Auteur Topic: Widm 2025  (gelezen 101405 keer)

Offline Pierce_Brosnan

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Widm 2025
« Reactie #380 Gepost op: 16-11-2024, 11:48:39 »
Dat hebben ze nog nooit gedaan:

1. Een van de Midden Oosten kandidaten is de mol. Everon was de eerste donkere man als mol..

2. Er is AI gebruikt. Alle gebouwen om Rik heen zijn nep en niet Rik/kandidaten zoals in het filmpje. Het is soort CGI, maar dan door de computer zelf gemaakt. Zit Rik Daadwerkelijk met paar finalisten in Canada. De vinger afdruk had soort handtekening geluid, als of ze willen dat focus op de vinger afdruk ligt. De afdruk van de mol.

Buiten het gebruik van maskers om is niet elke plek wat het lijkt in Mission Impossible 1 en 6. En in Mission Impossible 7 (nog niet gezien) word AI gebruikt en Mi8 wederom. De vinger afdruk als soort AI.

Heeft AI spoor van DNA van de mol zijn vinger afdruk afgemaakt en krijgen we daar af en toe wat van, als ze de goede termen invoeren. Als dat mogelijk is, geeft een heel ander gevoel bij de test.
« Laatst bewerkt op: 16-11-2024, 12:04:39 door Pierce_Brosnan »

Offline Brtdm

• Forum Moderator
« Reactie #381 Gepost op: 16-11-2024, 12:21:04 »
Ik hoop er nog altijd op dat ze een keer iedereen verteld hebben de mol te zijn en dan de eerste opdracht uitvoeren met 10 kandidaten die de boel proberen te saboteren. En dat daarna deze mededeling komt en aan de hand van het verloop van de volgende opdracht erachter komen of hun voorkennis klopt en ze daadwerkelijk de mol zijn.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Amethyst

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #382 Gepost op: 16-11-2024, 13:10:25 »
Molzko postte dit vorig jaar:

Over groepsfoto’s gesproken: sinds seizoen 16 staat de Mol op de groepsfoto (met de presentator) steeds op de buitenste of een-na-buitenste positie, op één uitzondering na: alleen Merel staat verder naar binnen. Vanwege de opening van seizoen 18 in meer landen was er bij mijn weten indertijd geen groepsfoto gemaakt. Deze positionering van de Mol op de foto kan toeval zijn, hoor! Om er toch een verklaring voor te geven: misschien staat de Mol bij het begin liever niet in het centrum van de belangstelling?? (Wellicht wil de Mol zich instinctief ook zo min mogelijk afficheren met de presentator, de spreekbuis van het programma.)

Grappig, in zowel S24 als in de streaming-editie was het weer van dat! Zou de Mol van S25 dit patroon nu eindelijk doorbreken?

Hangt dat scherm uit de promo ook echt daar?

EDIT: Nee, die hangen in het echt veel lager.  Het is dezelfde kantoortoren die je eerst ziet, de Wing (Bank) Tower.

Opvallend dat er in de eerste seconden van de trailer nogal opzichtig een regenboog op verschijnt, nog voordat het WIDM-logo te zien is.
« Laatst bewerkt op: 16-11-2024, 17:18:55 door Amethyst »

Offline DRenziboy

• Forumlid
  • Je weet wel, die rare gast ;)
« Reactie #383 Gepost op: 16-11-2024, 18:54:13 »
Oh hey, de UI van de site is aangepast.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Michmol

• Forumlid
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
« Reactie #384 Gepost op: 16-11-2024, 23:32:59 »
Oké, we zijn dus inmiddels toe aan de influencers plus een eerder over het hoofd geziene jarentweeduizendberoemdheid om de spoeling niet al te dun te maken? Wat een armoe.. ::ohno::
Om mij heen zie ik een circus van waanzin ontstaan.

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #385 Gepost op: 17-11-2024, 11:02:07 »
Oké, we zijn dus inmiddels toe aan de influencers plus een eerder over het hoofd geziene jarentweeduizendberoemdheid om de spoeling niet al te dun te maken? Wat een armoe.. ::ohno::

Ik vind het eigenlijk wel meevallen. Niet iedereen is even bekend, maar dat is altijd wel het geval. De cast is voor mij bekender dan die van vorig jaar. Ik denk dat het een leuke groep is die er ook echt voor zal willen gaan.

Offline Demanuitwenen

• Forumlid
« Reactie #386 Gepost op: 17-11-2024, 13:26:23 »
Trailer nieuw seizoen.

Is het niet jammer dat je de kandidaten ook al in opdrachten bezig ziet? zo kun je alvast gaan bedenken wie er lang in het spel is zolang opdracht waar de kandidaat in voorkwam nog niet is geweest

Offline Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
« Reactie #387 Gepost op: 17-11-2024, 13:29:32 »
Ehhm. De enige bewegende beelden in een opdracht die ik in deze video zie zijn beelden uit afgelopen seizoenen, toch?  Of mis ik hier iets
« Laatst bewerkt op: 21-11-2024, 12:50:01 door Tarbozan »

Offline PieterBasje

• Actief Lid
  • 1/8e finalist WidMO 2022
« Reactie #388 Gepost op: 17-11-2024, 13:29:36 »
Is het niet jammer dat je de kandidaten ook al in opdrachten bezig ziet? zo kun je alvast gaan bedenken wie er lang in het spel is zolang opdracht waar de kandidaat in voorkwam nog niet is geweest

