Auteur Topic: Wie verdenkt Wie?  (gelezen 36463 keer)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #520 Gepost op: 4-03-2024, 23:36:45 »
Dit is een interessante indicatie omdat het erop wijst dat Rosario al vroeg in het spel op Anna of Fons zat. In aflevering 1 noemt hij Anna en zet een test vraag op haar in, dus dat wijst erop dat hij Anna verdenkt.

Is er enige indicatie dat hij in het eerste stuk Fons al verdacht. Alleen het gesprek in de auto na het speeddaten schiet me te binnen, maar ik zie dat niet als reden om aan te nemen dat hij op Fons zou zitten. Ik vond het juist onmols (maar goed, het gaat niet om mij, het gaat om wat Sor zou denken).

edit: biecht afl. 3 was toekomstvraag
« Laatst bewerkt op: 5-03-2024, 08:08:14 door Amethyst »

Offline SanderFMC

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #521 Gepost op: 4-03-2024, 23:49:27 »
Dat was een toekomstvraag toch?

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #522 Gepost op: 5-03-2024, 08:06:23 »
Dat was een toekomstvraag toch?

Excuus  ::rofl::

Offline Pak

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #523 Gepost op: 5-03-2024, 09:47:53 »
Rosario zit op Anna.

Bij de laatste test zegt hij:

'Ik denk dat ik zeker wel minimaal 8 vragen meer goed heb, dan als ik die vragen niet gezien had. Dus ik heb wel een voorsprong op één persoon.'

Als hij op Fons had gezeten had hij voorsprong op twee mensen gehad die de vragen niet in hebben gekeken: Kees en Anna.

Fons heeft de vragen ook ingezien, dus concludeert Rosario dat hij voorsprong heeft op één persoon (Kees) in de test op Anna als Mol.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #524 Gepost op: 5-03-2024, 10:34:47 »
Rosario zit op Anna.

Bij de laatste test zegt hij:

'Ik denk dat ik zeker wel minimaal 8 vragen meer goed heb, dan als ik die vragen niet gezien had. Dus ik heb wel een voorsprong op één persoon.'

Als hij op Fons had gezeten had hij voorsprong op twee mensen gehad die de vragen niet in hebben gekeken: Kees en Anna.

Fons heeft de vragen ook ingezien, dus concludeert Rosario dat hij voorsprong heeft op één persoon (Kees) in de test op Anna als Mol.
De eerste begrijpelijke post in een heel verwarrend draadje.
Dacht even ik ben de draad kwijt, maar dit draadje was de draad kwijt.

Offline ruben67

  • Winnaar WIDM-pool 2023
  • Forumlid
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #525 Gepost op: 5-03-2024, 10:52:47 »
Rosario zit op Anna.

Bij de laatste test zegt hij:

'Ik denk dat ik zeker wel minimaal 8 vragen meer goed heb, dan als ik die vragen niet gezien had. Dus ik heb wel een voorsprong op één persoon.'

Als hij op Fons had gezeten had hij voorsprong op twee mensen gehad die de vragen niet in hebben gekeken: Kees en Anna.

Fons heeft de vragen ook ingezien, dus concludeert Rosario dat hij voorsprong heeft op één persoon (Kees) in de test op Anna als Mol.

Helemaal mee eens.
En nog meer bewijs dat Sor op Anna zit tijdens de test van aflevering 6 beantwoordt hij de vraag naast wie stond de mol op de groepsfoto en dan zegt hij naast Fons en dat is Anna (en nee hij vult niet in op zichzelf zoals sommige zeiden want Sor staat op de groepsfoto zowel naast Fons als naast Kees).

Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #526 Gepost op: 5-03-2024, 11:01:40 »
Rosario zit op Anna.

Bij de laatste test zegt hij:

'Ik denk dat ik zeker wel minimaal 8 vragen meer goed heb, dan als ik die vragen niet gezien had. Dus ik heb wel een voorsprong op één persoon.'

Als hij op Fons had gezeten had hij voorsprong op twee mensen gehad die de vragen niet in hebben gekeken: Kees en Anna.
Dus Rosario zit op Anna.
Ik denk dat hij verliezend finalist is en dat Fons de mol is :-)

Fons heeft de vragen ook ingezien, dus concludeert Rosario dat hij voorsprong heeft op één persoon (Kees) in de test op Anna als Mol.

??? ingewikkeld  ???
Als hij op Anna zit, heeft hij een grote voorsprong op Kees, maar niet op Fons (gelijkstand) Het klopt wel wat hij zegt, voorsprong op 1 persoon.
Als hij op Fons zit, heeft hij een voorsprong op Anna en Kees.

