Auteur Topic: Wie verdenkt Wie?  (gelezen 35256 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #440 Gepost op: 2-03-2024, 23:36:42 »
dat de verdenkingen bijzonder vaag gehouden werden. Zeker in vergelijking met finaletests
Dat zeker. Maar Anna zat op Fons en Fons zat op Anna is toch niks nieuws? Je kunt hooguit vaststellen dat men grosso modo op dezelfde mol is blijven zitten, alleen dat Kees een gok gewaagd heeft met een totaal ander plan. Gewaagd, maar ook wel weer leuk.

Als hij nu voorbeeld (deels) op Sor afgevallen is, waarom stond bij de lasergame opdracht Sor op de plek meest vertrouwd?
Ik denk zelf dat hij hier Anna mee bedoelt
Ja dat zie ik ook zo, Anna meer gewantrouwd, zij komt na Rian. Dan MOET Sor dus op Fons zitten, dat kan niet anders, want anders was Anna op de laatste plek geeindigd met het laseren.

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline mollie23

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #441 Gepost op: 2-03-2024, 23:38:28 »
Dat zeker. Maar Anna zat op Fons en Fons zat op Anna is toch niks nieuws? Je kunt hooguit vaststellen dat men grosso modo op dezelfde mol is blijven zitten, alleen dat Kees een gok gewaagd heeft met een totaal ander plan. Gewaagd, maar ook wel weer leuk.
Ja dat zie ik ook zo, Anna meer gewantrouwd, zij komt na Rian. Dan MOET Sor dus op Fons zitten, dat kan niet anders, want anders was Anna op de laatste plek geeindigd met het laseren.

Bij Moltalk zeiden ze vorige week dat zowel Anna als Fons laatste kon zijn (minst verdacht) bij Sor..

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #442 Gepost op: 2-03-2024, 23:47:32 »
Juist. En welke plek het is wordt dan bepaald door Kees. Aangezien we nu weten dat Kees Anna meer verdacht moet Sor Fons meer verdacht hebben.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline mollie23

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #443 Gepost op: 2-03-2024, 23:48:38 »
Juist. En welke plek het is wordt dan bepaald door Kees. Aangezien we nu weten dat Kees Anna meer verdacht moet Sor Fons meer verdacht hebben.

Ik heb dan gemist waar Kees zegt dat hij Anna meer verdenkt. Waar wordt dat gezegd?

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #444 Gepost op: 2-03-2024, 23:49:40 »
Ik heb dan gemist waar Kees zegt dat hij Anna meer verdenkt. Waar wordt dat gezegd?
Tip:
Kijk niet de mol, hij noemt Anna niet, maar toch. En lees even wat berichten van mij terug in dit topic over niet de mol.

Als ik nu goed nadenk weet ik misschien de top 3 van Kees wel:
Tooske, Rian en Anna.

Edit: denk dat ze zo de test ingevuld hebben.
Anna op Fons
Fons op Anna
Sor op Anna
Kees op Anna (maar door zijn slechte geheugen helaas het spel moeten verlaten en door dat de andere twee al inzicht hadden in de finale test vragen)
« Laatst bewerkt op: 3-03-2024, 00:09:09 door Mol1991 »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #445 Gepost op: 2-03-2024, 23:51:37 »
Ik heb dan gemist waar Kees zegt dat hij Anna meer verdenkt. Waar wordt dat gezegd?
In zijn slotbiecht.... hier vanuit gaand dus:
Kees —> Anna of Rosario. Zou hij de eerste kandidaat ooit zijn die gespreid heeft in de finaletest?
Tactiek.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline ruben67

  • Winnaar WIDM-pool 2023
  • Forumlid
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #446 Gepost op: 3-03-2024, 00:01:12 »
Op basis van wat in de finaletest wordt gezegd haal ik eruit dat Rosario op Anna zit. Hij zegt dat hij met de finaletestvragen een voorsprong heeft op een persoon dus dan lijkt het me niet dat hij op Fons zit want anders had hij een voorsprong op twee personen.

