Auteur Topic: Lottie is niet de mol, maar de verliezer!  (gelezen 208888 keer)

Offline mariejopie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #320 Gepost op: 14-02-2005, 19:41:19 »
Lottie is al vanaf het begin van de serie mijn mol..en eerlijk gezegd focus ik me ook helemaal op haar, terwijl anderen (Jim, MM) ook zeer verdacht op z'n tijd zijn..
Voorgaande jaren streepte ik een voor een de afvallers en degene op wie zij gestemd hadden af, en wist ik rond aflevering 6 zeker wie de mol was..
Dit jaar kan dat niet wegens terugkeer Gijs en doordat je niet weet op wie men stemt, of iig niet volledig.
Maar wat al eerder is gezegd, er wordt zoveel gemanipuleerd door de redactie..je moet niet alles geloven wat je ziet:) met probeert je iets te laten denken, wat dus helemaal niet zo is..
Ik blijf gewoon bij Lottie, omdat mijn gevoel dat zo keihard aangeeft (heb het alle jaren nog goed gehad;))
Ik ben gewoon iemand die niet snel over wil stappen naar een andere manier >:D
Lottie heeft idd sterke aanwijzingen haar kant op..Vind ze alleen een tikkie te opvallend..(kan dus weer door redactie komen, manipulatie) en als ze de mol is, doet ze het net niet helemaal optimaal, want er zitten al een aantal kandidaten flink op dr nek..
kijken of ze zich deze aflevering op de vlakte houd;)

Molsze:)
Mol: Lottie Hellingman, Winnaar: Yvon Jaspers, Verliezer: Marc- Marie Huijbregts

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #321 Gepost op: 14-02-2005, 21:06:38 »
Jaa ik vind Lottie echt van die 'domme' acties heeft... er op een grappige manier allemaal maar een leuk grapje van maakt..
Some light in your eyes...

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #322 Gepost op: 15-02-2005, 00:39:39 »
Bij het topic afl. 5 heb ik gelezen dat het enkelen is opgevallen dat Lottie bij de laatste 2 executies ontspannen achter in het midden zit. Wat ik daar nog aan kan toevoegen is dat mij ook is opgevallen dat ze beide keren (zogenaamd) jeuk aan haar voet/been heeft. Rond de bekendmaking van het percentage goede antwoorden (net ervoor of erna) buigt ze zich beide keren voorover om even te krabben o.i.d. Dit kan misschien ook toeval zijn en heeft het niets te betekenen. Maar ik ga de volgende uitzending goed opletten. Als ze dit weer doet lijkt dit mij geen toeval meer, maar een actie van de mol. Net zoals Elise steeds naast of achter degene zat die ging afvallen als ik me het nog goed herinner.

Offline moleditor

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ach, het is maar een spelletje...
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #323 Gepost op: 15-02-2005, 01:09:45 »
Is het niemand nog opgevallen dat er in de aftiteling  LOTTIEEEEHHH gezegd wordt???(bij de camera pagina)

Angela en Victoria lopen naar de lift en Angela zegt
A: "Had je het verwacht?"
V:" Ehm ja, ik had eh...

Dan hoor je het piano riedeltje van de aftiteling, shotwissel naar Gijs

Gijs: Maar....

ik hoor dan duidelijk in de muziek een stem met galm LOTTIEEEEHHH

Gijs:"mijn theorie klopt nu niet meer (lachend)...

Kunnen wat audiofielen hier eens naar luisteren, ik vertrouw nu mijn eigen oren niet meer...
Elise had trouwen als geheime wens bij het slotenspel in 2003

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #324 Gepost op: 15-02-2005, 07:48:12 »
Lottie is blijkbaar erg intelligent wat betreft rekenen & wiskunde.
Betreffende de 4 getallen die het telefoonnummer vormen zegt ze onmiddellijk en terecht: dat zijn dan 16 mogelijkheden.
Raar dat ze dan plots zich vergist tss links & rechts, wat uitzonderlijk is voor wiskundigen.
Imho wou ze de groep expres de verkeerde kant laten opdraaien om de opdracht te laten mislukken.
Ze was dus ofwel Mol ofwel Hulpmol.
...En dan steeds die telefoon uit de handen van Yvon rukken.
...En zelfs niet helpen zoeken naar het telefoontje wanneer er wordt gebeld in de controlekamer.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Quuipo