Dus Rosario zit op Anna. Als Fons de mol is is hij verliezend finalist.
« Laatst bewerkt op: 5-03-2024, 11:03:42 door milliemollie »

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #527 Gepost op: 5-03-2024, 11:02:32 »
Rosario zit op Anna.

Bij de laatste test zegt hij:

'Ik denk dat ik zeker wel minimaal 8 vragen meer goed heb, dan als ik die vragen niet gezien had. Dus ik heb wel een voorsprong op één persoon.'

Als hij op Fons had gezeten had hij voorsprong op twee mensen gehad die de vragen niet in hebben gekeken: Kees en Anna.

Fons heeft de vragen ook ingezien, dus concludeert Rosario dat hij voorsprong heeft op één persoon (Kees) in de test op Anna als Mol.
Ik had dit niet meer goed onthouden wat hij zei, maar ik had wel een groot vermoeden dat hij op Anna zit. Ook door de reken opdracht. Fijn dat je dit even post.

Dus het is zo dus waarschijnlijk bij de drie finalisten:
Anna zit op Fons
Fons en Sor op Anna
Niemand op Sor of waarschijnlijk Kees, die helemaal of deels eruit ging, omdat hij op hem zat. Dus Sor kan het niet zijn.

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #528 Gepost op: 5-03-2024, 11:14:12 »
afl. 2

Jeroen: (een top-3 'en mss enig outsider')
Fons: 'Tooske, Jip, maar ook Anna', Mol sws vrouw
Rian: Kees (veel)
Jip: spreidt, o.a. Justin (denkt dat rest Justin niet te verdenkt)
Justin: 'Anna (1e), Jip, Tooske' (o.a.?), 'zeker ook wel Fons'
Kees: o.a. Rian (veel, nog steeds), 'vooral Jip' (extra beeld)
Anna: -
Sor: Jip, Tooske (o.a.?) ...beetje spreiden op rest
Tooske: spreidt, testvraag (Kees, Tooske), ('Jip bij iedereen in top-3')
Zoals ik al opmerkte, klopt de verdenking van Justin niet. Hij spreidde "vooral op Anna, Jip, Tooske, en zeker ook op Fons." Hieruit kun je niet afleiden dat Anna op nummer 1 stond.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #529 Gepost op: 5-03-2024, 11:28:22 »
Dat verhaal over die 10 vragen is eerder al gedebunked.
Is er enige indicatie dat hij in het eerste stuk Fons al verdacht. Alleen het gesprek in de auto na het speeddaten schiet me te binnen, maar ik zie dat niet als reden om aan te nemen dat hij op Fons zou zitten. Ik vond het juist onmols (maar goed, het gaat niet om mij, het gaat om wat Sor zou denken).
Ja dat is het he. Ik ben zoals jij bent, ik zou het ook juist onmols vinden. Maar we hebben al ZO veel gezien dat kandidaten om drogredenen een ander gaan verdenken. Er zelfs een soort haat-en-nijd ontstaat. Jip zat ook meteen al in een tunnel met Justin, zij wilde verhinderen dat hij de pot kreeg, en het was meteen vice versa.

Ik vond het hierom onhandig hoe Fons zich opstelde, met dat liegen over op Jeroen stemmen. Maar feit is dat Sor naar HEM toekwam na afloop van het speeddaten, die zocht hem aan. Vervolgens zijn ze roomies geworden. En als klap op de vuurpijl de macarena. Zo van "ik weet dat jij de mol bent mannetje en ik laat het je nu weten ook".

Terwijl er nooit 'haat of nijd' terugkwam van Fons, dat toont hem ook al aan als mol. Beiden hadden er zichtbaar plezier in dat Sor het al wel dacht te weten en Fons vond het allemaal wel best, ging zelfs mee in de bondjeszucht van Sor, ongetwijfeld door Sor aangedreven (bijv. dat fragment dat hij even zijn hoofd om de deur gooide toen Babs met Sor zat te babbelen).

Dus ik denk dat Sor al vroeg Fons spotte als mol en daarom ook bij hem op de kamer wilde, gelijk Martine bijv. met Margriet, zij wist het ook. Kon hem wel eens de winst opleveren.....
« Laatst bewerkt op: 5-03-2024, 11:32:30 door Lo »
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #530 Gepost op: 5-03-2024, 11:53:16 »
Zoals ik al opmerkte, klopt de verdenking van Justin niet. Hij spreidde "vooral op Anna, Jip, Tooske, en zeker ook op Fons." Hieruit kun je niet afleiden dat Anna op nummer 1 stond.

