Auteur Topic: [WINNAAR] Cathy  (gelezen 121812 keer)

Offline Tomahawk9

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #60 Gepost op: 26-02-2016, 17:33:54 »
Wat ik interessant aan die intro vond is hoe er 3 mensen verontwaardigd/defensief waren: Hanne reageerde met "Moar zeg!". Cathy wou zich beginnen verdedigen, maar Gilles (speler) onderbrak haar door te grappen dat hij nog wel meer verdachte dingen kon opsommen. En dan was er Thibaud die weer over zijn bril begon en hoe hij dan niets kan lezen.

Al de anderen: Issa, Bruno, Stijn en Gilles lieten de verdachte toespeling zijn wat het was. Ze deden enkel mysterieus, maar gingen niet in de verdediging. De laatste reactie is strategisch gezien een kandidaatsreactie. Want als anderen hen verdenken als mol, terwijl ze eigenlijk kandidaat zijn, vergroot hun kans om in het spel te blijven.

Cathy, Thibaud en Hanne hadden hier de meest verdachte reactie.

Niet mee eens. Je hier proberen te verdedigen maakt je alleen maar verdachter in mijn ogen, dus zou ik als mol niet doen.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #61 Gepost op: 28-02-2016, 16:16:35 »
Cathy de Mol? Ze loopt heel erg in de kijker, maar ze saboteert wel. Als ze de Mol is, heeft ze de pech gehad dat ze in aflevering één al flink verdacht werd, zonder dat dat al echt gegrond kon zijn. Heeft dat er voor gezorgd dat ze haar moltactiek moest veranderen?
...óf niet!

Online Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:
« Reactie #62 Gepost op: 2-03-2016, 23:07:32 »
Na deze aflevering nog steeds mijn mol. Het verbaasd me dat er zo weinig van jullie zijn die haar verdenken.

Offline Amateur

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #63 Gepost op: 2-03-2016, 23:18:13 »
Ik ben vooral verliefd op haar, wonderschoon sterke persoonlijkheid!

Ze heeft ook duidelijk veel meer in haar mars dan ze op tv laat zien; is wel een goede eigenschap voor een mol.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #64 Gepost op: 2-03-2016, 23:30:42 »
Het ging voor mij tussen Issa en Cathy. Issa #neverforget (beetje de Vlaamse Jenniffer  ::love::) ligt eruit helaas, dus nu Cathy als de nieuwe Elise? Gaat mij iets te toevallig bij in dat zij uitgerekend met zo'n shirt aan bij de eliminatie van Issa zit.. De Mol gaat nooit naar huis aka blijft altijd = always stay.  ::vergroot:: Dat naast wat voorkennis dingetjes zoals we bij Jon ook zagen. Afl2: Cathy met voorkennis 1? Ruth mag terugkomen nog voordat er iets over verteld is door Gilles de presentator. Afl4: Stijn en Thibaud, jullie gaan de was doen > Cathy voorspelt weer iets voordat Gilles de presentator ermee komt. Voorkennis 2?

Issa: Aanvankelijk gefocust op Bruno/Cathy. Gilles komt erbij, Cathy gaat weg > rood scherm aflevering 4. Dan toch Cathy?  ::vergroot::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #65 Gepost op: 3-03-2016, 12:59:12 »
Man, als Cathy de Mol is, dan speelt ze het wel heel straf.

Ze is bij alle opdrachten zó fanatiek en zo de kandidaat die vol wil winnen ::love::
Neem bijvoorbeeld hoe ze reageert als 'The End' wordt gedraaid aan het einde van de muziekopdracht. Ook al heeft ze waarschijnlijk door de opdracht voorbij is, nog weet ze er heel stellig haar gelijk uit te halen, zonder uit haar rol te vallen onder het mom van ''t is gebeurd'. Ook bovenaan de berg wil ze vól ervoor gaan om de kapel in te mogen. Hoe ze ook zegt dat ze Gilles niet vertrouwt... Heel goed gespeeld en heel goed het ene doel met een ander verkapt.
...óf niet!

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #66 Gepost op: 3-03-2016, 14:13:49 »
Grappig, ik vind het juist overkomen alsof ze de hele tijd loopt te mollen, en niet per se fanatiek is. Daardoor heb ik haar niet heel hoog

Offline siz

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #67 Gepost op: 4-03-2016, 23:51:45 »
Met het schilderij dat ze schilderde en dat vooral op een ander verkeerd schilderij leek, heeft ze zich wel erg verdacht gemaakt. Dat kan toch geen toeval zijn? Ze moet wel bijna voorkennis hebben gehad, of anders Stijn die wellicht een beschrijving (buiten beeld) geeft van de raampjes, de benen, de bruine tafel. Maar Stijn verdenk ik verder niet.

