Het is simpelweg een zwak punt van het concept dat jij een grotere kans hebt om te winnen als mensen jou verdenken. Oftewel nepmollen is strategisch heel slim, geld verdienen juist niet.
Vlaanderen heeft dit probleem allang opgelost: onbekende mensen en een hogere pot, zodat het geld betekenisvol is.
Ik denk dat als ze bepaalde dingen aanpassen echt wel gewaardeerd wordt bij de kijkers in Nederland en ook qua hogere pot of meer verzorgen dat geld pakken voordelen oplevert ipv dat je voor een joker of envelop gaat als kandidaat.
Maar ik ben bang dat veel Nederlanders, en ik ben ook grootste deel één van hen, liever naar BN’ers kijken (of wat minder bekende Nederlanders) dan onbekende mensen. Dat zag je ook bij de verraders, dat werkt gewoon minder goed in Nederland. Ook al vond ik de streaming editie wel super leuk. 🙂
Dat de spellen beter kunnen mee eens, ook al vond ik dit seizoen echt heel goed.
En on topic vooral deze aflevering was zo goed, met al die lagen in opdrachten. Vond het verlaten hotel, best wel eng, maar wel de leukste opdracht van dit jaar. En ook lekker veel humor erin