Auteur Topic: [Kandidaat] Stijn de Vries  (gelezen 84331 keer)

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Stijn de Vries
« Reactie #380 Gepost op: 23-02-2025, 12:21:25 »
Maar netto wel bijna vier keer zoveel verdiend als de rest  :)

Een groot deel van het geld heeft hij samen met Maaike gevonden (mogelijk ook dankzij Maaike). Dat is bij 'zijn deel' opgeteld, waardoor het lijkt alsof Maaike veel minder heeft opgehaald.  ::vergroot::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #381 Gepost op: 23-02-2025, 12:57:46 »
Voor het eerst in het seizoen denk ik, hij staat ruimschoots onderaan in het FTM-overzicht (en dat stond ie ook al voor de sweep van vorige week).

Dat is sterk afhankelijk van hoe FTM opgesteld wordt. Kijk je naar hoeveel r binnen is gehaald, is het weinig. Kijk je hoeveel geld uit de pot gehouden is, kom je heel anders uit.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #382 Gepost op: 23-02-2025, 13:39:51 »
Machtig mooi toch, dat de kluis NAAST zijn eigen kamer al leeggeroofd bleek.... och och hoe kan dat nou, wie kan dat nou gedaan hebben?!?!?! Nadat ze geconstateerd hadden dat niemand Stijn's verdieping had kunnen vinden want de trappen liepen anders. Betrapt..... maar hij kwam er WEER mee weg ;D ::regenboog::
De Blondine is de Mol :)

Offline Nylow

• Forumlid
« Reactie #383 Gepost op: 23-02-2025, 19:39:26 »
Machtig mooi toch, dat de kluis NAAST zijn eigen kamer al leeggeroofd bleek.... och och hoe kan dat nou, wie kan dat nou gedaan hebben?!?!?! Nadat ze geconstateerd hadden dat niemand Stijn's verdieping had kunnen vinden want de trappen liepen anders. Betrapt..... maar hij kwam er WEER mee weg ;D ::regenboog::

Lijkt er zelfs op dat de kamer waar het geld weg is zelfs tegenover de kamer van Stijn is. Kan niet missen.. toch? Het kan bijna niet meer anders dan Stijn zijn.. Ik zit nu zó diep in de tunnel dat ik echt niets anders meer zie..

Offline Mollenmania

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #384 Gepost op: 23-02-2025, 20:50:57 »
Grappig dat Stijn aan het begin van de I see you - opdracht zegt "niet bang aangelegd" te zijn, maar een niet al te spannend spookhuis vindt hij te eng om nog 5 tellen naar de laatste knop te zoeken..

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #385 Gepost op: 23-02-2025, 20:55:21 »
Grappig dat Stijn aan het begin van de I see you - opdracht zegt "niet bang aangelegd" te zijn, maar een niet al te spannend spookhuis vindt hij te eng om nog 5 tellen naar de laatste knop te zoeken..

Ik had het idee dat ie in de bus al een beetje aanstellerig deed over die slang op de weg om er tijdens het spel mee weg te kunnen komen.

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #386 Gepost op: 24-02-2025, 10:41:26 »
Vergeet ook de montage niet bij de laatste 10 minuten van de zoutopdracht. Daar krijgen we bijna niets van te zien, behalve een zogenaamd balende Stijn die buiten de tijd is. Als er een kandidaat echt hard zou werken om het te halen hadden ze het wel anders in beeld gebracht. Typisch voor een mol weer.

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #387 Gepost op: 24-02-2025, 11:27:54 »
Vergeet ook de montage niet bij de laatste 10 minuten van de zoutopdracht. Daar krijgen we bijna niets van te zien, behalve een zogenaamd balende Stijn die buiten de tijd is. Als er een kandidaat echt hard zou werken om het te halen hadden ze het wel anders in beeld gebracht. Typisch voor een mol weer.
Aflevering 10: chillen bij het zout, niemand die hem ziet en een molbiecht: ja ik echt geen 2000 euro aan zout binnen halen hoor, ik was zo moe van al dat sjouwen. Zoiets ;D
Winnaar Medeforummersquiz 2023 & 2024. Winnaar RN Toto 2023

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #388 Gepost op: 24-02-2025, 11:40:10 »
Denk dat Stijn echt prima zijn best heeft gedaan. In de laatste tien minuten moesten ze nog het laatste deel zout voor Maaike hebben en dan nog eens 125 kilo zout die Stijn in zijn eentje moest doen. En best een eind mee komt.

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #389 Gepost op: 24-02-2025, 11:48:01 »
Stijn heeft als mol sowieso in elke aflevering het heel goed gedaan. Ook weer in deze opdracht. Perfecte eindresultaat.

Hij is onopvallend gebleven het hele seizoen onder de kandidaten a la Jan Versteeg en Thomas Cammaert.

Iets overacting tijdens de eliminaties maar dat had Thomas ook. Kennelijk zien de kandidaten dat wat minder dan wij.

Heb zn molacties nog niet gezien maar hij krijgt bij voorbaat van mij al een 8.
Geweldige gozer ook

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #390 Gepost op: 24-02-2025, 15:48:33 »
Hij doet het machtig mooi ja. Welk ingredient denk jij dat hij heeft doorgegeven waardoor de maaltijd volkomen verkeerd werd ::hypocriet:: ?

