Auteur Topic: Molfandag 2013  (gelezen 225469 keer)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2013
« Reactie #480 Gepost op: 10-03-2013, 21:55:14 »
Overigens leuk dat Kees en Zarayda (na een grappig veilingmeesterschap van Paulien) zo enthousiast hun best deden tijdens de veiling en dat bleven doen tot het einde  ::ok:: ::ok:: ::ok::

Chapeau dame en heer!!!  ::bravo::

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molfandag 2013
« Reactie #481 Gepost op: 10-03-2013, 21:56:39 »
Ik vond de mollenboekjes eigenlijk wel heel goedkoop. Volgens mij was er niet een boven de 90 euro.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2013
« Reactie #482 Gepost op: 10-03-2013, 21:57:41 »
Ik lees veel over de veiling maarre lieve forumers: waar blijven de foto's en filmpjes??? Ik wil namelijk mee genieten ;D ;)

Ik heb een paar foto's (van de meet en greet) en geen filmpjes.. En die foto's hoeven van mij niet hier, want ik sta er ook op (privacy).. En niet heel flatteus.. Ben al geen Miss Universe, maar daarbij ook nog eens het tegenovergestelde van fotogeniek  ;)

Offline superkimmi

  • Forumlid
Re: Molfandag 2013
« Reactie #483 Gepost op: 10-03-2013, 22:01:24 »
oke.. ik ben overstag. Heb me aangemeld. xD

Was er vandaag ook. Heb D*N geholpen met het winnen v/d quiz, maar daar ook eerlijk wat voor teruggeregen.. 1000 molgeld met een luipaard erop.. en ben er serieus blij mee..

ik zal zo eens kijken of ik t filmpje van enkel enkel dubbel dubbel online kan zetten  ::tandpastasmiley::
het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Molfandag 2013
« Reactie #484 Gepost op: 10-03-2013, 22:03:30 »
Wat een geweldige dag was dit weer ::bravo::.

Op de foto geweest met Zarayda ( ::love::), Aaaart, Carolien en Janine. De kandidaten waren super grappig ::rofl::. En dan ook nog eens de quiz winnen :o. Had ik echt niet verwacht! Goeie quiz hoor Daisy ::trots::. De geweldige forummers maakte het weer af. Organisatie bedankt ::bravo::.

Morgen komen de foto's, kan ze nu nog niet uploaden ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Molfandag 2013
« Reactie #485 Gepost op: 10-03-2013, 22:03:35 »
Ik verbaas me met Bakkertje erover waar t beeldmateriaal blijft. De hoeveelheid mobieltjes was enorm ( ging erg ten koste van t uitzicht) beeldmateriaal moet dus overweldigend zijn! Maar hier zie ik errug weinig  ::ohno::
« Laatst bewerkt op: 10-03-2013, 22:15:18 door saem »
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Molfandag 2013
« Reactie #486 Gepost op: 10-03-2013, 22:04:32 »
oke.. ik ben overstag. Heb me aangemeld. xD

Was er vandaag ook. Heb D*N geholpen met het winnen v/d quiz, maar daar ook eerlijk wat voor teruggeregen.. 1000 molgeld met een luipaard erop.. en ben er serieus blij mee..

ik zal zo eens kijken of ik t filmpje van enkel enkel dubbel dubbel online kan zetten  ::tandpastasmiley::
Jeej, je hebt een account aangemaakt ::bravo::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline superkimmi

  • Forumlid
Re: Molfandag 2013
« Reactie #487 Gepost op: 10-03-2013, 22:04:47 »
kan ik een filmpje gewoon uploaden hier??
het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt

Offline flo96

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molfandag 2013
« Reactie #488 Gepost op: 10-03-2013, 22:04:57 »
Ik ook! Ik had maar 17 van de 30 goed. ::schaam::

En volgend jaar ga ik ook écht bieden op de veiling, maar dan moeten de bedragen wel binnen mijn budget blijven.

ik was naar iets op zoek van onder de 30 euro maar dat was er niet ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 10-03-2013, 22:10:17 door flo96 »

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Molfandag 2013
« Reactie #489 Gepost op: 10-03-2013, 22:05:29 »
kan ik een filmpje gewoon uploaden hier??
::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Molfandag 2013
« Reactie #490 Gepost op: 10-03-2013, 22:06:37 »
Even een andere vraag trouwens - wie vond net als ik dat het geluid echt véél te hard was af en toe?

Ten eerste de muziek op tussenmomenten - je bent toch wel met elkaar aan het kletsen, dus wat voegt die muziek eigenljk toe? Vanuit mijn optiek is het alleen maar ruis. Je komt niet op een fandag om naar muziek te luisteren (dunkt mij!) en het maakt de mensen waarmee je praat moelijker verstaanbaar - het is dus slecht voor je oren én je stembanden.

Maar nog veel vervelender vond ik het volume tijdens met name de veiling. Met Paulien ging het nog wel goed, want die heeft èn een vrij zachte heldere stem èn ze praat altijd rustig, maar Kees was af en toe zo enthousiast (wat natuurlijk leuk is!) en de combinatie van zijn stem met die volgens mij nogal op bastonen ingestelde luidsprekers maakte dat ik m'n oren echt even dicht moest doen omdat ik m'n trommelvliezen gewoon voelde trillen. Dat is echt niet goed hoor. Kan er volgend jaar rekening mee gehouden worden dat het volume echt omlaag gaat? Volgens mij zijn ze met een lager volume ook best verstaanbaar.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2013
« Reactie #491 Gepost op: 10-03-2013, 22:10:53 »
Even een andere vraag trouwens - wie vond net als ik dat het geluid echt véél te hard was af en toe?

