Auteur Topic: [KANDIDAAT] Manuella  (gelezen 25616 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
[KANDIDAAT] Manuella
« Gepost op: 21-01-2016, 22:40:26 »

Zelfstandige retoucheuse. Zij kent iedereen in Kruibeke, en iedereen kent haar en haar naaimandje waar ze dagelijks zit te "breien en klappen".


Voor meer info over Manuella, vind je hier haar profiel op de officiële website.
« Laatst bewerkt op: 30-01-2016, 09:50:43 door Robbieazerty »

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Naaister 52
« Reactie #1 Gepost op: 30-01-2016, 00:42:03 »


Manuella (52, naaister)

"Ik wil wel eens zien hoe ver ik geraak. Mijn dochters zeggen me: mama, je moet je eigen, grappige zelve blijven. Maar ik denk: er zit een beest in mij, en dat moet eruit!"
Lomperik..

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [KANDIDAAT] Naaister 52
« Reactie #2 Gepost op: 30-01-2016, 14:21:59 »
er zit een beest in mij, en dat moet eruit!"
Een mol toevallig  ::) geheime aanwijzing nummer 1? :P

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Naaister 52
« Reactie #3 Gepost op: 30-01-2016, 14:35:58 »
Een mol toevallig  ::) geheime aanwijzing nummer 1? :P

Ze komt me veel te zenuwachtig over. In haar gesprek de hele tijd met haar kettinkje bezig. Ik zou haar niet kiezen als Mol. ;D

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [KANDIDAAT] Naaister 52
« Reactie #4 Gepost op: 31-01-2016, 14:21:40 »
Ze komt me veel te zenuwachtig over. In haar gesprek de hele tijd met haar kettinkje bezig. Ik zou haar niet kiezen als Mol. ;D

En daarom misschien net wel ;D
2024: wie is de Mol?

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: [KANDIDAAT] Manuella
« Reactie #5 Gepost op: 2-02-2016, 00:01:08 »
Ik vind haar zo leuk.  ::jaja:: Niet de Mol, maar wel een heerlijk type om erbij te hebben.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [KANDIDAAT] Manuella
« Reactie #6 Gepost op: 2-02-2016, 00:02:38 »
Ik vind haar ook leuk ::jaja:: Werd ook het meest vertrouwd, dus voor nu mijn 'Wensmol' :-X
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Manuella
« Reactie #7 Gepost op: 2-02-2016, 12:29:28 »
Ik vind haar ook leuk ::jaja:: Werd ook het meest vertrouwd, dus voor nu mijn 'Wensmol' :-X

Mee eens. Ze zou een hele leuke verrassende Mol kunnen zijn.

In dit extra filmpje doet ze een opvallende uitspraak tegen de camera. Dat ze hoopt dat ze niet met haar hoofd naar beneden hoeft te vallen. (Terwijl niemand weet wat er gaat gebeuren.)

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Manuella
« Reactie #8 Gepost op: 2-02-2016, 12:45:43 »
en in  dit filmpje zegt ze op het einde, het staat op mijn lijf geschreven. Op de tshirt die ze aan heeft staat: "je sais" hmmmmm
#teamamaimiljaarde

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Manuella
« Reactie #9 Gepost op: 2-02-2016, 15:43:16 »
Een beetje de grijze zone voor mij:

verdacht:
gaat mee tot het einde (maximale invloed)
zit er 123m naast

onverdacht:
vangt 1 lama (wel maar 100 euro)
klaar voor de strijd

Online Luc

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Manuella
« Reactie #10 Gepost op: 2-02-2016, 20:11:17 »
Manuella gaat als eerste een lama vangen en springt als eerste. Lijkt mij niet iets voor een mol.
« Laatst bewerkt op: 2-02-2016, 22:43:54 door Luc »

Offline AnnabelN

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Manuella
« Reactie #11 Gepost op: 2-02-2016, 21:13:56 »
Geweldige vrouw, hoe ze als eerste wil gaan in twee opdrachten. Dapper en grappig (en verdacht koeltjes bij het zien van haar groene scherm, of past dit in het rijtje..?) Wensmol inderdaad!

