Poll

Wie is de Mol NIET?

Kees
8 (20%)
Paulien
32 (80%)

Totaal aantal stemmen: 40

Auteur Topic: [poll] Wie is de Mol NIET?  (gelezen 60051 keer)

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #60 Gepost op: 6-01-2013, 22:18:16 »
Ewout verklaarde bij de test dat Joep zijn mol was. En omdat Ewout eruit vloog, maakt dat Joep dus minder waarschijnlijk als mol.

Offline Luminary

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #61 Gepost op: 6-01-2013, 22:22:13 »
Ewout verklaarde bij de test dat Joep zijn mol was. En omdat Ewout eruit vloog, maakt dat Joep dus minder waarschijnlijk als mol.

Ja dat denk ik ook en volgens mij zit hij er gewoon niet meer zo lang in. Maar ja dat is puur op gevoel na de eerste aflevering, want in mijn eerste pool had ik hem als finalist  :P

Oh en sorry even off-topic: Avogadro, ik vind je avatar echt hilarisch, dat was echt een leuk momentje  ::rofl::

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #62 Gepost op: 6-01-2013, 22:25:40 »
Paulien, Kees en Joep komen op mij over als niet-Mollen.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #63 Gepost op: 8-01-2013, 18:12:00 »
Paulien, Kees en Joep komen op mij over als niet-Mollen.
En deze poll zit in je cupcake?  ::regenboog:: ::zwaai::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #64 Gepost op: 8-01-2013, 18:17:51 »
En deze poll zit in je cupcake?  ::regenboog:: ::zwaai::
 

Ja! Dus wel netjes resetten iedere week hè?  ;)

Ben benieuwd hoe ie het gaat doen in vergelijking met de gewone poll en de Erkende Molspeurders.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #65 Gepost op: 8-01-2013, 21:45:43 »
Ik ben ineens minder zeker van Paulien (gelukkig) dus nog één keer mijn lijstje:
Janine: simpelweg niet de Mol
Ewout: spreekt voor zich
Daniël: Envelop
Tim: Te verdacht (of is dat wat je gaat geloven als iedereen zegt dat hij te verdacht is) en lijkt oprecht op zoek te zijn naar 20 ZAR
Carolien: 200 euro, eerder genoemde waarom-is-zij-verdacht-redenen
Zarayda: Haar te laat komen lijkt schuld chauffeur
Joep: fanaticus met 100 euro, vrijstellingengunner?

Het vreemde is dat ik bij sommigen '100 euro ophalen' of 'plan omvrijstellingen te gunnen' wel als afstreepreden tel ???
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #66 Gepost op: 8-01-2013, 21:59:17 »
Het vreemde is dat ik bij sommigen '100 euro ophalen' of 'plan omvrijstellingen te gunnen' wel als afstreepreden tel ???

We hebben gewoon dringend aflevering 2 nodig om daarna alles met een frisse blik te kunnen bekijken. Er gaat dan vast een hoop schuiven.

Offline K@ren

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #67 Gepost op: 8-01-2013, 22:01:46 »
Kees was zo oprecht zenuwachtig voor de test. Dat geloof ik niet dat hij de mol is.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #68 Gepost op: 8-01-2013, 22:04:28 »
We hebben gewoon dringend aflevering 2 nodig om daarna alles met een frisse blik te kunnen bekijken. Er gaat dan vast een hoop schuiven.

Ja, de lijntjes zijn dun. De MolMail maakt voor mij Tim minder waarschijnlijk.

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #69 Gepost op: 10-01-2013, 20:03:59 »
Jammer dat het al bekend is van Janine. Ze had misschien wel molpotentieel maar dat zullen we nu nooit weten.

Moet eerlijk gezegd mijn gevoel van vorige keer even aan de kant schuiven en dan vertelt mijn verstand me dat het toch nog alle kanten uit kan met deze groep. Volgens mij zijn ze stuk voor stuk tot veel in staat. Heb een paar mensen waar ik meer op let. Maar voor deze stemronde stem ik dus enkel op Janine.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #70 Gepost op: 11-01-2013, 02:37:27 »
We zijn wel toppertjes, een top-onverdachte verlaat ook inderdaad het spel ::ok:: ::ok::

Wie is de Mol NIET?
Janine    - 58 (27.5%)
Tim    - 14 (6.6%)
Zarayda    - 22 (10.4%)
Joep    - 25 (11.8%)
Daniel    - 30 (14.2%)
Carolien    - 7 (3.3%)
Kees    - 20 (9.5%)
Paulien    - 11 (5.2%)
Tania    - 24 (11.4%)
   
Totaal aantal stemmen: 74
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #71 Gepost op: 11-01-2013, 03:00:40 »
We hebben gewoon dringend aflevering 2 nodig om daarna alles met een frisse blik te kunnen bekijken. Er gaat dan vast een hoop schuiven.
Misschien moeten we een Mole Methadone Clinic openen?  ;D
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Luminary

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #72 Gepost op: 11-01-2013, 09:18:50 »
Ik heb iedereen aangeduid buiten Paulien en Kees, op dit moment nog mijn enige kanshebbers  ;)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #73 Gepost op: 11-01-2013, 13:07:49 »
Ik heb deze keer 2 extra afgestreept omwille van gisteren: zowel Carolien als Kees. Come on, 1 van de 3 deurtjes openen DOE je toch niet als mol, dan laat je je vlot afschieten. Ze leken wel het nieuwe Jan Hooyman-duo ;).

