Auteur Topic: Bruno is (niet) de mol!  (gelezen 29118 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Bruno is (niet) de mol!
« Gepost op: 19-01-2003, 17:54:13 »
In dit topic, kun je vanaf nu alles kwijt over Bruno. Waarom is hij wel de mol? Of waarom juist niet?

Hier kun je dus discussieren over alle verdachte handelingen, hints, onmolse acties enz. enz. van Bruno.  :)








Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #1 Gepost op: 19-01-2003, 18:04:08 »
Bruno is níet de mol, want hij wordt gevonden door Inge bij opdracht 1 van aflevering 1. Daarnaast gaat hij zonder walky talky zomaar op weg in Venetië - op zoek naar Sandra. Hij vindt haar uiteindelijk wel, wat weer erop kan wijzen dat hij niet de mol is.







« Laatst bewerkt op: 19-01-2003, 18:05:24 door WCEend »
Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #2 Gepost op: 19-01-2003, 19:12:36 »
Bruno is voor mij ook niet verdacht om zelfde reden als wc eend aan gaf, als Mol vrij rondlopen door venetie zonder clue waarheen, dat is te easy te verpestten en dat doet Bruno dus niet..







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #3 Gepost op: 19-01-2003, 21:05:15 »
Waarom is Bruno wel de mol?
- Stelt voor om kokers open te maken?
- Twijfelt lang bij opdracht 3 en besluit 15 strafminuten te nemen.

Waarom is Bruno niet de mol?
-Hij vindt Sandra in Venetië.
-Slaagt erin om zijn deel van opdracht 2 te doen laten lukken.
- Haalt uiteindelijk binnen de tijd opdracht 3.








Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

aggie

  • Gast
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #4 Gepost op: 19-01-2003, 21:21:07 »
WC Eend: goeie samenvatting! Ga je vanaf nu alle argumenten voor en tegen van iedereen bijhouden? Dat zou een pittige taak zijn...

Bruno was in deze aflevering te vaak de persoon die de opdracht deed slagen. De laatste, de oversteek, kan ook zand in de ogen strooien zijn. Zo kan hij bij latere opdrachten met hoogtevrees onopvallend mollen. Tot op heden waren de mollen mensen met 'hoogtevrees'.








Offline Z-Man

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol Is Wonderful
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #5 Gepost op: 19-01-2003, 21:22:51 »
Bruno is níet de mol, want hij wordt gevonden door Inge bij opdracht 1 van aflevering 1.

Hij is wel de mol, omdat hij Inge niet "ziet". Hij loopt langs haar en wil doorlopen. Hij kijkt haar niet aan terwijl ze toch makkelijk te herkennen is aan de man met de enorme camera die achter haar aanhobbelt. Pas als Inge hem tot stoppen dwingt, kijkt hij haar "verbaast" aan. Hé, jij hier??








Offline Lucretia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Shaunie
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #6 Gepost op: 19-01-2003, 21:23:50 »
Ja , en hij heeft het uiteindelijk toch gedaan, net zoals die andere mollen :P







Zou de mol genetisch gemanipuleerd zijn uit een échte mol? :O

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #7 Gepost op: 19-01-2003, 21:23:55 »
Z-man: Ik heb dit ook gedacht, maar volgensmij is het juist Inge die hem niet ziet?







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Z-Man

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol Is Wonderful
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #8 Gepost op: 19-01-2003, 21:29:37 »
Ja maar als je aan een tv programma meedoet en je ziet een camaraman lopen dan ga je toch een keer extra kijken, lijkt mij. Net als Shadia deed toen Sandra haar vond.








Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #9 Gepost op: 19-01-2003, 21:30:11 »
Er werd vantevoren duidelijk gezegd dat de andere kandi's NIET wisten dat ze gezocht werden, noch dat ze een GPS bijhadden.








Offline McPhisto

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #10 Gepost op: 19-01-2003, 21:33:15 »
Bruno was in deze aflevering te vaak de persoon die de opdracht deed slagen. De laatste, de oversteek, kan ook zand in de ogen strooien zijn. Zo kan hij bij latere opdrachten met hoogtevrees onopvallend mollen. Tot op heden waren de mollen mensen met 'hoogtevrees'.

Precies, deed me aan George denken. Die heeft de eerste opdracht bij de stuwdam uiteindelijk toch ook gedaan?

