Auteur Topic: Help de Mol naar de RING!  (gelezen 264422 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #600 Gepost op: 25-10-2010, 16:56:48 »
Ja, de bovenste stoelen. Dat was vorig jaar ook. Maar de rest van de rijen was vorig jaar volledig bezet. Ik moet het nog ergens op een geheugenkaart hebben staan. Of het staat hier ook ergens op het forum.

Op het eerste gezicht warewn er dus echt veel minder mensen.

Offline titatoon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • of tog niet...
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #601 Gepost op: 25-10-2010, 17:53:36 »
ff een vraagje: kan iedereen daar eigelijk gewoon naar toe, omdat jullie daar zijn geweest of alleen bn-ers?
of tog niet...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #602 Gepost op: 25-10-2010, 17:54:54 »
Er zijn restkaarten beschikbaar gesteld. De meesten zijn er op uitnodiging, en het ''gewone'' volk moet er voor betalen........



Die restkaarten zijn bedoeld om het effect waar hierboven over wordt geschreven, teniet te doen. Heel veel BN-ers komen niet, kunnen niet, zijn er dus niet bij, en er zouden anders veel te veel lege plekken in de zaal zijn.

Die waren er nu klaarblijkelijk ook.........
« Laatst bewerkt op: 25-10-2010, 17:56:55 door Bodejos »

Offline remmie93

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #603 Gepost op: 25-10-2010, 17:55:15 »
ff een vraagje: kan iedereen daar eigelijk gewoon naar toe, omdat jullie daar zijn geweest of alleen bn-ers?
Kaartjes zijn gewoon te koop, maar wees er dan volgend jaar wel optijd bij, want anders ben je (net als ik dit jaar) te laat.
Geef mij die oude opmaak maar!!

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #604 Gepost op: 25-10-2010, 18:54:07 »
Dan de uitreiking zelf: toch nog mijn felicitatie's aan de TGV-Kantine...
Hmm, de TGV-kantine. Nieuw programma van RTL4 waarin Carlo & Irene typetjes nadoen die met de trein van Amsterdam naar Parijs gaan in de Train á Grande Vitesse?  ;D
« Laatst bewerkt op: 25-10-2010, 19:09:54 door Tristan »
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #605 Gepost op: 25-10-2010, 18:56:36 »
Kijk, dat heb je met snel typen en lezen. Ik zei al eens eerder dat ik me nog steeds op het verkeerde been gezet voel door de topic-titel. (Kijk, alles met TE ervoor is niet goed.....).

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #606 Gepost op: 25-10-2010, 19:18:31 »
Er is vast een reden voor die lege stoelen. Op die plekken waar wij hoorden te zitten was het te warm i.v.m. lampen en zo (meen ik). Waarom er kaarten beschikbaar komen is me nog steeds een raadsel. JP vertelde me vorig jaar dat er zelfs voor de WIDM-crew niet eens genoeg kaarten zijn.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #607 Gepost op: 25-10-2010, 19:25:46 »
Er is vast een reden voor die lege stoelen. Op die plekken waar wij hoorden te zitten was het te warm i.v.m. lampen en zo (meen ik). Waarom er kaarten beschikbaar komen is me nog steeds een raadsel. JP vertelde me vorig jaar dat er zelfs voor de WIDM-crew niet eens genoeg kaarten zijn.

Huh dat is raar!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #608 Gepost op: 25-10-2010, 19:29:50 »
Ze kunnen natuurlijk niet het hele interieur van Carre gaan verbouwen voor 1 gala-avond. Is er verder dan geen andere geschikte ruimte, zou je denken?


Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #609 Gepost op: 25-10-2010, 19:35:59 »
Ze kunnen natuurlijk niet het hele interieur van Carre gaan verbouwen voor 1 gala-avond. Is er verder dan geen andere geschikte ruimte, zou je denken?
Ahoy' in Rotterdam lijkt mij dan wel geschikt ;) Daar is plaats voor zo'n 10.000 man.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #610 Gepost op: 25-10-2010, 19:39:15 »
Maar daar krijg je nog veel meer lege plekken. Als je al ziet hoeveel er in Amsterdam waren. Vorig jaar werd overigens het argument van het opvullen door fans gebruikt, er werd ook veel reclame voor gemaakt: ''je mag zelfs mee lopen over de rode loper, wie wil dat nou niet.....''.

Offline remmie93

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #611 Gepost op: 25-10-2010, 19:55:35 »
Maar daar krijg je nog veel meer lege plekken. Als je al ziet hoeveel er in Amsterdam waren. Vorig jaar werd overigens het argument van het opvullen door fans gebruikt, er werd ook veel reclame voor gemaakt: ''je mag zelfs mee lopen over de rode loper, wie wil dat nou niet.....''.
Zoals al eerder gezegd, was het wel uitverkocht, maar waren er waarschijnlijk een aantal mensen die een kaartje gekocht hadden niet gekomen. Het koste nog geen tientje, dus ja.

Ik denk trouwens dat het traditie is om dit in carré te doen, het probleem is dat ze heel bekend nederland uitnodigen en dat zijn tegenwoordig nogal wat mensen.

