Auteur Topic: Inge is (niet) de mol!  (gelezen 79491 keer)

Lowprofile

  • Gast
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #160 Gepost op: 13-02-2003, 16:31:46 »
er zat een poesje in aflevering 4, diertjes die inge in haar praktijk wellicht vaak onder handen neemt (screenshot volgt nog)
OK. Ik wil dat poesje wel geloven en de link naar Inge is duidelijk, maar de link van het poesje naar de mol ?








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #161 Gepost op: 13-02-2003, 16:35:08 »
Was 't een zwarte?  ;)
Heeft al eerder eens gediend als hint (Nico). Waar zag je'm ongeveer? Ik ga toch eens kijken (sorry ik ga niet wachten op dat screenshot, die waarschijnlijk toch weer verwijderd moet worden  :P)

meteen nadat sandra de bal vangt schakelen ze over naar een raar shot (bovenaanblik op de slaapzakken), ergens rechts zie je dan een foto van een poesje (denk ik :P)



cheers
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #162 Gepost op: 13-02-2003, 16:36:01 »
OK. Ik wil dat poesje wel geloven en de link naar Inge is duidelijk, maar de link van het poesje naar de mol ?

rite on lowprofile....poesjes vangen mollen HA!  ;D







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #163 Gepost op: 13-02-2003, 16:40:34 »
Dit zegt Inge op de website over zichzelf:

Met welk dier identificeer je jezelf
Kat: zelfstandig, eigenzinnig, trekt in elke situatie haar plannetje, maar ook erg lief














Lowprofile

  • Gast
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #164 Gepost op: 13-02-2003, 16:41:27 »
Onze poezen vangen nooit mollen. Dat mogen ze niet van mijn vrouw.
Wat ze wel mogen is op bed liggen (waar het warm is). Ik zie zo'n poes dus eerder op een slaapzak liggen dan ernaast.
En dat zwarte ding op de foto kan werkelijk van alles zijn. Sorry Vlaming.
Doet me een beetje denken aan de Amerikaanse spionage satelietfoto's. Voor elk wat wils. :)









Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #165 Gepost op: 13-02-2003, 16:57:29 »
En dat zwarte ding op de foto kan werkelijk van alles zijn. Sorry Vlaming.

no probs  ;) maar ik blijf het toch een raar beeld vinden, je ziet het trouwens (bijna) niet als je gewoon naar de aflevering kijkt, je moet echt de video stil zetten op het moment dat sandra de bal gaat vangen en dan beeld voor beeld verder gaan. dan was er plots iemand die hier dat poesje zag, en met wat goeie wil zag ik het later ook....weet niet, maar om één of andere reden denk ik dat het een belangrijk beeld kan zijn...als het niet dat poesje is dan misschien het feit dat marc niet slaapt? zou hij aan die batterijklem weze prutsen zijn? ik ga er eigenlijk wel een beetje van uit dat die bal niet zomaar op dat moment gevallen is....







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Lowprofile

  • Gast
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #166 Gepost op: 13-02-2003, 17:17:18 »
Ja, daar heb je wel iets vast, lijkt mij.
Marc (of is het Walter) die daar zomaar zonder slaapzak ligt, midden in de nacht. Het was daar berenkoud, dacht ik.
Als je de foto bekijk de volgende morgen (officiële site, afl. 4, evolutie van de pot), dan weet je het wel.
Is het niet zo dat we eerst een tijdje Sandra zien staan, dan de draad die naar de batterij loopt, dan Sandra die de bal vangt en dan dat shot van de slapers.
Kan de mol de batterij afkoppelen en teruglopen naar de slaapplek voordat Sandra daar juichend aankomt ?
Die batterij afkoppelen lijkt mij trouwens meer een daad van naastenliefde.
De plek van het 'poesje' lijkt overigens ook een veldbed te zijn, als ik de oppervlakte vergelijk met de andere bedden.








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #167 Gepost op: 13-02-2003, 18:11:52 »
Ik neem aan dat jullie 'n poes zien in dat witte kleine tekeningetje midden in 't zwarte?  ???

Ik zie er eerlijk gezegd eerder 'n hond in....of 'n schaap. Maar goed, volgens mij is dat zwarte gewoon 'n tas of 'n toilettas van iemand die op 't bed gezet is. Aangezien dit bed leeg is, neem ik aan dat 't van Sandra is. Ik zou 't niet zo raar vinden als dit gewoon 'n print is op 'n tas of toilettas, dat komt toch wel vaker voor?  :-\

Geen idee trouwens of 't Marc of Walter is die daar met blote benen ligt. 't leek idd erg koud die nacht, maar Walter liep ook de hele tijd rond in 'n korte broek, zelfs toen hij stil moest staan om de bal te vangen. Dat vond ik ook al wat raar...








Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #168 Gepost op: 13-02-2003, 18:55:42 »
Ik herken er eerder een dromedaris in.








Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #169 Gepost op: 13-02-2003, 18:57:37 »
Ik herken er eerder een dromedaris in.
\

Een hond die ligt..








Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #170 Gepost op: 13-02-2003, 19:59:27 »
ik zie er wel een mol in (wel een grote trouwens),
Als dat de ultieme hint niet is  :)







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Perlut

  • Forumlid
  • Aan elk een goedendag (net zoals in 1302)
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #171 Gepost op: 13-02-2003, 20:19:17 »
Het is gewoon een toiletzak of iets van die strekking met een geborduurd beestje op. Naast het voorwerp ligt een verfommeld pakje Marlboro light.








Offline Jane

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben niet de mol, ik ben een konijn
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #172 Gepost op: 15-02-2003, 17:43:09 »
even een sterke verdachtmaking van Inge
Wanneer ze de postcodes moet invoeren, lijkt ze zeer teleurgesteld dat Walter er niet is en moet dan wat 'gokken' voor die postcode. Later (wanneer Marc ook is aangekomen die min of meer dezelfde code had moeten invoeren) beweert Marc dat ze wisten dat de postcode van Walter begint met 80 en dat ze de rest niet wisten. Inge beaamt dit... Ze wisten alléén dat het begon met 80!

WAAROM...

waarom typt zij als eerste getallen dan 85 (402520etc...) in???????







de mol, of niet de mol, dat is de vraag

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #173 Gepost op: 15-02-2003, 20:21:46 »
Ik herken er eerder een dromedaris in.

Het lijkt mij gewoon het petje van corry  :)







Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Jane

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben niet de mol, ik ben een konijn
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #174 Gepost op: 15-02-2003, 20:40:19 »
Was 't een zwarte?  ;)
Heeft al eerder eens gediend als hint (Nico). Waar zag je'm ongeveer? Ik ga toch eens kijken (sorry ik ga niet wachten op dat screenshot, die waarschijnlijk toch weer verwijderd moet worden  :P)

dit is trouwens niet waar, ik heb later met Nico gesproken, hij had dat alleen maar 'zomaar voor de lol' gezegd. Het was dus geen hint.







de mol, of niet de mol, dat is de vraag

Offline Revolgeon

  • Forumlid
Wie de mol is... laat jezelf ook overtuigen
« Reactie #175 Gepost op: 16-02-2003, 16:50:04 »
Hey mensen,

al sinds De Mol 1 op de Avro volg ik dit forum. Eigenlijk alleen passief omdat ik zelf nooit iets heb gepost. Daar komt nu verandering want ik heb deze zondagmiddag gebruikt om een hele verklaring te typen en te verzamelen (ik heb dus ook materiaal van andere gebruikt) om zo tot een uitgebreide analyse te komen waarom Inge voor mij de mol is. Lees het (en ja  ik weet het het is veel, maar het is de moeite waard) door en laat je overtuigen! Veel plezier:










Offline Revolgeon

  • Forumlid
Re:Wie de mol is... laat jezelf ook overtuigen
« Reactie #176 Gepost op: 16-02-2003, 16:50:31 »
Aflevering 1:

-   Inge vergat haar kompas en Nicole gooide dat naar Inge toe, pardoes in het water

-   Inge ;"ik ben de Limburgse" ß Hoe wist ze dat?

-   Inge wisselt de noord/zuid/west dingen om

-   Inge loopt in deze proef de totaal verkeerde kant uit

-   Inge staat op de brug maar “vergeet” in het water te kijken terwijl er een hele camera ploeg in dat bootje zat

-   Inge wacht Bruno buiten op om te kijken of hij niet de mol is.. actief actief Inge.. maar probeer je niet de aandacht van je af te wenden zoals ook George deed?

-   26 van de 46 punten moeten gehaald worden, inge positioneerd zich bij Bruno. Samen kunnen zijn 4 punten verdienen en wat leert het rekensommetje:
46-4 =42 overgebleven punten
dit houdt in dat er nog 22 punten gehaald moeten worden maar wat valt op, voor het slapen zijn 21 punten te verdienen en voor het schietspel 19.. oftewel beide opdrachten zouden perse moeten lukken om deze opdracht te kunnen laten slagen. Slim rekenwerk Inge!