Ten eerste de muziek op tussenmomenten - je bent toch wel met elkaar aan het kletsen, dus wat voegt die muziek eigenljk toe? Vanuit mijn optiek is het alleen maar ruis. Je komt niet op een fandag om naar muziek te luisteren (dunkt mij!) en het maakt de mensen waarmee je praat moelijker verstaanbaar - het is dus slecht voor je oren én je stembanden.

Maar nog veel vervelender vond ik het volume tijdens met name de veiling. Met Paulien ging het nog wel goed, want die heeft èn een vrij zachte heldere stem èn ze praat altijd rustig, maar Kees was af en toe zo enthousiast (wat natuurlijk leuk is!) en de combinatie van zijn stem met die volgens mij nogal op bastonen ingestelde luidsprekers maakte dat ik m'n oren echt even dicht moest doen omdat ik m'n trommelvliezen gewoon voelde trillen. Dat is echt niet goed hoor. Kan er volgend jaar rekening mee gehouden worden dat het volume echt omlaag gaat? Volgens mij zijn ze met een lager volume ook best verstaanbaar.

KEES, Kees brulde in de microfoon.. D*n zag en hoorde mijn reactie daarop  ::rofl::

Offline flo96

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molfandag 2013
« Reactie #492 Gepost op: 10-03-2013, 22:12:45 »
Even een andere vraag trouwens - wie vond net als ik dat het geluid echt véél te hard was af en toe?

Ten eerste de muziek op tussenmomenten - je bent toch wel met elkaar aan het kletsen, dus wat voegt die muziek eigenljk toe? Vanuit mijn optiek is het alleen maar ruis. Je komt niet op een fandag om naar muziek te luisteren (dunkt mij!) en het maakt de mensen waarmee je praat moelijker verstaanbaar - het is dus slecht voor je oren én je stembanden.

Maar nog veel vervelender vond ik het volume tijdens met name de veiling. Met Paulien ging het nog wel goed, want die heeft èn een vrij zachte heldere stem èn ze praat altijd rustig, maar Kees was af en toe zo enthousiast (wat natuurlijk leuk is!) en de combinatie van zijn stem met die volgens mij nogal op bastonen ingestelde luidsprekers maakte dat ik m'n oren echt even dicht moest doen omdat ik m'n trommelvliezen gewoon voelde trillen. Dat is echt niet goed hoor. Kan er volgend jaar rekening mee gehouden worden dat het volume echt omlaag gaat? Volgens mij zijn ze met een lager volume ook best verstaanbaar.

vond het geluid ook nogal hard

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2013
« Reactie #493 Gepost op: 10-03-2013, 22:13:43 »
Ik verbaal me met Pakketje erover waar t beeldmateriaal blijft. De hoeveelheid mobieltjes was enorm ( ging erg ten koste van t uitzicht) beeldmateriaal moet dus overweldigend zijn! Maar hier zie ik errug weinig  ::ohno::

Ik heb niet heel veel foto's, maar zal zo wat uploaden.

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Molfandag 2013
« Reactie #494 Gepost op: 10-03-2013, 22:14:01 »
We hebben met zn allen een boodschap geroepen voor Tania haar verse babyzoon  ::tandpastasmiley:: op voorstel van Paulien. Welkom op de wereld lieve david. Was héél leuk. We hebben met zn allen t dansje  gedaan  enkel enkel dubbel. Paulien heeft verteld dat ze om m te zarren  Art Aart noemden. Omdat Aart een sullige  naam is. Dit hebben ze allemaal héél consequent gedaan en is er héél zorgvuldig uitgeknipt   ::rofl:: op twee keer na. Iemand die dat nog s kan posten?  
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molfandag 2013
« Reactie #495 Gepost op: 10-03-2013, 22:16:22 »
Je komt niet op een fandag om naar muziek te luisteren (dunkt mij!) en het maakt de mensen waarmee je praat moelijker verstaanbaar - het is dus slecht voor je oren én je stembanden.

Ik vond het juist vervelend dat iedereen door de muziek ging praten. Ik probeerde te genieten van Whitney Houston, maar ik kon haar uithaal nauwelijks verstaan. ::ohno::

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Molfandag 2013
« Reactie #496 Gepost op: 10-03-2013, 22:17:09 »
Rare automatische toetsenborden  maakt van verbaas , verbaal en van Bakkertje  Pakketje   ::rofl::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline superkimmi

  • Forumlid
Re: Molfandag 2013
« Reactie #497 Gepost op: 10-03-2013, 22:18:13 »
hoe plaats je eigenlijk een filmpje? (A) ik heb nu een mov bestand maar plaats nooit ergens filmpjes en ik heb nog nooit wat op dit forum geplaatst haha
het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Molfandag 2013
« Reactie #498 Gepost op: 10-03-2013, 22:20:07 »
Ik vond het juist vervelend dat iedereen door de muziek ging praten. Ik probeerde te genieten van Whitney Houston, maar ik kon haar uithaal nauwelijks verstaan. ::ohno::

  ::rofl::   ::rofl::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline yanniick

  • Forumlid
Re: Molfandag 2013
« Reactie #499 Gepost op: 10-03-2013, 22:22:59 »
Yeahh 7de met de quiz, maar 3 fouten  ::tandpastasmiley::

Nou het was mijn eerste molfandag maar ik vond het echt super leuk, complimenten voor de organisatie en volgend jaar ben ik er weer bij!