Auteur Topic: [Kandidaat] Bridget Maasland  (gelezen 2170 keer)

Online Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
[Kandidaat] Bridget Maasland
« Gepost op: 15-11-2024, 11:00:52 »

Bespreek hier alles over Bridget!
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Bridget Maasland
« Reactie #1 Gepost op: 19-11-2024, 18:30:15 »
Zou Bridget haar groene slipper teruggevonden hebben?

Zie het molboekje 2025......

Offline ThaStayFan

• Winnaar WIDM-pool 2024
  • Forumlid
  • De blijvende WIDM-fan
« Reactie #2 Gepost op: 24-11-2024, 20:32:42 »
Bridget wordt geïnterviewd over haar deelname aan het programma Wie is de Mol.

https://www.nporadio1.nl/fragmenten/de-perstribune/9d82c459-238a-47c1-85cc-fa9f4d53c223/2024-11-17-bridget-maasland-over-haar-nieuwe-boek-hoe-word-ik-vijftig

Vanaf 42 min 45 seconden.
Laat ze iets los...?

Ze noemt het programma "de grootste mindf#ck en zeker het 25ste seizoen".
« Laatst bewerkt op: 24-11-2024, 20:35:11 door ThaStayFan »

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #3 Gepost op: 24-11-2024, 21:33:08 »
Ja, dat is dan ook het enige dat ze loslaat.

Je kunt er alle kanten mee op.

Offline MartinJ

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 25-11-2024, 01:18:02 »
In de app zou ik de eerste paar afleveringen op haar inzetten omdat ze er niet snel uit zal liggen.
In het molboekje zag ik ook al berichten in de app groep die WIDM kennelijk heeft, waar wordt gezegd dat Bridget haar groene slipper kwijt is geraakt. Zal niet echt tijdens de eerste aflevering zijn geweest.
Bridget is trouwens  mijn schot voor de boeg mol, want die kans krijg je als maker toch maar een keer om haar de mol te laten zijn: de zwakste schakel!
« Laatst bewerkt op: 25-11-2024, 01:22:28 door MartinJ »

Offline Allalin

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 19-12-2024, 15:52:54 »
De kandidaten stellen zich voor:

Van alle kandidaten zijn korte voorstellingsfilmpjes gemaakt.
Te vinden op zowel de site als via de  app.

Bridget:

https://youtube.com/shorts/ZiOOVZHXH_U?feature=shared

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 4-01-2025, 21:59:17 »
Zij is wel erg gestegen op mijn verdachtenlijstje, ik kan nog niet goed onderbouwen waarom. Ik denk dat ze sowieso ver gaat komen.

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #7 Gepost op: 4-01-2025, 22:41:14 »
Ik heb haar niet afgeschreven, het zou zomaar kunnen. Het plaatje zou goed kloppen.
Wel vind ik dat ze veel in beeld is gekomen, ook met raardere dingen (bv met Sophie). Dat zorgt bij mij wel voor twijfels. Ik houd haar in de gaten.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #8 Gepost op: 4-01-2025, 23:29:47 »
Al twee aanwijzingen dat Bridget  verdacht is:
1) het glas en de jas bij de introductie
2) kans op vernielen taart en bugs.
« Laatst bewerkt op: 5-01-2025, 22:41:35 door foxhunter »

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 5-01-2025, 06:21:34 »
Op voorhand had ik haar al bijna afgeschreven. Waarom eigenlijk?  :-[ Ze is niet een van mijn hoofdverdachten, maar ik ga haar toch in de gaten houden.
Laten we jabberen.

Online Lola-aapje

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 5-01-2025, 08:49:01 »
Al twee aanwijzingen dat Bridget de mol is, ik zet hier even een molstempel bij Bridget, tot het tegendeel bewezen is.
1) het glas en de jas bij de introductie
2) kans op vernielen taart en bugs.

Ze stond juist never op mijn lijstje maar door deze twist helaas als enige  :-\\

-Ze kreeg veel moleigenschappen toe bedeeld met de bordjes. Je zag niet heel veel beelden van de mollecitaties, maar sociaal zat daar zeker bij.

- Ook denk ik dat weinig mensen haar naam invulden bij de te test met 1 vraag.

