Auteur Topic: Wie is de Mol? in de media  (gelezen 307549 keer)

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #820 Gepost op: 30-08-2016, 16:25:02 »
Het valt niet met zekerheid te zeggen, maar het ziet ernaar uit dat Floortje op 27 mei in Zandvoort was.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #821 Gepost op: 30-08-2016, 19:55:49 »
Ehm... da's voor de eerste keer dat ik de naam van Floortje Dessing voorbij zie komen? Hebben we die allemaal dan over het hoofd gezien?  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Jaren geleden sprak ik haar eens op de vakantiebeurs in Utrecht. Ze verzekerde me toen dat ze de enige 3 weken die ze per jaar niet op reis was, ook echt thuis wilde zijn.

Maar tijden veranderen, ze is er wegens ziekte een tijdje uit geweest, en heeft intussen ook de draad weer opgepakt. Hoe haar jaar er nu uitziet, is natuurlijk niet te zeggen (en hoe ze nu denkt over eventuele deelname aan WIDM).

Maar als ze gespot is op 27 mei, is dat natuurlijk een aanwijzing dat ze niet 1 van de 10 deelnemers aan seizoen 17 was.

Offline KeyW

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #822 Gepost op: 30-08-2016, 21:18:41 »
De foto is inderdaad genomen in Zandvoort, iets wat de kans aanzienlijk kleiner maakt dat ze meedoet wat mij betreft. Immers moet het geheim blijven wanneer kandidaten weer daadwerkelijk thuis waren en dan ga je toch niet naar een restaurant, zeker niet naar een leeg restaurant?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #823 Gepost op: 30-08-2016, 21:54:49 »
als is de kans kleiner in een leeg restaurant dan in een vol restaurant dat je iemand tegen komt ::vergroot::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #824 Gepost op: 31-08-2016, 00:23:20 »
Maar als ze gespot is op 27 mei, is dat natuurlijk een aanwijzing dat ze niet 1 van de 10 deelnemers aan seizoen 17 was.

Ze schijnt in ieder geval ook gespot te zijn op 3 juni in Artis, bij het "Kinderbeestfeest".
Technisch gezien zou het qua opnames kunnen dat ze mee doet, maar denk het niet. Denk dat de kandidaten vlak na Art zijn vertrokken, dus niet direct op 8 mei.

Medeverdachte Kluun was op 11 mei in ieder geval nog te zien bij Oemberto in RTL Leet Nait  ::vergroot::

Offline KeyW

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #825 Gepost op: 31-08-2016, 16:27:06 »
als is de kans kleiner in een leeg restaurant dan in een vol restaurant dat je iemand tegen komt ::vergroot::

Ja, nu ik erover nadenk klopt dat wel. Een chef of één van de bediendes moet je maar herkennen. Als een man of zestig rond hun heen kijken ben je al sneller gespot.

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #826 Gepost op: 1-09-2016, 21:26:12 »
Je moet er wat geld voor over hebben, maar dan heb je ook wat. ;)

http://www.mediacourant.nl/2016/09/npo-1-show-wie-is-de-mol-te-boeken-als-bedrijfsuitje/

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #827 Gepost op: 1-09-2016, 22:15:48 »
Leuk! En extra fijn dat ik ieder jaar bij mij op het werk het team uitje mag organiseren :D
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #828 Gepost op: 28-10-2016, 20:08:37 »

Offline BlijBlijBlij

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Blijste Molloot!
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #829 Gepost op: 28-10-2016, 22:42:49 »
https://www.televizier.nl/categorie/amusement/art-rooijakkers-voert-wie-is-de-mol-spanning-op.2346064.lynkx

Iemand wat gezien? Er moet toch IEMAND zijn die deze mensen (al dan niet los van elkaar) ergens naar binnen heeft zien gaan of buiten heeft zien komen?
Ik ben toch zo BLIJ vandaag... :D

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #830 Gepost op: 28-10-2016, 22:54:08 »
Er zijn vele manieren om dat te maskeren, natuurlijk. En je moet maar net de tegenwoordigheid van geest hebben om de aanwezigheid van 1 van de vermoedelijke kandidaten te koppelen aan een gezamenlijke kijk-avond.