-   De brug oversteken is een opdracht waarbij het moeilijk is om te mollen, het is simpelweg te opvallend om niet over te steken. Inge gaat als voorlaatste waardoor ze hoopt dat Bruno de oversteek niet durft te maken en zo de opdracht toch mislukt.









Offline Revolgeon

  • Forumlid
Re:Wie de mol is... laat jezelf ook overtuigen
« Reactie #177 Gepost op: 16-02-2003, 16:52:25 »
Aflevering 2:



-   zo doet inge bij het tonen van de kokers.. ze doet een mol na?

-   Inge heeft geen koker, weer 500 euro er af

-   Inge’s koker is later niet geopend… Dit hoefde ook niet want er zou toch wel genoeg geld worden verloren door de 2000 euro zelf te houden.

-   Inge doet erg haar best bij het vervullen van de opdrachten in de fabriek, al staat ze erg te bewegen met haar spiegel om zo tijd te winnen

-   Inge probeert weer de aandacht van haar af te trekken door te roepen: “Vuile mol” wanneer ze onder de verf zitten.

-    Bij het raden van de geboortedata wordt overlegd met de groep van Inge en ondanks dit slaagt men er niet in om de geboortedata juist te hebben. Inge zegt niet al te veel omdat ze weet dat de opdracht al niet meer kan lukken omdat de geboortedata toch fout zijn.

-   De helicopter opdracht, inge wordt als eerste geraakt. Precies goed denkt ze want zo kan ik straks de vrijstelling afkopen

-   En ja bij het afkopen van de vrijstelling laat Inge duidelijk merken voor deze optie te kiezen ipv het geld in de pot.

-   Ook heeft ze het hier in de auto al over… hoe wist zij dit..?










Offline Revolgeon

  • Forumlid
Re:Wie de mol is... laat jezelf ook overtuigen
« Reactie #178 Gepost op: 16-02-2003, 16:52:47 »
Aflevering 3:

-   Inge gaat niet paalstaan, ze mogen het geld hebben want er zit toch al zo weinig in de pot en wie weet lukt het nog niet ook? Het zou te erg opvallen om hier te mollen.

-   Vooafgaande zie je net vóór de aanrijding Inge haar gordel omdoen. Omdat zij wist dat er een aanrijding ging gebeuren of puur toeval?

-   Inge doet eerst alsof ze twijfelt maar daarna wil ze toch liever het geld zelf houden. Goed Inge alweer veel geld uit de pot laten verdwijnen

-   Inge blijft als eerste direct staan, toeval? of weet ze dat ze nog aan het einde kan mollen door Quebec te zeggen en zo het team de verkeerde kant op te sturen. Jammer voor Inge dat het dan alsnog lukt.

-   De mol zal liever niet in de gekleurde wagen zitten omdat deze afhankelijk is van de verdedigers. Als verdediger kun je natuurlijk wel van alles uithalen zoals ook Inge doet: Nadat de motor van Sandra's wagen afgeslagen is, werkt deze van Inge ook plots niet meer.

-   Walter zei achteraf dat zowel Inge als Corry de dag voordien nog alle postcodes konden opzeggen. Tijdens de proef zelf konden ze het postnummer van Walter niet meer herinneren maar gingen ze ervan uit dat het met '80..' begon. Inge vertrekt maar tikt 8450 in.

-   Inge wil Marc verdacht maken: "Gij zijt niet buiten adem, hebt gij niet gelopen misschien?". Nochtans had Marc de beste tijd van allemaal. Hoofdvraag hierbij: waarom zou Inge hier ten overstaan van de anderen haar voorkeur laten blijken? Omdat ze zelf de mol is natuurlijk, en Marc gebruikt als bliksemafleider. Een zoveelste psychologisch spelletje van onze dierendokter!










Offline Revolgeon

  • Forumlid
Re:Wie de mol is... laat jezelf ook overtuigen
« Reactie #179 Gepost op: 16-02-2003, 16:53:19 »
Andere Opmerkingen die niet afleveringsgebonden zijn:

-   Bij de executie heeft Inge het vooral niet over zichzelf. Eigenlijk heeft ze het nooit over zichzelf maar probeert ze vooral andere verdacht temaken

-   De Zauberflöte-theorie:

Op het officiele prikbord stellen Hugo en Magda dat Inge de Koningin Van de Nacht is uit Die Zauberflöte. Inge holt in de eerste aflevering namelijk door de steegjes van Venetië op de tonen van de aria van de "Koningin Van de Nacht".

't Zou een schone titel zijn voor een mol...

-   De Wallpapertheorie. Inge’s hoofd zou te zien zijn in de wallpaper