Ahoy lijkt mij een zeer goede suggestie en als het nog groter moet dan de ArenA (hou je t in ieder geval in amsterdam)
Geef mij die oude opmaak maar!!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #612 Gepost op: 25-10-2010, 20:02:38 »
Maar daar krijg je nog veel meer lege plekken. Als je al ziet hoeveel er in Amsterdam waren. Vorig jaar werd overigens het argument van het opvullen door fans gebruikt, er werd ook veel reclame voor gemaakt: ''je mag zelfs mee lopen over de rode loper, wie wil dat nou niet.....''.
Maar de BNers zitten in een ander gedeelte. Ik ben zo ook eens als opvulsel gebruikt, gewoon een beetje achterin, terwijl de betere plekken door BNers waren bezet. Die zetten ze natuurlijk niet op een plek ver weg, maar die plekken moeten wel wat opgevuld zijn (drukt de kosten ook wat, zo komt er tenminste nog wat geld binnen).
The British are not impressed.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #613 Gepost op: 25-10-2010, 20:12:29 »
Ik weet dat het niet zo duur is, die 7,50. En ik snap ook best dat ze die plekken opgevuld willen hebben. Doen ze dat compleet voor niets, dan krijg je een stormloop. Ook al lijkt het bedrag laag )wat het ook is', het is voor een aantal mensen net een drempel.


Het is goed mogelijk dat het traditie is om dit in Amsterdam te doen (Carré, in dit geval). Het is dan wel een redelijk jonge traditie. Want het is in de beginjaren nooit op televisie geweest. Dan zag je ineens een artikel in de krant staan, of een bericht achteraf. Zo kwam ik erachter dat Frans van Dusschoten een van de weinigen is die de Ring meer keer heeft gewonnen. En dat André van Duin ook meerdere exemplaren op zak heeft, maar dat zijn niet de enigen.

Offline remmie93

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #614 Gepost op: 26-10-2010, 00:55:48 »
Ik weet dat het niet zo duur is, die 7,50. En ik snap ook best dat ze die plekken opgevuld willen hebben. Doen ze dat compleet voor niets, dan krijg je een stormloop. Ook al lijkt het bedrag laag )wat het ook is', het is voor een aantal mensen net een drempel.
7,50 is wel een hele lage drempel. Als je gratis wilde gaan, dan wil je vast ook wel voor 7,50. Je houdt ervan of je houdt er niet van...
Ik denk dat je bij een verkoopprijs van 25 euro nog uitverkocht raakt.
Geef mij die oude opmaak maar!!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #615 Gepost op: 26-10-2010, 03:45:32 »
Ja, maar dresscode is black tie, dus als je, zoals ik, geen pak of zoiets onzinnigs hebt komen er nog wat kosten bij :P
The British are not impressed.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #616 Gepost op: 26-10-2010, 17:14:33 »
In het WIDM Offtopic-topic heb ik aangegeven dat ik een paar vragen heb gesteld met betrekking tot de het Gala van de Gouden Televizierring. Dit topic is mijns inziens beter geschikt om het antwoord te posten ;)

Dit heb ik als antwoord gekregen:

Citaat
Geachte heer,
 
Hartelijke dank voor uw reactie. Allereerst zijn wij blij met kritische opmerkingen van de kijker om onze programma’s nog beter te maken. Wij nemen alle opmerkingen een aanwijzingen mee in de evaluatie, zo ook de uwe over promotie, de mening van presentatie en tussenstanden.
 
Op uw vraag om aantallen van stemmen moet ik negatief antwoorden. Die communiceren wij nooit –bij geen enkele van onze programma’s- en die blijven in het bezit van de notaris. Wij garanderen een eerlijke verkiezing en stemprocedure.
 
Wat ik kan bevestigen is dat het stemgedrag van de ‘Wie is de Mol’ fans extreem hoog was aan het begin van de uitzending en daarna afzwakte.
 
Ik kan me voorstellen dat dit antwoord wat algemeen op u overkomt maar ik hoop at u er op vertrouwt dat we uw opmerkingen serieus meenemen.
 
Met vriendelijke groet,

Volgend jaar dus vanaf het begin tot en met het eind blijven stemmen op WIDM, ook al heeft WIDM in de eerste tussenstand een voorsprong van 98% ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #617 Gepost op: 26-10-2010, 17:55:04 »
Negeert ze nou je vraag over het niet laten zien van een tussenstand? Of had je dat niet gevraagd? :o
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #618 Gepost op: 26-10-2010, 18:39:43 »
Negeert ze nou je vraag over het niet laten zien van een tussenstand? Of had je dat niet gevraagd? :o
Jawel en mijn kritieken worden meegenomen in de evaluatie ;) Maar of er wat mee gedaan wordt, zien we volgend jaar dus pas
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #619 Gepost op: 26-10-2010, 18:44:47 »
7,50 is wel een hele lage drempel. Als je gratis wilde gaan, dan wil je vast ook wel voor 7,50. Je houdt ervan of je houdt er niet van...
Ik denk dat je bij een verkoopprijs van 25 euro nog uitverkocht raakt.
De grens tussen ergens heen gaan of ergens niet heen gaan is doorgaans niet in een bedrag uit te drukken. Ik heb ooit eens een jaar commerciele economie gehad, en daarin kwam aan de orde dat mensen zich vaak laten weerhouden, wanneer ze ergens voor moeten betalen. Hoe laag dat bedrag ook is. Het ergens voor moeten betalen maakt dan op zich al het verschil.