Auteur Topic: [Kandidaat] Stijn de Vries  (gelezen 2143 keer)

Online Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
[Kandidaat] Stijn de Vries
« Gepost op: 15-11-2024, 10:56:32 »

Bespreek hier alles over Stijn!
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Brtdm

• Forum Moderator
Re: [Kandidaat] Stijn de Vries
« Reactie #1 Gepost op: 18-11-2024, 11:57:35 »

Toch jammer dat dit eigenlijk het enige is waar ik hem van ken..
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Allalin

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 19-12-2024, 16:06:04 »
De kandidaten stellen zich voor:

Van alle kandidaten zijn korte voorstellingsfilmpjes gemaakt.
Te vinden op zowel de site als via de  app.

Stijn:

https://youtu.be/IqEyez7vt8o?feature=shared

Offline hrvdg7

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #3 Gepost op: 25-12-2024, 11:30:42 »
Is dit die gast van die koffie reclame?

Online Hadewychisdemol

• Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #4 Gepost op: 28-12-2024, 20:45:05 »
Van alle kandidaten vond ik hem het meest zijn best doen tijdens de Mollicitatie, hij wilde het erg graag zijn. Te graag? Dat dachten we ook van Jurre, dus wie weet.

Offline LT_Barclay

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Dit forum is het helemaal !
« Reactie #5 Gepost op: 31-12-2024, 15:29:55 »
Is dit die gast van die koffie reclame?

Was een BEN reclame met koffie

Offline Martje

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 5-01-2025, 08:31:06 »
Zijn gevis naar de locatie bij de regie en raden van de juiste locatie was dus (op dat moment) kandidatengedrag

Offline widm1992

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 5-01-2025, 22:30:06 »
Voor mij het meest verdacht na aflevering 1

Offline Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 8-01-2025, 16:01:37 »
Stijn is wel een beetje mijn wensmol.

Beetje een vreemde eend in de bijt, enkel afgaand op de looks en zijn leeftijd, hij is de jongste in een gemiddeld toch wat oudere groep met veel veertig-plussers.

Vrij speciaal uiterlijk ook, vind ik. Volgens mij zijn er weinig mannen die wegkomen met het dragen van een parelsnoer.  :) Trek hem zo’n oranje-rode tuniek aan en hij kan perfect ‘blenden’ met die boeddhistische monniken (maar dan moet hij wel op zijn knieën gaan zitten, anders valt hij te zeer op door zijn lengte.  :)

Lijkt me een beetje een chaoot van nature, dat kan van pas komen in dit spel. Er zal wel veel mislukken als Stijn in de buurt is, maar ja, “Het is Stijn hé”, zullen de anderen zeggen en het hem vergeven. Hij gaat met veel wegkomen, denk ik, ook een handige eigenschap in dit spel.

We zullen zien hoelang hij erin zit, ik hoop heel lang. Het slechte nieuws is: mijn ‘wensmollen’ in het verleden blijken het meestal niet te zijn. Slechts één keer in het verleden is dat nog maar voorgevallen. Het goede nieuws is: dat was in het seizoen van De Mol Vietnam 2019 en laat dat nu ook een editie zijn waar de Mol ook ter plekke pas werd gekozen en totaal onvoorbereid het strijdperk werd ingestuurd. Vietnam 2019 was niet alleen één van de mooiste edities ooit van De Mol, maar qua Molprestatie ook veruit de strafste ooit, met mijn ‘wensmol’, de persoon die ikzelf zou gekozen hebben als Mol in aflevering 1…

Dus als het aan mij lag, koos ik Stijn als Mol. Hoop doet leven.

Offline Theovv

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: Gisteren om 22:44:41 »
Zegt zowel "absoluut" als "check", maar is weer te lang voor Rik om niet naar boven te kijken ::rofl::

Offline Contraspion

• Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
« Reactie #10 Gepost op: Vandaag om 00:50:11 »
Toen Roos haar “sinistere” plan voorstelde, vond ik Stijn als een hert dat in de koplampen kijkt. Komt daardoor wat naïef over.

