Auteur Topic: Help de Mol naar de RING!  (gelezen 266782 keer)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #480 Gepost op: 22-10-2010, 22:23:18 »
Einduitslag:
TV-kantine 38 %
Wie is... de mol? 37 %
Ik hou van Holland 25 %

Zooooooooooooooooo close  ::ohno::



Nooooo, ze waren er zoooo dichtbij!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Mit

  • Forumlid
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #481 Gepost op: 22-10-2010, 22:23:55 »
Ik hoop dat je het hebt over het winnende programma?

Ik denk het televizierring gala, vorig jaar was het inderdaad veel amusanter, ondanks dat WIDM onder aan de peilingen bungelde  ::)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #482 Gepost op: 22-10-2010, 22:24:43 »
ja, 37 tegen 38.

Vorig jaar was dat meen ik 13 of 16 procent.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #483 Gepost op: 22-10-2010, 22:24:59 »
@Joosie: Carlo en Irene hebben nog nooit een ring gewonnen, dus er zal ook wel grote gunfactor inzitten.

Dan verbaast dat mij. Met zulke programma's had ik dat dan al op zijn minst verwacht. Verklaard dan enigszins waarom zij nu gewonnen hebben. Maar je hebt gelijk, zal wel een gunfactor meespelen. Mij valt dit trouwens op..

De TV Kantine (RTL 4)
Ik hou van Holland (RTL 4)
Wie is de Mol? (AVRO)  
2009 Gooische Vrouwen (RTL 4)
Boer zoekt Vrouw Extra (KRO)
Wie is de Mol? (AVRO)
2008 Mooi! Weer De Leeuw (VARA)
Op zoek naar Evita (AVRO)
Gooische Vrouwen (RTL 4)
2007 De Wereld Draait Door (VARA)
Mooi! Weer De Leeuw (VARA)
Gooische Vrouwen (Tien)
2006 De Lama's (BNN)
Dancing with the Stars (RTL 4)
Gooische Vrouwen (Talpa)

Als je zo kijkt, Gooische Vrouwen moest ook 4x achter elkaar genomineerd worden toen ze bij de 4de keer dus de Ring kregen. WIDM is dat nu tweemaal 2x keer achter elkaar gelukt. Als ze volgend jaar dus weer genomineerd zijn en weer niet winnen zul je zien dat de ring in 2012 dan WIDM toe komt. Ja, de eerste theorie van de week is weer een feit  ::hypocriet::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Mit

  • Forumlid
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #484 Gepost op: 22-10-2010, 22:26:37 »

Vorig jaar was dat meen ik 13 of 16 procent.

Ik zei al, als Jan kooiman toch niet mee doet, winnen we misschien volgend jaar!!

Of wacht, hij heeft wel de talent award gewonnen!!
Misschien winnen we volgend jaar omdat Jan Kooiman meedoet! dan mag hij wel ver komen haha  :-X
« Laatst bewerkt op: 22-10-2010, 22:28:17 door Mit »

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #485 Gepost op: 22-10-2010, 22:27:01 »
PJ zegt net in een reactie in de MaDiWoDoVrijdagshow dat het slechts één procent scheelde..

DAT is pas een enorme domper..
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #486 Gepost op: 22-10-2010, 22:27:26 »
Je ziet het keer op keer, als bekendheden in de tv-wereld ala Linda de Mol, Carlo & Irene, Wendy van Dijk, Mathijs van Nieuwskerk e.d. meedoen met hun programma's maakt een programma ala WIDM gewoon geen kans. Een programma van de commerciele zenders blijft dus beter scoren.  ::ohno::
Matthijs is niet van de commerciëlen.
The British are not impressed.

