Auteur Topic: Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....  (gelezen 192961 keer)

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #280 Gepost op: 2-06-2003, 22:38:48 »
Hoe Kùn je?  ;D







"Only thing to do is jump over the moon"

Offline guppy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #281 Gepost op: 2-06-2003, 23:22:42 »
Is het niet afgrijselijk moeilijk om maanden NIKS tegen je omgeving te mogen zeggen over het verloop van het programma?? En vooral in de periode dat het wordt uitgezonden...lijkt me toch dat er nogal wat mensen gaan vragen of je misschien wat meer kunt vertellen? Lijkt me echt wel moeilijk soms...
ja dat lijkt mij ook heel erg moeilijk!!
vooral als je omgaat met mensen zoals ik!
ik zou het niet uit kunnen staan als een vriend of vriendin van me alles al wist....en ik niet.
brrrrr :-\
ik hoop dat een van jullie (julien, rene, ron, Ferdi) hier antwoord op willen geven....
ik kan me gewoon haast niet voorstellen dat je alles voor je kan houden.
je maakt zoveel mee. dat wil je toch rondvertellen?
het lijkt mij heel moeilijk in ieder geval.

wat is het nog warm he jongens?
heb medelijden met mij.
ik slaap op een zolder.......:(:(

toedeloe!!
leonie







life's beautiful

Offline Diddledidoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Een dag niet gemold, is een dag niet geleefd!!
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #282 Gepost op: 3-06-2003, 00:32:48 »
Vraagje voor de kandidaat die het eerst antwoord:
Ik vroeg me af hoe nou eigenlijk de selectierondes precies in zijn werk gaan. Ik neem aan dat je eerst een brief schrijft met je motivatie en dat je dan wel/niet wordt uitgenodigd en dan? Hoe gaan zo'n 'screentest' in zijn werk? Wat moet je doen, wat vragen ze? Chandrika vertelde op de fandag dat er 8000 aanmeldingen waren en dat ze alles bij elkaar drie keer moest terugkomen.

Vraagje voor alle kandidaten:
Hoe reageerden jullie partners toen bleek dat jullie uitverkoren waren om mee te doen met WIDM?

Vraagje voor Ron:
Je hoort wel eens dat mensen er ineens een stel 'vrienden' bijkrijgen als blijkt dat je een groot geldbedrag hebt gewonnen. Was daar bij jou sprake van en zo ja; hoe ga je hier mee om?

Nou, dat was mijn vragenlijstje voor zover!!








Offline Sleeping beauty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #283 Gepost op: 3-06-2003, 01:17:06 »
Vraagje aan alle kandidaten, hebben jullie enig idee waarom juist jullie zijn uitgekozen uit al die aanmeldingen?

En hebben jullie nog tips voor mensen die zich aan zouden willen melden voor een eventuele volgende serie?

groetjes









Offline georgestobbart

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #284 Gepost op: 3-06-2003, 08:50:21 »


Komt Elise ook nog? ;-) Ik zou van haar heel graag willen weten waarom ze juist de laatste dagen voor Mol is gaan spelen? En waarom ze Ferdi van chandrika af wilde helpen?

dis denk ik nie zo moeilijk te beantwoorden. Vanaf de executie van Ferdi zat iedereen op Elise. Je hebt dan toch nix meer te verliezen en kun je extra veel mollen.
Ik wil nog steeds eigenlijk weten wat de kandidaten nou van Elise als mol vonden??????








Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #285 Gepost op: 3-06-2003, 09:27:20 »
Ron? jij? de leesmap ???  :o
zelfs de viva en de flair...








Offline René

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #286 Gepost op: 3-06-2003, 09:32:19 »

Toen je eenmaal thuis de afleveringen gezien had, wist je natuurlijk al dat Elise de Mol was (toch?). Vond je het dan niet vreselijk stom van jezelf dat je een hele tijd op Astrid gezeten had? Zodoende mistte je toch veel informatie over Elise.
Citaat

Tuurlijk vind je het stom van jezelf als je op de verkeerde mol zit, maar ik heb dit gelukkig nog kunnen herstellen. In het begin verzamel je van iedereen info en kon ik snel overstappen naar Elise. Jammer genoeg had ik op een aantal vragen geen antwoord met als gevolg: EXIT....










Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #287 Gepost op: 3-06-2003, 09:35:00 »
Hoe kwam je op het idee om mee te gaan doen aan Wie is de Mol? Keek je voorheen ook al, of was het op aanraden van je vrouw of vrienden?







I got that tunnel vision going through my  head

Offline René

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #288 Gepost op: 3-06-2003, 09:38:19 »
Ron had toch een DSL (Diesel) muts op. Het was toch Rene die een pet met The North Face op had????

