Auteur Topic: Help de Mol naar de RING!  (gelezen 266645 keer)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #460 Gepost op: 22-10-2010, 22:09:19 »
zijn nou de kandidaten bekent of wat?

Offline Joszwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #461 Gepost op: 22-10-2010, 22:11:11 »
Nee, geen idee hoe die kandidaten bekend zouden moeten zijn geworden.. Aflevering uitpluizen dan maar, of zou die niet online komen? Vanwege auteursrechten?
Every step you make could be your biggest mistake, but that's the risk that you take.

Offline remmie93

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #462 Gepost op: 22-10-2010, 22:11:35 »
zijn nou de kandidaten bekent of wat?
volgens pjh kon je ze zien als je goed oplette????

ps. Het verbaasd me dat IHVH het zo slecht deed, want dat is nu toch redelijk recent als je het vergelijkt met DTVK en WIDM
Geef mij die oude opmaak maar!!

Offline MolX

  • Forumlid
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #463 Gepost op: 22-10-2010, 22:11:46 »
Ik heb eigenlijk allen PJ, Kim en Frits S in beeld gezien. En wat ex kandidaten.  ::)
Ohja en Erik & Tim natuurlijk.  ;)

Wat een baggerprogramma trouwens, dat mensen hier voor hun lol naar kijken..  ::)
« Laatst bewerkt op: 22-10-2010, 22:13:19 door MolX »

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #464 Gepost op: 22-10-2010, 22:11:51 »
NEEEEEE!@!!!!!! wat jammer!!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline .Mara.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #465 Gepost op: 22-10-2010, 22:13:20 »
Hoopte ook op WIDM, vond tv-kantine het minst van de drie. Aan de andere kant..het is wel verdiend als je kijkt hoeveel tijd en moeite er in is gestoken. Geen flauw idee hoe je de kandidaten nu er uit moet filteren.

Offline remmie93

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #466 Gepost op: 22-10-2010, 22:13:40 »
Ik heb eigenlijk allen PJ, Kim en Frits S in beeld gezien. En wat ex kandidaten.  ::)
Ja, er zijn zoveel mensen in beeld geweest, maar we hoeven er toch nog maar naar 5 te zoeken.
(als we ervanuitgaan dat ze in de zaal zaten, valt Bridget Maasland iig af:P)
Geef mij die oude opmaak maar!!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #467 Gepost op: 22-10-2010, 22:14:33 »
Dan mogen ze op zijn minst wel de percentages ook bekend maken.

Je ziet het keer op keer, als bekendheden in de tv-wereld ala Linda de Mol, Carlo & Irene, Wendy van Dijk, Mathijs van Nieuwskerk e.d. meedoen met hun programma's maakt een programma ala WIDM gewoon geen kans. Een programma van de commerciele zenders blijft dus beter scoren.  ::ohno::

Hoelang moet WIDM wel niet wachten voor de kroon op het werk? Want Carlo & Irene hebben toch voor Telekids of Life and Cooking toch al een keer vast die ring gewonnen? Zouden ze een regel voor moeten maken: bestaande presetentatieduo's zijn na winnen van de ring uitgesloten van deelname in de toekomst. Krijgen anderen tenminste de kans.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #468 Gepost op: 22-10-2010, 22:14:37 »
Ik heb eigenlijk allen PJ, Kim en Frits S in beeld gezien. En wat ex kandidaten.  ::)

Ik heb PJ, Kim, Frits, Dennis Weening, Milouska Meulens, Roderick Veelo en Inge Ipenburg gezien.. ik dacht dat Sanne er ook was? Die heb ik niet gezien.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline lil-liin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Wie is de mol?
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #469 Gepost op: 22-10-2010, 22:15:26 »
ik dacht hanna bervoets te zien, linksachter pj. Kan t mis hebben hoor..

