Auteur Topic: Marc is (niet) de mol!  (gelezen 101108 keer)

Offline petine

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Marc is (niet) de mol!
« Reactie #240 Gepost op: 28-02-2003, 09:48:06 »
Het geeft maar weer eens aan dat het toch wel heel erg ver gezocht is om je op cijfertjes te fixeren, zeker als je maar tot tien mag/kunt tellen
Ik bedoelde inderdaad 3 keer 10 seconden per vraag, en het waren inderdaad geen 60 maar 100 seconden bij het kloktikken. Excuus.
Maar het wordt spannend naar het einde toe, en gisteravond nogmaals video's bekeken, op zoek naar hints en overeenkomsten met Augustinus
 en ik zal ze vinden  >:( >:(









cicero: Zoek naar de waarheid, ook wanneer deze niet gevonden kan worden

Lowprofile

  • Gast
Re:Marc is (niet) de mol!
« Reactie #241 Gepost op: 28-02-2003, 10:15:57 »
ssssssssssssssssssssstttttttttttt !!
Niet aan Mollemans vertellen, maar we zitten hier eigenlijk wel in de verkeerde topic ...
Zodadelijk krijgen we op ons donder.

De kerk is dolblij met al die hits op hun sites over Sint-Augustinus. Ze zijn vast al nieuwe offerblokken aan het maken.
En bij de platenmaatschappij zoeken ze naar de reden voor die plotselinge 'mario Lanza' revival.

Ik heb geen idee, maar ik vermoed dat er met Augustinus iets te vinden moet zijn rond het cijfer 926 of 927 (vragen bij Porto Flavia): jaartal, hoogte, afstand ? en ook bij de duels moet er iets zijn met de letter K "geef 5 plaatsen in België die met de letter K beginnen". Alle 3 andere onderwerpen waren te linken aan Stijn, behalve die K-vraag.
En nu rap naar de topic van Stijn.








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Marc is (niet) de mol!
« Reactie #242 Gepost op: 1-03-2003, 12:02:55 »
Er is nog wel 1 dingetje dat mij dwarszit wat betreft de Superkandidaat-theorie en het evt. afvallen van Marc.

In de intro zien we een beeld van Marc in een duikerspak. Dit is niet het pak dat hij aanhad in aflevering 4 en volgens mij komt er ook niet zoiets in de volgende aflevering. Dit beeldje moet dus uit de finale komen (volgens mij).   :o










Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Marc is (niet) de mol!
« Reactie #243 Gepost op: 1-03-2003, 12:04:35 »
Er is nog wel 1 dingetje dat mij dwarszit wat betreft de Superkandidaat-theorie en het evt. afvallen van Marc.

In de intro zien we een beeld van Marc in een duikerspak. Dit is niet het pak dat hij aanhad in aflevering 4 en volgens mij komt er ook niet zoiets in de volgende aflevering. Dit beeldje moet dus uit de finale komen (volgens mij).   :o




Bedankt Chriz !!

Hup weer iedereen over op marc ;)







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Marc is (niet) de mol!
« Reactie #244 Gepost op: 1-03-2003, 12:30:57 »
Er is nog wel 1 dingetje dat mij dwarszit wat betreft de Superkandidaat-theorie en het evt. afvallen van Marc.

In de intro zien we een beeld van Marc in een duikerspak. Dit is niet het pak dat hij aanhad in aflevering 4

Weet je dat zeker? Het lijkt me sterk dat ze nog een wateropdracht moeten doen. :-\








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Marc is (niet) de mol!
« Reactie #245 Gepost op: 1-03-2003, 12:34:51 »
Ja, in aflevering 4 had hij een pak aan met duidelijk blauw op de voorkant, bij de intro niet.








Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Marc is (niet) de mol!
« Reactie #246 Gepost op: 1-03-2003, 12:41:57 »
Het is moeilijk te zien, het is echt maar een flits in de intro. Ik heb het beeld op pauze gezet maar de voorkant van zijn pak is niet te zien. Er valt dus niet veel over te zeggen. :-\








Offline Rose

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Marc is (niet) de mol!
« Reactie #247 Gepost op: 1-03-2003, 13:09:41 »
In de intro zien we een beeld van Marc in een duikerspak. Dit is niet het pak dat hij aanhad in aflevering 4 en volgens mij komt er ook niet zoiets in de volgende aflevering. Dit beeldje moet dus uit de finale komen (volgens mij).   :o

In de introductiefilmpjes zijn meerdere beelden gebruikt die niet direct in de aflevering voorkomen.
T/m afl. 5 waren alle beeldjes van de introductie van Marc niet letterlijk zo in de aflevering naar voren gekomen, ook al horen ze wel duidelijk bij een bepaalde opdracht.