Re: [KANDIDAAT] Manuella
« Reactie #12 Gepost op: 3-02-2016, 00:03:41 »
Ik heb haar wel redelijk hoog op de verdachtenlijst. Even aflevering twee afwachten,,

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Manuella
« Reactie #13 Gepost op: 9-02-2016, 00:23:05 »
Stijgt op mijn lijstje na aflevering 2. Raar dat ze nee stemde bij het Ruth-bevrijden. Later in een biecht blijkt dat ze het er moeilijk me heeft en zegt dat ze zo niet in elkaar zit. Waarom dan nee stemmen? Raar dat we daar geen uitspraak over zien, zowel niet tijdens de opdracht als in een biecht.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Manuella
« Reactie #14 Gepost op: 9-02-2016, 01:24:26 »
Kan niet mee op de berg en dat vind ik onverdacht. Is dus ook niet aanwezig om de groep  verkeerd bij te staan in de volgorde van de kruisweg ook onverdacht

Offline jasper121

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Manuella
« Reactie #15 Gepost op: 9-02-2016, 01:56:58 »
Door de vragen van de eliminatieproef onder de loep te nemen heb ik eerder al Bruno kunnen uitsluiten en nu in aflevering twee kan ik ook al verzekeren dat Manuella de mol niet is.
En wel door deze vraag: Welke kleur helm droeg de mol vandaag bij de religieproef?


Als we dan gaan kijken wie er welke kleur droeg, heeft Manuella geen juist antwoord.
Thibault draagt een witte helm,


Bruno een zwarte,


Gilles een geel-zwarte (al lijkt het eerder groen),


Cathy en Mark een rood-zwarte,


en Manuella's helm is duidelijk blauw-wit en dus niet blauw-zwart zoals het antwoord doet vermoeden.

Daarenboven lijkt deze vraag me heel onfair ten opzichte van de voetballers, want hoe kunnen zij in godsnaam te weten komen wie welke helm droeg. Dat bevestigd dan ook weer mijn vermoeden dat Issabel de mol is  :D

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Manuella
« Reactie #16 Gepost op: 9-02-2016, 02:20:46 »
Goed opgemerkt. 1 keer is zoiets toeval, 2 keer wordt al verdacht.

Over oneerlijk tov voetballers, dat valt wel mee ; ze deken zat info uit over opdrachten dat je ook info kunt krijgen als je er niet zelf bij was. Al is die natuurlijk afhankelijk van de persoon aan wie je de vraagstelt

Offline sunray

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Manuella
« Reactie #17 Gepost op: 9-02-2016, 12:28:41 »
Ik denk dat je Manuella als mol ook kan schrappen voor nog andere redenen. Als mol weet je de opdrachten en dan ga je geen berg trachten op te fietsen als je weet dat de kans nihil is dat je de top bereikt, want dan kan je de proef toch niet saboteren. Nee, dan geef je jezelf op voor de voetbalproef.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [KANDIDAAT] Manuella
« Reactie #18 Gepost op: 9-02-2016, 13:04:33 »
Er zit blauw en zwart in die helm en verder komt het ook mooi uit dus die hoort gewoon bij haar.

En dat Manuella niet voor het voetballen kiest snap ik vanuit haar zowel als kandidaat als als mol. Als zij ineens voor het voetballen kiest zal ze best wel met scheve ogen aangekeken worden. Niet de top van de berg halen zou geen spectaculaire molactie zijn, maar ervoor zorgen dat voor het grootste deel maar 4 mensen kunnen meewerken ipv 6 zou wel effectief zijn. Niet zo effectief als een Gilles, maar voor mij geen reden om haar af te schrijven.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Manuella
« Reactie #19 Gepost op: 9-02-2016, 13:35:53 »
Er zit blauw en zwart in die helm en verder komt het ook mooi uit dus die hoort gewoon bij haar.

En dat Manuella niet voor het voetballen kiest snap ik vanuit haar zowel als kandidaat als als mol. Als zij ineens voor het voetballen kiest zal ze best wel met scheve ogen aangekeken worden. Niet de top van de berg halen zou geen spectaculaire molactie zijn, maar ervoor zorgen dat voor het grootste deel maar 4 mensen kunnen meewerken ipv 6 zou wel effectief zijn. Niet zo effectief als een Gilles, maar voor mij geen reden om haar af te schrijven.

Hier ben ik het niet mee eens. Dan zou je ook moeten zeggen dat Tibaud een zwart-witte helm heeft, want daar zit evenveel zwart aan de onderkant aan als bij Manuella. De optie voor Manuella staat er dus inderdaad gewoon niet bij.

Ook dat van Gilles lijkt me toch echt groen en niet geel..
Lomperik..