Auteur Topic: [Poll] Wie is de volgende afvaller?  (gelezen 36049 keer)

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
Re: [Poll] Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #160 Gepost op: 16-02-2025, 12:16:59 »
Ik zou denken Sophie, maar Nora zei in Niet De Mol dat ze een bondje met haar had dus misschien is die nu een stuk wijzer geworden. In dat geval zie ik eerder Maaike nog afvallen dan Roos.
Maar zelfs na haar exit dacht ze nog steeds dat Roos de mol was, dus ze zullen wel tegen elkaar gezegd hebben dat iedereen nu vol op Roos gaat, als Sophie als Nora is dan vliegt ze er net zo hard op Roos uit zaterdag..... Maaike die nog wat spreidt op Stijn blijft dan makkelijk.
De Blondine is de Mol, Michèèèèèèle dus :)

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #161 Gepost op: 16-02-2025, 13:36:45 »
Maaike zit op Stijn de test in te vullen die gaat door.

Sophie of Roos gaat nog afvallen. Want die beelden van Roos: je ziet erin wat je zelf wil zien. Dus het kan je tunnelvisie bevestigen of je ziet er helemaal niks in.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #162 Gepost op: 17-02-2025, 22:54:19 »
Maaike

Gewoon n gedachtegang… :

Na de L Somsi hint (S is mol) denk ik dat Sophie er nog in zal blijven ter verwarring.

Als de makers weten dat Sophie in afl 8 afvalt zouden ze mss niet deze hint in de edit gelaten hebben anders wordt t te duidelijk.

Zonder de hint had ik Sophie gezegd 🤓

Offline Contraspion

• Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
« Reactie #163 Gepost op: 17-02-2025, 22:57:35 »
Klinkt logisch!  ::ok::

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #164 Gepost op: 17-02-2025, 23:03:33 »
Klinkt wel heel logisch, dan hoop ik eigenlijk eerder Roos dan Maaike.
Want niet alleen, omdat ik Maaike verdenk. Volgens mij heeft Maaike al behoorlijk lang door dat Stijn het is en het is vaker gebeurd dat iemand die heel hoog staat in de app vanaf het begin net voor de finale eruit vliegt. En bij Roos kan ik het wel zien, omdat zij nog steeds spreid volgens mij.
« Laatst bewerkt op: 17-02-2025, 23:05:12 door Mol1991 »

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #165 Gepost op: 17-02-2025, 23:17:05 »
dan hoop ik eigenlijk eerder Roos dan Maaike.

Ik hoop al t hele seizoen Roos. Ben n beetje moe van dat expres opvallen gedoetje

Maar de Stijn/Roos finale wordt wel heel erg op aangestuurd heb ik t gevoel

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #166 Gepost op: 17-02-2025, 23:21:53 »
Maar de Stijn/Roos finale wordt wel heel erg op aangestuurd heb ik t gevoel
Ik heb dat gevoel niet, maar zou zeker kunnen.
Alleen het is voor mij nog niet helemaal duidelijk op wie Sophie zit op Maaike of Roos of toch Stijn. Het kan tussen de drie dames gaan, omdat ze allemaal goed zitten. Maar het kan zijn dat Sophie op Maaike zit en dat daardoor Maaike ook in de finale zit en voor mij gevoel is Stijn zijn nep mol Maaike en niet Roos, ook al wisselt hij per keer misschien, maar hij noemt Maaike meer Volgens mij.

Ik vind de logische finale tussen Stijn, Maaike en Roos. Zou Sophie toch doorgaan vanwege de hint, dan denk ik Stijn, Maaike en Sophie.

Als Stijn de mol is wint Maaike, als Maaike de mol is wint Stijn het denk ik.
« Laatst bewerkt op: 17-02-2025, 23:32:52 door Mol1991 »

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #167 Gepost op: 17-02-2025, 23:29:24 »
Eerlijk gezegd denk ik dat iedereen op Roos zit. Sophie ontdekte dat als laatste en heeft de minste kennis dus vliegt er uit.

Als Stijn de mol is hetzelfde. Dan hebben Maaike en Roos hem het langste door en heeft Sophie ook hier de minste kennis.

We zullen het zien zaterdag.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #168 Gepost op: 17-02-2025, 23:39:40 »
Eerlijk gezegd denk ik dat iedereen op Roos zit. Sophie ontdekte dat als laatste en heeft de minste kennis dus vliegt er uit.

