvan kon het alleen nog maar Anna zijn…

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #606 Gepost op: 10-03-2024, 09:46:50 »
Het topic werkt inderdaad nog perfect, als je door de regels heen leest, de stappen goed doordenkt en overal een onzekerheidsfactor meeneemt.

Want als je 20 vragen hebt en 3 vrouwen om op te spreiden waarbij de mol dan moet dat toch genoeg zijn om anderen te verslaan in de test die helemaal niet op Anna zaten?! Want dat weten we nu. Alleen Sor en Fons zaten flink op Anna.

Ik ben het eens dat het afvallen van Justin nog steeds wat raar is. Maar zoals eerder al gezegd, zowel Tooske en Rian zeiden later in biechten dat ze Anna ‘niet meer’ verdachten. Als Fons Anna al een beetje verdacht, betekent dat deze test 5 van de 7 kandidaten Anna meenam (Anna is de mol dus die tel ik niet mee). De andere twee waren Kees en Jeroen. Kees was zo warrig dat hij gemakkelijk bijvangst op de mol had kunnen krijgen. Dus het is eigenlijk alleen vreemd dat Justin het slechter deed dan Jeroen.

Offline Demanuitwenen

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #607 Gepost op: 10-03-2024, 09:57:22 »
Mee eens. Sor zat nota bene sinds afl 2 op anna en had 10 finale vragen ingekeken, en had toch "slechts" 34 vragen goed in de finale. Dat je op de juiste mol inzet betekent nog niet dat je de vragen goed maakt.

Vind het vreemd dat hij bij niet de mol dat zo zelfverzekerd is om dan vervolgens nog meer dan 10 vragen fout te doen. hij heeft het fons niet echt moeilijk gemaakt.

en hoe kan justin afvallen als anna de mol is? vind ik ook raar en jammer dat hier geen verklaring voor kwam.

Voor de verdenkeningen helpt het niet mee dat anna meer geld heeft binnengebracht dan fons en sor.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #608 Gepost op: 10-03-2024, 10:05:13 »
Veel dank Amethyst voor het bijhouden van de verdenkingen in dit topic!  ::bravo::

Dankjewel! 

Ik denk dat het zo ongeveer wel klopt. Behalve de eerste testvraag van Sor dan, die hij blijkbaar niet op Anna heeft ingevuld. Dat is toch gek. Iemand een idee waarom ze dat suggereerden? Wilden ze het ons makkelijker maken, of juist verwarring zaaien?


Ik ben het eens dat het afvallen van Justin nog steeds wat raar is. Maar zoals eerder al gezegd, zowel Tooske en Rian zeiden later in biechten dat ze Anna ‘niet meer’ verdachten. Als Fons Anna al een beetje verdacht, betekent dat deze test 5 van de 7 kandidaten Anna meenam (Anna is de mol dus die tel ik niet mee). De andere twee waren Kees en Jeroen. Kees was zo warrig dat hij gemakkelijk bijvangst op de mol had kunnen krijgen. Dus het is eigenlijk alleen vreemd dat Justin het slechter deed dan Jeroen.

Kees spreidde (in het begin) ook over Anna, zei hij gisteren. 'Anders had ik er niet zo lang ingezeten' o.i.d.

Jeroen dan misschien ook. Heel de bups deels op Anna, denk ik. Heeft ze veel verdenkingen weggespeeld ::ok::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #609 Gepost op: 10-03-2024, 11:30:51 »
Kees spreidde (in het begin) ook over Anna, zei hij gisteren. 'Anders had ik er niet zo lang ingezeten' o.i.d.

Jeroen dan misschien ook. Heel de bups deels op Anna, denk ik. Heeft ze veel verdenkingen weggespeeld ::ok::
Dat moet dan wel ja. Dan heeft de montage het zeker niet eerlijk gedaan dit jaar. Zoals ze het hebben getoond zit er een zekere focus in wat Justin deed. We gaan terug van 5 naar 3 vrouwen en daarvan heeft hij alleen Anna en Tooske genoemd als echt verdacht, niet Rian. Tussen de regels door lees je dus dat hij op Anna en Tooske focust. Dan moet je toch die andere 7 kandidaten verslaan die ruimer spreiden. Ze kunnen Anna wel meenemen, maar als ze nu over 4 a 5 mensen spreiden dan? De spoeling wordt dan dun bij hun, terwijl Justin de focus erop heeft.

