Auteur Topic: Afl 9 Slot: Marc vertelt en meer...  (gelezen 28260 keer)

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Afl 9 Slot: Marc vertelt en meer...
« Gepost op: 14-03-2003, 12:31:11 »
Marc legt uit hoe hij bepaalde dingen heeft gedaan en vooral wat hij niet gedaan heeft door middel van beeld fragmenten.
Als het goed is moeten er ook wat raadsels uitgelegd worden zoals: Rij voorzichtig denk aan Mij (Stijn)

Aanstaande Zondag 16 Maart tussen 19.40-20.40 op VRT-1 (Belgie 1)

Let op ! Deze aflevering word niet Herhaald

Na deze aflevering kan dat hier besproken worden.








Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Afl 9 Slot: Marc vertelt en meer...
« Reactie #1 Gepost op: 14-03-2003, 22:41:13 »
Zo wat zijn we er vroeg bij :)








Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Afl 9 Slot: Marc vertelt en meer...
« Reactie #2 Gepost op: 15-03-2003, 01:20:01 »
Ja, de moderators zijn hier ook helemaal niet blij mee, want de kans is groot dat er dan offtopic geluld gaat worden in zo'n topic als ie te vroeg geopend wordt...

 :o Wat heb ik gedaan!!  :o








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Afl 9 Slot: Marc vertelt en meer...
« Reactie #3 Gepost op: 16-03-2003, 20:58:40 »
Ik moet zeggen dat ik 't 'n erg leuke allerlaatste uitzending vond. Marc had zoals verwacht aardig veel gesaboteerd en er zaten veel verborgen hints in.

Ik vond wel dat hij wat veel geholpen is door de regie. Hij kreeg wel heel precies aanwijzingen over in welke groep hij moest zien te komen en zo. Dat oortje vond ik eigenlijk wat ver gaan. De regie bepaalde dus wat hij moest doen en niet hijzelf. Trouwens ik vond dat wel erg riskant, want 't was best wel duidelijk te zien. Nu ga je niet zo snel in iemands oren zitten te kijken, maar toch.

De meeste verborgen hints hadden we hier dus al te pakken. Ik vond die drie verwijzingen naar bijbelversen wel wat ver gezocht, maar blijkbaar waren ze toch op te sporen want dat hebben sommigen hier gedaan. Vooral de hint met de petten van Marc vond ik erg leuk gevonden.  :)

Trouwens erg leuk dat 't forum ook nog effe voorbij kwam! Ik had niet verwacht dat de makers 't hier ook 'n beetje in de gaten hebben gehouden, maar 't blijkt van wel want 'we' waren waarempel effe in beeld!  :D

Al met al vond ik 't 'n erg leuke afsluiting van 'n weer fantastische Belgische serie.  :)








Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Afl 9 Slot: Marc vertelt en meer...
« Reactie #4 Gepost op: 16-03-2003, 20:59:03 »
Leuke en Emotonelen slot aflevering.
Stijn die iedereen die geen € 2000 heeft gehad als nog wil geven zoals beloofd.

Marc & de Crue die wat dingen toe ligten.

Puzzels raadsels (zoals mijn: Marc met 926)
Shadia die op het laaste moment zwiste naar Stijn als Mol,terwijl ze de eerste was gevolg door stijn die wist dat Marc de Mol was.

Stijn die haar dus in de war maakte samen met Marc zelf.

Het was het eerste (En helaas laaste) seizoen ik van de Belgiese reeks heb gezien.







« Laatst bewerkt op: 16-03-2003, 21:03:12 door Pierce Brosnan »

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Afl 9 Slot: Marc vertelt en meer...
« Reactie #5 Gepost op: 16-03-2003, 21:00:11 »
mega emo gewoon  :'( supergrappige dingen (dubbel en toe van het lachen) maar zooo emotioneel... ik kan niet geloven dat het gedaan is... leve de VCR







banaan begint met een b, soms met een s

Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Afl 9 Slot: Marc vertelt en meer...
« Reactie #6 Gepost op: 16-03-2003, 21:03:07 »
WE WAREN IN BEELD!!!!!! ;D ;D ;D
Ik stond natuurlijk weer te springen voor de tv, helemaal hyper. 8)

