Auteur Topic: Vlaamse Mol is...  (gelezen 32625 keer)

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Vlaamse Mol is...
« Reactie #80 Gepost op: 30-12-2002, 14:45:54 »
Blijft een complicated landje, dat belgië  ;D







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Vlaamse Mol is...
« Reactie #81 Gepost op: 30-12-2002, 16:26:04 »
en dan volg je de politiek hier nog niet kenner, das pas complicated... 3 regeringen en tig partijen, erg humoristisch; ik snap dan ook niet waarom er in nederland zoveel betere cabaretiers te vinden zijn. Hier enkel Chris en co en dan die geert Kwiebus hoste







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Vlaamse Mol is...
« Reactie #82 Gepost op: 30-12-2002, 16:28:34 »
Cabaret? vanavond lebbis en jansen ( 20:30 , ned 3 , dus belgen kunnen het ook volgen... ) en ach, ik volg die politiek in BEL idd niet, Nederlandse politiek heb ik odm mijn handen al vol aan, was ook beetje chaotisch sinds de komst van Pim tot nu...







« Laatst bewerkt op: 30-12-2002, 16:29:29 door Kenner »
Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vlaamse Mol is...
« Reactie #83 Gepost op: 30-12-2002, 19:07:36 »
en dan volg je de politiek hier nog niet kenner, das pas complicated... 3 regeringen en tig partijen, erg humoristisch; ik snap dan ook niet waarom er in nederland zoveel betere cabaretiers te vinden zijn. Hier enkel Chris en co en dan die geert Kwiebus hoste

het dieptepunt in ons land was toen we maar 28 partijen hadden  ;D en dan te bedenken dat ze er in engeland en amerika maar 2 hebben... en dan hebben we nog een 6 of 7tal senaten (onze leerkracht geschiedenis zegt het de hele tijd: Belgium biggest of all)  ;D het is onmogelijk om de tel bij te houden. Zo vroegen ze eens op de preselecties van Miss Belgie: noem 2 personen die in de vlaamse regering zitten =>  :-/ ???
Genoeg politici maar in welke regering of senaat??

en btw: toch niks tegen Geert Hoste zeker? ik ben ook een Hoste nl...  ;D :D ;)







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Vlaamse Mol is...
« Reactie #84 Gepost op: 30-12-2002, 19:09:12 »
Enige belgische politicus die ik ken is Margriet Hermans  :-[ ( of zit de haene nog op premierstoel ? )







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vlaamse Mol is...
« Reactie #85 Gepost op: 30-12-2002, 19:21:55 »
Dehaene is al een tijdje weg hoor :) Premier Verhofstadt (degene met die konijnetanden en dat zeg ik niet opzettelijk,het is gewoon zijn kenmerk) is het nu en Margriet zit ook wel nog ergens in een partij denk ik







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Vlaamse Mol is...
« Reactie #86 Gepost op: 30-12-2002, 19:27:48 »
die was v/d groenen gloof ik...







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vlaamse Mol is...
« Reactie #87 Gepost op: 30-12-2002, 19:35:21 »
margriet hermans zat bij ID21 dacht ik, ergens bij Anciaux ofzo, mo bent ni helemaal zeker hoor, tis allemaal nogal moeilijk te volgen  ::)







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Vlaamse Mol is...
« Reactie #88 Gepost op: 30-12-2002, 19:36:13 »
Ze is in NED nog bijna beroemder dan in belgië geloof ik  :P







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vlaamse Mol is...
« Reactie #89 Gepost op: 30-12-2002, 19:38:32 »
ja kijk, als iedereen ier die een beetje bekend is in de politiek gaat, dan kunnen wij niet meer volgen







banaan begint met een b, soms met een s

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Vlaamse Mol is...
« Reactie #90 Gepost op: 30-12-2002, 20:21:50 »
Niks tegen Hoste als achternaam wel tegen de humorvorm van geert Hoste..


Ik zie dan liever Kommil foo of de humor van een debat over de antwerpse dokken of de aanlge van de ijzeren Rijn of die voorman van Gaia







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vlaamse Mol is...
« Reactie #91 Gepost op: 30-12-2002, 21:25:42 »
oké, Kommil foo ruled mega  :D dat moet ik beamen
[reclame]www.kommilfoo.be[/reclame] echt super wat die gasten verzinnen (ze houdt teveel van mij van op Ijdele hoop is fantastisch) maar Geert Hoste kan mij ook goed smaken hoor  :)







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Vlaamse Mol is...
« Reactie #92 Gepost op: 30-12-2002, 22:30:50 »
en dan volg je de politiek hier nog niet kenner, das pas complicated... 3 regeringen en tig partijen,
En niet te vergeten de 3 officiële talen: Nederlands, Frans en Duits. En heb je het laatste nieuwtje gehoord? Iemand (ik geloof Abou Neehneeh) wil dat het Arabisch ook een officiële taal in België wordt. Hallo?! Ben ik racistisch omdat ik dit bullshit vind?








Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Vlaamse Mol is...
« Reactie #93 Gepost op: 30-12-2002, 23:25:33 »
nee robbie niet rascistisch alleen welvolgens de AEL.

Die denken dat alles in belgie mag en als het niet mag wat ze doen is het omdat de wetten rascistisch zijn.

Gaan ze patrouilles invoeren om het handelen van de politie in antwerpen te controleren? nou ja, hoezo mag dat niet....









we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vlaamse Mol is...
« Reactie #94 Gepost op: 31-12-2002, 10:30:27 »
Abou Neehneeh

 ;D ;D ;D ;D :D ;)
Ook ongelooflijk als je het mij vraagt hoor, Arabisch als vierde officiële taal, kbedoeln... wij vragen toch ook ni in Arabië om het Nederlands daar te herkennen? Het is een onmogelijke job om alle vreemde talen als officieel te gaan herkennen. En vergeet niet dat de immigranten zich aan ons moeten aanpassen als ze hierheen komen, niet omgekeerd...








banaan begint met een b, soms met een s

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Vlaamse Mol is...
« Reactie #95 Gepost op: 31-12-2002, 16:04:29 »
stelregel van AEL geen mengeling van culturen , prima plan man..  laat ze dan aub ook geen belg worden..

En stellen dat nederlands een taal zou moeten worden dat is onzinnig want het gaat om het percentage arabieren hier en hat percentage nederlanders daar.

Antwerpen mag in 2006 zelf zijn burgemeester kiezen, met een 45 procent van de bevolking die niet van antwerpse komaf is, zal dat wel eens heel slecht kunnen uitpakken..

De vlaamse Mol is voor mij de AEL, en daarvoor hebben we een goed bestrijdingsmiddel nodig. Voor de hopelijk prachtige tv series die er komen enkel een videorecorder.







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vlaamse Mol is...
« Reactie #96 Gepost op: 31-12-2002, 17:14:51 »
stelregel van AEL geen mengeling van culturen , prima plan man..  laat ze dan aub ook geen belg worden..

En stellen dat nederlands een taal zou moeten worden dat is onzinnig want het gaat om het percentage arabieren hier en hat percentage nederlanders daar.

Antwerpen mag in 2006 zelf zijn burgemeester kiezen, met een 45 procent van de bevolking die niet van antwerpse komaf is, zal dat wel eens heel slecht kunnen uitpakken..

De vlaamse Mol is voor mij de AEL, en daarvoor hebben we een goed bestrijdingsmiddel nodig. Voor de hopelijk prachtige tv series die er komen enkel een videorecorder.

Met dat Nederlands bedoelde ik dus dat het maar al te dom is  :)  en we moeten idd oppassen met Antwerpen (en ik wil zeker niet racistisch doen ofzo hoor, maar zo is het nu éénmaal)








banaan begint met een b, soms met een s

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Vlaamse Mol is...
« Reactie #97 Gepost op: 31-12-2002, 19:43:59 »
Mja okay, er zijn zelfs gekken bij ons op school die voor de fun ( ??? ) vlaams blok paketten bestellen uit belgië...  :-/







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Vlaamse Mol is...
« Reactie #98 Gepost op: 1-01-2003, 02:06:45 »
heb tijdje geleden een gast gezien die zichzelf gabber noemde en rondliep in kisten en een bomberjack met een groot ss teken op zijn mouw en een swastika (hakenkruis) om zijn nek. toen een journalist hem vroeg wat het betekende zei hij dat niet te weten maar het pastte wel bij zijn kleding . Nou ja


En volgens een Belgische jongen in een programma bij Bart en Tom is het meeste bekende voorbehoudsmiddel abortus. en dan klagen de belgen dat Nederlanders zeggen dat ze dom zijn.

VLB En AEL zouden hand in hand kunnen gaan willen nl zelfde geen vermenging van culturen; alleen een verschil volgens Abou moet belgie arabisch worden en volgens de Winter moet Belgie niet moslims blijven. als ik dan toch moet kiezen, vrees ik dat mijn stem is om het te houden zoals het is.  

Any which way to lose in Belgium it seems







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Vlaamse Mol is...
« Reactie #99 Gepost op: 1-01-2003, 12:34:47 »
Mja okay, er zijn zelfs gekken bij ons op school die voor de fun ( ??? ) vlaams blok paketten bestellen uit belgië...  :-/

Terwijl ze waarschijnlijk maar één punt van de agenda van Vlaams Blok kennen: Eigen Volk Eerst. En al de rest waar VB voor pleit hebben ze meestal geen idee van.

Anyway: Peter is De Mol!  :D