Auteur Topic: Marc-Marie is niet de mol, maar winnaar!  (gelezen 343197 keer)

Offline madelief

  • Forumlid
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #100 Gepost op: 18-01-2005, 23:21:18 »
overal op internet lees ik dat marc-marie in 1966 is geboren, en niet in 1964. heeft iemand hier al een theorie over?
wat was er eerder, het ei of de betonmortelwagen?

Offline Impry_

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Weet je wie de mol is? Ik niet :)
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #101 Gepost op: 19-01-2005, 08:33:16 »
overal op internet lees ik dat marc-marie in 1966 is geboren, en niet in 1964. heeft iemand hier al een theorie over?

Idd, maar misschien staat er officieel ook 66 op z'n paspoort, maar is die laatste 6 onduidelijk. Het is sowieso een wat ruwer lettertyp wat soms onduidelijk is.
|| Impry || Joost Schouten ||

Offline B209910

  • Forumlid
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #102 Gepost op: 19-01-2005, 10:02:40 »
het typische is dat niet alleen zijn geboortedatum fout is (dat zou nog een typfout kunnen zijn), maar ook zijn leeftijd bij het introfilmpje verkeerd is: 39 ipv 37. Dat lijkt dus wel een bewuste fout te zijn. Waarom? Ik denk dat we daar nog wel meer van zullen horen in de afleveringen. Het enige wat ik nu kan bedenken is: 2 jaar verschil, wijst weer op het dubbele rond MM. Maar dat is wel erg ver gezocht :D.

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #103 Gepost op: 20-01-2005, 10:30:21 »
Het bewijst nog niets, maar mijn vermoeden dat hij de mol is wordt alleen maar groter! Heb overigens op zijn website gekeken of daar misschien iets stond over zijn geboortedatum ofzo, maar helaas... :(
I got that tunnel vision going through my  head

Offline BKR

  • Forumlid
1818
« Reactie #104 Gepost op: 20-01-2005, 15:28:48 »
drie mollen, drie winnaars en drie verliezers in een ruimte staat er te lezen na het zien van de eerste aflevering. Toen gelijk naar www.driemollen.nl gegaan en dat was een site van een koffiebrabderij gevestigd in 1818. laten deze cijfers nou net de cijfers zijn die op het shirt van marc-marie te zien zijn in aflevering 1......   ::oink::

Offline Impry_

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Weet je wie de mol is? Ik niet :)
Re: 1818
« Reactie #105 Gepost op: 20-01-2005, 15:29:31 »
drie mollen, drie winnaars en drie verliezers in een ruimte staat er te lezen na het zien van de eerste aflevering. Toen gelijk naar www.driemollen.nl gegaan en dat was een site van een koffiebrabderij gevestigd in 1818. laten deze cijfers nou net de cijfers zijn die op het shirt van marc-marie te zien zijn in aflevering 1......   ::oink::

Is al uitgebreid besproken...
|| Impry || Joost Schouten ||

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #106 Gepost op: 20-01-2005, 19:56:01 »
Dat betekende de 2 oude mollen en de mol in de nieuwe serie, de 2 oude winnaars en de winnaar in de nieuwe serie en de 2 oude verliezers en de verliezer in de nieuwe serie.
Dat hebben we idd allang besprooken  ;)
Ik denk niet dat Marc- Marie de mol is, ik denk eerder dat hij de winnaar is omdat hij Gijs verdenkt en ik denk dat Gijs de mol is 8)

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #107 Gepost op: 21-01-2005, 13:37:01 »
FF zeiken hoor...  :P Ten eerste hou allemaal es op met Marc-Marie met George te vergelijken, je weet totaal niet in hoeverre dat klopt want je kent ze niet; en ten tweede heet hij Marc-Marie en geen MM; en ten derde heeft hij wel degelijk de eerste opdracht gesaboteerd, dus hij maakt nog steeds kans om de mol te zijn. Ik zeg niet dat hij het is, maar logisch gezien is hij nu een top drie-verdachte. We zien vanavond wel weer verder...
Tell me what your telescope says

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #108 Gepost op: 21-01-2005, 16:29:11 »
ik vind het wel erg verdacht dat hij dat geld dat hij kon potten zo opzichtig verspeelde...als mol zijnde is zoiets toch niet echt subtiel gedaan, valt toch bij iedereen op dat hij dat deed?

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #109 Gepost op: 21-01-2005, 19:54:17 »
Marc-Marie is de hoofdverdachte. Op de officiële site heeft ie ook al de meeste stemmen. Juist daarom denk ik niet dat hij het is.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #110 Gepost op: 21-01-2005, 22:47:57 »
opvallend robbieazerty.. ik ahd juist het idee dat jim hier erg verdacht werd. overigens denk ik dat de marc-marie-mol hype komt door zijn grote george-gehalte. voor mij is ie geen mol  ::ohno::

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #111 Gepost op: 21-01-2005, 23:18:10 »
Ik vond 't opvallend dat hij iets zei als: "Iedereen denkt dat ik niet weet waar ik mee bezig ben, maar dat is niet zo"

Marc-Marie is de hoofdverdachte. Op de offici? site heeft ie ook al de meeste stemmen. Juist daarom denk ik niet dat hij het is.

