Lottie is al van het begin mijn mol maar ik begin te te twijfelen. Vorige keer wist ik het zeker Ron was de mol (ik ben nog steeds niet bekomen) Ron had behoorlijk veel aanhangers die dachten dat hij de mol was. Dat is nu met Lottie ook aan het gebeuren. Lottie word ook vaak op opvallende plaatsen gezet ik denk dat dat voor een mol te is. Misschien moet ik toch eens gaan kijken naar spelers die ik echt niet verdenk zoals mm, yvon of isabelle. Ik stem deze week nog op Lottie maar mijn gevoel zegt dat ik op het einde met een Lottie kater blijf zitten. Terwijl ik mijn Ron kater nog niet eens te boven ben . Ik zou willen dat ik op een mol zat waarvan iedereen zegt nee die kan het niet zijn, zoals ik Met George had. Hoe meer mensen me gelijk geven hoe minder kans ik heb dat ik op de juiste mol zit.
Dat had ik nu een beetje met Patricia,ik stemde 6 weken lang ophaar en toen ging ze weg,dus stapte ik over op Rene. Was voor haar vetrek al aan het dubben om Rene,Elise of Ron tekiezen en was er tot het einde aan toe dat Chadrika zou winnen. Ik ben bang de zelfde fouten te maken.
Echter maakt het programma het er naar om juist alle met klisee's waar wij het over hebben en Herkennen-herhalen van Mollenstreken juist in de Vip versie testoppen. Meschien moeten we iemand hebben die niet heeft uitgevoerd. Lottie was daar 1 van tot aflevering 4 met de vrachtwagen. Klisee> We gaan ervan uit dat de mol heeft kunnen oefenen.
Echter heeft iedereen wel wat klisee's of HH van mollenstreken gedaan,echter wijst alles me net iets teveel naar Jim toe ook. Vooral die gitaat zit me dwars. Echter zien we ze niet spelen met die gitaar.
Lottie: roept een keer: het word gezellig vanavond (Elise zij dat ook in het filmpje met douche raam.),Vrachtwagen..etc..
Jim die als laaste aan de eet tafel ging zitten (Ging hij als Mol daarvoor praten met de crue) in af 1,Gitaar-fluiten en vreugde in afl 2,naar de wc moet in afl 3 (Mol praten met de crue),een Koffer steeld in slowmotion,wat mij op een of andere manier aan george doet denken. Alleen Bellen op een rare plek aka George. Notebenen zit hij ook met Lottie in de vrachtwagen..
De muziekale aanwijzing nummer 5 die eventueel naar hun wijst.
Vanaf het begin af aan denk ik al dat hun de finalen halen,echter twijvel ik ook ergens een beetje.
Denk er over om voor Gijs Staverman tegaan als winaar (Omdat ik nog steeds denk dat hij Lottie zit als Mol.),Isabell voor de 2de keer als verliezer aan te wijzen en Jim als de Rene van dit seizoen aan tewijzen.