Auteur Topic: [WINNAAR] Cathy  (gelezen 121250 keer)

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #80 Gepost op: 9-03-2016, 17:56:11 »
Wie weet had ze wel van tevoren het plan om mee te gaan in de 'eerlijke' tactiek zoals Bruno opperde, en zich dan stiekem niet aan de opdracht te houden. Dan wilde ze hier gewoon haar plannetje uit kunnen voeren. ;D .Of ze had door dat de tijd om was en speelde fanatiek.

Ja, dat kan een verklaring zijn ::ok::. En als ze wel op tijd was geweest er gewoon drie pakken en terugkomen met de verklaring dat "Ja, als jullie voor jezelf kiezen dan doe ik dat ook he.".

Tunneltje nog niet volledig gesloten.
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #81 Gepost op: 9-03-2016, 19:28:49 »
(maar waarom dan meteen weer in de verdediging schieten?).

Dit vind ik juist verdacht aan Cathy
Ze probeert ontzettend vaak de schuld op iemand anders af te schuiven of de boel te bagatelliseren
You'll never walk alone

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #82 Gepost op: 9-03-2016, 19:29:53 »
Ik vond haar in de verhoorkamer heel raar, precies alsof ze de kandidaten feliciteerde dat ze het zo goed hebben gedaan  ::jaja::
#teamamaimiljaarde

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #83 Gepost op: 9-03-2016, 22:35:42 »
Ik vond haar in de verhoorkamer heel raar, precies alsof ze de kandidaten feliciteerde dat ze het zo goed hebben gedaan

Het was een ontroerend moment waarin ze eventjes ongestoord haar hart kon luchten tegenover de andere kandidaten... die het niet konden horen. Zo zie ik dat.

Ik nestel mij definitief in de Cathy-tunnel.
« Laatst bewerkt op: 9-03-2016, 22:41:16 door Avogadro »

Online Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #84 Gepost op: 9-03-2016, 23:20:41 »
Wie weet had ze wel van tevoren het plan om mee te gaan in de 'eerlijke' tactiek zoals Bruno opperde, en zich dan stiekem niet aan de opdracht te houden. Dan wilde ze hier gewoon haar plannetje uit kunnen voeren. ;D .Of ze had door dat de tijd om was en speelde fanatiek.Ze is wel degene die hamert op dat ze iets op het water moeten zoeken ::jaja::
Als mol weet je hoe moeiijk die duiven uit elkaar te houden zijn. Ik denk dat zelfs al zouden ze een beschrijving van Hanne hebben gehad, dan nog kan zij gewoon de verkeerde vogel kiezen.

Iets goed doen in een proef die mislukt, zegt niet zo veel ;)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #85 Gepost op: 9-03-2016, 23:52:19 »
Dit vind ik juist verdacht aan Cathy
Ze probeert ontzettend vaak de schuld op iemand anders af te schuiven of de boel te bagatelliseren

Daarom is ze ook mijn hoofdverdachte. Als ze iets fout doet verzint ze excuses in opdrachten, terwijk dat niet nodig is. En ze leek op Hanne te reageren bij de verhoring.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #86 Gepost op: 10-03-2016, 10:48:48 »
En ze leek op Hanne te reageren bij de verhoring.

Maar dat vond ik dan weer zo duidelijk in beeld gebracht dat ik denk dat de montage aanstuurd op Cathy  ;D
Leuke serie dit
You'll never walk alone

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #87 Gepost op: 10-03-2016, 11:03:38 »
Toch denk ik dat Manuella Cathy verdacht en het is dan toch niet helemaal logisch dat zij al zo vroeg zou zijn afgevallen als ze de goede mol had. Maar ja, allemaal speculatie, dat snap ik ook wel, en het kan ook goed zijn dat Manuella gewoon te weinig noteerde van iedereen.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #88 Gepost op: 10-03-2016, 16:26:19 »
Wat mij opviel bij de metro-opdracht is dat Cathy de cruciale krantenpagina precies zo heeft gevouwen en neergelegd dat ze helaas de juiste foto niet voor zich heeft bij het herkennen van de persoon waar het om gaat. Vind ik verdacht!

