Poll

Waarom is Karin niet de mol?

Karin haalt te veel geld binnen.
25 (23.4%)
Karin molt te duidelijk.
17 (15.9%)
Er zijn geen goede hints voor Karin (gevonden).
10 (9.3%)
Mijn intuïtie zegt dat Karin de mol niet kan zijn.
23 (21.5%)
Anders, (graag uitleg)
13 (12.1%)
Karin is WEL de mol.
19 (17.8%)

Totaal aantal stemmen: 68

Poll gesloten: 4-03-2011, 14:09:58

Auteur Topic: [Kandidaat] KARIN is niet de Mol!  (gelezen 100040 keer)

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] KARIN is (niet) de Mol!
« Reactie #320 Gepost op: 8-03-2011, 22:42:50 »
Tweet van Karin aan Art vandaag:
Karin de Groot
Karin_deGroot Karin de Groot
@artrooijakkers Net de vooruitblik afl 10 #widm gezien. Wat kan jij ongelooflijk goed blaffen. En liegen natuurlijk :)
3 hours ago Favorite Retweet Reply

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] KARIN is (niet) de Mol!
« Reactie #321 Gepost op: 9-03-2011, 21:42:47 »
In de interviews bij aflevering 10 zegt Karin wel iets interessants.

Ze vertelt dat haar mol Patrick bij de bomenopdracht alles deed wat ze voorspeld had en dat ze daarom verwachtte dat ze niet zou afvallen.

Klonk w.m.b. alsof ze er inderdaad uitgaat (tot haar eigen stomme verbazing dan). En dan is ze de Mol dus niet. :P
Maar als dat klopt, dan heeft ze wel heel veel pech, lijkt me. Dat kan dan alleen als Art en Soundos (ook) alles goed hadden, maar de test sneller gemaakt hebben.

Of Patrick is de Mol niet.  8)

Offline Leek

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] KARIN is (niet) de Mol!
« Reactie #322 Gepost op: 10-03-2011, 14:48:14 »
Van de 4 kandidaten hebben er inmiddels 3 min of meer pogingen gedaan om zich te linken aan de Mol. Karin heeft dat echter, volgens mij, nog niet gedaan. Of is mij iets ontgaan?

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] KARIN is (niet) de Mol!
« Reactie #323 Gepost op: 10-03-2011, 16:26:27 »
In de interviews bij aflevering 10 zegt Karin wel iets interessants.

Ze vertelt dat haar mol Patrick bij de bomenopdracht alles deed wat ze voorspeld had en dat ze daarom verwachtte dat ze niet zou afvallen.

Klonk w.m.b. alsof ze er inderdaad uitgaat (tot haar eigen stomme verbazing dan). En dan is ze de Mol dus niet. :P
Maar als dat klopt, dan heeft ze wel heel veel pech, lijkt me. Dat kan dan alleen als Art en Soundos (ook) alles goed hadden, maar de test sneller gemaakt hebben.

Of Patrick is de Mol niet.  8)

Het hoeft natuurlijk niet dat Soundos en Art ook die 3 vragen goed hebben. Als Karin nog 4 andere vragen fout had, en Art en Soundos alles goed, behalve die laatste 3, heeft Karin alsnog meer fouten.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [Kandidaat] KARIN is (niet) de Mol!
« Reactie #324 Gepost op: 10-03-2011, 20:17:59 »
Aangezien iedereen vermoedt dat Karin eruit vliegt vanavond, even mijn laatste geüpdatete visie over Karin op het forum gooien.

Het WIDM-avontuur begint voor Karin uitgesproken chaotisch, ze lijkt plots geen enkele vreemde taal meer meester. Ze vergeet zelfs iets in het Engels te brabbelen terwijl ze net die taal, zo hoorden we in aflevering 9, vloeiend meester is. Ok 50 euro houdt ze als allereerste molactie van deze reeks uit de pot maar dat weegt niet op tegen de goede dingen die ze in de eerste paar afleveringen heeft gedaan. Want zo pakt ze maar liefst 3000 euro, wordt haar theaterstukje 8 van de 10 keer geraden (zelf kijkt ze wel niet naar de beelden, het was moeilijk zich te concentreren en zo heeft ze wel altijd een excuus), en maakt ze 2 draadjes en 1 hele hoek onklaar bij het laserspel. Ze doet het voortreffelijk voor een eerste dubbelaflevering, ze doet het zelfs een beetje té goed voor een Mol want die molt altijd daar waar nodig in het begin!

