Auteur Topic: [KANDIDAAT] Manuella  (gelezen 25629 keer)

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [KANDIDAAT] Manuella
« Reactie #20 Gepost op: 9-02-2016, 13:56:49 »
Het is imo duidelijk wat er bedoeld wordt. Ze gaan toch niet expres een onmogelijk antwoord erbij zetten en dan een mogelijk antwoord niet erbij zetten.

Ik vind het iig erg kort door de bocht om iemand alleen daarop af te schrijven.
« Laatst bewerkt op: 9-02-2016, 14:01:44 door Hadewychisdemol »
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Manuella
« Reactie #21 Gepost op: 9-02-2016, 14:49:02 »
Er was toch ook een serie van WIDM waar door dezelfde methode toe te passen je een aantal mensen gedurende de serie als kijker kon afschrijven? Doordat er dus geen antwoord voor die persoon bij stond. En dat klopte achteraf ook.

Ik zou niet te snel zeggen dat het twee 'fouten' zijn, aangezien het dan toch beide, zowel bij Bruno als hier, toch geen erg kleine foutjes zijn. Vooral bij Bruno zouden zijn vissen plots kippen en iets anders worden. Lijkt me dat men bij de Mol dan die fout niet zou maken ook als het dan al een fout is en geen hint, toch?
Lomperik..

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Manuella
« Reactie #22 Gepost op: 9-02-2016, 14:57:31 »
Ik bekijk nu pas dit filmpje over de "spetterpoep" (ik denk dat ik het eerst te vies vond klinken om te bekijken ;D) en helemaal op het eind doet Manuella weer een opvallende uitspraak. Namelijk:

"Als je plots in het water valt, is dat allemaal direct proper."

Het enige dat de kandidaten dan verteld is is dat ze in een bootje ergens naartoe worden gebracht en dan worden geblinddoekt.

En als de kandidaten zich in dit filmpje in de pakken hijsen zegt Manuella:

"Als ik maar niet met mijn hoofd omlaag moet."

Weet ze dan dat ze gaat vallen? Het zijn twee verdachte uitspraken die op voorkennis lijken te wijzen.

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: [KANDIDAAT] Manuella
« Reactie #23 Gepost op: 9-02-2016, 15:46:51 »
Een van mijn hoofdverdachte!  ::vergroot:: Handelt soms ineens koelbloedig terwijl ze zichzelf neerzet als zo'n lieve zachtaardige moeder. En ze is ook mijn wensmol.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Manuella
« Reactie #24 Gepost op: 9-02-2016, 16:46:23 »
Een van mijn hoofdverdachte!  ::vergroot:: Handelt soms ineens koelbloedig terwijl ze zichzelf neerzet als zo'n lieve zachtaardige moeder. En ze is ook mijn wensmol.

Ze zet zichzelf niet neer als een lieve zachtaardige moeder maar dat is ze waarschijnlijk gewoon. Alleen is ze meer dan dat en dat laat ze in twee afleveringen inderdaad al goed zien: als eerste het water in springen, keihard "nee" stemmen, cocablad knabbelen, doorzetten met fietsen.

De Mol zou ze volgens mij ook prima kunnen zijn maar toch is ze na aflevering 2 wat gezakt op mijn lijstje. Want zowel het voetballen als het fietsen was eigenlijk niets voor haar om als Mol goed te kunnen saboteren. Wat heeft ze op die fiets kunnen doen? Ze was er (net als Thibaud) niet eens bij toen er bij de kapel belangrijke beslissingen werden genomen.

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Manuella
« Reactie #25 Gepost op: 9-02-2016, 16:55:41 »
Een van mijn hoofdverdachte!  ::vergroot:: Handelt soms ineens koelbloedig terwijl ze zichzelf neerzet als zo'n lieve zachtaardige moeder. En ze is ook mijn wensmol.

Dus je denkt dan dat ze zich expres liet vallen bij de lama's en nu op die berg tijdens het fietsen? Kwa dedication zou dat wel tellen dan. Maar mij lijkt het gewoon echt van niet beter kunnen..
Lomperik..

Re: [KANDIDAAT] Manuella
« Reactie #26 Gepost op: 10-02-2016, 00:12:36 »
Na twee afleveringen ben ik eigenlijk zeker dat dit de Mol is. Veel te gemaakte biechten, en een paar handige Molacties. Ik ben er echt wel uit. Hopelijk volgende keer wet wat meer uitdaging.

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Manuella
« Reactie #27 Gepost op: 10-02-2016, 07:22:51 »
Dat heet tunnelvisie

Re: [KANDIDAAT] Manuella
« Reactie #28 Gepost op: 10-02-2016, 08:39:42 »
Dat heet tunnelvisie

Ja, maar deze tunnel leid me wel recht naar de Mol hoor :P

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Manuella
« Reactie #29 Gepost op: 10-02-2016, 09:28:40 »
Ja, maar deze tunnel leid me wel recht naar de Mol hoor :P

Niet hopen :P
Tot in aflevering 8 hopelijk voor jou wanneer we jou uit je tunnel zien kruipen :D
Lomperik..

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Manuella
« Reactie #30 Gepost op: 10-02-2016, 23:18:06 »
Ik weet het niet bij haar.

Ze doet weinig goed (zegt neen bij Ruth)
maar als bij het fietsen heeft ze geen invloed, ze geraakt niet boven.

Als mol zou je toch iemand kiezen die wel invloed kan hebben,...

