Auteur Topic: Wie is NIET De Mol?  (gelezen 7912 keer)

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Wie is NIET De Mol?
« Reactie #20 Gepost op: 2-02-2003, 21:11:24 »
stijn is niet de mol vanwege de dubbele vrijstelling . Ik denk dat de mol dat zich niet kan permiteren alhoewel hij wordt nu door de kandi's ook veel minder verdacht wat op zich ook een voordeel is.







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Teddybear

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Bach rules !
Re:Wie is NIET De Mol?
« Reactie #21 Gepost op: 3-02-2003, 02:03:49 »
Voor hetzelfde geld, beste vriend is Stijn wel de Mol, want hij zou twee dagen weg zijn, maar kan evengoed saboteren. Zonder erbij te zijn.
Check walter in het introfilmpje van volgende week. "De mol heeft hier gesaboteerd".
Stijn blijft maar twee dagen weg. En de truuk van de naam uit de zwarte zak is zo oud als de straat.
Je haalt eruit wie je wil. Of liever, wie WV wil.








Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wie is NIET De Mol?
« Reactie #22 Gepost op: 3-02-2003, 13:31:54 »
Tja, natuurlijk zou Stijn de mol nog kunnen zijn, maar ik moet zeggen dat ik ook gelijk dacht: 'Ok, dan is Stijn het dus niet, want ze gaan niet een hele aflevering zonder mol maken'.

Maar goed, we moeten nog maar afwachten, want uit het voorstukje van volgende week begreep ik dat Stijn wel degelijk iets te doen krijgt in de opdracht, alleen bevindt hij zich niet in de groep.

Uitsluiten doe ik nog steeds niemand, maar ik verdenk Walter nog steeds het minst. Heeft zich in aflevering 3 ook niet zodanig gedragen dat hij zich verdacht heeft gemaakt bij mij.








Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Wie is NIET De Mol?
« Reactie #23 Gepost op: 3-02-2003, 13:48:54 »
Maar goed, we moeten nog maar afwachten, want uit het voorstukje van volgende week begreep ik dat Stijn wel degelijk iets te doen krijgt in de opdracht, alleen bevindt hij zich niet in de groep.

Dit zou ik toch wel heel raar vinden.

Een quote uit een persbericht (dank je, Ambijans!):
Citaat
Voor het eerst werd ook een 'dubbele vrijstelling' aangeboden, waardoor een kandidaat twee keer niet aan de eliminatie moet deelnemen. Door de vrijstelling kan deze kandidaat ook niet aan de opdrachten van de volgende aflevering deelnemen. En dus geen informatie over De Mol opdoen. Of zelf niet saboteren.

Zo had ik het ook begrepen, ik zei ook meteen: dat zal de mol dus nooooit doen. Vervolgens tonen enkele mensen zich toch geinteresseerd. Goed, er kan met het zakje gefoefeld ;D zijn, maar uiteindelijk is het dus Stijn geworden. Mijn eerste conclusie: dus niet de mol.
Maar blijkbaar is het dus de vraag of hij wel helemaal buiten beeld blijft de komende aflevering.... ???







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Wie is NIET De Mol?
« Reactie #24 Gepost op: 3-02-2003, 13:56:47 »
Dit zou ik toch wel heel raar vinden.

Een quote uit een persbericht (dank je, Ambijans!):Zo had ik het ook begrepen, ik zei ook meteen: dat zal de mol dus nooooit doen. Vervolgens tonen enkele mensen zich toch geinteresseerd. Goed, er kan met het zakje gefoefeld ;D zijn, maar uiteindelijk is het dus Stijn geworden. Mijn eerste conclusie: dus niet de mol.
Maar blijkbaar is het dus de vraag of hij wel helemaal buiten beeld blijft de komende aflevering.... ???

nee, je zag toch duidelijk een foto van Stijn in de auto's hangen bij die opdracht voor volgende week ;)

Maar ik vroeg me ook af: zou de mol het wel kunnen maken om zo lang weg te blijven? Is het niet erg risky om te denken dat de rest de opdrachten toch wel verneukt? Stel dat alles dan wel goed gaat..mwjah..het maakt de kans dat Stijn mol is toch iets kleiner.. (maar als ie het wel mocht zijn, stoere actie  8))







No Milk today???

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Wie is NIET De Mol?
« Reactie #25 Gepost op: 3-02-2003, 14:35:44 »
Walter is zeker de Mol niet, maar weer eens bewezen op het politiebureau.

Hoe kan 'de Mol' worden gespeeld zonder Mol. Als Stijn de Mol is dus een week lang geen Mollenstreken, daarbij horen we Walter in 'Volgende Week' zeggen dat er duidelijk gemold is. Dus Stijn denk ik ook niet.

Corry heeft een blessure en de leiding heeft aangegeven dat als de Mol gebleseerd is, dat het programma dan wordt stop gezet. Maar is de blessure wel echt.

Inge, Walter en Shadia wouden ook voor de dubbele vrijstelling en voor hun geldt dus hetzelfde verhaal als voor Stijn, maar natuurlijk kan er gesjoemeld zijn met het zakje.

Ook Maapie is de mol niet, maar dat blijft onder ons.








« Laatst bewerkt op: 28-08-2003, 13:52:14 door Chriz »

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Wie is NIET De Mol?
« Reactie #26 Gepost op: 3-02-2003, 16:56:16 »
Eh even een rectificatie, er is niet gezegd dat als de Mol geblesseerd is dat het zou worden afgeblazen, het was als de Mol in het ziekenhuis beland wordt het afgeblazen.

Verder wordt er gezegd dat het nog niet is voorgekomen dat er sprake was van een fake blessure. Dat is niet waar, in de duitse versie is het faken van een blessure zelfs een onderdeel van een opdracht







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wie is NIET De Mol?
« Reactie #27 Gepost op: 3-02-2003, 17:05:33 »
nee, je zag toch duidelijk een foto van Stijn in de auto's hangen bij die opdracht voor volgende week ;)

Sterker nog: Je hoort hem ook wat zeggen. Ik weet niet of het makkelijk te horen is (ik zou het nog eens moeten bekijken), maar gisteravond had ik de ondertiteling voor doven en slechthorenden er bij aangezet en daar stond duidelijk 'STEM VAN STIJN:' en wat hij precies zei (alleen weet ik dat niet meer :P).
Ik vermoed zelf dus dat Stijn misschien iets moet inspreken voor de opdracht van de anderen, of iets dergelijks. Maar in hoeverre hij daarbij mogelijkheden tot saboteren heeft, zullen we moeten afwachten. Er werd in ieder geval gezegd dat hij de anderen niet zou kunnen observeren.







« Laatst bewerkt op: 3-02-2003, 17:06:17 door Jayne »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wie is NIET De Mol?
« Reactie #28 Gepost op: 3-02-2003, 18:51:33 »
Sterker nog: Je hoort hem ook wat zeggen. Ik weet niet of het makkelijk te horen is (ik zou het nog eens moeten bekijken), maar gisteravond had ik de ondertiteling voor doven en slechthorenden er bij aangezet en daar stond duidelijk 'STEM VAN STIJN:' en wat hij precies zei (alleen weet ik dat niet meer :P).
 

Ik had ook de ondertiteling aan en hij zei iets van 'voorzichtig rijden'.  :)

Citaat
Ik vermoed zelf dus dat Stijn misschien iets moet inspreken voor de opdracht van de anderen, of iets dergelijks.

Dat idee kreeg ik ook. Z'n stem klonk volgens mij ook 'n beetje alsof die opgenomen was op 'n bandje.  :-\