Mijn wensmol was Sam. Het was lang een prikkelend idee, een mol die geen mol wil zijn en die werd aangeduid door de groep tegen zijn zin, samen met zijn molachtergrond als 'zoon van' ... helaas weer te mooi om waar te zijn.
Ondertussen is het toch overduidelijk Stijn voor mij. Nam hem mee in mijn verdenkingen vanaf afl. 3, maar vond het enorm moeilijk om hem uiteindelijk met zekerheid aan te stippen als dé mol. Hij heeft zich goed voor mij kunnen verstoppen, deels ook door de goede casting dit jaar. Vond dit een van de moeilijkere seizoenen, vooral in de beginfase. De kandidaten waren enorm aan mekaar gewaagd qua molpotentieel.
Van de andere finalisten heb ik enkel Roos verdacht, maar zij ging veel te opzichtig tewerk. Verdenk haar er dus van dat dit tactiek was. Waarschijnlijk een slimme ook, want zij heeft volgens mij de meeste kans om het spel te winnen.
Maaike heb ik dan weer nooit serieus verdacht.
Heel benieuwd hoe de mol uiteindelijk werd gekozen. Erg genoten van dit seizoen, dat origineler lijkt dan andere jaren, met een paar zeer geslaagde twists.