Dit zie je toch niet? Ik zie alleen de helipad en een recap van alle oud mollen. Er zit nog een geblurred abseil-shot in, maar ik kan daar niet echt uithalen wie het is. Wellicht Nyree die ze nog geblurred houden omdat sommigen het streaming-seizoen nog niet gezien hebben.
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline Tarbozan

• Forumlid
« Reactie #389 Gepost op: 17-11-2024, 16:23:24 »
Dat abseilshot is volgens mij inderdaad bedoeld als een bewegend beeld van de mol van het streaming seizoen

Offline Amethyst

• Forumlid
« Reactie #390 Gepost op: 17-11-2024, 16:55:09 »

Rik van de Westelaken: “Dit seizoen vind ik misschien wel het zenuwslopendste seizoen uit mijn Wie is de Mol?-carričre. Want we beginnen meteen met een plottwist - die vergaande gevolgen heeft voor de Mol. Dat maakt dat ik waanzinnig veel zin heb om dit 25ste seizoen met Nederland te delen. Want dit... hebben we nog nooit gedaan.”

https://wieisdemol.avrotros.nl/artikelen/dit-zijn-de-kandidaten-van-wie-is-de-mol-seizoen-25-2519

Ik zag op andere platforms dat dit een hint zou kunnen zijn naar Stijns docuserie Jong Geleerd, Nooit Gedaan.

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #391 Gepost op: 17-11-2024, 21:14:06 »
Nog nooit gedaan? Eindelijk twee mollen!  ;D

[Duik]

2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #392 Gepost op: 17-11-2024, 23:13:36 »
Ik ben me nog steeds het hoofd aan het breken over Everon, Midden Oosten, eerste donkere man als mol, en nog nooit gedaan.......

Offline edgomo

• Winnaar WIDM-pool 2025
  • Forumlid
« Reactie #393 Gepost op: 18-11-2024, 07:13:58 »
Nog nooit gedaan? Eindelijk twee mollen!  ;D

[Duik]
Dan denk ik eerder dat Rik.....

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #394 Gepost op: 18-11-2024, 10:39:49 »
Hoe snel zouden ze door een simpele foto de locatie kunnen achterhalen...

Is drie kwartier een record?
in dit geval is het ongeveer een halve dag geweest.

Voor het Albanië-seizoen hadden we er een kleine week voor nodig.

Ik vind het altijd leuk om in dit topic terug te kijken naar genoemde namen en andere info die bleken te kloppen.

Vlug eroverheen lezend, die ik dat alleen Bridget en Sam zijn genoemd, en de ándere commando van Kamp van Koningsbrugge.  Het land is exact 1x genoemd.

Verder zegt BRTDM:  ik hoop dat ze het dit keer ook eens echt anders gaan doen.....

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #395 Gepost op: 18-11-2024, 15:35:58 »
iemand al opgemerkt dat er niet 1 groot scherm hangt achter de kandidaten, maar minstens 5? Op ieder groot gebouw is wel een scherm te zien.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #396 Gepost op: 18-11-2024, 16:04:19 »
Hangen ze daar echt, inclusief de beelden die ze in de montage tonen, of zijn ze erin gemonteerd?

Ik zeg dat om een bepaalde reden: er lopen in Cambodja best veel backpackers rond, waarvan vast wel aan aantal molloten.

Wat zal er gebeuren als er ook maar 1 backpacker daar op die schermen iets ziet staan met met mollogo en bewegende beelden?

Niet iedereen zal zijn mond houden, en ik denk dat Cambodja als locatie via die weg eerder uitgelekt zou zijn.

Offline Tarbozan

• Forumlid
« Reactie #397 Gepost op: 18-11-2024, 16:27:34 »
Tevens zijn veel van die highrise buildings in phnom penh vrij dure appartementen en wil je als welvarende cambodjaan je uitzicht tijdelijk laten verpesten door een scherm voor je dure balkon ? 

Nee ik acht de kans dat die schermen daar fysiek echt hebben gehangen niet zo groot

Offline Molzkovicz

• Forumlid
« Reactie #398 Gepost op: 20-11-2024, 19:31:17 »
Bij het begin van de teaser, na vier seconden, zijn bepaalde schermen in elk geval niet te zien.

De afzonderlijke kandidatenfoto’s zijn gemaakt vlak bij de plek waar de groepsfoto met Rik is genomen (ongeveer op deze positie, maar dan verder naar binnen). Het lijkt erop dat bij dit gebouw ook een test plaatsvindt. Op deze persfoto is namelijk een testset-up te zien waarbij kenmerkende elementen van het exterieur terugkeren: het vierkante plateau bij de trap, de kleurstelling van de pilaren, de versierde raam- of deurdelen, de ‘dennenappel’ op de paaltjes tussen de hekdelen enzovoort. Het is goed mogelijk dat de kandidaten later op het heliplatform dan hun scherm te zien krijgen, maar dat weten we niet zeker.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #399 Gepost op: 20-11-2024, 21:09:44 »
Uit het interview met Kristof, in het nieuwe molboekje, is op te maken dat ze aan het begin iets hebben gedaan, dat móst lukken, omdat ze anders het hele seizoen op hun buik konden schrijven.