Auteur Topic: [Kandidaat] Maaike Martens  (gelezen 46015 keer)

Offline Crapuleke

• Forumlid
Re: [Kandidaat] Maaike Martens
« Reactie #220 Gepost op: 3-03-2025, 22:20:06 »
Ik bedoel de bloem in haar eigen haar bij een test een keer (weet zo niet meer welke afl dat was).
Deze opmerking is waarschijnlijk voor mij bedoelt is. Nu ik het teruglees zie ik dat ik het duidelijker had moeten opschrijven.
Ik vond het juist goed gevonden van je dat die bloem naar Margriet wijst en bedoelde mijn opmerking als een aanvulling/versterking. Maaike stak de bloem in haar eigen als verwijzing naar Margriet omdat zij de mol is en verwijderde de bloem bij de paspop omdat dat niet de mol is.

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #221 Gepost op: 4-03-2025, 00:10:26 »
Deze opmerking is waarschijnlijk voor mij bedoelt is. Nu ik het teruglees zie ik dat ik het duidelijker had moeten opschrijven.
Ik vond het juist goed gevonden van je dat die bloem naar Margriet wijst en bedoelde mijn opmerking als een aanvulling/versterking. Maaike stak de bloem in haar eigen als verwijzing naar Margriet omdat zij de mol is en verwijderde de bloem bij de paspop omdat dat niet de mol is.
Verwijzingen naar haar favoriete mollen waarschijnlijk, dan hoeven we niet naar alle mollennamen te zoeken.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #222 Gepost op: 4-03-2025, 07:32:34 »
Verwijzingen naar haar favoriete mollen waarschijnlijk, dan hoeven we niet naar alle mollennamen te zoeken.
Volgens mij wat ik herinner is ze niet echt een trouwe kijker van widm.
Ze heeft voor voorbereidingen wat dingen bekeken.

« Reactie #223 Gepost op: 4-03-2025, 07:33:53 »
Volgens mij wat ik herinner is ze niet echt een trouwe kijker van widm.
Ze heeft voor voorbereidingen wat dingen bekeken.
De mol wordt altijd geholpen door de redactie.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #224 Gepost op: 4-03-2025, 08:07:32 »
De mol wordt altijd geholpen door de redactie.
Duh weet ik, maar ik antwoorde op de vraag van Run misschien haar favoriete mollen.
Als zij niet een trouwe kijker is heeft ze ook niet veel favoriete mollen toch?
Zij keek waarschijnlijk alleen de seizoenen waar haar vriendinnen in zaten zoals Jennifer Hofmann en Rian Gerritsen.

« Reactie #225 Gepost op: 4-03-2025, 08:15:12 »
Ik bedoelde hiermee dat de redactie zegt: doe die bloem in je haar (als verwijzer) naar mol Margriet.
Zouden ze tegen elke vrouwelijke mol zeggen ongeacht welke favoriete mol die zelf heeft.
Gewoon om ons aan het speuren te zetten of in verwarring te maken. Duh :-)

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #226 Gepost op: 4-03-2025, 08:19:42 »
Oh :) Ik blijf zo bijzonder vinden dat nog steeds veel Maaike (zelfs Mijn zus) als mol zien, ook al is de kans zelfs kleiner dan van Roos. Maar je weet het nooit en een keer een niet ontdekte mol zou wel gaaf zijn  ::bravo::

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #227 Gepost op: 4-03-2025, 09:15:25 »
Ik bedoelde hiermee dat de redactie zegt: doe die bloem in je haar (als verwijzer) naar mol Margriet.
Zouden ze tegen elke vrouwelijke mol zeggen ongeacht welke favoriete mol die zelf heeft.
Gewoon om ons aan het speuren te zetten of in verwarring te maken. Duh :-)
Dat is ook zo.

Oh :) Ik blijf zo bijzonder vinden dat nog steeds veel Maaike (zelfs Mijn zus) als mol zien, ook al is de kans zelfs kleiner dan van Roos. Maar je weet het nooit en een keer een niet ontdekte mol zou wel gaaf zijn  ::bravo::
Ik heb een keer eerder gezien dat beide finalisten op elkaar zaten en niet op de mol. Weet niet meer welk seizoen met welke mol.
« Laatst bewerkt op: 4-03-2025, 09:17:38 door Run »

Offline Mvnl

• Forumlid
« Reactie #228 Gepost op: 4-03-2025, 13:11:01 »
Ik zit eigenlijk helemaal niet op Maaike, maar vond toch wat aparts aan het eind van de aflevering. Snel een account gemaakt, want jullie snappen veel beter hoe het allemaal werkt bij Wieisdemol? :p

Aan het eind van de aflevering vertellen de kandidaten wat streken die ze opvallend vonden bij hun mol.
Maaike heeft het over Roos tijdens de 1e aflevering. Ze zou namelijk het dienblad hebben losgelaten met de vogelspinnen erop. Maar Maaike was hier toch helemaal niet bij? Roos was met Teun. Hoe kan ze dat dan weten? Misschien dat het daarna in de groep besproken was, maar ik vond het in elk geval opvallend.