Daarmee wil ik zeggen dat iedere kandidaat, of Art, gewoon ergens naar toe kan gaan zonder dat dat een WIDM-link heeft.


Feit is wel dat Art inderdaad die tweet geplaatst heeft. Wellicht als opwarmertje, omdat ie weet dat alleen al daarmee hier en daar de alarmbellen gaan rinkelen.

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #831 Gepost op: 7-11-2016, 09:56:18 »
« Laatst bewerkt op: 7-11-2016, 09:58:34 door Molzkovicz »

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #832 Gepost op: 7-11-2016, 21:17:37 »
Meer info over morgen: www.metronieuws.nl/columns/entertainmentcolumn/2016/11/mediacolumn-art-laptop-widm
Grappig dat de journo's die zijn uitgenodigd voor de perspresentatie de locatie ook nog niet weten. Of zouden ze inmiddels al een mailtje hebben gehad? Misschien moeten we de mailbox van Constance van Amstel hacken.  >:D
Tell me what your telescope says

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #833 Gepost op: 7-11-2016, 21:27:13 »
Het waarschijnlijk hetzelfde concept als vorig jaar, maar dan zonder verrassingseffect en met mysterie. ::ok:: Allebei z'n charme :)

Ik zit overigens morgen om half elf klaar op Amsterdam Centraal - studenten-ov in de hand, wie weet waar we belanden ;D
« Laatst bewerkt op: 7-11-2016, 21:29:27 door Pac »
...óf niet!

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #834 Gepost op: 7-11-2016, 21:33:38 »
Half elf? Dan ben je al te laat. Straks doen ze het midden op de Veluwe ofzo. (In which case ik natuurlijk meteen op mijn fiets stap...)
Tell me what your telescope says

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #835 Gepost op: 7-11-2016, 21:38:24 »
Zul je zien dat ze het bij een ouderwetse groepsfoto laten. Namen erbij, locatie, verder geen commentaar........

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #836 Gepost op: 7-11-2016, 21:45:32 »
Half elf? Dan ben je al te laat. Straks doen ze het midden op de Veluwe ofzo. (In which case ik natuurlijk meteen op mijn fiets stap...)
Als de pers het ook nog niet weet... Gok ik dat ik best m'n tijd heb :) En anders volg ik 't vanaf daar ::hypocriet::
...óf niet!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #837 Gepost op: 8-11-2016, 15:15:57 »
Interessant artikeltje over/met Roos.

Dit jaar zijn ze dus toch o.a over Schiphol gevlogen, maar niemand wist vooraf de locatie (ene jaar wel, andere jaar niet). Vermoedelijke verspreid over vliegtuig gezeten. En ze is de kandidaat die al snelste ooit de productie terugbelde  ::rofl::

Offline SuperFurry

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #838 Gepost op: 8-11-2016, 16:32:34 »
Leuk interview met Roos inderdaad, lijkt me een leuke vrouw! Samen met Jeroen nu al mijn favoriete kandidaat. Maar of ze ook een mol kunnen zijn...? Denk dat we daarvoor toch vooral naar de acteurs moeten kijken. En dat zijn er best veel dit jaar!
Ma how zeg!

Offline Queenchaos

  • Winnaar WIDM pool 2014
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #839 Gepost op: 13-11-2016, 00:03:06 »
Weet niet of het al vermeld is, maar zag op fb dit voorbij  komen van travelportland.com

“Wie is de Mol?” is coming to Portland

In its 17th season, the wildly popular Dutch reality TV show “Wie is de Mol?” will take place in the United States for the first time, and we are thrilled that the producers chose Portland and Oregon for its U.S. debut!

The season will air from Jan. 7–March 11, 2017. Come back then for more information on the great food, drink and activities the contestants are enjoying here.

In the meantime, explore our site and plan your own trip to Portland!