Auteur Topic: [Kandidaat] Stijn de Vries  (gelezen 79276 keer)

Offline Nylow

• Forumlid
Re: [Kandidaat] Stijn de Vries
« Reactie #460 Gepost op: 2-03-2025, 19:34:33 »
Maar dat kun je ook beredeneren naar de mol. Waarom zouden ze dit doen bij een mol? Het is toch veel simpeler om een andere biecht op te nemen? De mol zit immers in het complot en biechten achteraf opnemen zal ook niet voor het eerst zijn.

Een tekst aanpassen kun je achteraf in de montage doen als blijkt dat de kandidaat finalist is en hij/zij op deze manier verdachter wordt.

Klopt.. maar de enige reden dat ik kan bedenken is dat ze dit willen doen om Stijn minder verdacht te maken. Maar tevens wel daarna te zeggen "is jullie dat niet opgevallen?" Nu ben ik er wel zeker van dat dit niet in de ontknoping komt (mits het Stijn is), maar ik vind het wel heel leuk hoe iedereen er hier op reageerde. Het versterkte mijn Stijn-tunnel  ::rofl::

Offline Contraspion

• Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
« Reactie #461 Gepost op: 3-03-2025, 22:03:44 »
Er zijn meer landen waar het woord soccer gebruikt wordt. Even opgezocht maar in Cambodja gebruiken ze in de lokale taal wel een etymologische variant van het woord football

Toch een duidelijke meerderheid voor rood(tinten).

Australië snap ik overigens wel, omdat ze net als Amerika met hun American Football, daar Australian Football hebben.

Maar goed, in Cambodja dus een variant van Football.  ;D

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #462 Gepost op: 4-03-2025, 12:12:49 »
Ja maar onze mol houdt van met Engels doorspekte zinnen  ;)
Zo komt hij zeker weer met een molactie weg ja...... de verkoopdames begrepen er niets van ;D ::tandpastasmiley::
De Blondine is de Mol, Michèèèèèèle dus :)

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #463 Gepost op: 7-03-2025, 17:18:02 »
Ik zet deze maar ff hier van mollevi

Splinter kan echt beter na de onthulling dit soort gesprekjes doen

Offline evelienh1986

• Forumlid
« Reactie #464 Gepost op: 8-03-2025, 00:39:31 »
Goeie!

Offline Mollenmania

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #465 Gepost op: 8-03-2025, 06:50:29 »
Voor mij is Niet de Mol nieuw en ik vind om 2 redenen dit laatste gesprek met de finalisten heel onhandig;
Het is weinig informatief. Kandidaten mogen nog niks zeggen over hun rol, dus antwoorden blijven in vaagheden hangen.
En van reden 2 is het bericht van mollevi een voorbeeld; de kans op versprekingen / algemeen gedrag wat de mol verraadt is aanzienlijk.

Mijn advies zou zijn; stop hiermee en doe in de plaats daarvan een interview met Rik of zo..

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #466 Gepost op: 8-03-2025, 08:20:17 »
Ik vind juist wel heel nuttig, want je krijgt misschien niet veel info, maar wel wat. Zoals dat Nora en Sophie een bondje hadden, Bridget op Sam afviel, deze dingen zag je en hoorde je niet in de uitzending. En we weten ook niet 100% zeker als dit vanavond besproken wordt, zeker het bondje van Nora en Sophie.

En over kleine versprekingen of houding van voorbeeld finalisten, ieder persoon kijkt er toch anders na ligt er gewoon aan wie je verdenkt. Qua houding of gedrag weet ik vaak de mol er wel uit te halen, door de vorige afleveringen van niet de mol met de finalisten.
« Laatst bewerkt op: 8-03-2025, 08:21:48 door Mol1991 »

Offline suuuus

• Forumlid
« Reactie #467 Gepost op: 8-03-2025, 10:14:50 »
Ik zet deze maar ff hier van mollevi

Splinter kan echt beter na de onthulling dit soort gesprekjes doen

Ik zit al een hele poos op Stijn maar heb dus al de hele week twijfel hierdoor. Als mol zou je dat toch nooit zeggen?  Lijkt me echt wel stressvol voor de mol. Maar ik zie het niet bij de andere twee dus laat toch mijn punten maar op Stijn staan

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #468 Gepost op: 8-03-2025, 20:46:12 »
 ::bravo:: ::bravo::

Topper!!!

Offline Juuls247

• Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
« Reactie #469 Gepost op: 8-03-2025, 20:56:26 »
Is dat ooit gebeurt, dat er maar 1 iemand op de mol zat en hij verder nog nooit is meegenomen? En dat onvoorbereid, mega knap  ::bravo::
Meer L

Offline Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
« Reactie #470 Gepost op: 8-03-2025, 20:59:22 »
Is dat ooit gebeurt, dat er maar 1 iemand op de mol zat en hij verder nog nooit is meegenomen? En dat onvoorbereid, mega knap  ::bravo::

Dennis Weening geloof ik? En dat was nog knapper, want er werd maar 1 keer bij de allerlaatste eindtest op Dennis gestemd, wat ik me herinner.

Offline theluckyboatman

• Forumlid
« Reactie #471 Gepost op: 8-03-2025, 20:59:50 »
Zo....en nu een lactose vrije cortadoo ;)
Ananas

Offline Cornelis

• Forumlid
« Reactie #472 Gepost op: 8-03-2025, 21:02:46 »
Echt knap van hem dat alleen Roos hem verdacht. Heel goed gespeeld van hem.   ::rofl::
Zei je nou Kiev? Wij zijn niet in Kiev, vriend!

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #473 Gepost op: 8-03-2025, 21:03:20 »

Yes Thomas Cammaert

Behalve dat onvoorbereide uiteraard

Offline Juuls247

• Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
« Reactie #474 Gepost op: 8-03-2025, 21:04:01 »
Dennis Weening geloof ik? En dat was nog knapper, want er werd maar 1 keer bij de allerlaatste eindtest op Dennis gestemd, wat ik me herinner.
ja dat is waar!!!
Meer L

Offline Conejo

• Forumlid
  • Look at this face..
« Reactie #475 Gepost op: 8-03-2025, 21:04:38 »
Milouska Meulens, Inge Ipenburg.. ? ;D
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Soes

• Forumlid
« Reactie #476 Gepost op: 8-03-2025, 21:22:10 »
Jan Versteegh

Die lijst is redelijk lang..

Offline JensXIII

• Forumlid
« Reactie #477 Gepost op: 8-03-2025, 21:27:56 »
Jurre Geluk nog redelijk recent

Offline suuuus

• Forumlid
« Reactie #478 Gepost op: 8-03-2025, 21:31:44 »
Blijft knap om zo weinig verdacht te worden  ::bravo:: sowieso wel een leuke mol!

Offline Michmol

• Forumlid
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
« Reactie #479 Gepost op: 8-03-2025, 21:41:52 »
Hij lijkt me een enige jongen, maar waar zijn de eigen molacties? Ik ben nu drie kwartier onderweg en zie hem vooral achter ieders rug schalks de camera inkijken. Dat doet-ie heel vakbekwaam, maar toch... ???
Om mij heen zie ik een circus van waanzin ontstaan.