Auteur Topic: [KANDIDAAT] Manuella  (gelezen 25613 keer)

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Manuella
« Reactie #60 Gepost op: 17-02-2016, 13:45:27 »
::rofl::Zou ik je nog kunnen overtuigen ::rofl::?

nee kwestie van kijken hoe anderen mensen dingen bekijken, misschien kunnen we ervan leren en helpt t ons in onze zoektocht..

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [KANDIDAAT] Manuella
« Reactie #61 Gepost op: 17-02-2016, 23:54:44 »
Had Manuella graag toch nog minstens een ronde verder gehad. Al was het maar om samen met Hanne en Issa wat tegengewicht te bieden tegen de haaien, al twijfel ik nog steeds of Issabel al dan niet de grootste haai van allemaal is, ze onderschatten haar echt. ;D Dju toch, had ons Manuella maar die vrijstelling gepakt. Ze heeft precies echt niet goed geslapen na haar nee-stem in aflevering 2 want ze stelde zich hier helemaal anders op. Minder voor zichzelf, meer voor de groep. Ze pakte zelfs even de touwtjes in handen. En vooraf zei ze nog "Je moet me al zeer ver drijven voor ik uit mijn krammen schiet". Fijn dat we dat toch nog even hebben mogen zien.

Net nu ze eindelijk uit haar pijp begon te komen en helemaal tot haar recht kwam in de aflevering moet ze weer weg. Vind het eigenlijk wel fijn dat er nog een paar tussenzitten die echt op gevoel spelen. Marc deed dit, Hanne doet dit ook, Issabel ook? Dit zijn ook degenen die Manuella het liefst had binnen het spel.

Had haar wel liever wat meer in beeld gehad zoals in het extra materiaal. Dezelfde opmerking had ik bij Ruth. Zij kwam ook net iets anders over. Vond Manuella in de aflevering de ene keer heel helder, andere keren wat afwezig. Maar ze was precies toch een heel plezante als je die korte filmpjes bekijkt. Een dikke pluim voor de mensen van de casting omdat ze Manuella hebben meegenomen want ze hebben toch wel een heel toffe groep bijeengesprokkeld. Op een of andere manier paste ze er perfect in.

Fijn interview wel met Manuela hier bij newsmonkey. Zie haar eigenlijk nog veel liever nu ik haar interview heb gezien. Ze wilde wel niet zeggen wie ze graag had dat won, maar dat had ze natuurlijk al lang gezegd bij haar afscheid! Hanne! Haar moatje.

Gisteren stond er ook een klein artikel in de papieren krant. Daarin stond het bekende verhaal dat we al kenden van haar. Ze wilde eens zien hoe ver iemand met haar achtergrond, "een naaisterke", zou geraken. Lucky Manuella heeft toch maar mooi drie afleveringen mee kunnen doen. Ik zie veel 52-jarigen het haar niet nadoen, vind het écht een straffe madam. Top-moment blijft toch dat ze zich als allereerste heeft losgemaakt van die brug terwijl ze ook nog eens het hoogst hing.  ::respect:: Serieus, achteraf bekeken is dat toch wel een mooie prestatie. ::ok:: Zoiets verwacht je alleszins niet van de lieve moederfiguur van de groep. Ze zegt ook dat ze nooit schrik heeft gehad. Dat is al anders geweest met leeftijdsgenoten die vroeger meededen. In de krant staat wel dat ze de hele dag gehuild heeft nadat ze eruit ging maar dat ze naderhand supergoed werd opgevangen door haar dochter. Awel, als het een troost mag zijn ... Manuella mag terecht fier zijn! ::trots::

Heb gelukkig wel nooit echt in haar een Mol gezien. Maar ik snap de aantrekkingskracht van een Manuella-Mol. The Mol Force is strong with this one! Ze zou wel echt zoals ze zelf vond 'de grappigste' en zoals de kranten haar omschreven een 'legendarische Mol' geweest zijn. Maar niet dus, te eerlijk vond ze zelf en denk dat ze gelijk heeft daarin. Ga haar wel missen, is toch altijd fijn die mix van jong en ouder, verschil in tactieken. Zolang er nog een paar van haar kliekje overblijven vind ik het oké. Haar legacy van op gevoel spelen moet worden voortgezet! ;)

Op wie is ze eruit gegaan denken jullie? Denk zelf nog steeds Cathy. Ze deed daar veel te bitsig tegen in het slachthuis. Zou ze toch alleen maar doen als ze haar verdenkt niet? In de vorige aflevering zei ze voor de test: "Voor mij is da nog altijd Cathy. Ik spreid tussen haar en de Gilles." Denk niet dat dat nog echt veranderd is. Maar ze heeft op meerdere personen gegokt zegt ze zelf, dus Gilles zou ook nog steeds bij haar verdachten kunnen horen.
« Laatst bewerkt op: 18-02-2016, 00:00:19 door FeniX-IV »