Auteur Topic: Wie is de mol 2026  (gelezen 9649 keer)

Offline Klaartje76

• Forumlid
Re: Wie is de mol 2026
« Reactie #60 Gepost op: 12-06-2025, 19:38:08 »
Het blijft appelen met peren vergelijken hé. De Mol is ook niet hetzelfde als WIDM: hetzelfde basisconcept maar twee redelijk verschillende varianten.

Net als schaatsen en shorttrack: hetzelfde concept (het is op schaatsen en ijs zo snel mogelijk rond) maar voor de rest is shorttrack toch het ietwat aparte ‘kleine broertje’ van het langebaanschaatsen. In mijn ogen is shorttrack wel een ‘kleine discipline’, dat is mijn mening. Hanne Desmet en haar broer zien dat wellicht anders.  :)

Bij Sporza zal het waarschijnlijk vooral live streaming zijn op hun website, dat deden ze bij de OS van Parijs ook (wat toen ook niet altijd goed werkte, merkte ik) Sommige stukken waren tegelijkertijd ook op televisie, dus als ze die ‘dubbel tellen’ zitten ze rap aan vele uren ‘live’.

Ga ik kijken? Naar De Mol zeker, naar de Winterspelen wellicht niet, toch niet live, tenzij het ‘‘s avonds is. Als Loena of Nina de finale mogen rijden in het kunstschaatsen, kijk ik natuurlijk wel. En als er overlapping is tussen DM en WIDM geef ik de voorkeur aan DM. Van WIDM 26 zal ik wellicht dus hoogstens een paar afleveringen volgen, afhankelijk van wanneer DM start.
« Laatst bewerkt op: 12-06-2025, 20:53:24 door Klaartje76 »

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
« Reactie #61 Gepost op: 12-06-2025, 20:32:43 »
Over "overlap" gesproken: het ligt er maar net aan wat je eronder verstaat, en van welk "einde" je uitgaat.

Ik had uitgeteld dat 2 mei de finale, en 9 mei de ontknoping zou zijn, uitgaand van de bij WIDM meest gebruikte variant van 10 uitzendingen.

Tel daar, onder strikt voorbehoud, een molfandag bij, die zoveel mogelijk op de afloop van WIDM afgestemd wordt, dan heb ik het over 16 of 17 mei.

Mijn mening is niet heilig, overigens. Ik raadpleeg gewoon de kalender.

Offline Pjotr1992

• Forumlid
« Reactie #62 Gepost op: 13-06-2025, 16:37:47 »
Ja viel mij ook op. Wat nog opvallender is is dat het helemaal niet werd gemeld en ook niet of Anniko er volgende week weer wel is.

Jaap doet wel vaker Opsporing Verzocht volgens mij, op Wikipedia staat hij als vaste invaller. Geen idee of ze er normaal melding van maken als ze er niet is. Ze zat maandagavond nog wel in Opsporing Verzocht Flits, maar dat is denk ik niet live.

Offline Maarten20

• Forumlid
« Reactie #63 Gepost op: 14-06-2025, 11:53:24 »
Jaap doet wel vaker Opsporing Verzocht volgens mij, op Wikipedia staat hij als vaste invaller. Geen idee of ze er normaal melding van maken als ze er niet is. Ze zat maandagavond nog wel in Opsporing Verzocht Flits, maar dat is denk ik niet live.

Ja dat ze in Flits zat betekent misschien dat ze toch niet mee doet. Ik weet dat Anniko wel een fan van het programma is en altijd met haar gezin kijkt.

Volkszanger Ammar Bozoglu heeft zijn nieuwe plaat Wie is de Mol genoemd. Hij geeft in een interview ook aan dat ie graag mee wil doen en een goede mol zou zijn. Misschien iets te opvallend als sollicitatie voor WIDM 2026 maar wie weet.
« Laatst bewerkt op: 14-06-2025, 12:58:16 door Maarten20 »
When life knocks you down, fight back!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #64 Gepost op: 17-06-2025, 19:55:17 »
Uit de afwezigheid van Rik, bij zowel eenvandaag als Oerol kán worden geconcludeerd dar hij niet "in den lande" is.

Van eenvandaag was het al een beetje af te leiden. Maar als Rik dan ook niet op Oerol opduikt.......

Offline Sanmol

• Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
« Reactie #65 Gepost op: 17-06-2025, 20:03:33 »
Rik was gisteren bij de premičre van Dear Evan Hansen.

Ze zijn dan nog niet ''weg''. We hebben wel eens vaker gezien dat Rik een geruime tijd afwezig is bij EenVandaag om ons op een dwaalspoor te brengen wanneer ze precies weg zijn.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #66 Gepost op: 17-06-2025, 20:21:24 »
Ik vond het eerlijkgezegd precies een week te vroeg.

Andere jaren, paar jaar terug,  zag je Rik namelijk nog weleens op Terschelling opduiken, als presentator dan wel sidekick.

Offline Molzkovicz

• Forumlid
« Reactie #67 Gepost op: 21-06-2025, 12:47:36 »
Het Molboekje 2026 verschijnt naar verwachting op 20 januari 2026. Op de site van de uitgeverij die de Molboekjes op de markt brengt, is vooralsnog geen editie te vinden voor het jubileumseizoen.