Sorry, had niet opgemerkt dat je dat als correctie bedoelde. Ik bedoelde alleen dat Justin Anna als eerste noemde.

Eerst stond er: vooral 'Anna, Jip, Tooske', 'zeker ook wel Fons'

Daar werd door iemand 'vooral Anna' van gemaakt. Tja. Ik pas het aan.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #531 Gepost op: 5-03-2024, 12:16:09 »
En ook al had hij wel Anna op 1.. wat dan? Wie zegt dan dat hij de vragen op haar goed had?
Misschien had hij alle vragen wel fout die hij op Anna had gezet.. daarom kan je vrij weinig met dit topic als een echte conclusie

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #532 Gepost op: 5-03-2024, 12:45:38 »
En ook al had hij wel Anna op 1.. wat dan? Wie zegt dan dat hij de vragen op haar goed had?
Misschien had hij alle vragen wel fout die hij op Anna had gezet.. daarom kan je vrij weinig met dit topic als een echte conclusie
En plus het feit dat biechten/beelden bij de test vaak niet kloppen. Maar toch vind ik wie-verdenkt-wie topic dit jaar toch uitkomen op Anna als mol. Maar dit is mijn mening erover.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #533 Gepost op: 5-03-2024, 12:55:52 »
Rosario zit op Anna.

Bij de laatste test zegt hij:

'Ik denk dat ik zeker wel minimaal 8 vragen meer goed heb, dan als ik die vragen niet gezien had. Dus ik heb wel een voorsprong op één persoon.'

Als hij op Fons had gezeten had hij voorsprong op twee mensen gehad die de vragen niet in hebben gekeken: Kees en Anna.

Fons heeft de vragen ook ingezien, dus concludeert Rosario dat hij voorsprong heeft op één persoon (Kees) in de test op Anna als Mol.

Exact. Heel pakkende uitleg die gewoon heel helder is. Benieuwd wat Pac hier van vindt.

Offline NVR_95

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #534 Gepost op: 5-03-2024, 13:01:32 »
Inderdaad, scherpe observatie. Het is logischer om te zeggen "voorsprong op twee personen", als je je verdenking in het midden wil laten. Of als je je verdenking even niet meeneemt.

Het feit dat hij het houdt bij 1 persoon geeft duidelijk aan dat hij zijn verdenking wel meeneemt. En dat hij dus niet op Fons zit.

Offline bris

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #535 Gepost op: 5-03-2024, 13:03:19 »
Zou leuk zijn als we de eerste twee afleveringen percentage zien van hoeveel procent goede antwoorden zijn gegeven.

Offline Eva.

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #536 Gepost op: 5-03-2024, 13:07:46 »
Inderdaad, scherpe observatie. Het is logischer om te zeggen "voorsprong op twee personen", als je je verdenking in het midden wil laten. Of als je je verdenking even niet meeneemt.

Het feit dat hij het houdt bij 1 persoon geeft duidelijk aan dat hij zijn verdenking wel meeneemt. En dat hij dus niet op Fons zit.

Tenzij hij zich enkel richt op de (in zijn veronderstelling) enige persoon die dezelfde verdachte heeft als hij.

Offline NVR_95

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #537 Gepost op: 5-03-2024, 13:09:18 »
Tenzij hij zich enkel richt op de (in zijn veronderstelling) enige persoon die dezelfde verdachte heeft als hij.

Dat vind ik vergezocht. Hoe kan hij nou zeker weten op wie de andere twee kandidaten zitten.

Offline bris

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #538 Gepost op: 5-03-2024, 13:11:12 »
Dat vind ik vergezocht. Hoe kan hij nou zeker weten op wie de andere twee kandidaten zitten.

Ik neem aan dat 100% weet dat Fons op Anna zit. Kees is voor hem moeilijker in te schatten.

Offline NVR_95

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt Wie?
« Reactie #539 Gepost op: 5-03-2024, 13:17:49 »
Ik neem aan dat 100% weet dat Fons op Anna zit. Kees is voor hem moeilijker in te schatten.

Ja, maar op Fons heeft hij sowieso geen voorsprong, want die heeft ook gekeken. Dus als hij Kees moeilijk in te schatten vindt dan moet hij alsnog "twee personen" zeggen ipv "een persoon". Wat hij dus niet doet.