Jammer dat tv kantine heeft gewonnen :(

Offline .Mara.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #470 Gepost op: 22-10-2010, 22:16:32 »
@Joosie: Carlo en Irene hebben nog nooit een ring gewonnen, dus er zal ook wel grote gunfactor inzitten.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #471 Gepost op: 22-10-2010, 22:18:33 »
Leuke winnaar  ::bravo::

Iig beter dan in die jaren dat De Bouwers of Jan Smit wonnen.  :-X
Nog even niks.

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #472 Gepost op: 22-10-2010, 22:19:13 »
Ik vind het ontzettend jammer dat WIDM de ring weer niet gewonnen heeft, ook al geloofde ik er dit jaar echt in. Maar voor mij geen kwaad woord over de TV kantine, ik vind dat ook een leuk programma en Carlo en Irene werken er even hard voor, dus gefeliciteerd aan Carlo en Irene, en volgend jaar winnen we met het crazy 11e seizoen en de 5e nominatie de Ring!
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Mit

  • Forumlid
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #473 Gepost op: 22-10-2010, 22:19:48 »
AAAH wat jammer, ik hoopte echt dat WIDM zou winnen. ookal ben ik blij dat de tv kantine wint van ik hou van holland!!!  ::ok::
toen tijdens de reclames op rtl 4 een strook met "stem op de TV KANTINE" in beeld kwam wist ik helaas al hoelaat het was met de vele kijkers die naar de Voice of Holland kijken.
WIDM deed het in ieder geval wel veel beter dan vorig jaar in de peilingen, dus misschien volgend jaar winnen we!  ;D
Ben alleen niet helemaal zeker of dat lukt met kandidaten als Jan Kooiman en Jody Bernal, voor mij in ieder geval.  :-X
« Laatst bewerkt op: 22-10-2010, 22:22:51 door Mit »

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #474 Gepost op: 22-10-2010, 22:20:15 »
Ik heb PJ, Kim, Frits, Dennis Weening, Milouska Meulens, Roderick Veelo en Inge Ipenburg gezien.. ik dacht dat Sanne er ook was? Die heb ik niet gezien.

Erik was er ook, die was niet te missen natuurlijk. ;D Sander de Heer was er ook, tenminste hij stond op de rode loper (volgens Twitter).

Erg jammer, maar goed, volgend jaar opnieuw proberen. ::jaja::. Zoals Wilbert Gieske (?) zei: "Als je na 5x genomineerd worden wint, voel je alsof je 5 prijzen wint."  ::ok::

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #475 Gepost op: 22-10-2010, 22:20:24 »
Einduitslag:
TV-kantine 38 %
Wie is... de mol? 37 %
Ik hou van Holland 25 %

Zooooooooooooooooo close  ::ohno::
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #476 Gepost op: 22-10-2010, 22:20:28 »
Leuke winnaar  ::bravo::

Iig beter dan in die jaren dat De Bouwers of Jan Smit wonnen.  :-X

Wie Jan Smit nog een talent noemt mag zich ook wel eens laten controleren... Toen hij nog Jantje was met dat liedje over zijn oma, toen was hij een talent. Nu niet meer.

En ik mag hopen dat Jody Bernal niet waar is, dan daalt het niveau wel drastisch en kan het zowat ook wel door SBS worden uitgezonden f-artiest en totaal onbekend op zijn gejatte liedje na ongeveer een decennium geleden. :-X
« Laatst bewerkt op: 22-10-2010, 22:23:08 door Pharos »
Weet je het niet, antraciet

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #477 Gepost op: 22-10-2010, 22:20:43 »

 

Wat een baggerprogramma trouwens, dat mensen hier voor hun lol naar kijken..  ::)
Ik hoop dat je het hebt over het winnende programma?

Offline Momfer de Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #478 Gepost op: 22-10-2010, 22:21:04 »
Goede wijn behoeft geen krans.

Zelfs geen 10 jaar oude "Chateau Taupe" ;)

Offline Joszwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #479 Gepost op: 22-10-2010, 22:21:27 »
PJ zegt net in een reactie in de MaDiWoDoVrijdagshow dat het slechts één procent scheelde..
Every step you make could be your biggest mistake, but that's the risk that you take.