Auteur Topic: Nicole is (niet) de mol!  (gelezen 17219 keer)

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Nicole is (niet) de mol!
« Reactie #20 Gepost op: 20-01-2003, 10:51:28 »
Toeval of niet, maar met Nicole tref ik het dit jaar wel.
Ze woont namelijk bij mij in 't dorp, is even oud als mijn echtgenote en heeft een groot deel van haar schooltijd samen met mijn echtgenote doorgebracht.

Ik zie hierin duidelijk een hint: jij mocht gewoon niet meedoen omdat je al voorkennis had over die Nicole!  ;D
Ze zijn slim, die jongens van Woestijnvis!  ;)







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Nicole is (niet) de mol!
« Reactie #21 Gepost op: 20-01-2003, 10:55:01 »
als ik de mol zou zijn, had ik me daar ingedeeld, ze had dat tevoren kunnen weten dat de anderen haar dat zouden laten doen, ze was de oudste.








Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Nicole is (niet) de mol!
« Reactie #22 Gepost op: 20-01-2003, 18:04:55 »
Ik wil niet direct zeggen dat ik Nicole niet verdacht vond. Maar ik kan me herinneren dat bij de ned mol 3 Cor en Jantien (?) ook heel verdacht werden na de geldwagenopdracht. Dit soort opdrachten zij sowieso chaotisch en lopen volgens mij ook vaak mis. Ideaal voor een mol, maar zoals ik al eens eerder heb gezegd; als de kandi's het zelf verpesten, hoeft de mol natuurlijk niet meer in actie te komen.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Nicole is (niet) de mol!
« Reactie #23 Gepost op: 20-01-2003, 20:52:52 »
maar had zij niet de perfecte plek om te mollen..........?
en daarna als slaapster van nog geen 30 seconden.








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Nicole is (niet) de mol!
« Reactie #24 Gepost op: 20-01-2003, 20:56:59 »
er zijn veel mensen met slaapproblemen, en zeker als je onder druk moet proberen te slapen zal het niet makkelijk zijn...







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Nicole is (niet) de mol!
« Reactie #25 Gepost op: 20-01-2003, 21:00:28 »
het gaat niet om het wel-of-niet slapen maar om de strategische positie.....








Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:Nicole is (niet) de mol!
« Reactie #26 Gepost op: 20-01-2003, 21:11:24 »
Ik wil niet direct zeggen dat ik Nicole niet verdacht vond. Maar ik kan me herinneren dat bij de ned mol 3 Cor en Jantien (?) ook heel verdacht werden na de geldwagenopdracht. Dit soort opdrachten zij sowieso chaotisch en lopen volgens mij ook vaak mis. Ideaal voor een mol, maar zoals ik al eens eerder heb gezegd; als de kandi's het zelf verpesten, hoeft de mol natuurlijk niet meer in actie te komen.


Cor en Jantien? In één serie? Volgens mij zit je n beetje verkeerd..  :)








Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:Nicole is (niet) de mol!
« Reactie #27 Gepost op: 20-01-2003, 21:14:01 »
Misschien nog een andere hint: de aflevering begon met: "Dag 19". De "N" van Nicole is de 19e letter van het alfabet.

Volgens mij heb ik wat gemist, hoezo begint de 1e aflevering met dag 19? Kan iemand dat ff uitleggen misschien?  :-\ :-[








Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Nicole is (niet) de mol!
« Reactie #28 Gepost op: 20-01-2003, 21:16:53 »
Op het eerste moment stond er: Dag 19 (dan de plaatsbeschrijving die ik even vergeten ben.)







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Nicole is (niet) de mol!
« Reactie #29 Gepost op: 20-01-2003, 21:26:48 »
Volgens mij heb ik wat gemist, hoezo begint de 1e aflevering met dag 19? Kan iemand dat ff uitleggen misschien?  :-\ :-[
De logische verklaring is dat Michiel ergens rond dag 19 in Italië een stand up doet van wat er al is gebeurd. Hij heeft dan nl. al heel wat achtergrondinfo. Vermits de kandi's dan al bijna 3 weken weg zijn zou het best kunnen dat dit wordt opgenomen vlak voor de échte finale met drie overblijvers.
Logisch m.a.w.







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Nicole is (niet) de mol!
« Reactie #30 Gepost op: 20-01-2003, 21:28:48 »
Op het eerste moment stond er: Dag 19 (dan de plaatsbeschrijving die ik even vergeten ben.)
Ergens in zuid europa.