De krantenpagina met op de bovenste helft links de foto waarop de man die ze moet herkennen staat:



Let op de onderste helft met de spotprent!


« Laatst bewerkt op: 10-03-2016, 16:29:31 door Avogadro »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #89 Gepost op: 10-03-2016, 16:31:33 »
 ::vergroot::

En dat ze dan net te laat het wel ziet is net zo verdacht. Het is altijd net niet met die Cathy... mollletje

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #90 Gepost op: 12-03-2016, 12:00:49 »
voor de cathy verdenkers

van Peter de Smet op Twitter  @dewlanna

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #91 Gepost op: 12-03-2016, 12:30:56 »
Ze negeerde bij kans 3/4x de telefoon in de boot, ze koos de verkeerde duif, ze rekte de tijd door elke foto uit te scheuren (als er echt niemand bij komt op het perron en je maar 2! personen hebt om te vergelijken, ga je gewoon naast ze staan en de krant doorbladeren...) Toen ze doorkreeg dat Bruno niet zou gaan ging ze net te laat de deur binnen /goodwill kweken. Ik zie nog immer genoeg aanwijzingen, maar ik vrees dat Cathy de Vlaamse Anniek is  ::love::

Gilles daarentegen heeft zijn hand danig overspeelt bij de discussie omtrent de pasvragen en valt daarmee nu voor mij definitief door de mand.  ::niet-ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #92 Gepost op: 14-03-2016, 11:26:23 »
Ja, zeer goed punt.
't is bijna te toevallig.
Het ligt toegevouwen, en ze verlegt het toegevouwen...  ::)
Het is tegen efficiënt werken, want dan probeer je zoveel mogelijk open te leggen.

#HetIsTochWaarZeker!?

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #93 Gepost op: 15-03-2016, 00:58:02 »
Zit de afl voor de 2e keer te kijken.

Aan Stijn wordt mate aangeboden bij het vogelspotten. Heel normaal idd dat hij daar als kandidaat ja op zegt. Lekker toch?

Op de vraag of Cathy ook mate wil reageert ze heel geforceerd met No, thank you. Luister maar terug HOE ze het zegt
Je kan er bijna vanaf lezen dat ze als mol wil laten zien aan Stijn dat ze daar helemaal geen tijd voor heeft als fanatieke kandidaat.

Zo nep... dat ik aan dat soort dingen dus kan zien dat Cathy de mol is.



Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #94 Gepost op: 15-03-2016, 01:06:42 »
Het kan ook gewoon zijn dat ze dat Gore mengsel niet lust. Ik heb het zelf ook al paar keer aangeboden gekregen in situaties waarin ik niet kon weigeren, maar t is zeker iets wat niet door iedereen gesmaakt wordt. Ik vind t veel te bitter.

Om hier nu iets van te maken dat cathy aanwijst als mol, dan vind ik dat ruisbeeld in afl 1 wel een aantal keer duidelijker als aanwijzing of t feit dat cathy nog nooit zelfstandig geld heeft binnengebracht.

Offline sunray

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #95 Gepost op: 15-03-2016, 01:14:42 »
Zit de afl voor de 2e keer te kijken.

Aan Stijn wordt mate aangeboden bij het vogelspotten. Heel normaal idd dat hij daar als kandidaat ja op zegt. Lekker toch?

Op de vraag of Cathy ook mate wil reageert ze heel geforceerd met No, thank you. Luister maar terug HOE ze het zegt
Je kan er bijna vanaf lezen dat ze als mol wil laten zien aan Stijn dat ze daar helemaal geen tijd voor heeft als fanatieke kandidaat.

Zo nep... dat ik aan dat soort dingen dus kan zien dat Cathy de mol is.




