—> even terug gekeken, maar dat interpreteer ik toch anders: hij zegt ik wist wel dat je alle enveloppen nodig had om het bord in te vullen. En dus niet dat je het bord invult met de daar aanwezig info (kruispunten die op het bord stonden). Hij zegt nergens dat het geld niet verdiend werd als je niet alle enveloppen hebt. Maar dat is mijn interpretatie die past in mijn redenatie 
Rik legt het duidelijk uit: "Hier naast mij zien jullie een doorloper, dat is een variatie op een kruiswoordpuzzel en die moeten jullie oplossen. De woorden die je daarvoor nodig hebt zijn
plaatsnamen en die vind je op 8 locaties in deze wijk. Elke locatie is op een kruising en daar moeten specifieke kandidaten samenkomen. Als dat lukt verdienen jullie sowieso 150 euro voor de pot. En daar zouden ook alleen die specifieke kandidaten een enveloppe moeten openmaken om de volgende vraag te beantwoorden. Welke stad ligt het verst van Amsterdam.
De antwoorden daarop die heb je weer nodig voor deze puzzel (Rik wijst de doorloper aan). Als je die
compleet maakt krijg je een bonusbedrag van 800 euro.
Hoe duidelijk wil je het hebben? Het antwoord van Justin interpreteer ik alsdat hij wist dat je alle meegebrachte enveloppen nodig had omdat je de plaatsnamen moet invullen in de doorloper.Jeroen/Kees en Rian benoemen dat ook. Jeroen leest de plaatsnamen die hij meebracht op en Rian had ook het e.e.a. opgeschreven.
Dat het misging kan een molactie zijn van Kees/Jeroen maar kan ook een fout van hen zijn omdat ze onder tijdsdruk stonden en nog niet iedereen aanwezig was. En dat niet iedereen aanwezig was kan een molactie zijn om niet alle plaatsnamen te hebben maar iig ook om de bonus van 800 euro niet te verdienen