Om met het laatste te beginnen, de leader (sinds de online zomer '23-editie) vind ik verfrissend, sneller en spannender dan de voorganger.
Voor de rest een leuk opwarmertje. Leuk om behind the scene-fragmenten te zien, die voegen wel wat toe. Lijkt het nu toch steeds meer op DeMol?
Van een paar kandidaten de voorm. shell-toren in de waterplas in spiegelbeeld gezien en van een paar het echte beeld; sommigen (Teun, Sophie) gingen na de hereniging meteen naast Rik staan een kregen we geen beelden van de omhelzingen van alle kandidaten (gaf misschien teveel weg van hoe goed ze elkaar kennen); op sommige opmerkingen (van Ray) over hoe easy de trip moest worden werd geglimlacht, waaruit ik op wil maken dat hij er niet lang in heeft gezeten. Mijn indruk was dat Sophie en Teun veel aan het woord waren, daarnaast Stijn. Ray, Sam, Maaike weinig. Maar zegt allemaal niks vrees ik. Kennis over waar de mol op de eerste groepsfoto statistisch gezien het vaakst staat werd nu openlijk gedeeld door Rik, grappig.