Auteur Topic: Kick-off Wie is de Mol?  (gelezen 15126 keer)

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
Kick-off Wie is de Mol?
« Gepost op: 25-12-2024, 09:07:12 »
Komende zaterdag om 19:05 uur op NPO 1.

Bespreek hier de kick-off!
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Kick-off Wie is de Mol?
« Reactie #1 Gepost op: 25-12-2024, 21:13:51 »
Naar mijn bescheiden mening kun je uit de aanwezigen in de kick off afleiden, dat er niet tussendoor (of aan het begin)een andere kandidaat erbij komt.

Offline hrvdg7

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #2 Gepost op: 27-12-2024, 09:08:26 »
Een kick off is nooit echt leuk. Dat hebben we wel gezien met de top 2000. Hopelijk voegt het iets toe aan het echte programma, anders hoeft zo'n kick off niet voor mij.

Offline Sanmol

• Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
« Reactie #3 Gepost op: 28-12-2024, 19:54:39 »
Ik vond dit juist wel leuk.  We zagen mooie beelden van Cambodja en iedereen kwam genoeg aan het woord. Iinteressant om ook de behind the scenes materiaal te zien.

Offline PieterBasje

• Actief Lid
  • 1/8e finalist WidMO 2022
« Reactie #4 Gepost op: 28-12-2024, 19:54:55 »
Die leader... Waarom die duo's  ::ohno::
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
« Reactie #5 Gepost op: 28-12-2024, 19:57:05 »
Ik vind de leader juist wel mooi.   

Verder oke kick off, goede verdelimg aandacht over de kandidaten .

Mollicitaties, die van nora komt me te onpersoonlijk over .

Deze kickoff zorgde voor mij wel dat ik wat meer zin in het seizoen heb, en dat was denk ik de bedoeling

Offline Sven.

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 28-12-2024, 19:57:43 »
Best leuk zo. Ff iedereen aan het woord voor straks de chaos van het spel toeslaat.

De leader vind ik sinds het streamingseizoen echt 3x niks.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Maarten20

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 28-12-2024, 20:02:26 »
Ik kreeg toch het gevoel na het kijken dat een Sophie Frankenmolen en Teun Luijckx erg ver zijn gekomen in het spel. Waren beide vrij open en spraken in meervoud als het om dingen ging die ze meegemaakt hadden. Maar misschien zit ik er naast. Sam Hagens, Ray Klaassens en Bridget Maasland kreeg ik minder hoogte van. Of ze liggen er vrij snel uit en hebben weinig mee gemaakt, of ze waren te bang om dingen te verraden. De meerdere bonnetjes uit de tas van Bridget verraden wellicht ook al een snelle exit. Als je nog in het spel zit heb je weinig tijd om allemaal dingen extra te kopen tijdens de opnames en volgens mij krijg je ook vrij veel. Als je er snel uit ligt heb je veel vrije tijd om dingen te kopen als je toch in het afvallershotel moet verblijven.
When life knocks you down, fight back!

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #8 Gepost op: 28-12-2024, 20:07:27 »
Leuke kick-off, mooi kijkje achter de schermen ::ok::

Ben benieuwd wat jullie allemaal al denken te hebben gezien in de reacties van de kandidaten ;D Grappig om theorieën die hier zijn genoemd al langs te horen komen!

De leader moet ik ook nog steeds aan wennen, maar dat had ik destijds in 2011 ook.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #9 Gepost op: 28-12-2024, 20:09:50 »
Die leader... Waarom die duo's  ::ohno::

En wat nu als tijdens de eerste aflevering kandidaten aan elkaar gekoppeld zijn voor 'iets'?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 28-12-2024, 20:12:44 »
Ik vond het een leuke kick-off! Leuk om iedereen al wat beter te leren kennen (vooral Nora kende ik nog niet goed) en ook de dynamiek tussen de deelnemers was top! De beelden achter de schermen vertellen niet veel maar zijn wel leuk om te zien. Ik heb nu veel meer zin in de eerste aflevering.