Take a glorious bite out of the whole world

Offline Rocky

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Isn't it ironic, don't you think?
Re:Nicole is (niet) de mol!
« Reactie #31 Gepost op: 20-01-2003, 21:35:46 »
[quote author=ovide
Ik wil niet direct zeggen dat ik Nicole niet verdacht vond. Maar ik kan me herinneren dat bij de ned mol 3 Cor en Jantien (?) ook heel verdacht werden na de geldwagenopdracht.
Citaat
Dick en Jantien misschien? Maar het is moeilijk. Toch zou ze beter hebben moeten kijken want het was op de kaart duidelijk te zien dat Corrie zich door de stad bewoog over een canal en volgens mij kan dat alleen maar per boot..
(of ze heeft het expres niet gezien natuurlijk). Voor de rest riep en, idd, beval zij juist teveel waar Jantien juist iets te weinig zei... ;) En daar werd Sandra juist weer een peu nerveux van.







Thank U

Lowprofile

  • Gast
Re:Nicole is (niet) de mol!
« Reactie #32 Gepost op: 21-01-2003, 00:28:55 »
Hallo, ik ben nieuw ...
Nicole lijkt mij geen mol, maar wel een controlefreak. De Mol heeft 3 kandid's aangeduid voor het 1ste spel en heeft de voor hem slechtste gekozen. Dat lijkt bijzonder goed gelukt.

Ergens anders werd gezegd dat de Mol ervan uit ging dat vrouwen slecht kunnen kaartlezen: eigenlijk is dit 'zich slecht kunnen oriënteren'. Zoals Michiel het zei: "De Mol gelooft dat het jullie niet lukt". Ik denk dat Nicole goed haar best heeft gedaan, maar ik zou niet graag in haar bedrijf werken ...
Voor de slaapproef idem: de controlefreak raakt niet in slaap en wordt bij het minste geringste terug wakker. In geloof niet dat de Mol een uur op een bed gaat liggen aan het begin van het spel als er allerlei info te rapen valt.









Offline Lauren

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Koekoek!
Re:Nicole is (niet) de mol!
« Reactie #33 Gepost op: 21-01-2003, 01:01:35 »
Bovendien hangt het ook niet van Nicole alleen af of de slaapopdr8 zou lukken. Als de andere 2 bij elkaar 25 min geslapen hadden dan was de opdr8 sowieso al gelukt. Waarschijnlijk zit de mol juist bij een opdr8 waaraan hij/zij echt iets kan laten mislukken.







Koekoek!

Offline Teddybear

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Bach rules !
Re:Nicole is (niet) de mol!
« Reactie #34 Gepost op: 21-01-2003, 01:52:26 »
Met ander woorden : we weten noegabollen. Voor onze bovenmoerdijkse vrienden : dit betekent 'niets', omdat we nog niet genoeg aanwijzingen hebben.



Remember Reno Alzetto.








Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:Nicole is (niet) de mol!
« Reactie #35 Gepost op: 21-01-2003, 02:58:02 »
Ik zie hierin duidelijk een hint: jij mocht gewoon niet meedoen omdat je al voorkennis had over die Nicole!  ;D
Ze zijn slim, die jongens van Woestijnvis!  ;)
Stom van Nicole om zich kandidaat te stellen met een dergelijke notoire Mollenvanger op 500 m van haar voordeur.
indien zij de Mol was had ik ze uiteraard al lang gevangen.
Zij is dus zeker de Mol niet.







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Ellen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
Re:Nicole is (niet) de mol!
« Reactie #36 Gepost op: 21-01-2003, 03:09:21 »

Remember Reno Alzetto.

Het enige wat ik van hem kan maken als ik de letters hussel is Zero Talent, kan maar 1 ding betekenen:

Christophe liep langs die poster en moest later het spel verlaten, heeft geen talent voor mollenvangen dus  ;D







Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:Nicole is (niet) de mol!
« Reactie #37 Gepost op: 21-01-2003, 03:20:22 »
Ik steel even de hints die Knudde me ingegeven heeft:

1) Nicole en Hugo: Goeiemorgen morgen, op de radio, in de auto

2) rhcp, Under the Bridge, weer in de auto en ze riep tgn Inge dat 'hij nu naast haar op de brug stond' op het moment dat het bootje eronder door voer...

Knap werk.

Ook : "Con te partiro" werd gezongen.
      Iemand enig idee wat we hierachter kunnen zoeken.







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Perlut

  • Forumlid
  • Aan elk een goedendag (net zoals in 1302)
Re:Nicole is (niet) de mol!
« Reactie #38 Gepost op: 21-01-2003, 03:21:53 »

Christophe liep langs die poster en moest later het spel verlaten, heeft geen talent voor mollenvangen dus  ;D

Hoe kan hij dat nu weten, die liep nietsvermoedend langs een affiche, en mocht hij ze nog gezien hebben, wat kon hij daar nu meer over de mol teweten gekomen zijn?








Offline Ellen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
Re:Nicole is (niet) de mol!
« Reactie #39 Gepost op: 21-01-2003, 03:25:03 »
Niets, dat probeer ik te zeggen dus, geen hint, hing toevallig een poster waar je nix mee kan. Dus in plaats van: Remember Reno Alzetta zou ik zeggen: forget Reno Alzetta







Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD