Auteur Topic: [KANDIDAAT] Hanne  (gelezen 190945 keer)

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #140 Gepost op: 8-03-2016, 00:27:04 »
Als Hanne niet op het idee was gekomen om die pizza te bestellen hadden we een leuk ingestudeerd plan voor hilarische televisie met de pizzakoeriers moeten missen. Dat zou toch zonde zijn geweest. Misschien toch met een reden dat het Hanne was die ontvoerd werd?

Whehehe, iets dergelijks postte ik ook net in het topic over deze opdracht.

Net als bij de radio-opdracht de boel op gang geholpen, inderdaad.

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #141 Gepost op: 8-03-2016, 00:28:06 »
Whehehe, iets dergelijks postte ik ook net in het topic over deze opdracht.

Net als bij de radio-opdracht de boel op gang geholpen, inderdaad.

Ik zag het. High Five :-)

Alleen .. Hanne is mijn Mol niet.

Nog niet.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #142 Gepost op: 8-03-2016, 06:26:06 »
Het zou best wel eens kunnen dat Bruno Hanne is gaan verdenken. Waarom zou hij haar anders een pasvraag meer gunnen? Omdat hij haar vertrouwt is zijn reden, maar dat komt er nogal weifelend uit als Gilles hem hier naar vraagt.

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #143 Gepost op: 8-03-2016, 09:24:07 »
Ik weet het niet meer. Hanne zou een supermol zijn en ik krijg steeds meer het gevoel dat ik er inderdaad ingetuind ben. Deze tunnel is een stuk interessanter dan die van mijn Mol Cathy in ieder geval. :-)

Binnenkort nog maar eens alles terugkijken.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #144 Gepost op: 8-03-2016, 09:27:39 »
Het zou best wel eens kunnen dat Bruno Hanne is gaan verdenken. Waarom zou hij haar anders een pasvraag meer gunnen? Omdat hij haar vertrouwt is zijn reden, maar dat komt er nogal weifelend uit als Gilles hem hier naar vraagt.

Inderdaad. En is ook niet logisch. Eerst dacht ik mol Bruno doet een onlogisch voorstel. Gelukkig viel hij af (ik twijfelde sterk deze aflevering of hij niet toch de mol was). Dus kandidaat bruno wilde Hanne voordeel geven, dan lijkt het er op dat hij haar idd verdacht.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #145 Gepost op: 8-03-2016, 09:50:06 »
Het zou best wel eens kunnen dat Bruno Hanne is gaan verdenken. Waarom zou hij haar anders een pasvraag meer gunnen? Omdat hij haar vertrouwt is zijn reden, maar dat komt er nogal weifelend uit als Gilles hem hier naar vraagt.
Ik snap je gedachtegang, maar Bruno zegt zelf in dat interviewtje in het Media-topic dat hij 'vernauwd' heeft, niet dat hij geswitcht is. Dat klinkt mij in de oren als 'ik ben minder gaan spreiden' (maar heb nog steeds gespreid). Is spreiden nog slim in dit stadium?

Ik weet niet of je kunt zeggen dat Bruno bij deze opdracht nu zo helder dacht. Hij kwam met een plan waaraan geen enkele kandidaat (behalve eventueel Hanne) iets had. Gilles had wat dat betreft volkomen gelijk. Het kan ook (heel goed) zijn dat hij Hanne inderdaad als enige vertrouwde om in de eerste ronde maar 1 pasvraag te nemen (daar stond of viel zijn plan mee). Cathy, Gilles en zelfs Stijn hebben immers bij andere opdrachten ook steeds gedreigd de groep te zullen benadelen ten gunste van zichzelf. Objectief gezien wás Hanne (mol of geen mol) ook het meeste te vertrouwen, gezien de eerdere ervaringen.
« Laatst bewerkt op: 8-03-2016, 10:09:08 door Jayne »

Offline Délégee

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #146 Gepost op: 8-03-2016, 10:21:29 »
Inderdaad. En is ook niet logisch. Eerst dacht ik mol Bruno doet een onlogisch voorstel. Gelukkig viel hij af (ik twijfelde sterk deze aflevering of hij niet toch de mol was). Dus kandidaat bruno wilde Hanne voordeel geven, dan lijkt het er op dat hij haar idd verdacht.

Voor mij geeft dat - het voordeel geven aan Hanne - net aan dat Bruno haar niet verdacht, zelfs het meest vertrouwde en dus niet (meer) op haar gestemd heeft als mol.  Gevolg : Bruno ligt eruit.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #147 Gepost op: 8-03-2016, 10:25:28 »
Maar waarom zou je een medekandidaat voordeel geven? Zeker in deze fase van het spel. Als ik Bruno was had ik mijn mol die extra pasvraag gegeven, die heeft er toch niks aan.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #148 Gepost op: 8-03-2016, 10:27:54 »
Maar waarom zou je een medekandidaat voordeel geven? Zeker in deze fase van het spel. Als ik Bruno was had ik mijn mol die extra pasvraag gegeven, die heeft er toch niks aan.

Exact  ::jaja::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #149 Gepost op: 8-03-2016, 11:47:59 »
Maar waarom zou je een medekandidaat voordeel geven? Zeker in deze fase van het spel. Als ik Bruno was had ik mijn mol die extra pasvraag gegeven, die heeft er toch niks aan.

idd. Denk dat Bruno er op Hanne uit is gegaan.

