Auteur Topic: [Kandidaat] Stijn de Vries  (gelezen 83564 keer)

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
Re: [Kandidaat] Stijn de Vries
« Reactie #400 Gepost op: 25-02-2025, 07:12:39 »
Een verdenking richting Maaike  van hem zou te bizar zijn idd na dit alles

Dat kan in deze fase van het spel toch niets meer schelen? De pretenties kun je weggooien. Het gaat nu gewoon plat op effect. Dus hij gaat gewoon voor Maaike nu zeker is dat Roos op hem gaat en Maaike op Roos. Vooral dat laatste zal nog even afwachten zijn geweest want Maaike kon 2 kanten op. Vandaar een verwarrende aanloop van Stijn's nepverdenkingen. Maar nu is de beer los, en we gaan het bizarre zien  ::) 8)
De Blondine is de Mol :)

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #401 Gepost op: 25-02-2025, 07:22:25 »
Ik heb het idee dat de productie heel erg voorsorteert op een duel tussen Stijn en Roos, en Maaike een beetje links laat liggen. Ik zie wel aankomen dat Maaike al als verliezer wordt aangewezen straks.

Offline Nylow

• Forumlid
« Reactie #402 Gepost op: 25-02-2025, 17:57:48 »
Dit is echt puur toeval, maar is het iemand opgevallen dat het net lijkt alsof er 'Stijn' staat op het briefgeld van Cambodja?
Ik heb het even opgezocht, maar het staat dus echt op het briefgeld.  ::rofl::

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #403 Gepost op: 25-02-2025, 18:21:51 »
Ik heb het idee dat de productie heel erg voorsorteert op een duel tussen Stijn en Roos, en Maaike een beetje links laat liggen. Ik zie wel aankomen dat Maaike al als verliezer wordt aangewezen straks.
Als we op Moltalk afgaan wordt het Stijn versus Maaike, laatste twee keer 5 gasten die Maaike als mol hadden. Daarvoor veel gasten die Stijn hadden.

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #404 Gepost op: 26-02-2025, 00:09:04 »
Dit is echt puur toeval, maar is het iemand opgevallen dat het net lijkt alsof er 'Stijn' staat op het briefgeld van Cambodja?
Ik heb het even opgezocht, maar het staat dus echt op het briefgeld.  ::rofl::

Leuk stijn in de laatste 5 grote letters.
En S98? Stijn geboren in 98.
En 6653 samen 20. 20e vraag is…

Offline SanderFMC

• Forumlid
« Reactie #405 Gepost op: 26-02-2025, 00:17:28 »
Is dit briefgeld dat in de uitzending te zien is geweest of gewoon een foto van internet?

Offline Nylow

• Forumlid
« Reactie #406 Gepost op: 26-02-2025, 09:03:37 »
Is dit briefgeld dat in de uitzending te zien is geweest of gewoon een foto van internet?

Ja, dit was een screenshot van het geld in de aflevering. Maar ik heb het ook op google opgezocht en dit staat ook echt op het briefgeld. Vond het gewoon leuk om te delen. Zou grappig zijn als het een daadwerkelijke hint was.

Leuk stijn in de laatste 5 grote letters.
En S98? Stijn geboren in 98.
En 6653 samen 20. 20e vraag is…

Leuk gevonden maar er staat S9S  ::rofl::

Offline JanMOL

• Forumlid
« Reactie #407 Gepost op: 26-02-2025, 10:43:13 »
Neemt niet weg dat hij wel hard gewerkt heeft tijdens die opdracht. Dat had hij niet hoeven doen.

Niet mee eens. Stijn heeft al eerder laten zien fysiek sterk te zijn, dus het zou (voor zijn mede-kandidaten en kijkers) toch juist heel erg opvallen als hij nu niet zijn best zou doen? Dan maak je jezelf heel verdacht. Nu kun je (als hij de mol is) juist laten zien dat hij heel erg zijn best deed, maar 'helaas' toch geen geld binnenhaalt

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #408 Gepost op: 26-02-2025, 10:46:48 »
De beste mollen zijn de harde werkers die vervolgens niks binnenhalen.

« Reactie #409 Gepost op: 26-02-2025, 10:53:15 »
De beste mollen zijn de harde werkers die vervolgens niks binnenhalen.

Klopt. Maar het zou raar zijn als ze Stijn eerder hadden laten gaan, de sterksten heb je nodig.

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #410 Gepost op: 26-02-2025, 11:11:36 »
Neemt niet weg dat hij wel hard gewerkt heeft tijdens die opdracht. Dat had hij niet hoeven doen.

Ik reageerde op Janmol die dit citaat aanhaalt.

