Auteur Topic: [Aflevering 4] Opdracht 1 - Tunnelvisie  (gelezen 21585 keer)

Online Luc

• Forumlid
Re: [Aflevering 4] Opdracht 1 - Tunnelvisie
« Reactie #160 Gepost op: 30-01-2025, 15:15:16 »
Als Sophie de mol is had zij toch minstens een keer de -€500-vraag "Ben jij de mol?" gesteld. Die vraag 3x stellen zou wel te verdacht zijn. Maar zij heeft het niet gedaan (en Ray ook niet en die is kandidaat). Toch wel een anti-molactie van Sophie.
En of die M-grafiek een hint is? Zo kun je vele hints zien.

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #161 Gepost op: 30-01-2025, 17:02:52 »
Dat was te verdacht waarschijnlijk met Ray naast haar, ze leek in de biecht teleurgesteld te kijken tioen ze zei dat Ray het niet voorstelde.
Ik hecht verder niet zoveel waarde aan die lijn-beelden, wat wij zagen klopte niet altijd. Zelfde M-vorm van Sam was ook bij Maaike te zien….
« Laatst bewerkt op: 30-01-2025, 21:04:33 door Mollem »

« Reactie #162 Gepost op: 30-01-2025, 19:16:28 »
Sophie beschreef die grafiekuitslag bij Sam als een enkele piek.: 'Tu-du!'

Als de grafiek op dat moment inderdaad een M vorm zou hebben gehad dan had ze die wel anders verbeeldt. Bv. 'Tu-du-tu-du!'...

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #163 Gepost op: 30-01-2025, 20:01:16 »
Nee, juist de M-vorm bestaat uit twee keer een uitslag naar boven. Haar beschrijving met geluid voldoet dus juist uitstekend.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

« Reactie #164 Gepost op: 30-01-2025, 20:25:41 »
In mijn beleving beweegt ze haar vinger in een enkele beweging naar boven en meteen weer naar beneden. Incl. bijpassend geluidseffect.
Maar ik ga hier niet over discussiëren want je ziet en hoort wat je wilt zien en wilt horen.

Over hoe de letter M eruit ziet zijn we het in ieder geval met elkaar eens.

Offline Theovv

• Forumlid
« Reactie #165 Gepost op: 31-01-2025, 13:12:24 »
Nee, want de kandidaten voor de leugendetector werden eerst gekozen. Daarna pas de presentatoren.  Zou je als mol met de wetenschap dat je in de rol van presentator slechts op één manier geld uit de pot kunt spelen in deze rol terecht willen komen? Ik denk het niet, je valt dan wel heel erg op. Ik denk dat de voorkeur van de mol ergens anders lag. Dus wat mij betreft opnieuw  minpunten voor Bridget en Stijn.....
nee, want als mol wil je kandidaats overkomen. Als kandidaat wil je je mollen ondervragen, dus je stelt je kandidaat voor de positie ondervrager. Daarmee laat je ook zien dat je niet per se in het spookhuis terecht wil komen, wat juist verdacht is. En na even het vingertje op te steken stuur je dan toch aan op anderen in de interviewpositie, want die zijn journalist. Zeker niet onmols voor Bridget en Stijn.

Offline annebeestje

• Forumlid
« Reactie #166 Gepost op: 9-03-2025, 10:44:23 »
Het schijnt overigens dat je het best je sluitspier kan aanspannen als je stress wilt faken op een baseline vraag. Weten we dat ook weer.  ::trots::

Ahahah, dit was dus echt voorbereid door de mol.  ::rofl::

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #167 Gepost op: 9-03-2025, 10:50:55 »
Ahahah, dit was dus echt voorbereid door de mol.  ::rofl::
Toch weer wat geleerd door Wie is de mol. Educatief programma :P
Winnaar Medeforummersquiz 2023 & 2024. Winnaar RN Toto 2023