Auteur Topic: [Kandidaat] Bridget Maasland  (gelezen 19364 keer)

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Bridget Maasland
« Reactie #120 Gepost op: 1-02-2025, 23:34:12 »
Ja, waarschijnlijk heeft ze getunneld op Stijn, net als behoorlijk wat molloten hier.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #121 Gepost op: 1-02-2025, 23:41:03 »
Saillant dat ze zegt in Niet de Mol, dat ze na vraag 15 realiseerde dat ze moest spreiden, en dat er ‘gelukkig een vrouw als antwoord kon, zodat man-vrouw meer in verhouding kwam’. Ze heeft dus getunneld op een man.

Ik denk dan eerlijk gezegd Sam, omdat ze die vorige week zo duidelijk naar voren schoof als teamcaptain en ze de opdracht verloren. Het kan Stijn zijn, maar gezien hun bondje en het feit dat hij haar een joker gaf minder waarschijnlijk.

Offline molLin

• Forumlid
« Reactie #122 Gepost op: 1-02-2025, 23:46:55 »
Ja dat denk ik ook. Ik vond het juist zo mols van haar dat ze zo heerllijk afgaf op Sam tijdens de ijsjesmaakopdracht maar nu blijkt dat ze dus echt Sam verdacht.

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
« Reactie #123 Gepost op: 1-02-2025, 23:47:35 »
Als ik een joker van iemand zou krijgen, zou ik die persoon juist gaan verdenken.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline widm1992

• Forumlid
« Reactie #124 Gepost op: 1-02-2025, 23:50:15 »
Haha precies. Dat heeft het verleden toch wel uitgewezen. Goodwill kweken terwijl je de joker zelf (als mol) toch niet nodig hebt

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #125 Gepost op: 1-02-2025, 23:56:07 »
Haha precies. Dat heeft het verleden toch wel uitgewezen. Goodwill kweken terwijl je de joker zelf (als mol) toch niet nodig hebt

Ik heb het kandidaten die elkaar nodig hebben ook vaak genoeg zien doen. En het gaat niet om Stijn, maar om Bridget. Ze vertrouwde hem volledig tijdens de vliegveldopdracht, hij heeft het goedgemaakt met een joker, ze wilde Sam per se op een bepaalde positie hebben vorige week en ze verloren de opdracht. Van de twee overgebleven heren lijkt Sam me de meest voor de hand liggende verdachte voor haar.

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
« Reactie #126 Gepost op: 2-02-2025, 00:00:42 »
Maar als Stijn de Mol is, hoeft hij toch helemaal niks goed te maken? Alleen een kandidaat die denkt de andere kandidaat nog nodig te hebben, zal proberen iets goed te maken.

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #127 Gepost op: 2-02-2025, 00:03:36 »
Maar als Stijn de Mol is, hoeft hij toch helemaal niks goed te maken? Alleen een kandidaat die denkt de andere kandidaat nog nodig te hebben, zal proberen iets goed te maken.

Jawel, hij loog tijdens de vliegveld-opdracht tegen Bridget die hem (zonder het te weten) aan een joker hielp. Dat moest ie goedmaken. Dat is zowel kandidaat als mols, maar ik denk dat Bridget geloofde dat het een goedmakertje was om het bondje in stand te houden. Vanwege haar gedrag vorige week denk ik dat ze vol op Sam is gegaan.

Offline widm1992

• Forumlid
« Reactie #128 Gepost op: 2-02-2025, 00:06:37 »
Ik kijk er anders naar:
Stijn wilde het goedmaken met Bridget en hun bondje verzegelen, immers hij had haar bedrogen en dankzij haar die opdracht "gewonnen".

Bridget denkt verder: heeft hij dan geen joker nodig? Ze is hem gaan verdenken en wil dat anderen hem niet verdenken, dus maakt ze Sam verdacht.

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
« Reactie #129 Gepost op: 2-02-2025, 00:08:16 »
Ja, als kandidaat had hij natuurlijk wel wat goed te maken. Dat is nou precies mijn punt!