  • Forumlid
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #325 Gepost op: 15-02-2005, 10:10:42 »
er komt ook nog een opdracht met krokodillen - (introfilmpje yvon) --- en wie heeft er toevallig opgegeven dat ze bang is voor krokodillen?  ;D Ik vermoed dat Lottie deze opdracht heel slecht zal gaan uitvoeren  ::tandpastasmiley::

Offline screen66

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #326 Gepost op: 15-02-2005, 13:18:58 »
Quote:
Lottie is blijkbaar erg intelligent wat betreft rekenen & wiskunde.
Betreffende de 4 getallen die het telefoonnummer vormen zegt ze onmiddellijk en terecht: dat zijn dan 16 mogelijkheden.
Raar dat ze dan plots zich vergist tss links & rechts, wat uitzonderlijk is voor wiskundigen.

Ze is niet zo'n goede wiskundige. Zoals door iemand anders al in topic "aflevering 5" is geschreven zijn er maar 6 combinaties.
De nummers zijn 240,48,31,482. Als ik het goed heb begrepen moeten we alles omkeren, dus dan houden we 042, 84, 13(heb je m weer) en 284 over.
Combinaties:
0428413284
0428428413
0421384284
0421328484
0422841384
0422848413

Bovendien komt links/rechtsverwisseling bij ongeveer 10% van de mensen voor.
Einstein had hier bijvoorbeeld ook last van. Lijkt me toch een aardige wiskundige.

Offline ceetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #327 Gepost op: 15-02-2005, 14:45:41 »
Als Angela de testuitslag en afvaller aan de groep bekend maakt, zit Lottie altijd achteraan in het midden. Zou dat iets betekenen?

En bij de eerste opdracht in week 1 zit ze ook achteraan in het midden...
Maar in die week niet bij de executie...
« Laatst bewerkt op: 15-02-2005, 14:49:11 door ceetje »

Offline kwarkje

  • Forumlid
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #328 Gepost op: 15-02-2005, 14:59:54 »
Lottie is al van het begin mijn mol maar ik begin te te twijfelen. Vorige keer wist ik het zeker Ron was de mol (ik ben nog steeds niet bekomen) Ron had behoorlijk veel aanhangers die dachten dat hij de mol was. Dat is nu met Lottie ook aan het gebeuren. Lottie word ook vaak op opvallende plaatsen gezet ik denk dat dat voor een mol te is. Misschien moet ik toch eens gaan kijken naar spelers die ik echt niet verdenk zoals mm, yvon of isabelle. Ik stem deze week nog op Lottie maar mijn gevoel zegt dat ik op het einde met een Lottie kater blijf zitten. Terwijl ik mijn Ron kater nog niet eens te boven ben  ::schaam:: . Ik zou willen dat ik op een mol zat waarvan iedereen zegt nee die kan het niet zijn, zoals ik Met George had. Hoe meer mensen me gelijk geven hoe minder kans ik heb dat ik op de juiste mol zit.

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #329 Gepost op: 15-02-2005, 15:02:51 »
haha ja! dat vrees ik ook.

Maar goed wat de foto's betreft. In aflevering 1 was er geen executie dus maakthet niet veel uit waar de mol zit...
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Quuipo

  • Forumlid
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #330 Gepost op: 15-02-2005, 22:21:00 »
ik zit aflevering 1 te herkijken en wat valt mij nu op?

angela introduceert George en wie krijgen we in beeld!  ::oink::

(uh oh dopey en we hebben sander al wel weggestreept)

Offline ceetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #331 Gepost op: 15-02-2005, 23:13:04 »
ik zit aflevering 1 te herkijken en wat valt mij nu op?

angela introduceert George en wie krijgen we in beeld!  ::oink::

(uh oh dopey en we hebben sander al wel weggestreept)

Nou is het bewijs helemaal geleverd: Lottie is de Mol.  ;D


Niks geen hints die met getallen naar MM verwijzen, want:

LOTTIE = 12 + 15 + 20 + 20 + 9 + 5 = 81 = 9 ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 15-02-2005, 23:14:35 door ceetje »

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #332 Gepost op: 16-02-2005, 00:21:27 »
De laatste aflevering was de altijd vrolijke Lottie opeens echt kwaad (dat was geen acteerwerk), mbt Jim, die onvriendelijk was aan de telefoon, ze maakte zich kwaad en zei dat het toch maar een spelletje was en was echt verbolgen (en vond het raar).