Tussen de eerste en de laatste paar afleveringen bewandelde ze plots niet meer strikt het rechte pad en deed ze alles fout wat maar fout kan lopen. Maar sinds kort lijkt ze haar rol als kandidate weer te hebben opgepikt. Eerst loopt ze die vulkaan af zonder enige moeite. Op het strand kwam zij met een hele rits ideeën o.a. om met de cijfers mee te lopen waardoor Art en Anna uiteindelijk de code konden kraken. Ze pikte geld op in de krater en ging haar sublieme rijtjes waar ze zo goed in is helemaal af met Art. En net die interactie met Art vond ik opvallend, want dat zagen we niet eerder. Ze stonden ooit wel tegenover mekaar in de kerk maar daar leken ze meer vijanden dan vrienden. En in aflevering 9 heeft ze zich volgens mij verraden doot haar reactie in de kerk, en haar getwijfel later bij de test.

Zelf geloof ik er niet zo in dat ze een extreem panische angst heeft voor hoogtes, misschien wel in mindere mate maar volgens mij heeft ze dat dan serieus aangedikt. Je kon haar in één van haar biechts erop betrappen dat ze uitlegde hoe ze had zitten puffen en dat zei ze met zo'n grijnslachje alsof ze het allesbehalve serieus meende.

Kortom, ze doet dingen goed en als ze een molactie uithaalt is die meestal zo duidelijk dat je er niet omheen kan. Dit in tegenstelling tot andere kandidaten. Die doen ofwel weinig goed oftewel alles fout. Met uitzondering van Soundos.

Karin was voor mij absoluut de verrassing van dit seizoen, want eerst had ik haar niet zo graag. Ik wijt het aan de montage die haar niet zo fraai neerzette in de eerste afleveringen. Maar dat heeft ze absoluut rechtgetrokken naar het einde toe. Zonder Karin was het niet hetzelfde geweest, en dat meen ik uit de grond van mijn hart! ;)

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Kandidaat] KARIN is (niet) de Mol!
« Reactie #325 Gepost op: 10-03-2011, 23:04:27 »
 Dag Karin. Ik heb je nooit als mol gezien maar wel een hele leuke kandidaat!
En het vooroordeel van de "oude garde" vliegt er snel uit, die heb je maar mooi ontkracht!
Bedankt!  ::bravo::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [Kandidaat] KARIN is (niet) de Mol!
« Reactie #326 Gepost op: 10-03-2011, 23:12:18 »
Vergeet niet wat ze deed op de hangbrug hè. Dat is ook een compliment waard namelijk ::ok::

Verder inderdaad uiteindelijk toch erg leuke kandidaat. Mooi verhaal fenikX ::ok::
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] KARIN is (niet) de Mol!
« Reactie #327 Gepost op: 10-03-2011, 23:49:32 »
@ Karin;
Je was dan wellicht niet "mijn" Mol;
maar ik heb wel erg van je genoten!

Waarvoor vele malen dank!!!

 ::bravo::
Omnia vincit amor

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] KARIN is (niet) de Mol!
« Reactie #328 Gepost op: 11-03-2011, 00:02:02 »
Karin is sowieso mijn favo kandidaat dit jaar, erg jammer dat ze de finale niet kon bereiken :(.
Heb van haar genoten!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] KARIN is (niet) de Mol!
« Reactie #329 Gepost op: 11-03-2011, 01:12:56 »
Karin was fantastisch. Vanaf het begin een van m'n favorieten.
Ook vaak heel erg om haar gelachen (het is dat ze niet blond is, want anders ...  :-X).
Zij ís gewoon fantastisch.

