Auteur Topic: [WINNAAR] Cathy  (gelezen 121248 keer)

Offline Mollepakker

  • Forumlid
  • al mijn liefde gaat toe naar de kandidaten van MOL IV
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #180 Gepost op: 29-03-2016, 11:57:56 »
Geweldige gulle gift aan Hanne! Mooi zo!  ::tandpastasmiley::

Enigste wat ik me afvraag: wat is een stickermachine en waarom kost dat 5000 euro???
maar het grootste deel van mijn liefde is voor Stijn!!!!

Offline kevin174

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #181 Gepost op: 29-03-2016, 16:07:13 »
Ze moet de mol toch wel zijn. Zelfs bij de onthulling haalt ze 5000 euro uit de pot. ::tandpastasmiley::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [WINNAAR] Cathy
« Reactie #182 Gepost op: 29-03-2016, 20:53:59 »
Ze moet de mol toch wel zijn. Zelfs bij de onthulling haalt ze 5000 euro uit de pot. ::tandpastasmiley::
::rofl:: ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #183 Gepost op: 29-03-2016, 21:38:53 »
Ze moet de mol toch wel zijn. Zelfs bij de onthulling haalt ze 5000 euro uit de pot. ::tandpastasmiley::

 ::rofl:: Precies!  ::jaja::

Supersympathiek van Cathy om 5000 euro aan Hanne te geven voor een stickermachine.  ::bravo:: Mooi ook hoe ze zichzelf aan die regels hield en eraan herinnerde. Trust nobody, Horace zijn uitspraak is dus zelf in Vlaanderen bekend  :D En inderdaad voorkom tunnelvisie (doe het maar eens  ::schaam::) De mol zal kleine opdrachten doen slagen (check! metro) Mooi tactisch het spel ingegaan en nogmaals ik vind dat fanatieke alleen maar mooi  ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [WINNAAR] Cathy
« Reactie #184 Gepost op: 1-04-2016, 03:05:41 »
Verdiende winnares, ik kan haar fanatisme ook heel erg waarderen. Doet me heel erg aan mezelf denken in spelletjes. Misschien was ze niet altijd de meest sympathieke kandidaat, maar ze heeft er zeker voor gezorgd dat het spel tot leven kwam en heeft echt alles uit het spel gehaald ::respect::. En dat ze dan ook nog eens zo sympathiek eindigt door Hanne een stickermachine te schenken was echt lief ::bravo::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: [KANDIDAAT] Cathy
« Reactie #185 Gepost op: 19-09-2016, 16:04:27 »
Ik vermoed dat de reden gewoon 'de fanatieke vrouw' is die we hier in Vlaanderen niet gewoon zijn.

Ik las op Twitter wel dat haar gebaar richting Hanne, richting hulpverleners voor vluchtelingen en richting haar kinderen enorm gesmaakt werd en dat enkele mensen zich toch een beetje schaamden toen zij en haar man het hadden over sociale media en de reacties daar.

Cathy heeft haarfijn uitgelegd hoe ze het spel speelde en het heeft zijn vruchten afgeworpen en buiten het spel toont ze gewoon een fantastische vrouw te zijn.

Bij deze: Ik hoop dat ze er in ieder geval voor zorgen dat ze aankomend jaar weer een "Cathy" erbij hebben aangezien zij echt leven in het spel heeft gebracht dit jaar. Iemand die snapt hoe het spel gespeeld moet worden op een fanatieke manier.
Ik snap echt niet dat mensen naar het programma De mol kijken en dan zeuren over het feit dat ze veel met haar boekje bezig is. Trust nobody en informatie verzamelen is gewoon dit hele spel. Stel je had een Cathy niet in de groep gehad, had je bijvoorbeeld een hele saaie aflevering 3 gehad bij die vrijstelling/jezelf los maken verhaal.

Wat een prachtige speelster. Ik hou van rattige speelsters of spelers van dit spel. Het moet fanatiek gespeeld worden, wij zien niet wat hun doen als de camera's niet draaien dus waarschijnlijk hebben ze het dan vast gezellig en dat is prima maar als je gaat zitten miepen over dat iemand te fanatiek het spel speelt, kun je gewoon beter niet kijken.