Mocht Lottie de mol zijn en vanaf die plek zitten te saboteren dan zou ze denk ik toch niet zo reageren op een frustratie van een kandidaat mbt verkeerde info, dat kun je incalculeren, en iig is verontwaardiging dan niet op z'n plek.

Dat vond ik een opmerkelijke reactie, vooral omdat ze het buiten dit programma goed kan vinden met Jim.

Offline Panta Rei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sane or insane is just a matter of majority
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #333 Gepost op: 16-02-2005, 02:18:45 »
Wat mij vooral opvalt is dat de meeste mensen die nu Lottie verdenken dit doen aan de hand van de Links-Rechst-Controlfreaks-Opdracht (zie p.16 van dit onderwerp).... Dit feit lijkt mij op zichzelf staand al voldoende genoeg om Lottie juist niet te verdenken.

Begrijp me niet verkeerd, heb lottie een aantal afleveringen op 1 gezet in mijn eigen mollenlijstje. Maar nu ze door de redactie zo ultiem verdacht is neergezet, is dit voor mij juist reden haar te schrappen.

Komt nog bij dat een aantal mensen al heeft uitgezocht dat de mol in dit soort opdrachten nooit op de control-plek heeft gezeten, ook omdat daar simpelweg niet genoeg te mollen valt.

Als ze wèl de mol is, eet ik mijn hoed op ::oink::
Toch ben ik van mening dat Carthago verwoest moet worden

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #334 Gepost op: 16-02-2005, 03:47:49 »
Lottie is al van het begin mijn mol maar ik begin te te twijfelen. Vorige keer wist ik het zeker Ron was de mol (ik ben nog steeds niet bekomen) Ron had behoorlijk veel aanhangers die dachten dat hij de mol was. Dat is nu met Lottie ook aan het gebeuren. Lottie word ook vaak op opvallende plaatsen gezet ik denk dat dat voor een mol te is. Misschien moet ik toch eens gaan kijken naar spelers die ik echt niet verdenk zoals mm, yvon of isabelle. Ik stem deze week nog op Lottie maar mijn gevoel zegt dat ik op het einde met een Lottie kater blijf zitten. Terwijl ik mijn Ron kater nog niet eens te boven ben  ::schaam:: . Ik zou willen dat ik op een mol zat waarvan iedereen zegt nee die kan het niet zijn, zoals ik Met George had. Hoe meer mensen me gelijk geven hoe minder kans ik heb dat ik op de juiste mol zit.

Dat had ik nu een beetje met Patricia,ik stemde 6 weken lang ophaar en toen ging ze weg,dus stapte ik over op Rene. Was voor haar vetrek al aan het dubben om Rene,Elise of Ron tekiezen en was er tot het einde aan toe dat Chadrika zou winnen. Ik ben bang de zelfde fouten te maken.
Echter maakt het programma het er naar om juist alle met klisee's waar wij het over hebben en Herkennen-herhalen van Mollenstreken juist in de Vip versie testoppen. Meschien moeten we iemand hebben die niet heeft uitgevoerd. Lottie was daar 1 van tot aflevering 4 met de vrachtwagen.  Klisee> We gaan ervan uit dat de mol heeft kunnen oefenen.

Echter heeft iedereen wel wat klisee's of HH van mollenstreken gedaan,echter wijst alles me net iets teveel naar Jim toe ook. Vooral die gitaat zit me dwars. Echter zien we ze niet spelen met die gitaar.

Lottie: roept een keer: het word gezellig vanavond (Elise zij dat ook in het filmpje met douche raam.),Vrachtwagen..etc..
Jim die als laaste aan de eet tafel ging zitten (Ging hij als Mol daarvoor praten met de crue) in af 1,Gitaar-fluiten en vreugde in afl 2,naar de wc moet in afl 3 (Mol praten met de crue),een Koffer steeld in slowmotion,wat mij op een of andere manier aan george doet denken. Alleen Bellen op een rare plek aka George. Notebenen zit hij ook met Lottie in de vrachtwagen..