Hoor graag jullie verklaring hiervoor, want zit eigenlijk gewoon hartstikke op Stijn ::)

Je hoorde volgens mij ook Maaike Roos aanspreken in dat fragment wat ook niet gebeurde in de aflevering? Idd apart

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #229 Gepost op: 4-03-2025, 15:11:58 »
Ik heb een keer eerder gezien dat beide finalisten op elkaar zaten en niet op de mol. Weet niet meer welk seizoen met welke mol.
Vlaamse Mol in Duitsland..?

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #230 Gepost op: 4-03-2025, 15:26:08 »
Vlaamse Mol in Duitsland..?
Kan, was het daar zo?

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #231 Gepost op: 4-03-2025, 15:28:15 »
In de finaletest zelf vulde de winnares uiteindelijk een paar vragen in op de mol. Voor de test zaten de finalisten nog op elkaar. Maakt die mol voor velen de allerbeste ever...

Offline Soes

• Forumlid
« Reactie #232 Gepost op: 4-03-2025, 17:42:38 »
Volgens mij zat in dat seizoen de winnares vlak voor de finale nog op de andere finalist, maar is zij vlak voor de test geswitcht naar de mol.

De mol is nog nooit níet ontdekt, al zaten er in seizoen 7 (van de Nederlandse mol) wel 2 van de 4 finalisten op de verkeerde.

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #233 Gepost op: 4-03-2025, 17:47:59 »
Dan zou ‘ik wil de beste mol ever’ zijn, ook nog eens kunnen uitkomen. Weer een goede voorspelling!   :D
(Logisch dat die uitspraak achteraf is ingemonteerd…)

Offline Enigma TV

• Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
« Reactie #234 Gepost op: 4-03-2025, 19:00:46 »
In het extra materiaal vertelt Maaike dat ze als ze wint een groot deel van het prijzengeld aan een specifiek goed doel (naam is me even ontschoten) schenkt. Het lijkt me nogal lullig om zo'n stichting lekker te maken met zo'n grote worst als er sowieso geen enkele kans is dat ze geld gaan ontvangen. Om die reden denk ik dat de kans toch wel zeer groot is dat Maaike in ieder geval geen Mol is.

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #235 Gepost op: 4-03-2025, 20:37:23 »
In het extra materiaal vertelt Maaike dat ze als ze wint een groot deel van het prijzengeld aan een specifiek goed doel (naam is me even ontschoten) schenkt. Het lijkt me nogal lullig om zo'n stichting lekker te maken met zo'n grote worst als er sowieso geen enkele kans is dat ze geld gaan ontvangen. Om die reden denk ik dat de kans toch wel zeer groot is dat Maaike in ieder geval geen Mol is.
De stichting is juist nu al zeker van het geld als ze de mol is. De mol krijgt namelijk ook een bedragje voor 3 weken werk.

Offline wouterv

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #236 Gepost op: 4-03-2025, 21:38:48 »
Volgens mij zat in dat seizoen de winnares vlak voor de finale nog op de andere finalist, maar is zij vlak voor de test geswitcht naar de mol.

Klopt. Beide finalisten zijn pas op het eind veranderd naar de echte mol
klaar voor de strijd

anoniem 32945

• Gast
« Reactie #237 Gepost op: 5-03-2025, 08:33:22 »
Kick-off:

Bij de mollicitaties stond er een lamp op tafel. Verlichting: thema van dit jaar.

In beide fragmenten over Maaike kwam er ook prominent een lamp in beeld. Niet alleen in het fragment van de Luizenmoeder, ook in het fragment met haar kinderen.

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #238 Gepost op: 5-03-2025, 09:53:48 »
Het zou fantastisch zijn als er eens een mol is die door niemand verdacht wordt. Het is natuurlijk erg onwaarschijnlijk in een spel dat automatisch selecteert op mensen die de mol doorhebben. En nog eens een stuk kleiner omdat er in de persoon van Stijn een kandidaat is die vrijwel niks goed heeft gedaan. Maar we kunnen hopen.

Je kan je dan wel afvragen of ze niet wat meer had moeten mollen dan. Maar we kunnen altijd verrast worden.

Offline KingLennart

• Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
« Reactie #239 Gepost op: 5-03-2025, 10:29:59 »

De mol is nog nooit níet ontdekt, al zaten er in seizoen 7 (van de Nederlandse mol) wel 2 van de 4 finalisten op de verkeerde.
Was het niet zo dat Freek Bartels ooit op de verkeerde mol zat en desondanks in de finale kwam?