Bruno heeft wel moltrekjes...









Offline Lucretia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Shaunie
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #11 Gepost op: 19-01-2003, 21:39:02 »
Citaat
Precies, deed me aan George denken. Die heeft de eerste opdracht bij de stuwdam uiteindelijk toch ook gedaan?

Ja dat had hij ook gedaan, alleen zou wel erg verdacht zijn als dit weer een mollestreek zou zijn. Waarschijnlijk heeft hij gewoon écht hoogtevrees. Maar niets is wat het lijkt natuurlijk...







Zou de mol genetisch gemanipuleerd zijn uit een échte mol? :O

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #12 Gepost op: 19-01-2003, 22:13:00 »
en bruno is striptekenaar dus gaat voor die opdracht en weet dat dat wel moet lukken, is het dan niet slim om jezelf 1 punt te geven , 0 was te opvallend geweest.

Kandidaat Mol







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

aggie

  • Gast
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #13 Gepost op: 19-01-2003, 22:20:34 »
... is het dan niet slim om jezelf 1 punt te geven , 0 was te opvallend geweest.

Kandidaat Mol

Inderdaad. De mol geeft zichzelf 5 of meer punten... zou ik doen...








Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #14 Gepost op: 19-01-2003, 22:25:22 »
Hoezo inderdaad?
Volgens mij bedoelt mollemans dat Bruno juist wél De Mol kan zijn. Ze weten dat hij striptekenaar is en wordt daarom ook uitgekozen om te tekenen. Als striptekenaar kan je dat zelf niet verstieren, dus geef je jezelf weinig punten.








aggie

  • Gast
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #15 Gepost op: 19-01-2003, 22:28:03 »
Hoezo inderdaad?
Volgens mij bedoelt mollemans dat Bruno juist wél De Mol kan zijn. Ze weten dat hij striptekenaar is en wordt daarom ook uitgekozen om te tekenen. Als striptekenaar kan je dat zelf niet verstieren, dus geef je jezelf weinig punten.

Ik heb het verkeerd gelezen  :-[









Offline Rocky

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Isn't it ironic, don't you think?
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #16 Gepost op: 19-01-2003, 22:29:44 »
Als hij de mol zou zijn, zou hij bij de tweede opdracht 'creatief zijn' zich waarschijnlijk niet aanmelden (zoals Nico deed bij de eerste opdracht bij AVRO 2001 :-\ waar hem eigenlijk iets gevraagd werd; als rekenwonder). Hoewel..., dat zou misschien wel heel verdacht zijn; ik weet niet. Als een ander de mol is, is het echter heel slim om hem weinig punten te geven, omdat die opdracht met hem zeker zou slagen!!! :-\







Thank U

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #17 Gepost op: 19-01-2003, 22:47:47 »
Maar ze kenden elkaar beroep dus al en dan kon Bruno ook niet anders dan zich aanmelden voor het tekenen. Mol of niet.
Maar je hebt gelijk, dit is niet echt een aanwijzing, want iedereen wist het dus dat hij goed kon tekenen en De Mol ook. Hij zou sowieso lage punten gekregen hebben van De Mol.








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #18 Gepost op: 19-01-2003, 22:48:22 »
Als hij de mol zou zijn, zou hij bij de tweede opdracht 'creatief zijn' zich waarschijnlijk niet aanmelden (zoals Nico deed bij de eerste opdracht bij AVRO 2001 :- waar hem eigenlijk iets gevraagd werd; als rekenwonder).

Al wisten de andere kandi's nog niet dat hij striptekenaar was, dan nog zou 't stom zijn, omdat ze er later zeker wel achter zouden komen. Dan zou hij gelijk enorm verdacht zijn.

Ik zie er eigenlijk wel iets in dat hij zich heeft aangemeld en goed z'n best heeft gedaan, omdat hij toch maar weinig punten binnen kon halen.  :)








Offline Z-Man

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol Is Wonderful
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #19 Gepost op: 20-01-2003, 00:41:54 »
Voor iemand met serieuze hoogtevrees keek Bruno wel errug nonchalant over de reling van de hoge brug. Terwijl Shadia schrok van de hoogte toen ze over de rand naar beneden keek. Dit duidt er voor mij op dat Bruno zijn hoogtevrees heeft gefaked.