Auteur Topic: Molfandag 2013  (gelezen 225857 keer)

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molfandag 2013
« Reactie #440 Gepost op: 10-03-2013, 18:51:07 »
Wat een geld  ::oink::
Zwanee zou iets onder €20 meenemen, maar alles was €50 ofsoo  ::rofl::

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Molfandag 2013
« Reactie #441 Gepost op: 10-03-2013, 18:52:33 »
Dat was echt een geweldige dag!!
Ik heb het hele vragenvuur op film staan, zal het komende week wel een keer online zetten :)

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Molfandag 2013
« Reactie #442 Gepost op: 10-03-2013, 18:56:31 »
Ik ben inmiddels ook weer thuis en ik moet zeggen, het was een hele leuke fandag vandaag! Heb er weer van genoten. Leuk dat ik bij het clubje bekendere bezoekers begin te horen en wat aanspraak van mensen heb. De meet en greet ging dit jaar beter dan vorig jaar. De veiling was erg tof, en het vragenvuur was zeer vermakelijk ondanks dat er geen vragen van mij door zijn gekomen volgens mij. Wel nog even tussendoor een vraag aan Jan-Peter kunnen stellen over de groepsverdeling (die, ook als we het niet zien, meestal door de kandidaten zelf gebeurt, en in sommige andere gevallen door Art).

Qua kandidaten vond ik Paulien heel leuk en die was echt op dreef volgens mij, Joep is een leuke man, Kees is ook tof en Art is altijd vrolijk. De verhalen met toch wat meer extra inside informatie van de kandidaten zijn ook geinig om te horen.

De veiling ging als een dolle volgens mij, mooi eindbedrag, mooi doel. Als ik rijker was geweest had ik Ewouts molboekje bemachtigd misschien, maar gezien de bedragen is het voor mij niet weggelegd. Maar wel mooi om die hele veiling te zien. Wel blij dat ik zijn molboekje nog wel even heb mogen bekijken, alsmede dat van Tania :)



Toch heb ik ook nog wel wat kritiekpuntjes toch. Daar zal ik een keer goed over nadenken hoe je dingen beter zou kunnen doen; de organisatie kan daar nog een PB over verwachten :)

Al met al supertoffe dag en dank aan iedereen die daar aan heeft meegewerkt (dat is eigenlijk gewoon ongeveer iedereen).
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2013
« Reactie #443 Gepost op: 10-03-2013, 19:15:31 »
Wat een geld  ::oink::
Zwanee zou iets onder €20 meenemen, maar alles was €50 ofsoo  ::rofl::

Ik schrok inderdaad van de bedragen (wél voor het goede doel), maar als ik al zag dat de 5 A4-tjes van de watersprongopdracht iets van 55 euro opbrachten... De moed zonk bij mij weg. Maar zoals gezegd, het is voor een goed doel en dat juich ik alleen maar toe.

Moest wel lachen om "de strijd" om de jurk van Paulien met haar finalezweet er nog in. Wat is ze toch een leuke vrouw!

Voor mijn dochter en mij een geslaagde dag. Erg leuk en volgend jaar zijn wij er ook echt weer bij!  ::ok::

Edit: ik zag trouwens diverse camera's (die ik probeerde te ontwijken  ::rofl::). Weet iemand of er nog iets uitgezonden wordt?
Oja, heb ook een foto gemaakt van mijn dochter samen met Joeri. Gezien zijn gave vodcasts heb ik haar al gezegd dat hij binnen 10 jaar ook een BN-er is, dus die foto en zijn handtekening moet ze goed koesteren  ;D
« Laatst bewerkt op: 10-03-2013, 19:20:08 door Zwanee »

Offline Toke2012

  • Forumlid
Re: Molfandag 2013
« Reactie #444 Gepost op: 10-03-2013, 19:24:50 »
Ik schrok inderdaad van de bedragen (wél voor het goede doel), maar als ik al zag dat de 5 A4-tjes van de watersprongopdracht iets van 55 euro opbrachten... De moed zonk bij mij weg. Maar zoals gezegd, het is voor een goed doel en dat juich ik alleen maar toe.

Moest wel lachen om "de strijd" om de jurk van Paulien met haar finalezweet er nog in. Wat is ze toch een leuke vrouw!