Offline Tarbozan

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 28-12-2024, 20:13:29 »
Ik kreeg toch het gevoel na het kijken dat een Sophie Frankenmolen en Teun Luijckx erg ver zijn gekomen in het spel. Waren beide vrij open en spraken in meervoud als het om dingen ging die ze meegemaakt hadden. Maar misschien zit ik er naast. Sam Hagens, Ray Klaassens en Bridget Maasland kreeg ik minder hoogte van. Of ze liggen er vrij snel uit en hebben weinig mee gemaakt, of ze waren te bang om dingen te verraden. De meerdere bonnetjes uit de tas van Bridget verraden wellicht ook al een snelle exit. Als je nog in het spel zit heb je weinig tijd om allemaal dingen extra te kopen tijdens de opnames en volgens mij krijg je ook vrij veel. Als je er snel uit ligt heb je veel vrije tijd om dingen te kopen als je toch in het afvallershotel moet verblijven.

Over sophie en ray volledig mee eens.   En ook bij bridget kreeg ik een raar gevoel toen ze over de rugzak begon .

Sophie was vrij aanwezig en ray wat ingetogener en misschiem dat ik ze daarom inschat als iemand die er lang inblijft (sophie) en een mogelijke snelle exit (ray)

Offline vveerraak

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 28-12-2024, 20:13:49 »
Ik kreeg toch het gevoel na het kijken dat een Sophie Frankenmolen en Teun Luijckx erg ver zijn gekomen in het spel.
800 loempia's in twee dagen zal niet lukken, dus Teun zit er wel even in.  ;D

Ray had er overigens nog twee weken last van, dus het lijkt me sterk  dat hij na twee dagen naar huis mocht.
Tell me what your telescope says

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #13 Gepost op: 28-12-2024, 20:14:23 »
Om met het laatste te beginnen, de leader (sinds de online zomer '23-editie) vind ik verfrissend, sneller en spannender dan de voorganger.
Voor de rest een leuk opwarmertje. Leuk om behind the scene-fragmenten te zien, die voegen wel wat toe. Lijkt het nu toch steeds meer op DeMol?
Van een paar kandidaten de voorm. shell-toren in de waterplas in spiegelbeeld gezien en van een paar het echte beeld; sommigen (Teun, Sophie) gingen na de hereniging meteen naast Rik staan een kregen we geen beelden van de omhelzingen van alle kandidaten (gaf misschien teveel weg van hoe goed ze elkaar kennen); op sommige opmerkingen (van Ray) over hoe easy de trip moest worden werd geglimlacht, waaruit ik op wil maken dat hij er niet lang in heeft gezeten. Mijn indruk was dat Sophie en Teun veel aan het woord waren, daarnaast Stijn. Ray, Sam, Maaike weinig. Maar zegt allemaal niks vrees ik. Kennis over waar de mol op de eerste groepsfoto statistisch gezien het vaakst staat werd nu openlijk gedeeld door Rik, grappig.

Offline daniwidm

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 28-12-2024, 20:16:56 »
Inderdaad interessant om hieruit proberen aanvoelen hoe lang iemand onderdeel van het spel was.

Sophie had ik meteen dat gevoel bij, zoals hierboven werd gezegd.
Ray had, zei hij, na aankomst thuis 2 weken moeite om terug in het alledaagse leven te komen. Dat zegt denk ik ook dat hij diep in het spel zat. :)

Offline Tarbozan

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 28-12-2024, 20:19:31 »
Ik had bij ray juist heel erg het gevoel dat hij te licht had gedacht over het spel en heel erg over zichzelf kon nadenken en daardoor moeite had om terug in het normale te komen.
Bizar hoe je uit dezelfde beelden zo verschillende ideeen kunt halen

Offline Elijah

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 28-12-2024, 20:20:18 »
Dit lijkt me nu al 1 van de leukste groepen sinds de laatste paar jaar. Iedereen is zo spontaan.

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #17 Gepost op: 28-12-2024, 20:23:13 »
op basis van de kick off en mijn persoonlijke favoriete voorkeurskandidaten-bias:
snel eruit: Ray, Gabriel, Maaike, Bridget
gemiddeld: Sam, Norah
wellicht lang:  Stijn
lang erin: Sophie, Teun

wat een schoten voor de boeg in dichte mist  ::rofl::

Offline Tristan

• Forumlid
  • Niet mokken... of toch wel?
« Reactie #18 Gepost op: 28-12-2024, 20:27:51 »
800 loempia's in twee dagen zal niet lukken, dus Teun zit er wel even in.  ;D
Of hij viel wel als een van de eersten af en had in het afvallershotel alle tijd om loempia's te eten  ;D
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Sanmol

• Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
« Reactie #19 Gepost op: 28-12-2024, 20:34:23 »
Mollicitaties, die van nora komt me te onpersoonlijk over .

Mee eens. Ik vond haar niet overtuigend over komen in dat kleine stukje.