Echt een leuke slotaflevering. Ze lieten lekker veel zien. Ik heb er van genoten. Nu maar hopen dat de Nederlandse mol net zo goed wordt.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Afl 9 Slot: Marc vertelt en meer...
« Reactie #7 Gepost op: 16-03-2003, 21:04:30 »
Schitterende aflsuiter van een schitterende mol-reeks! Misschien wel de beste die ik tot nu toe gezien heb! 8)








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Afl 9 Slot: Marc vertelt en meer...
« Reactie #8 Gepost op: 16-03-2003, 21:04:37 »
ja ik vond het echt super dat ze de site toonden ! en ik maar wijzen en roepen ! zeker toen die van Knudde ook verscheen en ze inzoomden op het klooster







banaan begint met een b, soms met een s

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Afl 9 Slot: Marc vertelt en meer...
« Reactie #9 Gepost op: 16-03-2003, 21:05:13 »
Leuke aflevering! Stijn die dat briefje vond  :o en alle kandi's die hem in de mijn bezig zagen!

Nu snap ik Inge's opmerking 'Hij heeft raar door de gang gelopen.'








Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:Afl 9 Slot: Marc vertelt en meer...
« Reactie #10 Gepost op: 16-03-2003, 21:14:44 »
De petten vond k n leuke hint! Alleen als iemand t ontdekt zou hebben werd het waarschijnlijk toch afgedaan als onzin..
Wel veel letters-raadsels tips dit keer!!
Echt nix voor mij, zonder jullie allemaal was ik waasrchijnlijk niet verder gekomen dan de afvallers :P








Offline Rocky

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Isn't it ironic, don't you think?
Re:Afl 9 Slot: Marc vertelt en meer...
« Reactie #11 Gepost op: 16-03-2003, 21:19:06 »
Toch vond ik het opvallend slordig van zowel de regie als Marc zelf, dat Inge, Stijn en eigenlijk ook Shadia op hun keuze kwamen of erin werden bevestigd door echte fouten van hen. Vreemd daarom dat Shadia toch weer aan haar keuze ging twijfelen...







« Laatst bewerkt op: 16-03-2003, 21:20:46 door Rocky »
Thank U

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Afl 9 Slot: Marc vertelt en meer...
« Reactie #12 Gepost op: 16-03-2003, 21:21:00 »
Leuke aflevering , alleen volgens mij is de superkandiddat theorie niet langsgekomen ook niet de t-shirts die marc droeg. De link naar Lucas voor de code's  met de cijfers en letters waren idd goed gevonden (door wie wolfje?) . De Romeinse theorie waarschijnlijk toch te ver gezocht.







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Afl 9 Slot: Marc vertelt en meer...
« Reactie #13 Gepost op: 16-03-2003, 21:25:03 »
De superkandidaat theorie is inderdaad niet langsgekomen, de M-theorie zal wel toeval zijn, en de SKTheorie gewoon een valkuil... ;)








Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Afl 9 Slot: Marc vertelt en meer...
« Reactie #14 Gepost op: 16-03-2003, 21:25:15 »
Dat oortje vond ik eigenlijk wat ver gaan. De regie bepaalde dus wat hij moest doen en niet hijzelf. Trouwens ik vond dat wel erg riskant, want 't was best wel duidelijk te zien. Nu ga je niet zo snel in iemands oren zitten te kijken, maar toch.

Vond ik ook wel geinig zo'n oortje. Vooral ook die tip van Michiel: Kies de verkeerde wijn, ik herhaal: kies de verkeerde wijn!
Stel je voor dat hij die tip niet kreeg!  ;D

Citaat
De meeste verborgen hints hadden we hier dus al te pakken. Ik vond die drie verwijzingen naar bijbelversen wel wat ver gezocht, maar blijkbaar waren ze toch op te sporen want dat hebben sommigen hier gedaan. Vooral de hint met de petten van Marc vond ik erg leuk gevonden.  :)

Ja dat hij iedere keer weer een andere pet op had had ons allen toch moeten opvallen, maar niemand had het ontdekt geloof ik... En idd, die verzen waren (behalve die letters die opgelicht bleven) waren wel erg lastig te vinden...

Ik wilde Stijn bijna als een 'gemenerik' bestempelen omdat hij, zo blijkt nu, Shadia helemaal verward had waardoor ze afviel, terwijl ze eik de goede mol had. Maarja, iedereen toch 2.000 euro gunnen is toch wel genereus...