Ja, dat klopt. Ik had een pet van TNF en dat was geheel toeval dat de crew ook materiaal van TNF had.








Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #289 Gepost op: 3-06-2003, 09:40:12 »
Toeval bestaat niet René  ;)







I got that tunnel vision going through my  head

Offline René

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #290 Gepost op: 3-06-2003, 09:41:37 »
Hoe kwam je op het idee om mee te gaan doen aan Wie is de Mol? Keek je voorheen ook al, of was het op aanraden van je vrouw of vrienden?

Ik heb alle series gezien en het was op eigen initiatief. Tuurlijk vond mijn vrouw het leuk dat ik mee wilde doen.








Offline René

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #291 Gepost op: 3-06-2003, 09:43:41 »
Toeval bestaat niet René  ;)

OK, je hebt gelijk. Toeval bestaat niet. Laten we het dan maar een ongelukkige samenloop van omstandigheden noemen.








Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #292 Gepost op: 3-06-2003, 09:45:42 »
Jantien vertelde dat ze Yvonne tegenkwam op de MFD, en dat ze elkaar zo begroetten als: "Hé Jantien!" en "Hé Yvonne" terwijl ze elkaar natuurlijk helemaal niet kenden.

Had jij dat ook? Is dat niet vreselijk bizar?  Is het zowiezo niet heel raar als er (wildvreemde) mensen op je afstappen alsof ze je al jaren kennen?







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline René

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #293 Gepost op: 3-06-2003, 09:48:40 »
René, doe de groetjes aan je vrouw. Ook zij was zeer aardig op de MFB!

Zal ik doen! Ik weet dat ik een aardige vrouw heb. Dat is één van de redenen dat ik met haar ben getrouwd. ;D








Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #294 Gepost op: 3-06-2003, 09:49:44 »
En toch blijf ik het jammer vinden dat je niet gewonnen hebt. Ik gun het Ron van harte hoor, daar niet van, maar doordat jij eruit ging, ben ik mega gekelderd in de pool...







I got that tunnel vision going through my  head

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #295 Gepost op: 3-06-2003, 09:55:18 »
heej Rene leuk dat je hier bent (heb net een half uur lang 5 pagina's bij gelezen  ;D)

vraagje, zal wel al gesteld zijn maar toch, waar ben je nou het meest boos om geworden als je kijkt naar de mislukte opdrachten. En heb je nu ook nog als je eraan terugdenkt dat je er weer boos om wordt?







always look on the bright side of life

Offline René

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #296 Gepost op: 3-06-2003, 09:56:11 »
Jantien vertelde dat ze Yvonne tegenkwam op de MFD, en dat ze elkaar zo begroetten als: "Hé Jantien!" en "Hé Yvonne" terwijl ze elkaar natuurlijk helemaal niet kenden.

Had jij dat ook? Is dat niet vreselijk bizar?  Is het zowiezo niet heel raar als er (wildvreemde) mensen op je afstappen alsof ze je al jaren kennen?

Dat je kandidaten van andere series tegenkomt en dan reageert alsof je al een tijd kent, is niet vreemd. Je kent ze al geruime tijd van gezicht en ze kennen ook jou gezicht. Dus het is een reactie van herkenning.

Alleen de mensen die naar je toekomen, welke je helemaal niet kent. Ze weten ineens van alles over jou en dat is wel een vreemde ervaring. Maar goed, dat weet je als je op televisie komt. Je bent op dat moment nationaal bezit....








Offline René

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #297 Gepost op: 3-06-2003, 09:58:00 »
En toch blijf ik het jammer vinden dat je niet gewonnen hebt. Ik gun het Ron van harte hoor, daar niet van, maar doordat jij eruit ging, ben ik mega gekelderd in de pool...

Ik zie het al, eigenbelang dus!!








Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #298 Gepost op: 3-06-2003, 09:59:51 »
Zijn er daardoor vervelende dingen gebeurd/gezegd waarvan je achteraf dacht: had ik maar nooit meegedaan!? En misschien niet eens tegenover jou, maar tegenover je vrouw ofzo... ???







I got that tunnel vision going through my  head

Offline René

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #299 Gepost op: 3-06-2003, 10:01:59 »

vraagje, zal wel al gesteld zijn maar toch, waar ben je nou het meest boos om geworden als je kijkt naar de mislukte opdrachten. En heb je nu ook nog als je eraan terugdenkt dat je er weer boos om wordt?

Het meest kwaad was ik tijdens de parkeeropdracht. Het scheelde maar 4 seconden. Het kostte 4000 euro. 1000 euro per seconde, zo snel verdien ik mijn geld niet.

Ik kan daar niet meer boos om worden. Tenslotte was het achteraf uit de portemonee van Ron, dus niet erg  ;D. Sorry Ron....