Als Stijn de mol is hetzelfde. Dan hebben Maaike en Roos hem het langste door en heeft Sophie ook hier de minste kennis.

We zullen het zien zaterdag.

Ik ben volledig mee eens dat Sophie de meeste kans maakt als afvaller is die net voor de finale eruit vliegt. Ook al geef ik FS wel gelijk waarom zouden ze die hint zo duidelijk in beeld laten zien, als Sophie eruit vliegt. Niet helemaal logisch.

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #169 Gepost op: 18-02-2025, 03:17:47 »
Bijzonder dat iemand Stijn als afvaller heeft aangemerkt. Dat kan volgens mij alleen nog maar als hij wegens ziekte uit het spel zou stappen.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #170 Gepost op: 18-02-2025, 09:12:16 »
Ik bedacht mij vannacht nog iets over de laatste afvaller.
Het is wel vaker in de geschiedenis zo geweest dat in bepaalde opdracht(en) dat de finalisten allemaal bij elkaar zitten en ook vaak redelijk in het begin al, wat natuurlijk puur toeval is. Wat nou als in de escaperoom en bij het dans opdracht dat Sam met de finalisten samen werkte. En dan betekent het dat inderdaad Maaike nog afvalt. Alleen geloof ik dit niet.
« Laatst bewerkt op: 18-02-2025, 09:57:48 door Mol1991 »

Offline widm1992

• Forumlid
« Reactie #171 Gepost op: 18-02-2025, 22:13:24 »
Bijzonder dat iemand Stijn als afvaller heeft aangemerkt. Dat kan volgens mij alleen nog maar als hij wegens ziekte uit het spel zou stappen.

Er zou in principe nog een spel kunnen komen waarin Stijn zijn vrijstelling moet verdedigen 😂

Offline Soes

• Forumlid
« Reactie #172 Gepost op: 19-02-2025, 07:46:37 »
Dat zou mooi zijn. En als dat lukt: 5000 euro in de pot en vrijstelling eruit! Finalevrijstellingen..  ::niet-ok::

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #173 Gepost op: 19-02-2025, 07:54:24 »
Dat zou mooi zijn. En als dat lukt: 5000 euro in de pot en vrijstelling eruit! Finalevrijstellingen..  ::niet-ok::
Ik vind finalevrijstellingen opzich oké, maar alleen als de mol het wint of als iedereen al goed zit en dat de overgebleven kandidaten evenveel kansen blijven houden. Niet dat een kandidaat die fout zit hem wint en dat een kandidaat die goed zit er toch nog uitvliegt, zoals met Tygo en Freek.
« Laatst bewerkt op: 19-02-2025, 08:25:28 door Mol1991 »

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #174 Gepost op: 19-02-2025, 15:44:21 »
Tja dat kun je moeilijk afdwingen zonder het te verklappen ;D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #175 Gepost op: 21-02-2025, 13:21:55 »
Kennelijk kan je hier in de poll niks wijzigen maar ik switch naar Roos als afvaller

Offline Hadewychisdemol

• Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #176 Gepost op: 21-02-2025, 13:29:09 »
Kennelijk kun je je stem nu wel weer aanpassen!

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #177 Gepost op: 21-02-2025, 13:52:00 »
 :D ::ok::

Offline Hadewychisdemol

• Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #178 Gepost op: 22-02-2025, 13:47:27 »
Ik heb op Maaike gestemd. Ze moeten nu all-in gaan en ze zit toch meer op Roos dan op Stijn helaas. Sophie lijkt ook op Roos te gaan maar zie ik qua edit dan eerder als finalist.

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #179 Gepost op: 22-02-2025, 15:35:29 »
Hm, ik denk dat Maaike vooral Stijn verdenkt hoor. Ze lijkt hem bv te testen bij die fotograaf-opdracht (en lijkt daarin ook bevestiging te krijgen), ze zorgt ervoor dat de pot ergens anders is als ze met Stijn op de kamer slaapt en voor mij komt het over dat ze de eindbeslissing voor het kistje eigenlijk bij Roos wilde neerleggen ipv Stijn.

Ik denk ook dat Roos Stijn verdenkt.
Ik krijg bij Sophie de indruk dat ze Roos meer verdenkt dan Stijn. Dus ik vrees voor Sophie. (tenzij Roos stiekem toch de mol is, maar ik denk toch van niet)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)