Ik ben atheïst, maar ik zou bijna de KRO gaan kijken vanwege haar (bijna dan ...  ;)).
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] KARIN is (niet) de Mol!
« Reactie #330 Gepost op: 11-03-2011, 01:14:52 »
Ik ben atheïst, maar ik zou bijna de KRO gaan kijken vanwege haar (bijna dan ...  ;)).
::rofl::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] KARIN is niet de Mol!
« Reactie #331 Gepost op: 11-03-2011, 14:36:49 »
Karin was inderdaad een hele leuke kandidaat die heel erg geevolueerd is deze serie. In het begin vond ik haar behoorlijk saai maar hoe verder ze kwam hoe leuker ze als kandidate werd! En daarbij keer op keer zichzelf overtroffen!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Kandidaat] KARIN is niet de Mol!
« Reactie #332 Gepost op: 11-03-2011, 14:50:09 »
::zwaai:: Karin. Je was een wandelend misverstand, maar wel "ons" wandelend misverstand ::zwaai::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [Kandidaat] KARIN is niet de Mol!
« Reactie #333 Gepost op: 11-03-2011, 20:22:24 »
Helaas voor Karin, had haar die finale echt gegund. Ook ik heb alleen maar lovende commentaar over voor Karin. Wat is zij doorheen het spel erg gegroeid in mijn ogen. Heb nu ongelofelijk veel respect voor die vrouw, en ik lees al dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.

Al vond ik de finale nu al super, toch zou Karin daarin niet hebben misstaan. Wat een fantastische vrouw! En ze heeft het spel uitermate slim gespeeld. Heb Karin er ooit uitgewenst (na haar derde foute Mol) maar ben nu toch blij dat ze ondanks de vele missers (Horace, Jan, Pepijn, enz...) toch tot het eind heeft kunnen schoppen. Dat je het zo ver weet te schoppen, dat kan alleen als je het spelletje snapt. Waauw! ::ok::

Hopelijk zijn je tranen nu gedroogd want ongelofelijk veel mensen hebben jou zo ontzettend graag! Wie had dat gedacht na de eerste paar afleveringen en de montage die haar te beurt viel. Nee, echt zwaar respect. Karin, je mag terecht heel fier zijn op jezelf! Bedankt voor je wondermooie deelname aan ons favoriete programma. ;)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] KARIN is (niet) de Mol!
« Reactie #334 Gepost op: 12-03-2011, 01:47:29 »
Wat een raar stukje met Karin en Frankenrijk. Ze tikt het in, zegt vervolgens iets als 'foutje, het is Frankrijk' (mogelijk doet ze hier backspace ivm een typfout) en in een volgend shot zien we het haar weer intypen, waarbij we Frankenrijk onderin beeld zien staan. De anderen reageren hier niet op. Vervolgens zien we een biecht van Patrick die vertelt dat Karin Frankenrijk typte. Als Patrick de mol is zou dit best een mooie 'maak Karin verdacht' montagemanouevre kunnen zijn. Tenminste, als de anderen niet meer terug komen op Frankenrijk. Het enige wat hiervoor nodig is is de mol die biecht over een molactie die helemaal niet is gepleegd. Voor Karin als mol is dit in ieder geval een rare actie omdat Frankrijk sowieso niet het juiste antwoord was.

Nu Karin niet de mol blijkt te zijn is dit alleen nog maar vreemder.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] KARIN is niet de Mol!
« Reactie #335 Gepost op: 12-03-2011, 01:52:01 »
Nu Karin niet de mol blijkt te zijn is dit alleen nog maar vreemder.
toch een typfoutje dan denk ik?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] KARIN is niet de Mol!
« Reactie #336 Gepost op: 12-03-2011, 01:54:47 »
toch een typfoutje dan denk ik?

Ja dat kan, dat is een mooie kandidaatactie voor een kandidaat die denkt dat het Frankrijk is. Maar ik vind het zo vreemd dat de groep er niet echt op reageert en we alleen Patrick horen biechten. Maar misschien zie ik wel spoken vanuit mijn Patrick tunnel.