Offline MolX

  • Forumlid
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #487 Gepost op: 22-10-2010, 22:30:24 »
Einduitslag:
TV-kantine 38 %
Wie is... de mol? 37 %
Ik hou van Holland 25 %

Zooooooooooooooooo close  ::ohno::

Wow that sux.. echt een paar stemmen verschil maar..  :-\\

Waar staat die uitslag trouwens Tristan ergens online op de avro/ televiziersite?
« Laatst bewerkt op: 22-10-2010, 22:38:11 door MolX »

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #488 Gepost op: 22-10-2010, 22:39:39 »
Pfff...wat spannend! Doodjammer dat WIDM eindelijk die verdiende Ring niet krijgt. :\'( Ik vrees dat het nu of nooit was eerlijk gezegd. Het tiende seizoen was toch heel symbolisch. En de tegenstand was veel zwakker dan de vorige jaren. Het was het uitgelezen ogenblik om de hoofdprijs te pakken, maar het heeft niet mogen zijn blijkbaar.
« Laatst bewerkt op: 22-10-2010, 22:51:36 door Cosmic Fool »

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #489 Gepost op: 22-10-2010, 22:42:50 »
1e reactie: Pfff... Kom op zeg! Zo'n flutprogramma!

2e reactie: Maar wie zijn nou die kandidaten nou?
...óf niet!

Offline MolX

  • Forumlid
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #490 Gepost op: 22-10-2010, 22:43:22 »
Ik hoop dat je het hebt over het winnende programma?

Ik denk het televizierring gala, vorig jaar was het inderdaad veel amusanter, ondanks dat WIDM onder aan de peilingen bungelde  ::)

Ja ik had het over het gala ja.  ;D
Vorig jaar heb ik niet gezien maar dit vond ik echt een straf om uit te zitten..  :-X

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #491 Gepost op: 22-10-2010, 22:52:14 »
Vorig jaar heb ik niet gezien maar dit vond ik echt een straf om uit te zitten..  :-X
Ik heb me ook niet bijzonder geamuseerd, had bij vlagen iets grappigs. Beste speech was van Jan Kooijman, tenminste niet zo zelfingenomen als de andere 'winnaars'.
The British are not impressed.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #492 Gepost op: 22-10-2010, 22:52:53 »
Ik heb me echt zoooo kapot geergerd aan chantal.. Wat was die toch verschrikkelijk niet grappig sarcastisch
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #493 Gepost op: 22-10-2010, 22:55:48 »
Wat mij opviel was dat er erg veel naar de TV Kantine werd gesproken.. Chantal ging elke keer naar Carlo en Irene. Linda was weinig aan bod en Pieter-Jan ook niet erg veel.  :-\\
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #494 Gepost op: 22-10-2010, 22:57:03 »
Jammer dat WIDM niet "gewonnen" heeft maar persoonlijk vind ik het niet zo heel belangrijk aangezien ik altijd al wat "wantrouwend" ben jegens deze gala's en benoemingen. Rol van RTL vind ik bijvoorbeeld veel te groot waardoor het imo nooit een eerlijke strijd is. Een bekroning verdient WIDM wel, maar dat hebben ze keer op keer wanneer zowat gans het land op een of andere manier weken op zoek is naar de mol.

Chantal was ooit maar 1x grappig: "wat kan ze hockeyen he die meid" verder schaamrood op de kaken en ergens onbegrijpelijk dat zoiets door zoiets wordt gepresenteerd.
« Laatst bewerkt op: 22-10-2010, 23:38:41 door Pharos »
Weet je het niet, antraciet

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #495 Gepost op: 22-10-2010, 22:58:49 »
Ze snapte ook nog eens niet Frits' grap over de lunch van 20000 euro. :P

Leuk hè, zaniken over die flut-show :P
The British are not impressed.

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #496 Gepost op: 22-10-2010, 22:59:13 »
Chantal is TE veel op tv en o zo niet grappig meer.

