Auteur Topic: Bruno is (niet) de mol!  (gelezen 29197 keer)

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #20 Gepost op: 20-01-2003, 09:16:19 »
bruno heeft voor mij zeker mol-capaciteiten. allereerst omdat er toch zeker wel een hoog george-gehalte in de brugopdracht was, en iedereen het zo goed van hem vond dat hij toch uiteindelijk ging....
ten tweede zijn manier van doen en lichaamstaal bij het onderonsje met de presentator(ben ff zijn naam vergeten). maar dat is meer een kwestie van gevoel.
tot nu toe ís hij voorlopig mijn MOL.








Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #21 Gepost op: 20-01-2003, 10:55:05 »
Ook voor mij heeft Bruno een hoog molgehalte en inderdaad deed het me verdacht veel aan George denken !







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Trompetero69

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De mol... beter gezelschap is er niet.
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #22 Gepost op: 20-01-2003, 11:30:38 »
Bruno is níet de mol, want hij wordt gevonden door Inge bij opdracht 1 van aflevering 1. Daarnaast gaat hij zonder walky talky zomaar op weg in Venetië - op zoek naar Sandra. Hij vindt haar uiteindelijk wel, wat weer erop kan wijzen dat hij niet de mol is.
Maar hoe wist hij haar dan te vinden. Ze was immers op aanwijzingen van Nicole weer gaan lopen en stond dus niet meer op de afgesproken ontmoetingsplek.







Overtreffende trap van spannend is... De Mol.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #23 Gepost op: 20-01-2003, 11:53:12 »
Maar hoe wist hij haar dan te vinden. Ze was immers op aanwijzingen van Nicole weer gaan lopen en stond dus niet meer op de afgesproken ontmoetingsplek.

daar heb je een heel goed punt! en zij had geen radartje + als hij de mol niet was kende hij haar ook niet!








Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #24 Gepost op: 20-01-2003, 12:08:51 »
We weten niet hoe ver Sandra was gaan lopen vanaf het afgesproken punt en hoeveel vrouwen met walkie talkie en cameraman zullen daar op dat moment rondgelopen hebben?







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #25 Gepost op: 20-01-2003, 12:13:23 »
een hoop gespeculeer dus !  :D








Offline Nijlen Kampioen

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #26 Gepost op: 20-01-2003, 12:19:21 »
Dit stond in de Wizy en Wopy krant. Bruno tekent daaarvoor volgens de kranten.










Offline Elmar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #27 Gepost op: 20-01-2003, 12:19:43 »
Als Bruno de Mol zou zijn, dan zou hij bij de brug-opdracht niet die vijftien minuten straftijd meteen genomen...







Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #28 Gepost op: 20-01-2003, 12:24:16 »
tuurlijk wel hij had nog een half uur, dan had hij meteen door de mand gevallen. als je het mij vraagt was de missie hier niet de opdracht te doen mislukken, maar meer een soort goodwill te kweken ten opzichte van de rest..........








Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #29 Gepost op: 20-01-2003, 12:24:26 »
Als Bruno de Mol zou zijn, dan zou hij bij de brug-opdracht niet die vijftien minuten straftijd meteen genomen...
Nou die kon hij makkelijk nemen, hij was immers de laatste en er was tijd zat. Bovendien had hij al heel duidelijk aangegeven dat hij de opdracht niet zag zitten. Ik zie niet wat het uitmaakte voor hem om die strafminuten gelijk te nemen...







don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #30 Gepost op: 20-01-2003, 12:30:18 »
Ik vind die tekening eigenlijk wel goed bewijs ! een mol paniekerig ( maar niet heus ) aan het parallellen .. Bruno is hem voor mij ( voorlopig ).







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #31 Gepost op: 20-01-2003, 12:39:56 »
me too! en op een goede tweede nicole!








Offline Joke

  • Forumlid
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #32 Gepost op: 20-01-2003, 12:47:54 »
daar heb je een heel goed punt! en zij had geen radartje + als hij de mol niet was kende hij haar ook niet!

Voor mij was dit meteen de reden om Bruno als mol aan te merken. Voor mij is Bruno de mol!








Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #33 Gepost op: 20-01-2003, 13:18:19 »
maar aan de andere kant had hij het ook gewoon kunnen zien aan bv. de walkie-talkies die ze bij haar droeg. feit blijft wel dat hij erg resoluut en zonder twijfel op haar afstapte en die walkie talkie aanpakte......








Offline AwelAwel

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #34 Gepost op: 20-01-2003, 13:23:12 »
wat die tekening betreft kan het ook gewoon zijn dat Bruno zijn inspiratie voor zijn tekeningen uit het dagdagelijkse haalt
(hij was net terug van de opnames ...)

Als mol zou hij er 2 keer over nadenken om zo'n tekening te maken ... of niet ?

Hij kan ze trouwens evengoed opgedaan hebben door naar de laatste NL Mol gekeken te hebben ....

alle theorieën zijn mogelijk, het is maar hoe je het bekijkt ... toeval is het zeker, een sluitend bewijs weerom niet.








Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #35 Gepost op: 20-01-2003, 13:26:44 »
tja vooralsnog blijft het speculeren, maar bij bruno valt er iig watte speculeren!








Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #36 Gepost op: 20-01-2003, 13:42:19 »
Bruno is de Mol omdat
  • Hij zich makkelijk kon laten vangen bij opdracht 1. Er waren al enkele kandidaten niet "gepakt" waardoor er toch maar een zeer kleine geldsom meer kon verdiend worden. Door zich hier te laten vatten maakt hij zich totaal niet vedacht.
  • Bij opdracht 2 geeft hij zichzelf weinig punten om 2 redenen : Zichzelf niet verdacht maken en wetende dat zijn opdracht moest lukken als tekenaar (anders zou dit te erg opvallen). Bovendien wist hij toch dat de opdracht met de REM-slaap zou mislukken (of de resultaten hiervan kunnen gemanipuleerd worden. Sorry hoor Michiel, maar bij dat resultaat twijfel ik aan de correctheid)
  • Bij opdracht 3 doet ie net hetzelfde wat de Mol van de laatste Nederlandse serie (George maw) deed : Hoogtevrees simuleren en zodoende de opdracht trachten te laten mislukken. Men had heel wat overtuigingskracht nodig om hem zover te krijgen.
  • Zijn idee : Laten we met zijn allen de kokertjes openeen ... hahahaha







« Laatst bewerkt op: 20-01-2003, 13:44:19 door Gotcha »
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #37 Gepost op: 20-01-2003, 14:05:16 »
Is het nog meer mensen opgevallen dat Bruno in eerste instantie lijkt te worden overgeslagen bij het uitdelen van notaboekje en koker? De 2 die aan weerszijden van hem zitten krijgen wel maar hij niet. Volgende shot ligt er nog niks bij hem op tafel. Vreemd?








Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #38 Gepost op: 20-01-2003, 15:23:18 »
ja vreemd. en tevens lijkt bruno me ook wel het type wollen-truien-man..................  8)








Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #39 Gepost op: 20-01-2003, 16:08:15 »
Bruno is voorlopig ook mijn verdachte nummer 1 (met Shadia op een goede 2e plaats maar dat terzijde). Om een of andere reden vind ik dat hij iets te verbergen heeft, hij komt niet helemaal naturel over. Bij de brugproef was het al duidelijk dat deze zou slagen, maar wilde hij wat vertrouwen winnen, en als mol kan je nooit alles laten mislukken. Bij de eerste opdracht vond ik hem wat vaag en stuntelig overkomen.