Maar goed, het 'eerlijke verhaal' was achteraf, dat Justin die toekomstvragen de schuld gaf. Zal ie nu wel weer doen in zijn antwoord op mijn Vragenvuur-vraag. Vind ik dus slap, zeker gezien de focus. Maar wat is gebeurd is gebeurd, hij kan inderdaad de test ook helemaal fout ingevuld hebben zoals net al genoemd.... ook Sor vulde veel vragen op Anna fout in ondanks zijn voorkennis van 10 vragen. En tja, dan is dit topic toch echt failliet, want als je zo beredeneert dan kan 'alles' sowieso weer.

Over het in kronkels redeneren, ik geef toe dat dit zo was met het '1 persoon' verhaal. Ik wilde dat verklaren omdat het verklaard moest worden maar achteraf gezien zat er net zo weinig vreemds achter als Rik die "Toekoms" zei zonder T. Kortom, Sor bedoelde natuurlijk weldegelijk Fons als zijn concurrent. Dat ik toch bij Fons-mol bleef was omdat er ook zoveel kronkels bij Anna zaten.

En omdat ze mij gewoon perfect heeft ingepakt.... precies zoals jij ook zegt Amethyst: ze heeft ook de kandidaten ingepakt na aflevering 3 toen iedereen blijkbaar op haar zat.... daar was op het eind bar weinig van over ::bravo:: ::ok::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #610 Gepost op: 11-03-2024, 08:27:39 »
Achteraf is het nu heel logisch dat ze de verdenkingen van Rosario grootse deel vaag hielden, omdat hij al in aflevering 2 Anna invulde.

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #611 Gepost op: 11-03-2024, 09:10:12 »
Het kan makkelijk dat Justin, Anna wel verdacht. Maar gewoon niet helemaal goed gespreid had en foute antwoorden gegeven had die niet klopte bij Anna als mol.
Ja ook al noemt hij Anna kan hij er nog steeds uitvliegen door de redenen hierboven. En Fons heeft bewust nep gemolt dat was ook zijn tactiek en helaas zijn sommige kandidaten daar ingetrapt.

Offline NVR_95

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #612 Gepost op: 11-03-2024, 10:52:49 »
Justin kan ook gewoon van gedachten zijn veranderd na de biecht. Die eerste biechten van mensen die zeggen te spreiden moet je niet teveel waarde aan hechten, blijkt ook maar weer uit dit seizoen.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #613 Gepost op: 11-03-2024, 11:08:19 »
De wie-verdenkt-wie was wederom zeer betrouwbaar. We konden Fons terecht afstrepen.

Gaan zeveren over de suggestieve Anna verdenking van Justin, is vijgen na Pasen. Hij verdacht de dames, er waren er ook nog andere in het spel. Nergens zegt hij 'Anna is mijn mol, ik kan hier niet meer rond'.

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #614 Gepost op: 11-03-2024, 14:39:54 »
Ik denk dat Lo gewoon nog steeds niet kan geloven dat wie-verdenkt-wie gewoon dit jaar weer duidelijk klopt. Ben eens met Belgian Mol
De wie-verdenkt-wie was wederom zeer betrouwbaar. We konden Fons terecht afstrepen.

Gaan zeveren over de suggestieve Anna verdenking van Justin, is vijgen na Pasen. Hij verdacht de dames, er waren er ook nog andere in het spel. Nergens zegt hij 'Anna is mijn mol, ik kan hier niet meer rond'.

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #615 Gepost op: 12-03-2024, 18:29:33 »
In een interview met nu.nl blijkt dat Babs nooit een vraag op Anna heeft ingevuld.
https://www.youtube.com/watch?v=4OFZo2OegPo

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #616 Gepost op: 12-03-2024, 18:33:48 »
In een interview met nu.nl blijkt dat Babs nooit een vraag op Anna heeft ingevuld.
https://www.youtube.com/watch?v=4OFZo2OegPo
Klopt ze zat bij de eerste test op Tooske en Kees. Bij de tweede keer kon ze hun afstrepen en dacht ze vooral Sor.
En volgens het dagboek van Anna, was Tooske een mooie bliksemafleider, want veel vonden haar verdacht.
« Laatst bewerkt op: 12-03-2024, 18:43:43 door Mol1991 »

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #617 Gepost op: 12-03-2024, 21:10:14 »
Mijn molradar was uit vorm dit jaar

Eerst zat ik richting Jip, daarna Fons en beetje Kees en ook Rian

Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim