Auteur Topic: Aflevering 9  (gelezen 124074 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 9
« Reactie #340 Gepost op: 9-03-2011, 19:46:36 »
karin deed heel erg haar best inderdaad.
Maar waarom dat horen we volgende week (of de week erna)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline zwarte balk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I'n sexy and I know it :)
Re: Aflevering 9
« Reactie #341 Gepost op: 9-03-2011, 21:23:49 »
karin deed heel erg haar best inderdaad.
Maar waarom dat horen we volgende week (of de week erna)

Idd karin er vw uit...

Dan wordt het wel geweldige finale :

Art, patrick en soundos


Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Aflevering 9
« Reactie #342 Gepost op: 9-03-2011, 21:48:54 »
Vreemd dat er gesuggereerd werd dat Art en Soundos de vraag "Nam De Mol geld aan tijdens de bomenopdracht?" met "ja" beantwoordden ...
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #343 Gepost op: 10-03-2011, 00:41:56 »
Vreemd dat er gesuggereerd werd dat Art en Soundos de vraag "Nam De Mol geld aan tijdens de bomenopdracht?" met "ja" beantwoordden ...

Niet zo vreemd als alle drie (behalve Patrick) hier hetzelfde hebben geantwoord.

In de preview en de promo zien we Art duidelijk geld (aan)pakken, en ook zeggen dat hij dat met opzet had gedaan zodat Patrick dat niet deed.

Dus een mogelijk rookgordijntje om te suggereren dat het misschien toch Art kan zijn.  ;)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Aflevering 9
« Reactie #344 Gepost op: 10-03-2011, 01:11:20 »
Niet zo vreemd als alle drie (behalve Patrick) hier hetzelfde hebben geantwoord.

In de preview en de promo zien we Art duidelijk geld (aan)pakken, en ook zeggen dat hij dat met opzet had gedaan zodat Patrick dat niet deed.

Dus een mogelijk rookgordijntje om te suggereren dat het misschien toch Art kan zijn.  ;)
Dat denk ik dus ook..dat ze er alles aan doen om de verdenking van Patrick af te halen.
Je zou gaan denken dat het dan toch Art is.. want die actie met dat geld kan ook op twee manieren worden gezien(en afhankelijk van wat de bomen opdracht inhoudt)

1. de mol(art) wil opnieuw heel obvious geld uit de pot halen(als de opdracht is: al het geld dat de mol pakt gaat niet in de pot)
2. de mol(patrick) wil geld uit de pot halen (als dat de opdracht is) en art wil dat voorkomen.
3. Het gaat Art om de manier waarop de vraag is beantwoord: Pakte de mol geld tijdens de bomenopdracht, dit laatste lijkt mij het meest aannemelijke (ik weet niet of hij nee heeft geantwoord, maar hij wil dan die vragen beïnvloeden/naar zijn hand zetten)

En dan, daar issie weer hoor.. het jaarlijkse bericht dat de mol is uitgelekt(nergens op gebasseerd) en ik denk het dit jaar
(de bedoeling is om aandacht voor de finale te vragen) maar vooral om de aandacht van de mol af te halen.

In 2008,2009 en 2010 werd de echte mol buiten schot gehouden door een bericht dat iemand anders de mol is.. Ik denk dat het dit jaar juist omgekeerd is. Vele mensen inclusief alle kandidaten in het spel zitten op Patrick. Om nog enigszins verwarring te zaaien wordt onder het motto ''niets is wat het lijkt'' de aandacht van Patrick afgehaald.

De waarheid van Patrick als mol wordt dan gezien als een leugen omdat het in de voorgaande jaren het uitgelekte bericht ook niet klopte. Hierdoor wordt toch weer twijfel gezaaid: Is het dan obvious Art, of de ijverige kandidate die niet verdacht wordt: Soundos (ervan uitgaande dat Karin eruit vliegt)

Op deze manier wordt dan de aandacht alsnog van Patrick gehaald om het spannend te houden tot volgende week donderdag. En dan blijkt waarschijnlijk alsnog dat Patrick de mol is. (ik weet het dit is geschreven vanuit een tunnel, maar ik heb zo'n vermoeden dat er echt alles op verschillende manieren wordt gedaan om ervoor te zorgen dat de verdenking van  Patrick afgehaald wordt)
« Laatst bewerkt op: 10-03-2011, 01:20:37 door mollenvanger20 »

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 9
« Reactie #345 Gepost op: 10-03-2011, 01:40:09 »
meest hilarische aflevering ooit ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Yesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #346 Gepost op: 10-03-2011, 08:24:03 »
Mhh oké, nog even een vraagje over de nationaliteiten opdracht.
Don't shoot me als het al gevraagd is, maar ik heb gewoon niet genoeg tijd om alles door te lezen :|

Karin deed heel erg haar best, toch?
Omdat ze geld wilde verdienen?
Of omdat ze dacht dat Art en Patrick de opdracht óók goed zouden doen.

En er, therefore, geen geld in de pot zou komen?
Tja, goed punt. Maar gebaseerd op de acties van Patrick & Art in voorgaande opdrachten mag je er toch wel van uit gaan dat ze zich niet zo heel hard inzetten om geld te verzamelen..