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #447 Gepost op: 3-03-2024, 00:05:41 »
Op basis van wat in de finaletest wordt gezegd haal ik eruit dat Rosario op Anna zit. Hij zegt dat hij met de finaletestvragen een voorsprong heeft op een persoon dus dan lijkt het me niet dat hij op Fons zit want anders had hij een voorsprong op twee personen.
Sor heeft dezelfde 10 finale vragen ingezien als Fons. Als ze allebei op dezelfde persoon ingezet hebben heeft hij niet echt een voordeel volgens mij.

Offline mollie23

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #448 Gepost op: 3-03-2024, 00:07:01 »
Sor heeft dezelfde 10 finale vragen ingezien als Fons. Als ze allebei op dezelfde persoon ingezet hebben heeft hij niet echt een voordeel volgens mij.

Nee maar wel een voorsprong op Kees.
Als hij Fons zou verdenken had hij met het inkijken van de vragen een voorsprong op zowel Kees als Anna.
Als je inderdaad buiten beschouwing houdt wie op wie inzet.
« Laatst bewerkt op: 3-03-2024, 00:09:45 door mollie23 »

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #449 Gepost op: 3-03-2024, 08:57:18 »
Op basis van wat in de finaletest wordt gezegd haal ik eruit dat Rosario op Anna zit. Hij zegt dat hij met de finaletestvragen een voorsprong heeft op een persoon dus dan lijkt het me niet dat hij op Fons zit want anders had hij een voorsprong op twee personen.

Rosario vult een testvraag in op Fons. We zien beelden van het dansen. Anna fluistert info bij Sor in het oor en vervolgens loopt Sor naar Fons om de info verder door te geven. We weten dat Sor Anna en Babs weghaalde. Fons bleef staan terwijl dat niet moest. We zien Sor onderstaande testvraag invullen.
« Laatst bewerkt op: 3-03-2024, 08:59:51 door Marimol »

Offline ruben67

  • Winnaar WIDM-pool 2023
  • Forumlid
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #450 Gepost op: 3-03-2024, 09:05:35 »
Maar alle kandidaten die nu nog in het spel zitten moesten niet overblijven aan het einde bij deze opdracht dus aan deze vraag kan je niet zien of Sor op Fons of op iemand anders invult.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #451 Gepost op: 3-03-2024, 10:08:32 »
Ja, maar we zien bij iedereen beelden die veel duidelijk maken. Bijv. bij Anna zien we Kees die ze nooit verdacht heeft en Fons die ze wel verdenkt. Bij Fons zien we Anna en bij Kees zien we Anna en Sor.

Bij Sor zien we Anna en Fons zodat het nog niet duidelijk is wie Sor verdenkt alhoewel al zijn biechten nu richting Anna gaan. Zijn verdenkingen zijn steeds vaag gehouden.

Overigens een hele rare move van Sor als kandidaat om zijn verdenking  van Anna uit te spreken tegen Fons. Nota bene kort voor de finaletest! Dat doe je toch niet bij een concurrent die net als Sor zelf de finaletestvragen heeft ingezien. Ik vind Sor hier ineens erg mols, zelf  verprutst hij de derde puzzel waardoor er een groot bedrag uit de pot blijft. Ook bij het openen van de kistjes na de laatste opdracht was hij dominant, hij had alle sleutels in zijn hand.

Offline mollie23

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #452 Gepost op: 3-03-2024, 10:11:00 »
Ja, maar we zien bij iedereen beelden die veel duidelijk maken. Bijv. bij Anna zien we Kees die ze nooit verdacht heeft en Fons die ze wel verdenkt. Bij Fons zien we Anna en bij Kees zien we Anna en Sor.

Bij Sor zien we Anna en Fons zodat het nog niet duidelijk is wie Sor verdenkt alhoewel al zijn biechten nu richting Anna gaan. Zijn verdenkingen zijn steeds vaag gehouden.

Overigens een hele rare move van Sor als kandidaat om zijn verdenking  van Anna uit te spreken tegen Fons. Nota bene kort voor de finaletest! Dat doe je toch niet bij een concurrent die net als Sor zelf de finaletestvragen heeft ingezien. Ik vind Sor hier ineens erg mols, zelf  verprutst hij de derde puzzel waardoor er een groot bedrag uit de pot blijft. Ook bij het openen van de kistjes na de laatste opdracht was hij dominant, hij had alle sleutels in zijn hand.

Ja dat Sor zijn verdenking zo uitspreekt brengt mij ook in de war..