Ik denk niet dat ze de mol is, maar uitsluiten doe ik ze nog niet.
klaar voor de strijd

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Manuella
« Reactie #31 Gepost op: 10-02-2016, 23:23:33 »
Ja, maar deze tunnel leid me wel recht naar de Mol hoor :P

Ben benieuwd welke molacties ze dan volgens jou precies heeft uitgevoerd.  ;D

Re: [KANDIDAAT] Manuella
« Reactie #32 Gepost op: 11-02-2016, 00:33:27 »
Ben benieuwd welke molacties ze dan volgens jou precies heeft uitgevoerd.  ;D

Aflevering 1 prutst ze bij de Lama's. Ving ze zelfs niet zo'n witte? De eerste opdracht was ze er tot het laatst bij, wat voor een mol de beste plaats is. Bij de hangopdracht springt ze al eerste. Geen idee waarom eigenlijk, dat was opmerkelijk en niet te verklaren.

De tweede aflevering doet ze niets goed. Ze valt van de banaan, al was ze bepaald niet de enige. Ik had niet de indruk dat ze heel snel weer naar de banaan zwom. Bij de fietsopdracht blijf ze achterin klagen en trekt ze Mark mee. Hierdoor zijn er twee mensen minder die meedoen met het spel. Daarbij valt ze vlakbij dat bord van Jezus, waar ze ineens een heel verhaal had over de Romeinen en verraad of zo. Ik zie dit als een hint.

Haar meest opvallende Molstreek vond ik echter het begin, waar ze ervoor koos de afvaller geen tweede kans te geven. Dit past totaal niet bij haar zachte (maar gespeelde) overkomen.

Verder vind ik haar erg onnatuurlijk in de biechten, ze lijkt duidelijk te acteren. Ze benadrukt een paar keer dat ze niet heel fanatiek speelt. Allemaal schijn om ons en kandidaten op het verkeerde been te zetten. Maar dat trap ik natuurlijk niet in ::vergroot::

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Manuella
« Reactie #33 Gepost op: 11-02-2016, 00:39:57 »
Aflevering 1 prutst ze bij de Lama's. Ving ze zelfs niet zo'n witte? De eerste opdracht was ze er tot het laatst bij, wat voor een mol de beste plaats is. Bij de hangopdracht springt ze al eerste. Geen idee waarom eigenlijk, dat was opmerkelijk en niet te verklaren.

De tweede aflevering doet ze niets goed. Ze valt van de banaan, al was ze bepaald niet de enige. Ik had niet de indruk dat ze heel snel weer naar de banaan zwom. Bij de fietsopdracht blijf ze achterin klagen en trekt ze Mark mee. Hierdoor zijn er twee mensen minder die meedoen met het spel. Daarbij valt ze vlakbij dat bord van Jezus, waar ze ineens een heel verhaal had over de Romeinen en verraad of zo. Ik zie dit als een hint.

Haar meest opvallende Molstreek vond ik echter het begin, waar ze ervoor koos de afvaller geen tweede kans te geven. Dit past totaal niet bij haar zachte (maar gespeelde) overkomen.

Verder vind ik haar erg onnatuurlijk in de biechten, ze lijkt duidelijk te acteren. Ze benadrukt een paar keer dat ze niet heel fanatiek speelt. Allemaal schijn om ons en kandidaten op het verkeerde been te zetten. Maar dat trap ik natuurlijk niet in ::vergroot::

Volgens mij ving ze niets (als in geen lama) en viel ze. Kun je nog beschouwen als neutraal.

Bij de brugopdracht als 1e springen is onmols. Ze draagt bij ad het halen vd opdracht. Als 1e.

Bij de fietsopdracht had ze dus 0 invloed op het eindresultaat. Erg onmols
Verder klopt har religieuze verhaal gewoon min of meer. Zie er geen hint in.

Onnatuurlijk biechten weegt op tegen nergens/in geen enkele opdracht een beslissende negatieve rol spelen?

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Manuella
« Reactie #34 Gepost op: 11-02-2016, 00:42:14 »
Volgens mij ving ze niets (als in geen lama) en viel ze. Kun je nog beschouwen als neutraal.

Ze ving 1 witte
klaar voor de strijd

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Manuella
« Reactie #35 Gepost op: 11-02-2016, 00:45:08 »
Ze ving 1 witte
Owh, die makke was dat?  ::rofl::

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Manuella
« Reactie #36 Gepost op: 11-02-2016, 08:18:12 »
Haar zachte overkomen is in ieder geval niet gespeeld hoor straatblaffer. Zo is ze echt.
Lomperik..

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Manuella
« Reactie #37 Gepost op: 11-02-2016, 09:07:17 »
Vind het nog niet bepaalde overtuigend. Lijkt me niet dat je al zeker kan zeggen dat ze de mol is

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Manuella
« Reactie #38 Gepost op: 11-02-2016, 09:08:15 »
ik denk dat ze niet slim genoeg is om de mol te zijn, alles lijkt langs haar heen te gaan
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Manuella
« Reactie #39 Gepost op: 11-02-2016, 12:09:29 »
ik zie er geen mol in. niet omdat ze het niet zou kunnen, niet omdat ze te lief is, want dat kan je acteren.

ze is gewoon al in paar opdrachten niet op het appel als de Mol kansen zou moeten pakken om te mollen.

met name bij de bergopdracht zorgt ze misschien dan wel dat marc bij haar blijft, maar voor de rest van de groep heeft ze nul controle over wat mensen doen. rare positie voor een mol


maar ook in de autoproef op de zoutvlakte is haar gedrag vreemd maar juist onmols in mijn beleving.
onze thesis manuella is de mol, dan is de bestuurder van die wagen ( thibaud) het dus niet. dan gaat thibaud een vaag systeem invoeren, wat elke kandidaat zenuwachtig zou maken. als mol zou ze daar heel erg gebruik van moeten maken, maar niet van datte.

maar zoals altijd we zullen zien, voor mij is ze de nr 1 molverdachte als ik mn lijstje op zijn kop lees