Online Vonne1968

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: Vandaag om 00:57:44 »
Toen Roos haar “sinistere” plan voorstelde, vond ik Stijn als een hert dat in de koplampen kijkt. Komt daardoor wat naïef over.
Ik kreeg daar een gevoel bij van 'heb ik net met moeite een aantal servetten zitten wegwerken, verstop jij er nu openlijk 1'  ::rofl::

Online Hadewychisdemol

• Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #12 Gepost op: Vandaag om 00:59:57 »
Of misschien twijfelde hij of hij werd uitgetest en of hij er als Mol wel of niet in mee moest gaan.

Online Vonne1968

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: Vandaag om 01:01:47 »
Zou ook nog kunnen. Ik streep hem in ieder zeker nog niet door.

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #14 Gepost op: Vandaag om 01:04:27 »
Stijn is niet mijn hoofdverdachte, maar zeker een optie.  ::jaja::
Hij is volgens mij toch wel vaak op de plekken te vinden waar chaos is/ontstaat, dus ik houd hem toch maar in de gaten.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline molLin

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: Vandaag om 01:42:23 »
Nee hij was zo heerlijk oprecht geshockeerd door het voorstel van Roos dat ik hem volledig wegstreep als mol. Ik hoop wel dat hij er lang in blijft, hij is leuk!

Online Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: Vandaag om 10:35:04 »
Vanwege zijn camouflagekleding (niet opvallen was de opdracht van Rik) ben ik meer op hem gaan letten. Hij wordt een tijdlang vrijwel buiten beeld gehouden, is verdacht. Bij de foto-opdracht waar hij de camera hanteert, lijkt hij het heel goed te doen, maar de foto blijkt toch steeds deels mislukt. Dat is raar. Hun foto’s worden niet geraden.
Bij opdracht 2 krijgt hij de instructie om naar 1 uur te lopen, maar hij gaat naar links. Hij komt dan bij Roos uit. Hij wordt weer naar de deur geleid, krijgt weer instructie ‘loop naar 1 uur’ maar loopt rechtdoor. Ray zegt na tijdje als Stijn nergens te vinden is: ‘we hadden Stijn op de reservebank moeten zetten.’
Opvallend bij Stijn is verder dat ie voortdurend dingen loopt te vragen, iets niet begrijpt of domme dingen roept bv ‘er staat een A en een B op de plaat!’ Zodat anderen misschien gaan denken: die jongen is een beetje dom.
« Laatst bewerkt op: Vandaag om 12:26:14 door Run »

Offline Leendert

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #17 Gepost op: Vandaag om 11:26:34 »
Nee hij was zo heerlijk oprecht geshockeerd door het voorstel van Roos dat ik hem volledig wegstreep als mol. Ik hoop wel dat hij er lang in blijft, hij is leuk!

Maar hij doet het uiteindelijk wel. Als mol is het voorstel van Roos zowel interessant als riskant, dus zijn twijfel valt ook zo uit te leggen. Ik vond het verdacht, ook hoe hij daarna de verantwoordelijkheid voor het plan gelijk weer terug naar Roos verschoof.

Edit: het kan natuurlijk zo zijn dat de mol (wie dat dan ook is) al eerder snel buiten zicht een servet heeft weggeritst en dat deze hele vertoning nergens over ging. Maar dat kan iedereen in die groep geweest zijn.
« Laatst bewerkt op: Vandaag om 11:28:19 door Leendert »

Offline Kreauwen

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: Vandaag om 20:04:44 »
Maar hij doet het uiteindelijk wel. Als mol is het voorstel van Roos zowel interessant als riskant, dus zijn twijfel valt ook zo uit te leggen. Ik vond het verdacht, ook hoe hij daarna de verantwoordelijkheid voor het plan gelijk weer terug naar Roos verschoof.

Edit: het kan natuurlijk zo zijn dat de mol (wie dat dan ook is) al eerder snel buiten zicht een servet heeft weggeritst en dat deze hele vertoning nergens over ging. Maar dat kan iedereen in die groep geweest zijn.

De reactie voelde voor mij ook meer als een "shit, ga ik als mol mee in deze hele openbare sabotage of niet". Hij moest er iets te lang over na denken