Voor mijn dochter en mij een geslaagde dag. Erg leuk en volgend jaar zijn wij er ook echt weer bij!  ::ok::

Flinke prijzen inderdaad! Zag het wat somber in voor mijn jongens die dapper hun zakgeld hadden meegenomen. Gelukkig waren aan het eind van de veiling Molgeld en Molboekjes van de Avro te koop speciaal voor kinderen. Dat vond ik leuk, zo konden ze toch nog  hun eigen Mol-gadget mee naar huis nemen. Misschien een idee om die gadgets voor kids wat eeer op de middag beschikbaar te stellen? Volgens mij waren er inmiddels al flink wat jonge liefhebbers naar huis.

En organisatie: bedankt voor de zeer leuke middag. We hebben genoten!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Molfandag 2013
« Reactie #445 Gepost op: 10-03-2013, 19:28:14 »
Wauw geweldig was dit!!! ::bravo::

Het mollenboekje van Tania bemachtigd :D en een paardrijtas met mysterieus puzzelstukfragment ???
Hier alvast mijn eerste foto:
...óf niet!

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2013
« Reactie #446 Gepost op: 10-03-2013, 19:30:20 »
Weer thuis van een hele gezellige dag!Gezellig gekletst met andere molloten. Kandidaten ook leuk bij het vragenvuur. En diegene die met de mol en kandidaten op de foto wilde, is denk ik ook wel gelukt.

Voor Daniek heb ik alle handtekeningen, dank zij Maud ::ok:: ::bravo::.In mijn eentje was me dat nooit gelukt, gezien de lange rijen bij de meet en greet!

De organisatie weer hartelijk bedankt ::bravo:: ::bravo::


Maar diegene die zo'n 10 paar slippers meenam ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::schaam je!

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Molfandag 2013
« Reactie #447 Gepost op: 10-03-2013, 20:01:15 »
Wat was dit een leuke dag! Volgend jaar ben ik er zeker weer bij  ::bravo:: !!
Leuk om eens mensen van hier te zien ook!!  ::ok::
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2013
« Reactie #448 Gepost op: 10-03-2013, 20:23:42 »
Wat was dit een leuke dag! Volgend jaar ben ik er zeker weer bij  ::bravo:: !!
Leuk om eens mensen van hier te zien ook!!  ::ok::

3x raden wie de quizz heeft gewonnen  ;)

On topic (nou ja, iets méér on topic  :P): vond het leuk om een keer meegemaakt te hebben, een paar foto's en handtekeningen te hebben en wat mensen van het forum ontmoet te hebben! Maar wat mij betreft niet voor herhaling vatbaar  :-[

*is nog steeds aan het klappertanden ook*

Natuurlijk wél veel dank aan de organisatie en de kandidaten (als die niet zouden komen....)  ::ok::

Offline hetoord

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleurenblind? Ik?
Re: Molfandag 2013
« Reactie #449 Gepost op: 10-03-2013, 20:24:41 »
Het was heel erg leuk. Ik heb waar ik voor ben gekomen (de handtekening van Paulien in mijn exemplaar van taal is zeg maar echt mijn ding), dus dat is sowieso al helemaal super. Ik heb een aantal forummers ontmoet, wat ook erg leuk was. Ik heb helaas niets weten te bemachtigen in de veiling, maar de prijzen waren me toch net iets te hoog (wat goed is voor de kindjes in Zoeloe, zoals - geloof ik - Zayrayda ook al aangaf).

Opvallend moment:
Janine zegt dat ze zich identificeerd met de lemming. Tim kijkt een beetje verward, Janine zegt iets en daarna geven ze elkaar een high five. Sowieso dat Janine zegt dat ze zichzelf vergelijkt met de lemming (die er om bekend staan zichzelf van kliffen af te werpen), maar die reactie van Tim vond ik ook wel grappig.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2013
« Reactie #450 Gepost op: 10-03-2013, 20:26:18 »
Het was heel erg leuk. Ik heb waar ik voor ben gekomen (de handtekening van Paulien in mijn exemplaar van taal is zeg maar echt mijn ding), dus dat is sowieso al helemaal super. Ik heb een aantal forummers ontmoet, wat ook erg leuk was. Ik heb helaas niets weten te bemachtigen in de veiling, maar de prijzen waren me toch net iets te hoog (wat goed is voor de kindjes in Zoeloe, zoals - geloof ik - Zayrayda ook al aangaf).