Geld binnenhalen zoals beiden deden (Kees in het jagerspel) is voor mij natuurlijk ook een doodzonde.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #74 Gepost op: 11-01-2013, 13:26:05 »
Ik heb deze keer 2 extra afgestreept omwille van gisteren: zowel Carolien als Kees. Come on, 1 van de 3 deurtjes openen DOE je toch niet als mol, dan laat je je vlot afschieten. Ze leken wel het nieuwe Jan Hooyman-duo ;).

Geld binnenhalen zoals beiden deden (Kees in het jagerspel) is voor mij natuurlijk ook een doodzonde.


Jij wil duidelijk niet aan de 'priesterhint'!  ;D

Ik geef je geen ongelijk. Ik blijf ook gewoon bij mijn eigen methode en dan blijkt wel bij wie ik uitkom.
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #75 Gepost op: 11-01-2013, 14:48:01 »
Mijns inziens niet:
- Janine: want al bekend
- Zarayda:  te veel  :o 'Soundos-reacties'. Bijvoorbeeld als vertelt wordt dat er jokers gepakt zijn. En een fantastische acrtice is ze denk ik niet
- Daniel: Pakt het meeste geld van iedereen in het veld, geeft bij de lasers goede aanwijzingen aan Tim
- Tanya: Heb ik geen harde argumenten voor, maar komt op geen enkele manier als potentiele mol over op mij.
- Tim: Al snel veel verdacht in beeld. Wordt de Art of de Liesbeth van dit seizoen en verwacht ik in de finale

Dan houdt ik inderdaad de drie 'C's over. Carolien, Cornelisse en 'Case'.

Kees is qua hints het sterkst vertegenwoordigd als verdachte, maar is in 3 opdrachten 3x medeverantwoordelijk voor geld in de pot:
- Komt op tijd in de kerk (200 euro)
- Open een luik bij de lasers
- Pakt geld in het veld

Carolien pakt nu in deze 3 opdrachten ook 2 keer geld.


De enige van hen die niks pakt is Paulien degene die ons tijdens de biecht vertelt dat we de money moeten followen

Offline Juulx1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #76 Gepost op: 11-01-2013, 14:59:43 »
Ik ben na deze aflevering van mijn verdenking op Tim afgestapt. Hij zat zó intens de test te maken (hij las de vragen mee om het goed in zich op te nemen) en ik denk niet dat de Mol dit zó intens zou doen. Het kan natuurlijk goed acteerwerk zijn, maar ik denk niet dat je zoiets kan 'bedenken' om te doen. Dat is zoiets natuurlijks.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #77 Gepost op: 11-01-2013, 15:07:02 »
de 'priesterhint'

Nee in dat soort dingen heb ik al jaren de moed verloren. We vinden hier als molloten ongeveer 1000 van zulke hints en zelfs de meest sterke blijken na afloop canards. De slotaflevering waarin dit soort zaken terug beschouwd worden is ook elk jaar weer een teleurstelling.

Het is zelfs een jaar gebeurd dat wij als molloten hier achteraf de sterke aanwijzingen voor een mol zaten te bedenken, waar het draaiboek/de crew niet eens aan gedacht had  ::rofl::.

Ik heb dus geen hoge pet op van dit soort hints en houd me inderdaad meer bezig met mijn eigen methode, wat ook een flintertje van jouw methode heeft, en verder de opdrachten beschouwen (follow the money) en vooral wat daartussen gebeurt in intermenselijk contact. Ook de tests spelen natuurlijk een belangrijke rol (was ditmaal easy uit af te leiden dat Joep zou vertrekken) en het tegen de stroom in denken (als "iedereen" denkt dat Tim de mol is kun je die wel strepen).
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #78 Gepost op: 11-01-2013, 16:20:39 »
Janine omdat dat bekend is. Carolien en Kees omdat die te veel geld binnen brengen voor de pot.

Offline Jannes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Leven en laten leven
Re: [poll] Wie is de Mol NIET?
« Reactie #79 Gepost op: 11-01-2013, 19:08:27 »
Ik heb deze keer 2 extra afgestreept omwille van gisteren: zowel Carolien als Kees. Come on, 1 van de 3 deurtjes openen DOE je toch niet als mol, dan laat je je vlot afschieten. Ze leken wel het nieuwe Jan Hooyman-duo ;).

Geld binnenhalen zoals beiden deden (Kees in het jagerspel) is voor mij natuurlijk ook een doodzonde.

En beiden op tijd in de kerk (afl1) wat een mol toch ook niet zou doen?!
Dat dan weer wel