De muziekale aanwijzing nummer 5 die eventueel naar hun wijst.

Vanaf het begin af aan denk ik al dat hun de finalen halen,echter twijvel ik ook ergens  een beetje.

Denk er over om voor Gijs Staverman tegaan als winaar (Omdat ik nog steeds denk dat hij Lottie zit als Mol.),Isabell voor de 2de keer als verliezer aan te wijzen en Jim als de Rene van dit seizoen aan tewijzen.

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #335 Gepost op: 16-02-2005, 14:11:06 »
(uh oh dopey en we hebben sander al wel weggestreept)

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH

Citaat van: Panta Rei
Wat mij vooral opvalt is dat de meeste mensen die nu Lottie verdenken dit doen aan de hand van de Links-Rechst-Controlfreaks-Opdracht (zie p.16 van dit onderwerp).... Dit feit lijkt mij op zichzelf staand al voldoende genoeg om Lottie juist niet te verdenken.

Ik verdenk Lottie eigenlijk mee omdat ze twee tassen van MM meenam en omdat ze zo graag wilde stoken, en omdat ze geen lootjes wilde trekken.
Niet zozeer om het feit dat ze in de control room zat (hoewel dat wel de beste positie is om te mollen, evenals de laatste plaats bij het zingen; mocht de rest wel alles goed zingen, kun je altijd nog een versprekinkje maken. Heeft ze eigenlijk wel alles 100% goed gezongen? of zong ze alleen maar mooi?)
« Laatst bewerkt op: 16-02-2005, 14:21:46 door dopey »
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #336 Gepost op: 16-02-2005, 14:35:34 »
Het zal ongetwijfeld al veel eerder besproken zijn, maar wat ik raar vind is dat iedereen in het intro goed in het gezicht te zien is, maar Lottie niet. Zij is aan het duiken, dus masker op, en je ziet haar foto. Dit zal ongetwijfeld een hint zijn, maar naar wat? Mol, winnaar of verliezer??
I got that tunnel vision going through my  head

Offline mivabre

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #337 Gepost op: 16-02-2005, 14:49:16 »
Hey mede speurders,
Ook ik denk al geruime tijd lottie,ben ook met diesel eens en had er oo al de kijk op:1- ze gaat met de executie bij 2 afleveringen inderdaad voorover,en ik dacht zelfs ri afvaller
2-ze zit ook elke keer bij de afvaller net als een vd reeksen ervoor de mol deed,maar heb bij de executie toch nog een opmerking;De laatste 2 executies steekt Jim steeds als 1e zijn hand op om te kijken of ie eruit moet,terwijl hij maybe de  8)is.
















Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #338 Gepost op: 16-02-2005, 18:38:00 »
Wat mij vooral opvalt is dat de meeste mensen die nu Lottie verdenken dit doen aan de hand van de Links-Rechst-Controlfreaks-Opdracht (zie p.16 van dit onderwerp).... Dit feit lijkt mij op zichzelf staand al voldoende genoeg om Lottie juist niet te verdenken.
ik begon Lottie te flink te verdenken na de trein opdracht... door dat zijn in latere opdrachten ook crusiale posities had (achter stuur in de roadtrain, en nu dus een controlefreak.) werdt dat idee sterker. Dat lottie mijn 2de mol is komt dus niet door de laatste opdracht.

Ik vond Yvon ook veel verdachter in die opdracht (Niet dat ik daarom Yvon als mol heb, zij was daarvoor al mijn mol.) als Lottie. Volgens mij was Lotties vaagheid ook onder invloed van Yvon.

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #339 Gepost op: 16-02-2005, 21:08:46 »
Strijdig met het idee dat Lotti de mol is zijn imo in ieder geval de volgende twee handelingen.

  • Ze zet in de roadtrain opdracht de roadtrain stil.
  • Ze doet pogingen het kunstwerk van de kandidaten gekozen te krijgen.

Ik ben benieuwd hoe dit verklaard wordt door diegenen die overtuigd zijn van Lotti als mol.