Poll

Wie is de Mol NIET?

Kees
8 (20%)
Paulien
32 (80%)

Totaal aantal stemmen: 40

Auteur Topic: [poll] Wie is de Mol NIET?  (gelezen 60425 keer)

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #120 Gepost op: 24-01-2013, 22:38:44 »
Tim, Zarayda, Tania en Carolien
🜃

Offline K@ren

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #121 Gepost op: 24-01-2013, 22:52:17 »
Tim, Zarayda, Tania en Carolien

Ben ik het wel mee eens.  ::ok::

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #122 Gepost op: 24-01-2013, 23:07:00 »
Paulien en Daniel

Offline EmileD

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • As Salaam Alaikum
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #123 Gepost op: 25-01-2013, 11:46:33 »
Kees, Paulien en Zarayda zijn in mijn ogen zeker niet de mol.
Tim lijkt mij ook niet de mol, anders loopt hij wel heel veel de boel te verstieren (te opvallend).
Daniël is listig, maar ook erg fanatiek als kandidaat. Dat past niet bij de rol van mol.
Tania? Lastig. Ze is vaag en afwezig. Is mollig (qua postuur) en lijkt gewoon op een mol. Maar ook zij lijkt een erg fanatieke kandidate.
Amandla Awethu

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #124 Gepost op: 25-01-2013, 12:28:33 »
Tim omdat hij naar huis had gemoeten als hij niet uit zijn kooi gehaald was, Kees en Daniel omdat ze de pot te veel spekken, Carolien omdat ze een perfecte kans om een opdracht te laten mislukken niet aangreep, en Zarayda omdat ze té oprecht verbaasd lijkt.
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #125 Gepost op: 25-01-2013, 14:22:53 »
Wie is de Mol NIET?
Tim  62 (24.9%)
Zarayda  42 (16.9%)
Daniel  50 (20.1%)
Carolien  47 (18.9%)
Kees  4 (1.6%)
Paulien  25 (10%)
Tania  19 (7.6%)

Totaal aantal stemmen: 74
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #126 Gepost op: 25-01-2013, 14:24:20 »
Tim, Zarayda, Tania en Daniel zeg ik. Ik zit erg diep in de Keestunnel maar wil liever dat een -ien de mol is :P ;D
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #127 Gepost op: 25-01-2013, 15:38:49 »
Tim, Zarayda, Tania en Daniel zeg ik. Ik zit erg diep in de Keestunnel maar wil liever dat een -ien de mol is :P ;D

 ::vergroot:: Paulien vind ik ook erg onwaarschijnlijk, maar ik streep haar nog niet volledig door.
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #128 Gepost op: 25-01-2013, 15:55:40 »
Tim omdat hij naar huis had gemoeten als hij niet uit zijn kooi gehaald was, Kees en Daniel omdat ze de pot te veel spekken, Carolien omdat ze een perfecte kans om een opdracht te laten mislukken niet aangreep, en Zarayda omdat ze té oprecht verbaasd lijkt.

Mee eens, buiten Zarayda, die ik nog even niet afschrijf als mol.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #129 Gepost op: 25-01-2013, 16:37:33 »
Helemaal doorstrepen kan ik nog steeds helemaal niemand, maar het meest onwaarschijnlijk vind ik Tim en Paulien.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #130 Gepost op: 25-01-2013, 17:10:47 »
Tim, omdat hij terugkomen niet in eigen hand had. Hadden ze hem er niet uitgehaald had men het dus zonder mol moeten stellen als hij de mol was.

Daniel en Carolien. Pakken teveel geld, hadden daarnaast in de eerste opdracht geen enkele invloed kunnen uitoefenen op het verloop. Kees Zarayda en Paulien zijn de enigen die over het lot van Tim en het verloop van de opdracht kunnen beslissen. Tania zou nog als eerste van de big 5 de 2 spotters op een verkeerd pad gestuurd kunnen hebben door informatie achter te houden.


Kees en Tania durf ik beiden nog niet af te schrijven en Zarayda (kokers openen, plus positie bij de executie) en Paulien (het goede idee van foto's maken van de kandidaten wat blijkbaar niks oplevert en het geven van veel totaal overbodige info tijdens de opdracht bij de watervallen) zijn in verdenking alleen maar gestegen.