Offline bris

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #453 Gepost op: 3-03-2024, 10:11:20 »
Ja, maar we zien bij iedereen beelden die veel duidelijk maken. Bijv. bij Anna zien we Kees die ze nooit verdacht heeft en Fons die ze wel verdenkt. Bij Fons zien we Anna en bij Kees zien we Anna en Sor.

Bij Sor zien we Anna en Fons zodat het nog niet duidelijk is wie Sor verdenkt alhoewel al zijn biechten nu richting Anna gaan. Zijn verdenkingen zijn steeds vaag gehouden.

Overigens een hele rare move van Sor als kandidaat om zijn verdenking  van Anna uit te spreken tegen Fons. Nota bene kort voor de finaletest! Dat doe je toch niet bij een concurrent die net als Sor zelf de finaletestvragen heeft ingezien. Ik vind Sor hier ineens erg mols, zelf  verprutst hij de derde puzzel waardoor er een groot bedrag uit de pot blijft. Ook bij het openen van de kistjes na de laatste opdracht was hij dominant, hij had alle sleutels in zijn hand.

Dan betekend dat de mol niet gevonden is.

Offline JPD

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #454 Gepost op: 3-03-2024, 10:14:07 »
Op basis van wat in de finaletest wordt gezegd haal ik eruit dat Rosario op Anna zit. Hij zegt dat hij met de finaletestvragen een voorsprong heeft op een persoon dus dan lijkt het me niet dat hij op Fons zit want anders had hij een voorsprong op twee personen.
Was bij de eerste opdracht gisteren heel duidelijk dat hij Anna als mol ziet.

In aflevering 8 gaf hij aan op één persoon te zitten. We mochten toen van de montage niet weten wie dat was, omdat dit Anna verdacht zou maken. Maar afleveringen daarvoor had hij het over Fons alszijnde een kandidaat en hij vertrouwde Kees sowieso. Afleveringen voorafgaand aflevering 8 was uit sommige opmerkingen duidelijk dat hij Anna verdenkt. Niks wijst erop dat hij in de laatste aflevering geswitcht is.

Fons zit ook vol Anna.

Kees leek op twee personen te gaan (Sor en Anna), dus te veel spreiding. Daarnaast zat hij in aflevering 8 nog op Rian. Ook al zou hij nu vol voor Anna gegaan zijn, dan is het logisch dat hij de vragen richting haar minder goed beantwoord (ook had hij geen vragen ingezien).

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #455 Gepost op: 3-03-2024, 10:54:43 »
Mijn ervaring is vaak dat de biechten niet helemaal kloppen, maar wat bij niet de mol gezegd word door de afvallers meer de waarheid is. Alleen de naam gewoon nog niet noemen. Zoals dat Rian zegt dat haar verdachten niet de verdachten waren van de overgebleven kandidaten zijn, dus Kees en nam beetje Fons mee. Dus waarschijnlijk is Fons ook niet de mol. En Kees zegt dat hij bijna vanaf begin af aan van deze overgeblevende kandidaten iemand van hen in zijn top 3 al had staan. Rosario stond bij het lasergamen bij hem op de plek wie hij het meest vertrouwd, dus is niet logisch als hij hem als mol heeft. Eigenlijk geldt dit ook beetje bij Anna, want hij zei dat hij Sor en Anna beide niet echt verdenkt, maar dit zegt nog niks vind ik want de biechten kloppen gewoon niet altijd of dat de biecht bij een andere aflevering hoorde . Dus waarschijnlijk zat Fons in zijn top 3 zoals bij bijna alle kandidaten. Of hij had toch de test op Anna ingevuld ipv op Sor. Of hij zat op Fons, maar gewoon ineens de test op Anna of Sor ingevuld heeft, omdat hij denkt dat niemand op hen zat, wat niet logisch is bij zo iemand als Kees, zeker als één van deze kandidaten bijna vanaf begin af aan in zijn top 3 zat. Dus ik denk om die reden dat Anna in zijn top 3 zit en de mol is, door niet de mol.