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 9
« Reactie #347 Gepost op: 10-03-2011, 12:06:36 »
Op het nippertje nog even de tijd om te reageren op deze aflevering: wat een te gekke wending met de toekomstige opdracht. Het is zaak dat de mol precies gaat doen wat jij hebt ingevuld - wat een uitdaging, ben benieuwd hoe dit gaat lopen!

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #348 Gepost op: 10-03-2011, 13:30:40 »
Ik zie het al voor me, de ene heeft de vraag beantwoord met ja en de ander met nee. Je wilt natuurlijk dat de mol dat doet wat je antwoord ook was. Dat kan nog een leuke strijd opleveren voordat de opdracht begint.

Offline Leek

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #349 Gepost op: 10-03-2011, 14:01:54 »
Ik zie het al voor me, de ene heeft de vraag beantwoord met ja en de ander met nee. Je wilt natuurlijk dat de mol dat doet wat je antwoord ook was. Dat kan nog een leuke strijd opleveren voordat de opdracht begint.
Het meest logische is om te kiezen voor "op de grond" (een mol is toch het liefst op of in de grond)  en "neemt geen geld aan" (het is de bedoeling dat de Mol zo weinig mogelijk geld ophaalt). Ik ga er dan ook vanuit dat de meerderheid dit heeft gekozen.
Aangezien de meeste Patrick zeggen te verdenken zal het dus niet zo'n strijd zijn, tenzij Patrick natuurlijk tegen werkt.
Ik vraag me wel af waarom ze Soundos de bomen in jagen. Logischer zou zijn Art en Karin, zij hadden immers al eerder een oversteek op grote hoogte gemaakt.
We zullen het vanavond zien hoe het gaat.
 

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Aflevering 9
« Reactie #350 Gepost op: 10-03-2011, 14:15:01 »
Er was ook een vraag "Heeft de Mol geld gepakt?"

Er wordt op ja geklikt waarop we even later Art geld zien wegsteken. Als hij dat antwoord heeft aangevinkt en het dan ook daadwerkelijk doet, stijgen zijn kansen weer als Mol, tenzij Patrick ook geld pakt! Ze doen namelijk veel hetzelfde. >:D En ze begeven zich beiden ook nog eens op de grond, de dames hangen dus in de bomen omdat ze hebben ingegeven dat hun Mol op de grond actief was.

Veel wijzer worden we er niet van, maar ik durf wel te zeggen dat de Mol stevig met zijn twee voeten op de grond staat.

Offline Leek

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #351 Gepost op: 10-03-2011, 14:24:13 »
de dames hangen dus in de bomen omdat ze hebben ingegeven dat hun Mol op de grond actief was.

Tenzij 1 van de dames natuurlijk de mol is, want voor de Mol maakt het niet uit wat die heeft geantwoord.

Ik denk toch (misschien tegen beter in) dat de Mol zich vanavond in hogere sferen bevind.  :-\\


Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Aflevering 9
« Reactie #352 Gepost op: 10-03-2011, 17:26:24 »
Dat Jelsir zijn oren moet laten uitspuiten.  ;D :P

Ik verstond het eerst ook niet hoor, maar als je weet wat het moet zijn, dan klopt het "Succes, de Mol PS" wel.

Succes, de Mol: P(atrick) S(toof)
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #353 Gepost op: 10-03-2011, 19:07:10 »
Ik snap de titel van de volgende aflevering niet.
Aflevering 10 - 'Van het concert des levens... hoewel?'
Is concert des levens een uitdrukking? (geen idee..)
Zo ja, Gaat dit over de bomenopdracht waar nóg een wending aan komt?
Of gaat het over een andere opdracht?
Of de laatste test? Dan zouden ze 3 afleveringen achter elkaar iets met de test doen.
...óf niet!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 9
« Reactie #354 Gepost op: 10-03-2011, 19:08:55 »
The British are not impressed.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #355 Gepost op: 10-03-2011, 19:19:04 »
Oke!en wat betekent het?
...óf niet!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 9
« Reactie #356 Gepost op: 10-03-2011, 19:20:57 »
Dat niemand in de toekomst kan kijken.
The British are not impressed.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #357 Gepost op: 10-03-2011, 19:22:47 »
Laat maar zitten dan denk ik.
...óf niet!

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 9
« Reactie #358 Gepost op: 10-03-2011, 19:43:24 »
Succes, de Mol: P(atrick) S(toof)
::jaja::

Ik heb zelf ook al in enkele post aangegeven dat ik geloof in de theorie dat er inderdaad die hint in zit (mocht dat niet duidelijk zijn).

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Aflevering 9
« Reactie #359 Gepost op: 10-03-2011, 19:43:38 »
Even nog dit, voor ik het vergeet. Zijn jullie het met me eens als ik zeg dat we getuige waren van een bijzonder slecht staaltje acteren van Patrick? Daar is hij toch echt wel zwaar door de mand boot gevallen! ::) ::niet-ok::