Mooie serie, maar wel jammer van deze serie vond ik alle 'nep'-mollen. Inge die ook zegt dat dat erbij hoort, ben ik niet mee eens. Dat doet het programma geen goed, je kan zo als kijker niet normaal een mol zoeken...

Maar hopelijk zitten er in de NL'se mol ook zoveel hints als in de belgische!








Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Afl 9 Slot: Marc vertelt en meer...
« Reactie #15 Gepost op: 16-03-2003, 21:26:11 »
Ik had gewoon een voorgevoel dat er iets met kleding was. Maar 't waren niet Walters t-shirt (maar Walter was 100% mijn mol NIET), maar Marc's petjes.

Zal voor altijd een mysterie blijven of de superkandidaattheorie een echte theorie was of puur toeval?  ???








Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Afl 9 Slot: Marc vertelt en meer...
« Reactie #16 Gepost op: 16-03-2003, 21:29:51 »
De kans dat dat toeval was is te verwaarlozen. Ze hebben het kennelijk niet willen toegeven omdat die hint al zo snel ontdekt was...  ???








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Afl 9 Slot: Marc vertelt en meer...
« Reactie #17 Gepost op: 16-03-2003, 21:31:38 »
Ik wilde Stijn bijna als een 'gemenerik' bestempelen omdat hij, zo blijkt nu, Shadia helemaal verward had waardoor ze afviel, terwijl ze eik de goede mol had. Maarja, iedereen toch 2.000 euro gunnen is toch wel genereus...

Ik vond 't ook wel wat gemeen dat Stijn en ook Marc Shadia weer hadden doen twijfelen. Marc heeft ook nog expres z'n best gedaan bij de vuuropdracht om zo Shadia te verwarren. Erg jammer voor haar, want ik had haar de overwinning gegund.  :-[


Citaat
Mooie serie, maar wel jammer van deze serie vond ik alle 'nep'-mollen. Inge die ook zegt dat dat erbij hoort, ben ik niet mee eens. Dat doet het programma geen goed, je kan zo als kijker niet normaal een mol zoeken...

Ik was ook wel teleurgesteld Inge te horen bevestigen dat ze er echt alles aan had gedaan om zelf verdacht te worden. 't beruchte Quebec-antwoord was gegeven omdat 'ze 'n keer iets geks wilde zeggen en wilde kijken wat er gebeurde'. Ze schoot op Sandra terwijl dat nog niet mocht om zich verdacht te maken. Jammer....maar gelukkig hadden we haar door.  :)


Citaat
Maar hopelijk zitten er in de NL'se mol ook zoveel hints als in de belgische!

Ik hoop 't met je mee Bertha. En ik hoop ook van harte dat de Nederlandse serie nog zo geweldig wordt als de Belgische.....met andere woorden: dat de komende afleveringen 'n stuk spannender, duidelijker, grappiger maar vooral sabbotage-rijker zijn.  :)








Offline JM007

  • Forumlid
Re:Afl 9 Slot: Marc vertelt en meer...
« Reactie #18 Gepost op: 16-03-2003, 21:31:45 »
idd fantastische reeks en prachtig slot...spijtig dat het de laatste is in belgië  :'(








Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Afl 9 Slot: Marc vertelt en meer...
« Reactie #19 Gepost op: 16-03-2003, 21:35:01 »
Geweldige aflevering. Inderdaad helemaal dubbel gelegen van het lachen!
Wel jammer dat er niet heel diep ingegaan werd op sommige sabotage actie's. Ik heb niets gehoord over zijn tactiek in het de mol geeft punten spel. En over die passer die hij kwijt was is verder ook niets gezegd. Daar hadden ze van mij wel iets dieper op in mogen gaan.
Ik vond het wel errug leuk om te horen dat Marc idd met de IKEA opdracht gebruik heeft gemaakt van het wantrouwen van Inge en Shadia. Toen ik dat op het moment van de uitzending dacht, leek het me toch wat ver gezocht dat je daar als mol zo snel op in kan spelen. Leuk om te horen dat het wel degelijk zo gegaan is!!
Op diezelfde manier heeft hij gebruik gemaakt van Inge's wantrouwen met de jagersopdracht. INGE NIET SCHIETEN, en hup daar ging de eerst kogel  ;D Mooie mol acties!
Tis treurig dat het er alweer op zit. Nu maar hopen dat de Nederlandse serie hier enigzins aan kan tippen...







don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!