Ook bij Sandra was dat het geval. Bij Inge juist het omgekeerde, bij haar waren het juist wel letterlijk beelden uit de aflevering die in de introductiefilmpjes terug kwamen.

De introductiefilmpjes van afl. 6 heb ik nog niet goed bekeken...

Maar dat beeld van Marc hoort volgens mij dus bij de fakkelopdracht (alleen niet zo te zien in de aflevering) en niet in de finale.








Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Marc is (niet) de mol!
« Reactie #248 Gepost op: 1-03-2003, 13:44:55 »
hmmm er stond ook een 4 in de roos van het boogschiet-bord

nog een variante op dé theorie om de mogelijkheid open te houden dat Marc de mol is: als je de groepjes, van telkens drie namen naast mekaar zet en de letter m vormt krijg je :



ciao
vlaming

2 words : wishful thinking







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Marc is (niet) de mol!
« Reactie #249 Gepost op: 1-03-2003, 16:10:59 »
Je kan dat verhaal met die schroef ook anders uitleggen (zeker als je op Marc als mol zit en dat is voor mij het geval). Marc heeft de juiste schroef in handen, als mol zijnde weet hij dat ook. Naar mijn idee zitten er zeker kandidaten op Marc als mol waardoor hij dus weet dat ze hem niet echt vertrouwen. Stijn geeft aan dat hij 50% zeker is van zijn keuze. Marc die verdacht is bij zijn mede kandidaten geeft aan 80% zeker te zijn van zijn keuze maar weet ook dat ze hoogst waarschijnlijk niet voor zijn schroef zullen kiezen. Alleen Sandra wil dit. Shadia en Inge gaan allebei voor Stijn. Hij neemt absoluut een risico als het zo gegaan is, maar uiteindelijk heeft het wel goed uitgepakt en vind ik het een geniale mol actie. Gewoon gebruik maken van de situatie...

Stijn die dus maar 50% zeker is van zijn keuze wordt geloofd door zijn mede kandidaten. Dat geeft ook aan dat ze hem dus kennelijk niet als mol zien. Mocht hij wel de mol zijn, dan vind ik het verdomde knap dat er in deze fase van het spel zo weinig kandidaten zijn die hem verdenken. Vrij uniek eigenlijk.. In andere serie's bleek achteraf dat het merendeel van de kandidaten in deze fase wel op de goede mol zaten...







don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Marc is (niet) de mol!
« Reactie #250 Gepost op: 1-03-2003, 17:13:54 »
Je kan dat verhaal met die schroef ook anders uitleggen (zeker als je op Marc als mol zit en dat is voor mij het geval). Marc heeft de juiste schroef in handen, als mol zijnde weet hij dat ook. Naar mijn idee zitten er zeker kandidaten op Marc als mol waardoor hij dus weet dat ze hem niet echt vertrouwen. Stijn geeft aan dat hij 50% zeker is van zijn keuze. Marc die verdacht is bij zijn mede kandidaten geeft aan 80% zeker te zijn van zijn keuze maar weet ook dat ze hoogst waarschijnlijk niet voor zijn schroef zullen kiezen. Alleen Sandra wil dit. Shadia en Inge gaan allebei voor Stijn. Hij neemt absoluut een risico als het zo gegaan is, maar uiteindelijk heeft het wel goed uitgepakt en vind ik het een geniale mol actie. Gewoon gebruik maken van de situatie...

Helemaal meeeens, ik wil daaraan toevoegen dat het kiezen voor de verkeerde schroef achteraf gevolgen gehad kan hebben voor de molkeuze van bijvoorbeeld Shadia. Toen de schroef die Stijn als de ontbrekende schroef aanduidde niet bleek te kloppen kan Stijn ineens als mol gezien worden. Mark merkte bovendien nogal duidelijk op dat hij Stijn bij de denkopdrachten ineens erg opvallend vond ''mollen'' . Alles een beetje subtiel aandikken , maar hij zegt ook van zichzelf dat als hij de mol zal zijn hij een subtiele zal zijn. Nou dat is ie zeker!