Dat denk ik ook 'n beetje ja. Stom eik, want daardoor ga ik er eik al vanuit dat hij 't niet is. Dus ik ga 'm niet meer snel verdenken terwijl hij 't misschien toch wel gewoon is.  :-\\

Offline Z-Man

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol Is Wonderful
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #112 Gepost op: 21-01-2005, 23:23:46 »
Marc-Marie is de hoofdverdachte. Op de officiële site heeft ie ook al de meeste stemmen. Juist daarom denk ik niet dat hij het is.

Toen ik net ging stemmen op widm.nl had Roeland veruit de meeste stemmen (24%) als Mol, MM had slechts 9%.

Offline Aragorn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #113 Gepost op: 21-01-2005, 23:36:57 »
Toen Sander aangaf dat ie een beetje last van claustrofobie had was Marc-Marie i.i.g. wel erg snel met zijn reactie dat ie dan niet mee hoefde  :o
In de ban van de Mol

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #114 Gepost op: 21-01-2005, 23:44:13 »
Ik zit met een uitspraak van Angela in mijn maag. Misschien is het wel nix maar toen Lottie 2 tassen moest uitkiezen en ze koos er een van MM (of ben ik nou heel erg in de war en pakte ze die van iemand anders?) zei ze dat hij daar wel heel blij mee zou zijn. Toen koos ze als 2e tas de andere van MM. Hmm, zal wel nix zijn omdat Angela niet weet wie de mol is. Laat maar ;D
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #115 Gepost op: 21-01-2005, 23:52:24 »
Toen Sander aangaf dat ie een beetje last van claustrofobie had was Marc-Marie i.i.g. wel erg snel met zijn reactie dat ie dan niet mee hoefde  :o

Dat leek zo, hij zei: 'Dan ga jij iig sowieso....'

Maar hij wou wel weer die ene ton als eerste openen.....

Hij is gewoon of een kandidaat of zo'n George-mol, zo'n mol die iedereen onderschat.

MM is overduidelijk bezig als hij de mol is, niet-potten in alf.1, kiezen voor de duurste ton...juist, doordat iedereen denkt; te opzichtig...

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #116 Gepost op: 22-01-2005, 11:33:17 »
Ik zit met een uitspraak van Angela in mijn maag. Misschien is het wel nix maar toen Lottie 2 tassen moest uitkiezen en ze koos er een van MM (of ben ik nou heel erg in de war en pakte ze die van iemand anders?) zei ze dat hij daar wel heel blij mee zou zijn. Toen koos ze als 2e tas de andere van MM. Hmm, zal wel nix zijn omdat Angela niet weet wie de mol is. Laat maar ;D

Omdat ie baalde dat ie zijn eigen tas niet mee mocht nemen. Zijn 'systeem' zat in van de tassen en hij wilde niet dat dat in de handen van een ander viel.
Ma how, zeg!

Offline Tessa_89

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • c'ést moi
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #117 Gepost op: 22-01-2005, 11:48:03 »
Dat leek zo, hij zei: 'Dan ga jij iig sowieso....'

Maar hij wou wel weer die ene ton als eerste openen.....

Hij is gewoon of een kandidaat of zo'n George-mol, zo'n mol die iedereen onderschat.

MM is overduidelijk bezig als hij de mol is, niet-potten in alf.1, kiezen voor de duurste ton...juist, doordat iedereen denkt; te opzichtig...
hij is denk ik juist te opvallend als mol.
I'm not schizofrenic... I'm JESUS

Offline Nicv

  • Forumlid
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #118 Gepost op: 22-01-2005, 12:09:57 »
Volgens mij is Marc-Marie wel de mol. Ik vond vooral de theorie die onder "overzichten" op deze site staat over de kleur rood bij de kennismakingsfilmpjes perfect. Ik heb het nog een paar keer teruggekeken op video en inderdaad is er bij iedereen iets roods te bekennen, behalve bij Marc-Marie (geen rood en geen groen, alleen maar bruin) en bij Roeland (alleen groen, dus winnaar). Ook het bord "Pasta Palace" met daarboven ook nog zoiets als "Hindly's" zie ik als een verwijzing naar Marc-Marie's "spaghetti blue sky".
In deze tweede aflevering wilde hij wel heel erg graag direct de ton van 3000 euro open maken.
Hij baalde van zijn rugzak, want daar zaten al zijn theorieën in. Hij deed dus net of hij bang was dat iemand anders daarmee vandoor zou gaan, maar als hij echt de mol is wist hij natuurlijk toch dat hij zijn rugzak gewoon terug zou krijgen.


Offline Sjoois

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ja ja, het is mij... Sjoois!
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #119 Gepost op: 22-01-2005, 13:12:48 »
Marc-marie was toch de hoofdverdachte van Gijs?
It is not our abilities that show us what we really are, it is our choices...