Offline JPD

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #456 Gepost op: 3-03-2024, 11:05:48 »
Mijn ervaring is vaak dat de biechten niet helemaal kloppen, maar wat bij niet de mol gezegd word door de afvallers meer de waarheid is. Alleen de naam gewoon nog niet noemen. Zoals dat Rian zegt dat haar verdachten niet de verdachten waren van de overgebleven kandidaten zijn, dus Kees en nam beetje Fons mee. Dus waarschijnlijk is Fons ook niet de mol. En Kees zegt dat hij bijna vanaf begin af aan van deze overgeblevende kandidaten iemand van hen in zijn top 3 al had staan. Rosario stond bij het lasergamen bij hem op de plek wie hij het meest vertrouwd, dus is niet logisch als hij hem als mol heeft. Eigenlijk geldt dit ook beetje bij Anna, want hij zei dat hij Sor en Anna beide niet echt verdenkt, maar dit zegt nog niks vind ik want de biechten kloppen gewoon niet altijd of dat de biecht bij een andere aflevering hoorde . Dus waarschijnlijk zat Fons in zijn top 3 zoals bij bijna alle kandidaten. Of hij had toch de test op Anna ingevuld ipv op Sor. Of hij zat op Fons, maar gewoon ineens de test op Anna of Sor ingevuld heeft, omdat hij denkt dat niemand op hen zat, wat niet logisch is bij zo iemand als Kees, zeker als één van deze kandidaten bijna vanaf begin af aan in zijn top 3 zat. Dus ik denk om die reden dat Anna in zijn top 3 zit en de mol is, door niet de mol.
Kees vertrouwde Rian het minst en zag haar als mol.

Als zij er dan uitgaat, dan gaat er alles door je heen: van wow, dan zit ik er helemaal naast. Kees is (bijna) opnieuw moeten beginnen met wie hij verdacht vond.

Hij zat sowieso niet op Fons tijdens de test, want hij hoopte dat de andere kandidaten voor Fons zouden gaan (letterlijk). Dat hoop je niet, als jezelf ook op Fons zit.

Hij hoopte dat het Sor of Anna blijkt te zijn (letterlijke woorden). Als je daar op hoopt, dan spreid je. Want je hoopt niet dat het één van de twee kandidaten gaat zijn, terwijl je volledig inzet op één van die twee kandidaten.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #457 Gepost op: 3-03-2024, 11:10:08 »
Het is bij een ontknoping al te vaak gebeurd dat een finalist op een ander had ingevuld dan wat ik had gedacht uit beelden en biechten. Multi interpretabel noemen ze dat geloof ik en ze zijn meesters in sturing bij wie is de mol. Het zal dit jaar toch niet anders zijn denk?

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #458 Gepost op: 3-03-2024, 11:12:09 »
Kees vertrouwde Rian het minst en zag haar als mol.

Als zij er dan uitgaat, dan gaat er alles door je heen: van wow, dan zit ik er helemaal naast. Kees is (bijna) opnieuw moeten beginnen met wie hij verdacht vond.

Hij zat sowieso niet op Fons tijdens de test, want hij hoopte dat de andere kandidaten voor Fons zouden gaan (letterlijk). Dat hoop je niet, als jezelf ook op Fons zit.

Hij hoopte dat het Sor of Anna blijkt te zijn (letterlijke woorden). Als je daar op hoopt, dan spreid je. Want je hoopt niet dat het één van de twee kandidaten gaat zijn, terwijl je volledig inzet op één van die twee kandidaten.
Misschien was inderdaad Rian zijn hoofdverdachte dat geloof ik ook. Maar hij zegt duidelijk in niet de mol dat hij bijna vanaf begin af aan een top 3 had. Waarschijnlijk met Rian en Tooske. Maar ook één van deze drie finalisten. Hij zei ook dat hij een voorgevoel had wie de mol is sinds het begin en dat is iemand van deze drie. Als het nu niet klopt ga ik af als aan gieter. Maar wie dat is, weten we niet.

Offline Eva.

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #459 Gepost op: 3-03-2024, 11:37:20 »
Als Sor de mol is en niemand van de finalisten op Sor zit, dan is dat wellicht de reden dat de productie ervoor gekozen heeft vaag te doen over de verdenkingen en andere kandidaten heel duidelijk verdacht neer te zetten, om voor de grootste WTF-ontknoping ooit te zorgen. Maar als dat te vergezocht is, lijkt het me nu erg onwaarschijnlijk dat Sor de mol is.