In combinatie met de C in het logo en de begraafplaats commando's in de taxi, begint mijn tunnel redelijk stevig te worden... Cathy is de mol! 8)

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #68 Gepost op: 7-03-2016, 15:31:40 »
#teamamaimiljaarde

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #69 Gepost op: 7-03-2016, 16:05:09 »
http://www.cathy.be

Hmmm, opvallend.

Kan natuurlijk ook een grap zijn van iemand die Cathy verdenkt, maar toch ....

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #70 Gepost op: 7-03-2016, 17:36:15 »
Ga me nou niet vertellen dat, net wanneer ik  moeizaam afscheid heb genomen van de Cathytunnel, Cathy de mol is. Echt hoor dat kan ik niet aan!!! Dan zou ik haar vanaf aflevering 1 doorgehad kúnnen hebben, daar kan ik niet mee leven  ::oink::
« Laatst bewerkt op: 7-03-2016, 17:52:06 door Mollenmania »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #71 Gepost op: 7-03-2016, 17:41:19 »
Ga me nou niet vertellen dat, net wanneer ik na moeizaam afscheid heb genomen van de Cathytunnel, Cathy de mol is. Echt hoor dat kan ik niet aan!!! Dan zou ik haar vanaf aflevering 1 doorgehad kúnnen hebben, daar kan ik niet mee leven  ::oink::

Kom maar snel terug dan... niemand die het doorheeft dat je ff de tunnel verlaten hebt joh... je ging gewoon iets te drinken halen ofzo.. verzinnen we wel wat op.. 8)

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #72 Gepost op: 7-03-2016, 18:17:43 »
Dat logo was een grap van een fan (zie de mol in de media topic).
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #73 Gepost op: 7-03-2016, 23:29:29 »
Ik ben zo blij dat Cathy zolang in de serie blijft. Ik krijg echt een Nadja-feeling en dat is televisie die ik sinds 2007 niet meer gezien heb.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #74 Gepost op: 8-03-2016, 02:05:43 »
Ik ben zo blij dat Cathy zolang in de serie blijft. Ik krijg echt een Nadja-feeling en dat is televisie die ik sinds 2007 niet meer gezien heb.

Ja fijn dat ze er nog is, al krijg ik geen Nadja-feeling bij haar. En dat is maar goed ook :-X. Ik vind Cathy veel draaglijker dan Nadja. Die was echt zooooooo overduidelijk NIET de mol, terwijl Cathy nog best gewoon een gewaagde mol kan zijn.

Offline Amateur

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #75 Gepost op: 8-03-2016, 09:07:20 »
Ik ben zo blij dat Cathy zolang in de serie blijft. Ik krijg echt een Nadja-feeling en dat is televisie die ik sinds 2007 niet meer gezien heb.
Ik snap wel wat je bedoeld, maar ik heb dat zelf niet precies. Nadja was óf een slechte kandidaat óf een te duidelijke mol. Cathy is óf een geniaal slimme kandidaat (ze matst niemand en is heel scherp) óf een hele sterke mol (haalt veel geld uit de pot en lijkt veel aan vertrouwen te winnen de laatste afleveringen).

Offline Criminalko

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #76 Gepost op: 8-03-2016, 10:38:29 »
Inderdaad, ik vind dat je Cathy zeker niet mag afschrijven, hoewel ze mijn mol niet is.

Wat heeft ze immers al echt goed gedaan in de serie?

A1P1: Vlag is uiteindelijk verkeerd geplant (geldt voor alle kandidaten)
A1P1TP1: Lost het raadsel niet op (maar falen in de tussenproeven geldt ook voor alle kandidaten)
A1P2: Coördineert het lama-vangen, samen met kandidaat Thibaud + wil risico's nemen bij bankroetlama
A1P3: Ze springt van de brug (geldt voor alle kandidaten)

A2P1: stemt "nee" bij het bevrijden van Ruth en dus nee tegen het geld
A2P2: verdient geld bij de bananenboten (geldt voor alle kandidaten)
A2P3: doet amper wat bij de "kerkfietstocht". Gaat ook weer naar beneden op het laatste, waardoor ze zichzelf wegneemt om te overleggen.