Opvallend moment:
Janine zegt dat ze zich identificeerd met de lemming. Tim kijkt een beetje verward, Janine zegt iets en daarna geven ze elkaar een high five. Sowieso dat Janine zegt dat ze zichzelf vergelijkt met de lemming (die er om bekend staan zichzelf van kliffen af te werpen), maar die reactie van Tim vond ik ook wel grappig.

Dat was ook de bedoeling denk ik (het was een grapje dus), althans: zo schat ik het in  ;D

Offline hetoord

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleurenblind? Ik?
Re: Molfandag 2013
« Reactie #451 Gepost op: 10-03-2013, 20:29:41 »
Ik snapte de grap meteen, maar ik denk niet dat Tim de grap door had. Ik vond het hele moment gewoon opmerkelijk, Janine die gewoon nuchter blijft, Tim die de grap niet snapt en dan de high five. Ik weet niet wat ze tegen elkaar zeiden, maar ik vond het een leuk/opmerkelijk moment.

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2013
« Reactie #452 Gepost op: 10-03-2013, 20:32:02 »

Maar diegene die zo'n 10 paar slippers meenam ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::schaam je!

 ::rofl:: Ja, dat was echt absurd hahahaha.
Ik heb bescheiden 2 paar meegenomen: één voor ons en één voor MijdrechtseMol.
Vond dat al een gesleep.

Gelukkig waren aan het eind van de veiling Molgeld en Molboekjes van de Avro te koop speciaal voor kinderen.

Jammer inderdaad dat wij dat dus gemist hebben! Wij zijn om 16:30 naar huis gegaan. Dochter en ik trokken het allebei niet meer van de kou. Buiten bij de parkeergarage kwamen we Carolien nog huppelend tegen, maar we hebben haar niet aangesproken (dat ging me iets te ver).

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2013
« Reactie #453 Gepost op: 10-03-2013, 20:32:22 »
Wat een leuke reacties mensen, heerlijk dat jullie zo genoten hebben, whahaha, zo te zien kon Kees de papiermache Oscar wel waarderen PacMol!   ::rofl::

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2013
« Reactie #454 Gepost op: 10-03-2013, 20:38:33 »
::rofl:: Ja, dat was echt absurd hahahaha.
Ik heb bescheiden 2 paar meegenomen: één voor ons en één voor MijdrechtseMol.
Vond dat al een gesleep.

Jammer inderdaad dat wij dat dus gemist hebben! Wij zijn om 16:30 naar huis gegaan. Dochter en ik trokken het allebei niet meer van de kou. Buiten bij de parkeergarage kwamen we Carolien nog huppelend tegen, maar we hebben haar niet aangesproken (dat ging me iets te ver).

Over kou gesproken: haalde het station bijna niet  ::rofl:: Benen waren helemaal stram geworden van de kou  :-X

(Eerste is wat overdreven, tweede niet...)

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2013
« Reactie #455 Gepost op: 10-03-2013, 20:50:12 »
Het was een gezellige dag! Op de foto geweest met Janine, Kees, Tim en Pauline.  ::trots::
Jammer dat Art zo snel weer moest gaan want ik had nog wel met hem op de foto gewild xD

Offline flo96

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molfandag 2013
« Reactie #456 Gepost op: 10-03-2013, 20:50:30 »
me eerste molfandag was GEWELDIG kom vanaf nu elk jaar ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Molfandag 2013
« Reactie #457 Gepost op: 10-03-2013, 20:56:01 »
We zijn ook weer gearriveerd in Frylan (Boppe). T was weer een heerlijke middag. Me slap gelachen om Paulien  haar droge prachtige humor. De fijne  ontmoetingen met de mede molloten, de handtekeningen en foto's van degene die we wilden en een prachtig bedrag voor de zulu  kids. Thanks crew voor weer een geweldig dag.   ::bravo:: 
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2013
« Reactie #458 Gepost op: 10-03-2013, 21:07:58 »
Hier alle vragen en antwoorden van de quiz van dit jaar!

Dit is de eerste keer dat ik de quiz gemaakt hebt. Was ie te doen, moet ie makkelijker of mag wel iets moeilijker? Ik weet iig dat ik geen schiftingsvraag meer moet nemen waar het antwoord van op Wikipedia staat, aangezien een groot aantal Molloten de beschikking heeft over mobiel internet. ;D

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Molfandag 2013
« Reactie #459 Gepost op: 10-03-2013, 21:15:18 »
Aiaiai... Toch nog 6 fouten...
Ik had gedacht dat er 2 of 3 zouden zijn, maar ja ::love::
...óf niet!