Dat is één van de weinige keren dat ze zelf foto's trekt... en naar waar zit ze dan te turen door die telelens? Naar het bos. Lijkt me dat ze de kans niet wou laten schieten dat Hanne en Gilles door het bos sluipten terwijl zij nog in dat weiland stonden.

En Cathy's gezicht toen ze de gaucho's opmerkte. Toen wist ze best hoe laat het was, en dat de 'vogel was gaan vliegen'.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #96 Gepost op: 15-03-2016, 01:17:09 »
Het kan ook gewoon zijn dat ze dat Gore mengsel niet lust. Ik heb het zelf ook al paar keer aangeboden gekregen in situaties waarin ik niet kon weigeren, maar t is zeker iets wat niet door iedereen gesmaakt wordt. Ik vind t veel te bitter.

Om hier nu iets van te maken dat cathy aanwijst als mol, dan vind ik dat ruisbeeld in afl 1 wel een aantal keer duidelijker als aanwijzing of t feit dat cathy nog nooit zelfstandig geld heeft binnengebracht.

Ja voor mij wijst alles naar Cathy trouwens hoor. Ook de dingen die jij noemt. Maar vooral dit soort kleine gedragsdingetjes. Is een valkuil voor me omdat het mijn vak is  :-[

En ja, tuurlijk kan het dat ze het gewoon goor vindt. Maar kan je dat dan niet wat beleefder melden?
Als je iets vies vindt kan je gewoon 'normaal' zeggen: no thank you. Bij haar kwam het er anders uit. Hoor je het niet.. dan hoor je het niet..  

Voor mij was dit typisch een mol die even duidelijk wil laten merken aan een ander dat ze het te druk heeft met de opdracht voor thee..

Het was een te neppe reactie.. onnatuurlijk.. niet echt..


Edit: idd Sunray.. Ook zat ze te zoeken door die lens naar Hanne en Gilles
« Laatst bewerkt op: 15-03-2016, 01:19:14 door FS »

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #97 Gepost op: 15-03-2016, 01:26:10 »
Dus de mol wijst hier thee af om echt te gaan speuren naar hanne en Gilles ( mol voorkennis ) en dan nog lukt t niet om ze te ontdekken. Daar geloof ik dus echt heel erg weinig van.

Maar ja er was iets met tunnels , toch ?

Ik ben blij dat dut nu geopperd is, dan is dit een opzichtig gemist molkans voor cathy.
 ::trots::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #98 Gepost op: 15-03-2016, 01:31:36 »
Dus de mol wijst hier thee af om echt te gaan speuren naar hanne en Gilles

Nee , de mol wijst hier thee af... nadat Stijn het wel aanneemt.. om aan Stijn te laten zien dat zij WEL met de opdracht bezig is, en dus geen tijd heeft voor thee. Om te laten zien dat ze kandidaat is.. aan Stijn

Een soort van... Nee , geen tijd voor thee, ik ben een kandidaat die met de opdracht bezig is...

Vervolgens vliegt Stijn eruit.

Maar geeft niet dat je m niet vat hoor... Haha is een gedragsdingetje die mij opvalt

Offline sunray

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #99 Gepost op: 15-03-2016, 01:37:57 »
Tja, toen ze daar zat te turen op het weiland waren ze nog niet eens aan de schapen. En als Cathy eenmaal in het bos stond moest ze 2 paden in het oog houden. Dat lawaai van Hanne en Gilles viel echt wel mee vanwaar Cathy en Stijn stonden: die muur van aarde terwijl Gilles en Hanne in een lager gelegen bedding staan is een goede geluidsbarriere. Geluid weerkaatst gewoon terug op die barriere. Dat is de reden dat het zo luid klinkt voor Hanne en Gilles, maar dat geluid gaat niet zo makkelijk hoekje om naar boven. En ze konden inderdaad goed uit het zicht blijven. Cathy had ze enkel gevonden als ze hen had gehoord.