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #497 Gepost op: 22-10-2010, 22:59:43 »
Met 1% verloren,dat is gewoon erg jammer ::ohno::
Alle respect voor de TV Kantine en ook de overige winnaars maar ik vond het geen goede keuze behalve dan van de mannelijke tv persoon dat heeft Jeroen van Koningsbrugge terecht gewonnen.
De rest van de show vond ik niet zo bijzonder op een paar kleine dingen na.
Maar goed ik ga op bed en voeg er nu even niks aan toe.
Het is jammer! >:(
« Laatst bewerkt op: 22-10-2010, 23:01:20 door theluckyboatman »
Ananas

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #498 Gepost op: 22-10-2010, 23:02:43 »
Welk programma presenteert Jeroen dan eigenlijk? Hij doet toch alleen maar mee in melige spelshows en nietszeggende lolprogramma's, althans ik ken geen programma waar hij presentator is wel co-host maar dat is toch niet hetzelfde?

Uit het reglement van zilveren televizierster http://www.televizier.nl/site/page/reglement_zilveren_televizier-ster :
--------------------------
"In aanmerking voor de verkiezing van de Zilveren Televizier-Sterren komen Nederlandse presentatoren en presentatrices van tv-programma’s van Nederlandse makelij, die zijn uitgezonden door de Nederlandstalige, landelijke publieke omroepen en commerciële zenders in de periode van 1 augustus 2009 tot 1 augustus 2010.

De presentator en/of presentatrice leidt het tv-programma, is gezichtsbepalend voor het tv-programma, speelt een prominente rol als mede-presentator of –presentatrice in het tv-programma of is de enige die het tv-programma presenteert. Presentatoren en presentatrices van eenmalige, door de actualiteit ingegeven tv-evenementen of -programma’s, documentaires, shopping-, astrologieachtige, bel & win-achtige en erotisch getinte tv-programma’s zijn uitgesloten van deelname aan de verkiezing."

---------------------

Ik kan me geen 1 programma herinneren van het afgelopen jaar wat hij "leidt" en/of presenteert. Of ik heb onder een steen gewoond, dat kan ook maar niemand hier kan 1 succesvol programma noemen welke hij presenteert. In IHVH heeft hij hoogstens een (grote) bijrol maar zo kunnen ook gasten van Lingo genomineerd worden. Kom op, dit gaat nergens over. Evenals Jan Smit nomineren als Talent (al decennium bekend, Linda de mol is ook geen talent meer) en vd Gijp (kan je ook geen talent meer noemen, al jaren op tv).

Een aanfluiting, als WIDM zou ik me volgend jaar dan ook afstand doen van deze ongein.
« Laatst bewerkt op: 22-10-2010, 23:39:40 door Pharos »
Weet je het niet, antraciet

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #499 Gepost op: 22-10-2010, 23:08:15 »
En er werd ook helemaal geen pleidooi of zo gehouden per genomineerde, waarom je daar nou op moest stemmen. Dan werden ze overvallen in dat achterlijk dure item (hoezo bezuinigen? kom, we huren een helikopter voor 12 seconden screentijd) en dan zie je 2 en een halve seconde Frits in beeld en 17 frames PJ en dan krijg je een irritant gillend mens dat een al even irritant gillend mens nadoet om alle drie de genomineerden belachelijk te maken. En nou is dat de TV Kantine wel gegund, want dat programma is zelf één en al belachelijkheid, maar voor een programma als widm is dat nou juist regelrechte anti-reclame. Het enige momentje aanbeveling werd door Angela Groothuizen gedaan, maar dat was nou ook niet echt een moment om gestolde broekspijpen bij te krijgen, zal ik maar zeggen.

Welk programma presenteert Jeroen dan eigenlijk? Hij doet toch alleen maar mee in melige spelshows en nietszeggende lolprogramma's?
Als er iemand teveel op tv is, is het Jeroen van Koningsbrugge wel. Ja, Draadstaal was een leuk programma, maar dat is niet voor niets in de verleden tijd geschreven.
The British are not impressed.