A3P1: wordt direct afgeschoten bij de schakelaarproef (en dus niet door een mollenstreek van Thibaud)
A3P2: neemt de vrijstelling niet en verdient dus geld (geldt voor alle kandidaten)

A4P1: wil continu op het spoor "Evita Perron" werken en wijst dus zowel planetarium als het gezondheidsgebouw af, terwijl ze Buenos Aires en Argentinië wel zeker kent (al geweest + thesis (?) over geschreven)
A4P2: niet relevant (truitjes ruiken)
A4P3: slaagt er na de paardenrace niet in om de juiste winnaar aan te duiden en geld te verdienen (geldt voor de hele groep)

A5P1: niet relevant (wijn proeven)
A5P2: haar schilderij had benen, ondanks de uitdrukkelijke instructies van Stijn (kan gemonteerd zijn)
A5P3: wordt afgeschoten door Gilles (geldt voor praktisch alle kandidaten)

A6P1: doet er heel lang over samen met kandidaat Bruno om het eiland te vinden + gokt op een duif die niet de juiste blijkt te zijn
A6P2: stelt flauwe vragen + reageert schijnbaar op Stijn zijn technieken bij het praten met de mol (waar we weinig mee zijn, aangezien dit gemonteerd kan zijn)
A6P3: slaagt er in om 1 van de 2 personen te identificeren, maar gaat er heel laat naartoe, in plaats van direct naar de personen te stappen.
A6P4: komt net te laat bij Gilles en wantrouwt praktisch iedereen

Cathy heeft dus individueel NIETS gewonnen qua geld. Ze heeft nergens zinnig bijgedragen tot een proef (Dit kan ook gezegd worden van Gilles, hoewel hij in mindere mate nog inzet toont). Cathy zou qua geld verdienen dan ook een ongelofelijk slechte kandidate zijn.

Ik zou het wel bijzonder spijtig vinden als zij de mol is, wegens het feit dat alle kranten al kopten dat zij de mol was na aflevering 1 + het feit dat alles zo overduidelijk overkomt. Ik hoop dat die overduidelijkheid net betekent dat zij het niet is, maar ik begin ervoor te vrezen.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #77 Gepost op: 8-03-2016, 10:42:00 »
Ik denk dan juist dat ze de winnares is.

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #78 Gepost op: 9-03-2016, 17:16:10 »
Twee momenten waarop ik haar onmols vond overkomen. Ten eerste het 's ochtends op zoek gaan naar Hanne; zou ik als mol lekker aan mijn medekandidaten overlaten. Ten tweede toch naar Gilles de C. stappen voor de pasvragen als Bruno niet blijkt te gaan. Lijkt me dat je hier als mol een strategie hebt en daar aan vasthoudt, dit was impulsief. Maar misschien speelt zij het anders dan ik zou doen.

In de opdrachten doet ze weinig goed. Bruno ziet de duivenman, Cathy kiest de verkeerde duif. Eerst alle foto's uitscheuren als er maar twee andere mensen op het perron zijn, is een rare en tijdrovende tactiek (maar waarom dan meteen weer in de verdediging schieten?). Bij de discussie over de pasvragen neemt ze niet het initiatief, maar misschien krijgt ze hier van Gilles de kans niet voor.

Ik zou het niet erg vinden als ze wel de mol is, want die verdenkingen zijn inmiddels alweer zo goed als verdwenen (maar ik denk niet dat ze het is).
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #79 Gepost op: 9-03-2016, 17:33:18 »
Twee momenten waarop ik haar onmols vond overkomen. Ten eerste het 's ochtends op zoek gaan naar Hanne; zou ik als mol lekker aan mijn medekandidaten overlaten. Ten tweede toch naar Gilles de C. stappen voor de pasvragen als Bruno niet blijkt te gaan. Lijkt me dat je hier als mol een strategie hebt en daar aan vasthoudt, dit was impulsief. Maar misschien speelt zij het anders dan ik zou doen.
Wie weet had ze wel van tevoren het plan om mee te gaan in de 'eerlijke' tactiek zoals Bruno opperde, en zich dan stiekem niet aan de opdracht te houden. Dan wilde ze hier gewoon haar plannetje uit kunnen voeren. ;D .Of ze had door dat de tijd om was en speelde fanatiek.
In de opdrachten doet ze weinig goed. Bruno ziet de duivenman, Cathy kiest de verkeerde duif.
Ze is wel degene die hamert op dat ze iets op het water moeten zoeken ::jaja::
...óf niet!