Deze opdracht was eigenlijk een inkoppertje voor hem. Hij hoeft maar 1 ding verkeerd door te geven en de dames moeten dat ingredient niet kennen bij de maaltijd, en de chefs vallen er keihard over. Want er was er niet 1 die het niet merkte.

En Stijn kan wat lijden, want behalve Roos verdenkt niemand hem toch. Ook weer een leukertje voor aflevering 10 ::tandpastasmiley::
De Blondine is de Mol :)

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #391 Gepost op: 24-02-2025, 16:00:28 »
Ja het kan van alles zijn geweest. Er is n hoop weggeknipt

Offline Nylow

• Forumlid
« Reactie #392 Gepost op: 24-02-2025, 21:26:16 »
Ik vind zijn gezicht uitdrukkingen ook ge-wel-dig. Deze laat me eigenlijk denken dat hij precies wist wat Roos had geboden voor de finale vrijstelling. Dit is vrij direct na dat Roos zegt "Ik heb 2000 geboden."

Gewoon echt heerlijk. Ik hoop echt dat hij de mol is  ::rofl::

Offline Mollenmania

• Forumlid
« Reactie #393 Gepost op: 24-02-2025, 21:44:53 »
Ja goed dat je deze aanhaalt. Er werd weer heel erg de nadruk gelegd op de 7000 door het hele gesprek erover aan tafel uit te zenden. Met daarbij Maaike die zegt: "Dat kan toch niet anders dan de mol zijn geweest."
Roos wordt hier voor de zoveelste keer verdacht neergezet in de edit.

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #394 Gepost op: 24-02-2025, 21:45:34 »
Ik vind zijn gezicht uitdrukkingen ook ge-wel-dig. Deze laat me eigenlijk denken dat hij precies wist wat Roos had geboden voor de finale vrijstelling. Dit is vrij direct na dat Roos zegt "Ik heb 2000 geboden."

Ik zou binnen no time bff's zijn met Stijn.

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #395 Gepost op: 24-02-2025, 21:54:18 »
Ja goed dat je deze aanhaalt. Er werd weer heel erg de nadruk gelegd op de 7000 door het hele gesprek erover aan tafel uit te zenden. Met daarbij Maaike die zegt: "Dat kan toch niet anders dan de mol zijn geweest."
Roos wordt hier voor de zoveelste keer verdacht neergezet in de edit.

Ja ook dat en daarbij.. Stijn begint aan tafel met “hey wisten jullie al wat Sophie mij vertelde”? … Dat ging over die 5000 en dat ze daarover loog

Als mol slim om een ander verdacht te maken wat hij hier en continu doet.

Als kandidaat wil je juist verdenkingen op jezelf.

En in dat hotel door de porto “ik versta je mol” roepen tegen roos.

Als kandidaat super onlogisch.

Alles is onlogisch aan Stijn als kandidaat.
Als mol klopt alles

Offline Enigma TV

• Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
« Reactie #396 Gepost op: 24-02-2025, 21:59:53 »
Even een virtueel standbeeld voor zijn heerlijke uitspraken telkens. Alleen deze aflevering al!

"Je suis de pot"  ::rofl::

Joekelen

"Was het een grote slang?" "Ja, zunne!"

Maar of het de Mol is weet ik nog niet. Ik hink echt tussen Stijn en Maaike, waarbij ik bij Stijn ook wel vaker denk dat dit gewoon écht is hoe hij is, haha.

Offline Mollenmania

• Forumlid
« Reactie #397 Gepost op: 24-02-2025, 22:50:02 »
Ja ook dat en daarbij.. Stijn begint aan tafel met “hey wisten jullie al wat Sophie mij vertelde”? … Dat ging over die 5000 en dat ze daarover loog

Als mol slim om een ander verdacht te maken wat hij hier en continu doet.

Als kandidaat wil je juist verdenkingen op jezelf.

En in dat hotel door de porto “ik versta je mol” roepen tegen roos.

Als kandidaat super onlogisch.

Alles is onlogisch aan Stijn als kandidaat.
Als mol klopt alles

Ja, hij was lekker aan het stoken aan het ontbijt, moet ook heerlijk zijn voor een mol om een kandidaat van 7000 te kunnen beschuldigen.

Mede om de uitspraken van Stijn richting Roos verwacht ik wel dat hij Roos gaat verdenken in de finale.

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #398 Gepost op: 24-02-2025, 22:54:48 »

Mede om de uitspraken van Stijn richting Roos verwacht ik wel dat hij Roos gaat verdenken in de finale.

Een verdenking richting Maaike  van hem zou te bizar zijn idd na dit alles

Dit zorgt er dan wel voor dat Maaike 0 verdenkingen heeft in de finale.

Mss dat Rik dan al aan t einde vlg afl zegt dat Maaike niet de mol is want die conclusie zal dan sowieso getrokken worden.

Een onontdekte mol is nog nooit gebeurd

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #399 Gepost op: 24-02-2025, 23:52:42 »

Echt zo'n mollen-blik, lekker stiekem.  ::rofl::
Ja, volgens mij heeft hij er wel lol in. En ik vind dat hij het ook goed doet, gezien de mol-omstandigheden (ter plekke gekozen, op de hielen gezeten worden door Roos)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)