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #130 Gepost op: 2-02-2025, 00:10:19 »
Ik kijk er anders naar:
Stijn wilde het goedmaken met Bridget en hun bondje verzegelen, immers hij had haar bedrogen en dankzij haar die opdracht "gewonnen".

Bridget denkt verder: heeft hij dan geen joker nodig? Ze is hem gaan verdenken en wil dat anderen hem niet verdenken, dus maakt ze Sam verdacht.

Hij had twee jokers.

Offline widm1992

• Forumlid
« Reactie #131 Gepost op: 2-02-2025, 00:12:45 »
Ja, weet ik. Maar dat verandert niks aan de strekking van het verhaal. Bridget vond het vast verdacht dat hij zomaar een joker weg gaf. Al bedoelde kandidaat Stijn het oprecht goed.

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #132 Gepost op: 2-02-2025, 00:14:52 »
Ja, weet ik. Maar dat verandert niks aan de strekking van het verhaal. Bridget vond het vast verdacht dat hij zomaar een joker weg gaf. Al bedoelde kandidaat Stijn het oprecht goed.

Ik denk van niet. Ze had een bondje met hem omdat ze hem vertrouwde, zo werken bondjes.

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #133 Gepost op: 2-02-2025, 18:03:42 »
Mooi dagboek en fijn dat Bridget eindelijk 'ja' kon zeggen toen ze voor de 3e keer werd gevraagd voor WIDM.  ::ok::
https://wieisdemol.avrotros.nl/dagboeken/dagboek-van-de-afvaller-aflevering-5-2563
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline MartinJ

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #134 Gepost op: 2-02-2025, 19:43:16 »
Ik denk van niet. Ze had een bondje met hem omdat ze hem vertrouwde, zo werken bondjes.
Dat niet alleen. Als hij de mol is, dan hoopt hij hiermee in toekomstige opdrachten op de steun van Bridget te kunnen rekenen. Ook is het als mol fijn als een kandidaat die jou niet verdenkt in het spel blijft en daar help zo'n joker bij. En de kans dat Stijn de mol is is weer wat groter geworden.

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #135 Gepost op: 2-02-2025, 19:50:13 »
Dat niet alleen. Als hij de mol is, dan hoopt hij hiermee in toekomstige opdrachten op de steun van Bridget te kunnen rekenen. Ook is het als mol fijn als een kandidaat die jou niet verdenkt in het spel blijft en daar help zo'n joker bij. En de kans dat Stijn de mol is is weer wat groter geworden.

Ik zou het als kandidaat ook hebben gedaan, als je afhankelijk van elkaar bent voor informatie en net keihard je maatje hebt voorgelogen dan wil je dat herstellen. Als Stijn de mol is probeert ie het als zogenaamde kandidaat weer glad te strijken aangezien ie toch 2 jokers had.

Online D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Forum Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #136 Gepost op: 3-02-2025, 14:12:46 »
Ik had nog zo tegen haar gezegd dat ze niet moest gaan afvallen ::rofl::

Erg jammer, vond haar een fijne kandidaat
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Lo-expert
« Reactie #137 Gepost op: 4-02-2025, 08:50:02 »
Daar gaat mijn mol. Maar wat een een topkandidate!

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #138 Gepost op: 4-02-2025, 11:04:35 »
‘Teruggaan kan niet bij de test’ schrijft ze in het afvallersdagboek. Dat is ook raar!
Ik vond haar leuk, inderdaad anders dan je zou verwachten afgaande op haar presentatie bij RTL.

Offline Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #139 Gepost op: 4-02-2025, 12:31:01 »
‘Teruggaan kan niet bij de test’ schrijft ze in het afvallersdagboek. Dat is ook raar!
Dat heb ik altijd al verondersteld: als je de testvragen invult kan je bij vraag 17 niet even teruggaan naar een vorige vraag om daar je antwoord te wijzigen. Een keer ingevuld is definitief, je kan niet terug ‘scrollen’. Lijkt mij in de praktijk ook de best werkbare manier/systeem.