Auteur Topic: Wie is de Mol? in de media  (gelezen 307553 keer)

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #780 Gepost op: 12-03-2016, 22:51:03 »
Mooi dat de regisseur zo'n reactie heeft gegeven. Dat belooft veel goeds voor volgend jaar, heb er nu al zin in.
 
En laat ze niet te veel naar de Mol op 4 kijken en dat proberen te kopiëren. Er kijken niet voor niets miljoenen mensen, ik vraag me af of het roer omgooien goed zal vallen bij de kijkers.

Ik hoop volgend jaar op een stuk minder hints en dan bedoel ik vooral de overduidelijke hints. De foto achterop het geld vond ik te duidelijk, de klooster hint. Hints mogen er zijn maar maak ze niet sluitend. Ook niet in aflevering 8.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #781 Gepost op: 18-03-2016, 16:27:59 »


Art was ladderzat. Maar interessanter: het staat blijkbaar nog steeds niet vast of hij volgend seizoen presenteert. Was dat in voorgaande jaren ook al zo?
...óf niet!

Offline KeyW

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #782 Gepost op: 18-03-2016, 16:45:15 »
Nee, voorgaande jaren stond het vast. Voor zover ik me kan herinneren heeft Art voor het laatst in 2014 voor twee jaar bijgetekend.


Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #783 Gepost op: 18-03-2016, 17:18:27 »
Interessant! Een goede nieuwe presentator die het op een andere manier doet zou ik erg fijn vinden.

En ja hoor, Arts ultieme droom is Máxima. Hij heeft het nu zo vaak gezegd dat als ik de koning was ik me een beetje zorgen zou gaan maken.

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #784 Gepost op: 18-03-2016, 19:22:54 »
Aan de ene kant weet Art wel waar ze dit jaar al naar toe gaan(in oktober al). Ik hoop dat hij wel presentator blijft, een betere die zo goed bij WIDM past als Art, is er niet.


Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #785 Gepost op: 18-03-2016, 19:32:57 »
Aan de ene kant weet Art wel waar ze dit jaar al naar toe gaan(in oktober al). Ik hoop dat hij wel presentator blijft, een betere die zo goed bij WIDM past als Art, is er niet.
Art is natuurlijk al langer betrokken bij de voorbereidingen, dus wie weet doet 'ie nog even mee. Aan de andere kant weet ik niet of Avrotros zo één twee drie nog een goede vervanger kan strikken als Art niet meegaat dit jaar. Of er moet al iemand op het oog zijn met wie ze ook in gesprek zijn...

Of is Art bezig de productie te proberen te overtuigen dat de opnames toch echt vervroegd moeten worden dit jaar omdat hij naar Bruce Springsteen wil? ;D
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #786 Gepost op: 18-03-2016, 20:22:50 »
Mooi gezegd.

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #787 Gepost op: 18-03-2016, 22:45:32 »
Art is een prima presentator, maar het is wel tijd voor een frisse herstart van het programma.
En daar hoort dus ook een nieuw gezicht bij. Eigenlijk zou het heel verfrissend zijn als het nu weer eens door een vrouw wordt gepresenteerd.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #788 Gepost op: 19-03-2016, 08:49:18 »
Ik kan echt even niemand bedenken die geschikt zou zijn. Maar... misschien kan Martine Bijl het wel  ::love:: (maar ja ik weet - helaas - hoe haar situatie is)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #789 Gepost op: 19-03-2016, 14:07:17 »
Gilles de Coster wellicht  ::) Art wilden ze toch ook voor de Australische versie hebben ;D Maar goed, misschien moet dit eigenlijk in een ander topic besproken worden :P

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #790 Gepost op: 19-03-2016, 18:47:13 »
Ik denk dat  Sofie van den Enk een uitstekende presentatrice zou zijn!    ::ok::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #791 Gepost op: 19-03-2016, 19:16:05 »
Ik zou niet raar opkijken als Pieter Jan Hagens opnieuw gaat presenteren. Ik las in een interview (weet zo niet meer even waar, zou ik moeten terug opzoeken) dat hij Wie is de mol het leukste om te doen vond qua 'entertainment' op tv. Hij zou zo weer terugkomen, en had het nu weer rustiger. Hij zit ook nog steeds bij de Avrotros natuurlijk. Mocht er al een andere presentator komen, wat ik persoonlijk niet meteen denk, dan is de kans niet klein dat hij het weer wordt. Angela en Karel zitten niet meer bij de Avro en een nieuw gezicht zie ik niet zo snel voor me. Iemand die er echt geschikt voor is.

Persoonlijk vond ik Pieter Jan sowieso de beste presentator. Hij was fenomenaal goed!!!!!

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #792 Gepost op: 20-03-2016, 23:41:28 »


Art was ladderzat. Maar interessanter: het staat blijkbaar nog steeds niet vast of hij volgend seizoen presenteert. Was dat in voorgaande jaren ook al zo?

Was dit misschien zijn afscheidsfuif?

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #793 Gepost op: 30-03-2016, 13:19:34 »
Toprak stopt met acteren en gaat zich focussen om te presenteren(Ad.nl). Zou het om WIDM gaan? Aangezien zij die mysterieuze elfde kandidaat was. Hoop het niet eigenlijk.

Trouwens, wat zouden jullie vinden van Chris Zegers als presentator? Persoonlijk zou ik het geweldig vinden. Naast Art en Pieter jan, de enige die ik geschikt zou kunnen zien als presentator.

Offline KeyW

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #794 Gepost op: 30-03-2016, 18:09:52 »
Ergens lijkt die me te gezellig, maar het is wel een persoonlijkheid waar kandidaten tegenop kunnen zien.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #795 Gepost op: 7-04-2016, 20:52:32 »
Art presenteert ook 2017

'Eigenlijk voldoet Art niet', en toch is hij de beste presentator van Wie is de Mol? http://feed.omroepbrabant.nl/share/2282431

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #796 Gepost op: 7-04-2016, 22:02:58 »
Art presenteert ook 2017

'Eigenlijk voldoet Art niet', en toch is hij de beste presentator van Wie is de Mol? http://feed.omroepbrabant.nl/share/2282431

Leuk stukje om te lezen!  :D

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #797 Gepost op: 7-04-2016, 22:04:12 »
Ik vind het wel prettig dat Art blijft presenteren. Hij doet het prima ::ok::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #798 Gepost op: 7-04-2016, 22:12:15 »
Leuk stukje om te lezen!  :D

Ja, leuk dat ook John uit serie 3 (als Brabander natuurlijk) benaderd is.

Wel jammer dat Art het nog een jaar gaat doen. Ik had graag een nieuwe presentator gezien die het op een wat andere manier doet. Ik verwacht namelijk niet dat Art zijn pesterige toontje en raadselachtige tekstjes gaat veranderen. En daar ben ik al een tijdje op uitgekeken.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #799 Gepost op: 8-04-2016, 16:14:35 »
Ja, leuk dat ook John uit serie 3 (als Brabander natuurlijk) benaderd is.

Wel jammer dat Art het nog een jaar gaat doen. Ik had graag een nieuwe presentator gezien die het op een wat andere manier doet. Ik verwacht namelijk niet dat Art zijn pesterige toontje en raadselachtige tekstjes gaat veranderen. En daar ben ik al een tijdje op uitgekeken.

Ja, hier moet ik het helaas mee eens zijn. Afgelopen seizoen was voor mij een dieptepunt in WIDM, een nieuwe start zou imo nodig zijn, dus ook een andere presentator. Maar ik laat me graag verrassen  ::regenboog::.