Oftewel, ik ben niks opgeschoten. Van 6 kandidaten naar 7, en van 2 verdachten naar 4.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #131 Gepost op: 25-01-2013, 20:15:04 »
Deze week valt voor mij ook Paulien af. Dus Tim, Daniël, Carolien, Kees en Paulien zijn volgens mij de Mol NIET.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #132 Gepost op: 25-01-2013, 20:36:14 »
Carolien, Daniel, Tim en Tania zijn de mol niet. Carolien/Daniel zijn gewoon fanatieke kandidaten die voor het geld gaan, Tim is een geval apart maar toch zeker kandidaat (want volgende week exit :P) En Tania, gevalletje Soundos  ;D Maar absoluut niet de mol wat mij betreft. Ik kan het beste nog kandidaten vergelijken met oudkandidaten, zodat je een beetje een vorm van profielen krijgt. En in feite doen wij molloten niks anders dan voor profiler spelen ;)

Hou je Paulien en Kees over. Maar ook Zarayda, dat is er toch eentje die er stilletjes langs glipt zonder haar aanwezigheid echt op te merken. Ik had Zarayda als schot-voor-de-boeg, ging Paulien verdenken, vervolgens met tegenzin Kees, maar na afgelopen aflevering zet ik Zarayda nog niet bij de rest.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #133 Gepost op: 31-01-2013, 21:06:58 »
Zarayda, Daniël, Paulien en Carolien.

Van deze groep kandidaten vind ik Zarayda het impulsiefst. Dat kan een goede eigenschap zijn van de Mol, bv. bij het openen van de kokers maar ik acht het onwaarschijnlijker dat ze het ook echt is door de manier waarop ze Tims kooi zomaar opende, zonder ook maar even stil te staan bij de gevolgen van haar actie. ::)

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #134 Gepost op: 31-01-2013, 22:05:33 »
Daniël zeker niet. Was het al niet, maar hij liet zich ook vrij snel af gaan bij weerwolven.
Tania niet, alles aan haar straalt kandidaat uit en ze vond het meeste metaalstukjes.
Zarayda niet, alles aan haar straalt kandidaat uit.
Carolien niet, nog steeds vanwege laseropdracht.

Paulien is nog verdacht bij mij.
Kees is nog verdacht bij mij.

Hmm. Het spelletje wordt zowaar makkelijk ::rofl::
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #135 Gepost op: 31-01-2013, 22:12:39 »
Kandidaten die ik na deze aflevering echt 100% durf uit te sluiten zijn:
Tim, duidelijk
Zarayda, is het gewoon niet :P
Daniël, te fanatiek

Verder schrijf ik voor nu ook Carolien en Tania af. Bij Carolien moet ik steeds weer aan de laseropdracht denken, bij Tania aan haar reactie als Daniël zegt dat de 2 jokers niet in het midden zitten bij de springopdracht.

Paulien blijft een twijfelgeval. Ik durf nog steeds niet hardop uit te spreken dat ze het niet is.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #136 Gepost op: 1-02-2013, 13:49:48 »
Wie is de Mol NIET?
Tim    - 39 (24.2%)
Zarayda    - 29 (18%)
Daniel    - 29 (18%)
Carolien    - 29 (18%)
Kees    - 2 (1.2%)
Paulien    - 10 (6.2%)
Tania    - 23 (14.3%)

Totaal aantal stemmen: 50
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #137 Gepost op: 1-02-2013, 14:18:40 »
Waarom staat Tim er nog steeds bij? Denken we nu weer dat hij volgende week terug komt?

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #138 Gepost op: 1-02-2013, 14:27:03 »
Waarom staat Tim er nog steeds bij? Denken we nu weer dat hij volgende week terug komt?

Tim, de Kenny van WIDM ::rofl::
No Milk today???

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #139 Gepost op: 1-02-2013, 14:31:20 »
- Daniel: Verdient teveel geld
- Carolien: Laseropdracht, wijst bij het weerwolvenspel Daniel aan en spreekt verdenking uit op Paulien
- Tania: 500 euro aan goudklompjes, speelt Daniel direct uit het weerwolvenspel

Zarayda durf ik nog niet 100% uit te sluiten. Ze komt in haar reacties het meest oprecht en kandidaats over, maar voldoet wel aan alle eisen van een mol: Verdient weinig geld, laat veel geld liggen, mogelijke vergroting van een karaktereigenschap. Daarnaast staat ze in tegenstelling tot Kees niet bovenaan in de top 3 molverdenkingen (Als Kees de mol is, zou hij de 1e zijn die daar zo vroeg bovenaan staat). Wat wel tegen haar spreekt als mol is dat ze bij het weerwolvenspel ook direct Daniel uitschakelt.

Het enige wat ik nog tegen Paulien kan vinden is dat ze springt voor 500 euro ipv jokers. Ook haar kan ik nog niet volledig uitsluiten. Zo is zij bijvoorbeeld in tegenstelling tot Kees te laat bij de kerk en gaat ze af bij de minedump. 2 opdrachten waar Kees wel iets verdient.

En Kees blijft hoofdverdachte. Niet eens zozeer vanwege die priesterhint, maar lijkt het meeste voorkennis te hebben. Probeert bij Tim in de kooi nog een discussie op gang te brengen "wat is jou gezegd". Kan heel goed geld verduisterd hebben in de minedump omdat hij alleen was met zijn envelop en stemt bij het weerwolven spel in alle stemrondes nooit op een mol (2x op Tim, 1x op Zarayda). De enige keren dat we hem geld zien verdienen is bij de kerk en bij de minedump