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #150 Gepost op: 8-03-2016, 14:17:53 »
Ik begon haar verdacht te vinden toen ze in het slachthuis (aflevering 3) een potje ging zitten koken. Kandidaten aan het twijfelen brengen dat ze daar de hele nacht blijft zitten, omdat iemand de vrijstelling gaat pakken. Zo komt er misschien sneller iemand in de verleiding toch die vrijstelling te pakken.

In de opdracht dat ze gevangen zit, steeds heel laat een aanwijzing geven aan degenen die haar moeten bevrijden en dan toevallig plotseling iets over die duif vinden als er net eentje los is gelaten. Als je als kandidaat in zo'n hokje zit te niksen, dan pluis je toch alles meteen uit als je daar zit? Daarna ook anderen beschuldigen dat er dingen misgingen.

Hanne is de mol.  ::jaja::

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #151 Gepost op: 8-03-2016, 15:38:35 »
Het zou best wel eens kunnen dat Bruno Hanne is gaan verdenken. Waarom zou hij haar anders een pasvraag meer gunnen? Omdat hij haar vertrouwt is zijn reden, maar dat komt er nogal weifelend uit als Gilles hem hier naar vraagt.

Dat zou best kunnen denk ik. Best slim ook van Bruno (als je denkt dat Hanne de mol is) Hoewel ik Hanne tot nu toe best verdacht vond verdenk ik Gilles nu meer. Hanne is me wat te vaak net te laat met een opdracht. Eerst met dat colaflesje en nu met de stokjesopdracht en ook in het duivenkot vindt ze de oplossing als het net te laat is. Lijkt me niet dat je als mol zo vaak dezelfde tactiek toepast.  En het was ook niet de beste molpositie in het duivenkot, ik denk niet dat ze de mol hiervoor hebben uitgekozen ::).

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #152 Gepost op: 8-03-2016, 15:50:18 »
En het was ook niet de beste molpositie in het duivenkot
Aangezien beide teams afhankelijk waren van informatie en handelingen van Hanne, geloof ik niet dat ik het daarmee eens ben. De informatie over de juiste duif heeft ze helemaal niet gegeven, wat het voor Bruno en Cathy vervolgens een absolute gok maakte.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #153 Gepost op: 8-03-2016, 16:27:10 »
Aangezien beide teams afhankelijk waren van informatie en handelingen van Hanne, geloof ik niet dat ik het daarmee eens ben. De informatie over de juiste duif heeft ze helemaal niet gegeven, wat het voor Bruno en Cathy vervolgens een absolute gok maakte.

Ja het leek ook of ze hier molde omdat het een tijdje duurde voor ze de pizza ging bestellen (dat had ze niet echt snel door) en ze gaf ook geen duidelijke info over die duif en deed niets met het nummer van de ring. Achteraf zei ze haar best gedaan te hebben... Ik streep haar niet weg nu als mol zeker niet maar misschien is ze toch wat chaotisch van zichzelf waardoor de dingen niet altijd vlot gaan en zijn het geen mollenstreken. Het is iets te makkelijk en gevaarlijk om nu al in een Hanne-tunnel te verdwijnen denk ik :-[.(die kant ging ik n.l. wel op).

P.s. Ik houd niet zo van opdrachten waarbij de mol in een bepaalde positie geduwd wordt maar het gebeurt dus wel denk maar aan Klaas in de eerste afl ::ohno:: Maar in je eentje in zo'n duivenkot kun je ook geen kant verder meer op..(beperkte speelruimte en alles valt op wat je doet) niet echt leuk  als je mol bent maar dit terzijde..
« Laatst bewerkt op: 8-03-2016, 16:34:43 door Lonneke14 »

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #154 Gepost op: 8-03-2016, 16:29:35 »
Hanne als Mol zou mij echt totaal omverblazen. ::oink:: Ze komt als een authentieke kandidaat over bij mij. Ook haar emoties en lichaamstaal lijken mij oprecht.


Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #155 Gepost op: 8-03-2016, 18:18:00 »
Als je plezier in het mollen hebt dan straal je dat ook uit. ::zon::
Tell me what your telescope says

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #156 Gepost op: 8-03-2016, 18:23:52 »
Hanne als Mol zou mij echt totaal omverblazen. ::oink:: Ze komt als een authentieke kandidaat over bij mij. Ook haar emoties en lichaamstaal lijken mij oprecht.

Hier sluit ik mij bij aan. Neem bijvoorbeeld haar irritatie tijdens de opdracht met de pasvragen. Dat kan niet zo goed gespeeld zijn. (En Gilles zie ik vaak aan overacting doen.)

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #157 Gepost op: 8-03-2016, 19:50:50 »
(En Gilles zie ik vaak aan overacting doen.)

Het lijkt wel "schmieren". En die val op de vloer van de metro leek verdacht veel op een Schwalbe.  ;D

Offline Nicv

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #158 Gepost op: 8-03-2016, 21:14:40 »
De aflevering begon om 06:02 uur. 6+2 = 8; de 8e letter van het alfabet is de H.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #159 Gepost op: 8-03-2016, 21:15:50 »
De aflevering begon om 06:02 uur. 6+2 = 8; de 8e letter van het alfabet is de H.

huh? bij mij thuis om 20.30 uur ongeveer.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.