-Ze was eerlijk bij het jokerspel. Ik denk juist dat de mensen die daar begonnen met liegen veel te verdacht zijn. Juist eerlijkheid (en dus betrouwbaar) is een handige moleigenschap.

- haar gedrag na de lift (en eigenlijk ook haar reactie bij Rik, ik denk eerlijk gezegd dat ze degene die te horen krijgt dat ze de mol zijn, goed in beeld brengen, niet iedere reactie zag je zo goed als die van Bridget)
- Rik keek bij de deur in het hoteldeur (aan het einde van de aflevering) niet omhoog, dus lange mensen vallen voor mij af. Stijn en Ray vallen af.

« Laatst bewerkt op: 5-01-2025, 09:10:03 door Lola-aapje »

Online Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #11 Gepost op: 5-01-2025, 09:49:17 »
Degene die zo door de mangel is genomen door media en mannen, kan nu wraak nemen door zelf te misleiden.  >:D Ik gun haar de rol als mol.

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 5-01-2025, 09:56:39 »
Wel wat overenthousiast gemold dan bij dat liedjes zingen. En dat kwam ook wel erg duidelijk in beeld. Plus dat dat uiteindelijk wel gewoon gelukt is. Al rekte ze natuurlijk wel tijd.

Ik denk vooral dat mensen aan Bridget niet de typische eigenschappen van een mol toeschrijven. Al zal ze inderdaad niet verdacht zijn geweest bij de mini test.

Online Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 5-01-2025, 10:16:14 »
Wat ze anders altijd doen, de mol in 1e aflevering eerlijk te laten zijn, heeft nu op een natuurlijke manier plaatsgevonden. Daartoe is alleen noodzakelijk dat alle kandidaten vooraf vol voor het molschap gaan, anders kun je deze truc niet uithalen. En daarna nog eens controleren of de eerlijke kandidaat nog steeds de mol wil zijn of zich heeft bedacht.
« Laatst bewerkt op: 5-01-2025, 10:22:52 door Run »

Offline Delightz

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 5-01-2025, 10:49:30 »
Zowel bij de kick off, de daarin getoonde mollicitaties en de eerste opdracht komt Bridget als eerste in beeld. Meestal is diegene niet de mol, tenzij ook de montage het dit seizoen over een geheel andere boeg gooit.

Offline widm1992

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 5-01-2025, 22:32:22 »
Maarja, als je voor de alfabetische volgorde kiest, kun je de mol niet daarvan uitsluiten...

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 5-01-2025, 22:37:15 »
Als je voor alfabetische volgorde kiest voorkom je (in theorie) ook de eindeloze discussies over de positie van de mol. "Ze zouden de mol nooit als eerste laten gaan". Als diens naam als eerste in het alfabet zit wel dus.

Offline Mvnl

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 6-01-2025, 09:36:12 »
Vond haar opmerking over Maaike (..leek rustig, maar van binnen..) een opvallende edit keuze, vooral omdat ze geen naam zegt. Alsof de regie wil dat we denken dat zij Maaike verdenkt?

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #18 Gepost op: Gisteren om 10:43:43 »
In Moltalk een schema met moleigenschappen adaptief, creatief, manipulatief en zelfverzekerd.
Op het schema staan Maaike, Ray, Sophie en Teun.
Wat opvalt is dat Bridget er niet op staat. Daar kan moltalk niks aan doen, dat is wat we in afl. 1 van WIDM25 zagen.
Van de 120 eigenschappen zijn er zon 38 in beeld geweest, ongeveer 1/3. Is Bridget weggepoetst bij de moleigenschappen?

Offline molLin

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: Gisteren om 13:50:52 »
Als Bridget het briefje opleest bij de muzikanten zegt ze tot 2x aan toe 'met die instrumenten'. Ze weet dus dondersgoed wat ze moeten doen. Maar vervolgens gaat ze dansen en meezingen met Babyshark en roept 'maakt toch niet uit!' als Sophie inbrengt dat het iets Nederlands moet zijn. Ze is overduidelijk op een hele enthousiaste manier de opdracht verschrikkelijk aan het vertragen.

Voor mij een reden om Bridget vanavond beter in de gaten te houden (terwijl ik voor aanvang van WIDM haar eigenlijk al had afgeschreven als mol - geen idee waarom, gewoon een gevoel)