Eens met Janmol dat n mol niet moet lopen lanterfanteren maar juist WEL zn best moet doen met hetzelfde resultaat

Offline WillempieW

• winnaar De Mol pool 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #411 Gepost op: 26-02-2025, 11:47:33 »
Leuk gevonden maar er staat S9S  ::rofl::
Voor mij is 't een nummer, dus 898...

Offline Nylow

• Forumlid
« Reactie #412 Gepost op: 26-02-2025, 12:15:07 »
Voor mij is 't een nummer, dus 898...

Ik begin nu wel echt er in te geloven, hahaha.. als je 6+6+5+3 doet krijg je 20.. en als je 8+9+8 doet krijg je 25.
2025? Op het briefgeld staat Stijn?  ::rofl::

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #413 Gepost op: 27-02-2025, 10:32:44 »
Laten we trouwens wel vooropstellen dat als Maaike inderdaad op Roos zit, Stijn het fantastisch gedaan heeft. Helemaal als onvoorbereide mol. Petje af om zelfs tot in de finale deels onverdacht te blijven. Terwijl hij behoorlijk wat gemold lijkt te hebben ook.

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #414 Gepost op: 27-02-2025, 12:48:21 »
Ik blijf het bij Maaike nog steeds wat onduidelijk vinden. Het komt over dat ze Roos heeft als hoofdverdachte, maar ze maakt op  mij de indruk dat ze Stijn echt nog wel meeneemt. Het kan ook zijn dat Maaike de komende afl. weer tot andere inzichten komt (volgens de preview kunnen ze meer informatie krijgen over de afvallers?)

Maar als Stijn de mol is en Maaike hem ook verdenkt, blijft het nog steeds knap.
De andere kandidaten (vanaf Sophie) hebben Stijn nooit als een mol-optie gezien.

Dan hebben we wel de situatie dat Stijn voor de kijker makkelijker was om te vinden, maar daar kan hij weinig aan doen denk ik. Hij heeft echt wel flink lopen mollen, denk ik.  >:D

Grappig van dat geld, wat een mooi toeval.
« Laatst bewerkt op: 27-02-2025, 12:51:31 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #415 Gepost op: 27-02-2025, 15:05:36 »
Je ziet wel vaker dat hele goede mollen juist voor de kijker goed te vinden zijn (oa Duitsland seizoen in De Mol). Als een mol doorheeft dat ie onverdacht is kan ie nog meer gaan mollen. Dat maakt het voor de kijkers makkelijker, maar daar kan een mol moeilijk rekening mee houden.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #416 Gepost op: 27-02-2025, 16:30:57 »
Ja we kunnen flinke lijsten maken met al zijn molacties.... prachtig toch. Het feit dat we het niet eens meer doen en geen molduels enzo meer hebben geeft dat het voor ons toch wel te makkelijk was maar helemaal eens dat Stijn het ook niet voor ons doet.... hij bleef machtig onverdacht onder de kandidaten! ::bravo:: ::love::
De Blondine is de Mol :)

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #417 Gepost op: 27-02-2025, 17:56:19 »
Mij maakt het echt niks uit als de mol voor de kijkers best makkelijk te raden is. Bij mij duurde het wel redelijk lang dit keer. Ik vind vaak juist leukere als de mol lekker onverdacht blijft bij de kandidaten en dat je bij de alle laatste aflevering die geschokte gezichten ziet en dat zij echt 100% zeker zijn van hun eigen mol, I love that  ::bravo::

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #418 Gepost op: 27-02-2025, 19:14:22 »
Stijn kwam bij mij rond afl. 3 in beeld (vanaf toen ook braaf zijn naam ingevuld in de WIDM-pol  ;D ), maar het heeft wel lang geduurd voordat ik hier écht durfde te tunnelen. Gabriël en Bridget heb ik ook erg verdacht.

En inderdaad: het is vooral belangrijk dat de mol bij zijn medespelers onverdacht blijft. Dat is Stijn uitstekend gelukt (en ondertussen heeft hij stevig doorgemold).  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 27-02-2025, 19:19:25 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Nylow

• Forumlid
« Reactie #419 Gepost op: 27-02-2025, 19:29:31 »
Ik weet trouwens niet of meerdere mensen dit opvielen.. maar in aflevering 3 bij het fragment waar Stijn zijn joker aan Bridget geeft..? Die biecht? Daar zegt hij "Ik wist dat ik Bridget nodig had om de groep te overtuigen dat ik de waarheid sprak." Bridget is hier als het ware ingeplakt. Zou het kunnen dat dit een molbiecht is en hij eigenlijk zei "Ik wist dat ik iemand nodig had om de groep te overtuigen dat ik de waarheid sprak."? en dat "Thanks Bridget" ook een molbiecht van 'ja, thanks voor het helpen van de mol'?

Wellicht draaf ik door. Mocht je het fragment willen bekijken, hier is het linkje. Timestamp 47:50

« Laatst bewerkt op: 27-02-2025, 19:31:05 door Nylow »