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Lowprofile

  • Gast
Re:Marc is (niet) de mol!
« Reactie #251 Gepost op: 2-03-2003, 18:59:26 »
Beste Calimero, Wolfje, Malle Pietje en anderen.

Het heeft niet mogen zijn voor jullie.
Marc was een leuke kandidaat, maar niet de mol.
Jullie hebben nog 1 kans op 3 om een  betere mol te vinden.
Kijk maar hoe het gaat gebeuren.
Ik ga ook kijken.








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Marc is (niet) de mol!
« Reactie #252 Gepost op: 2-03-2003, 20:50:44 »
Beste Calimero, Wolfje, Malle Pietje en anderen.

Het heeft niet mogen zijn voor jullie.
Marc was een leuke kandidaat, maar niet de mol.
Jullie hebben nog 1 kans op 3 om een  betere mol te vinden.
Kijk maar hoe het gaat gebeuren.
Ik ga ook kijken.

Ik geloof dat je 'n finale met allevier de kandi's niet helemaal voorzien had.... ;)

Ik zie Marc nog steeds niet echt als mol. Hij was iig niet echt verdacht deze aflevering. Hij was ook nog 'ns de enige  (behalve Sandra dan) die z'n vliegtuigstunt goed raadde. De anderen hebben de opdracht toch verpest, maar dat kon Marc natuurlijk nog niet weten als hij als eerste aan de beurt was.








Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Marc is (niet) de mol!
« Reactie #253 Gepost op: 2-03-2003, 20:55:13 »
Als marc de Mol is dan heeft hij zeer goed gespeeld dat hij het moeilijk had met het opgeven van zijn vrijstelling. :D








Lowprofile

  • Gast
Re:Marc is (niet) de mol!
« Reactie #254 Gepost op: 2-03-2003, 20:55:44 »
Détective-bureau Lowprofile kon bijna zijn deuren sluiten, maar .... knap hoor van WV. Ik zat op ht puntje van mijn stoel.








Offline kaketoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Marc is (niet) de mol!
« Reactie #255 Gepost op: 2-03-2003, 20:59:40 »
Als Marc de mol niet is heeft hij wel heel dom gehandeld door zijn vrijstelling op te geven.








at your service

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Marc is (niet) de mol!
« Reactie #256 Gepost op: 2-03-2003, 21:00:06 »
Beste Lowprofile ,

We zullen weer een week lang strijden ( alleen met wooorden natuurlijk) . Ik verheug me erop. Maar weet jij waarom marc vlak voor de finale zijn vrijstelling opgeeft:

Kies uit:

A: Marc is nou zo sociaal
B: Hij is zo zeker van zijn mol
C: Hij is de mol zelf


PS : Ik kies voor C







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline sproet

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Marc is (niet) de mol!
« Reactie #257 Gepost op: 2-03-2003, 21:05:14 »
Als Marc de mol niet is heeft hij wel heel dom gehandeld door zijn vrijstelling op te geven.


Ja dat vond ik idd ook. Als de programma makers besloten hadden om de finale met 4e te spelen dan moest de mol de vrijstelling altijd nemen, het deed me denken aan george die zo het telefoongesprek met de mol bemachtigde.
Ook was het Marc die gelijk zei in 30 minuten moet het met die auto's wel lukken  hup weer 2000 euro minder








Offline wolfje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Marc is (niet) de mol!
« Reactie #258 Gepost op: 2-03-2003, 21:11:32 »
hebben jullie zijn T-shirt gezien? "MM" stond er op. Marc Mol natuurlijk.  8) :P








Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Marc is (niet) de mol!
« Reactie #259 Gepost op: 2-03-2003, 21:16:51 »
We moeten alle T-shirtjes van Marc maar eens bekijken. Trouwens, er lichtte weer een "C" op aan het begin. Voor Verdi altijd het begin van een nieuwe reeks noten, voor Malle Pietje wellicht een nekslag.







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”